hoezo?quote:
Jaren geleden in het leven geroepen, volgens mij begon het omdat Roel (=baas)quote:
dawissikniet...maar nu wel dus ik vind dat die eerste moet worden kwijt geschilden. pls?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jaren geleden in het leven geroepen, volgens mij begon het omdat Roel (=baas)
zo vaak desmiley gebruikte.
Als je deze dus gebruikt met SR moet je geld doneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mijn nummetjes stonden erinEnvoi zo hoog had ik niet verwacht, net als Lucky Fonz, omdat ze maar zo weinig gedraaid zijn. En Power er ook nog in, nog ik krijg weer een beetje vertrouwen in de luisteraar van 3v12
![]()
know'm sayin?
word? word.
http://maps.tomtom.nl/map(...)213&zoom=7&map=basic het is erg ookquote:
Uit OP van 2008:quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dawissikniet...maar nu wel dus ik vind dat die eerste moet worden kwijt geschilden. pls?
quote:
? svhj?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
32. Band Of Skulls - I Know What I Am
63. Die Antwoord - Enter the Ninja
66. Biffy Clyro - Bubbles
67. My Chemical Romance - Na Na Na
gek genoeg staat keuze 5, Volbeat - Fallen, er niet in :s of zie ik die over t hoofd?
gebruik dan ook tweetdeckquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik typ godverdomme op twitter mn bericht de hele tijd in die search balk
lol noobquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik typ godverdomme op twitter mn bericht de hele tijd in die search balk
En dan? Gaat hij dat combineren met zijn lidmaatschap van de 2e Kamer net als die PVV sjakies in Den Haag om er na 3 maanden achter te komen dat het niet te combineren isquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)r-pvv-noord-holland/
ja, ik was traag met reageren op Alors' postquote:
Die enter de ninja, die zag ik een keer toen ik zapte lang tmf, ik dacht: wat een debielenbende, ik dacht echt van WTF!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
32. Band Of Skulls - I Know What I Am
63. Die Antwoord - Enter the Ninja
66. Biffy Clyro - Bubbles
67. My Chemical Romance - Na Na Na
gek genoeg staat keuze 5, Volbeat - Fallen, er niet in :s of zie ik die over t hoofd?
Tweetdeck?quote:
kun je dat ding niet ff pm'en? ik wil me ook wel eens verdiepen in hiphopquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef Timo20 het volgende:
!
!
! *proest*
zelfs deze staat er in:
wat `n track is dat!! die heb ik al laaaaaaaaaaaaaaaang niet gehoord![]()
![]()
![]()
Frits Bolkestein?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Waalwijker het volgende:
Wie-o-wie is dit?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Klassiekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Qunix het volgende:
Wamdue Project - King Of My Castle wil ik horen...
oe ja! al verstond ik altijd king of my asshole!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Qunix het volgende:
Wamdue Project - King Of My Castle wil ik horen...
Jij dacht dat goed hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die enter de ninja, die zag ik een keer toen ik zapte lang tmf, ik dacht: wat een debielenbende, ik dacht echt van WTF!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |