Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Mijne mag vast niet eens Plop kijken, want weet je hoe irritant die is?quote:
wat dacht jijquote:
Dat er te weinig geneukt wordt!quote:
Okeequote:
maar dat is toch ook zoquote:
nee, computer van de kinderen had geen internet, als hij het doet mag ik een biertjequote:
quote:
Wat heb jij toch weer een gelukquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, computer van de kinderen had geen internet, als hij het doet mag ik een biertje![]()
dus....
met een biertje bank hangen
moet je hier komenquote:
Bierquote:
Mazzelkont dat je getrouwd bentquote:
Alweer soulmatequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ben niet zo'n kei in kaartlezen
Slimquote:
Verstandig toch?quote:
Ah, die periode weer.quote:
quote:
Eerder ongeloof!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mazzelkont dat je getrouwd bent
Oh, dan ben ik domquote:
Dat er hier te weinig geneukt wordt?quote:
Oh?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mazzelkont dat je getrouwd bent
Nee, dat ik getrouwd benquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat er hier te weinig geneukt wordt?Nou hier is het echt zo
Ik houd wel van domme mannen * pakt de poestdoek voor de autoquote:
Als een hond.quote:
quote:
Die leven het langst!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
vandaar al die vuilnisbakken rassen
Dikke knuffelquote:
quote:
Okeequote:
Waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Pien een knuffel
[..]
Waarschijnlijk ik ook![]()
Yes pleasequote:
Jij bent nog in de groeiquote:
Daarom lijk je ook op een rockkabouter!quote:
huh watquote:
Of je wilt melken!quote:
Yeah, that's tha spiritquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom lijk je ook op een rockkabouter!
I don't like the drugs, but the drugs like mequote:
ja bestquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dikke knuffel
[..]Feest
[..]
Okee![]()
Nee, niet weerquote:
ja ik bedoel recra drugs heh schatquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I don't like the drugs, but the drugs like me
KUN JE VELLEN KAUWENquote:
Hoeveel heb jij er dan zien vallen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef Pien85 het volgende:
http://koningsplein.webs.com/ dit is best leuk
Veatquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef Pien85 het volgende:
http://koningsplein.webs.com/ dit is best leuk
Nee schijten!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
KUN JE VELLEN KAUWEN
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Ik ook, althans, Marilyn Manson die het liedje schreef ookquote:
Genoegquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er dan zien vallen?
Okee, waar wil je heen?quote:
Dat lijkt me tof!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
zouden er ook sneeuwballengevechtflashmobs bestaan?
net stak er een groepje over vlak voor een autoquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GenoegEn een hoop glijdende auto's ook
ooh jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, althans, Marilyn Manson die het liedje schreef ook
De autorai, veel motorkappen!quote:
Nice, ik ben half schaatsend naar huis gegaan, waarom omdat het konquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GenoegEn een hoop glijdende auto's ook
Zullen wel doen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
Natuurlijk, net zoals als er tostimarsmannetjes bestaan!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
kut tap to click op die kut padsquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aanpas hoe hard ik op mousepad moet slaan om te klikken?
quote:
Ik denk rechtsonder in je menubalk dat daar een icoontje staat voor je mousepadquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aanpas hoe hard ik op mousepad moet slaan om te klikken?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Natuurlijk, net zoals als er tostimarsmannetjes bestaan!
en telebouterkafoontjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Natuurlijk, net zoals als er tostimarsmannetjes bestaan!
Jaquote:
Nee, 't is handig, maar niet als je heel hard moet slaanquote:
thnxquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk rechtsonder in je menubalk dat daar een icoontje staat voor je mousepad
Pak er een hamer bijquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef Pien85 het volgende:
ik haat het en heb er wel eens laptop door vermoordquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, 't is handig, maar niet als je heel hard moet slaan
[..]
thnxff kijken
vast wel anders kapot gooien, nieuwe halen, werkt altijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef Pien85 het volgende:
Hm, hij zit niet bij de instellingen van mousepad
Die hamer?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef Pien85 het volgende:
dat heeft ze net gedaan, suffie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
vast wel anders kapot gooien, nieuwe halen, werkt altijd
Mag ik anders een printscreen van je bureaublad, of taakblak en dan rechts onder in?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef Pien85 het volgende:
Hij is net nieuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
vast wel anders kapot gooien, nieuwe halen, werkt altijd
Nee, die optiequote:
Ik ookquote:
hoe moet ik dat nu weten, beter kom je hier en gaan we kei lekker neukenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat heeft ze net gedaan, suffie.
Daar zit wel dingetje van mousepad, maar daarin kan ik niet aanpassen hoe hard ik moet slaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik anders een printscreen van je bureaublad, of taakblak en dan rechts onder in?
Ja, de hamer-optie bedoelde ikquote:
ja dan kun je het alleen aan of uitzettenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij is net nieuw
[..]
Nee, die optie
Tim Elzinga? waar?quote:
en trouwens gewoon cakejes en chihuahua's en ukelelesquote:
Ook niet als je rechtsklikt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar zit wel dingetje van mousepad, maar daarin kan ik niet aanpassen hoe hard ik moet slaan
Irritantquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan kun je het alleen aan of uitzetten
Daar kan ik een hoop instellenquote:
Die werkt wel altijd, je moet alleen weten hoequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Irritantzit op scroll optie in mousepad, maar ook die werkt niet altijd
Meh
ja, falersquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Meh
ik kan daar helemaal niet komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe moet ik dat nu weten, beter kom je hier en gaan we kei lekker neuken
Punt is dat ik veel te hard moet drukken er op, en dat wil ik dus nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die werkt wel altijd, je moet alleen weten hoe
Kan dat dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar kan ik een hoop instellenMaar niet hoe hard ik moet slaan
Geod tpoic?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
Totoro approves this topic
[ afbeelding ]
ja, dat heeft de mijne ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Meh
Ik wel daar. Neuken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kan daar helemaal niet komen
Dat weet ik niet, of dat kan, dat hoopte ik alleenquote:
Hij is echt zo'n koningquote:
Cijferfapperquote:
Ik kan bij mij alleen nog maar tikken, heb mijn mouse pad een beetje kapot gemaaktquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, of dat kan, dat hoopte ik alleen
Woei, zuignappersquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
totoroquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
het leek me handiger dan daarquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kan daar helemaal niet komen
Ach, hij cijfers, andere mannen vrouwen. Maak jij maar uit wat gezonder is!quote:
Zuigenquote:
Neem me eerst maar eens aanquote:
Misschien dat je het daar kan instellenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef Pien85 het volgende:
Hihi, wel een dingetje gevonden dat met kleurtjes weergeeft hoe hard ik druk
Totoroquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Vint jij tim elzega en konig?quote:
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dat je het daar kan instellen
Zodat ie uit het raampje kan kijkenquote:
Hij kan in ieder geval worteltrekken tot hij een breuk zietquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hij cijfers, andere mannen vrouwen. Maak jij maar uit wat gezonder is!
nou, en daar woon ik vet ver vandaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
totoro
[..]
het leek me handiger dan daar![]()
de stoppert tussen jou en mij rijdt wel
Garandeert dat seks danquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem me eerst maar eens aan
een koningkloon, om precies te zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vint jij tim elzega en konig?
Dat zal vast wel mee vallenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, en daar woon ik vet ver vandaan
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zodat ie uit het raampje kan kijken
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, en daar woon ik vet ver vandaan
Ligt er aan wie er meelezen met dit topicquote:
Is dat trouwens echt die gast van hyves?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een koningkloon, om precies te zijn
Het vliegtuig vond ie spannendquote:
kweenie over welke hyves je het hebtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat trouwens echt die gast van hyves?
Owquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan wie er meelezen met dit topic
Las je wel wat ik neer had gezet?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het vliegtuig vond ie spannendDe mensen om me heen ook: wtf doet die gast
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die van Timeeey natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie over welke hyves je het hebt
Dat jij een eindje van het station vandaan woontquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Las je wel wat ik neer had gezet?
Whehehe.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jij een eindje van het station vandaan woont
heb je een linkje?quote:
Ik kan er niet mee zitten. We zijn ook op de foto gezet in het vliegtuig door een japanse, met zo'n polaroid. Volgens mij vonden ze ons apartquote:
ik was een wandelde disneyland daarquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten. We zijn ook op de foto gezet in het vliegtuig door een japanse, met zo'n polaroid. Volgens mij vonden ze ons apartOp het piratenschip in Hakone kwam een klein jongetje om te vragen of ik bij ze op de foto kon, want reus
Cool! Doe je ook achtbanen?quote:
Dat hebben die Jappaners altijd met onze hond als we op vakantie zijn, een grote Duitse herder, daarmee willen ze ook graag op de fotoquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten. We zijn ook op de foto gezet in het vliegtuig door een japanse, met zo'n polaroid. Volgens mij vonden ze ons apartOp het piratenschip in Hakone kwam een klein jongetje om te vragen of ik bij ze op de foto kon, want reus
jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool! Doe je ook achtbanen?
Dejima was wel cool, opeens ben je daar de attractie: want echte hollanders in het holland museum!quote:
"Kwak"quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Ik ben PeZu, en ik doe Donald Duck na"
Moet dat in spoiler?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef PeZu het volgende:
ik wil volgend jaar 3 weken naar japan gaan
ik was maar een paar daagjes op de tgs maar ik werd echt letterlijk gek van al;le japanners die me aanbedenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dejima was wel cool, opeens ben je daar de attractie: want echte hollanders in het holland museum!
Dat weet jij niet, want je weet niet waar ik woon.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik dat nog wel mee vind vallen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet dat in spoiler?mag ook via personal chatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar, dat zou best wel koewl zijn als dat 'm was, hij heeft gewoon een heuse chick!Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
japan is not built for a giant like mequote:
Dan wil ik wel een kaartje voor jou kopenquote:
Doeg snoetjequote:
Stel je niet aan, het toilet spuit in hetzelfde gat!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
japan is not built for a giant like me
kaartje op attractie pezu zijn gratis mits goede kussersquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een kaartje voor jou kopen![]()
Bis Later PGRquote:
Ik denk wel dat ik van hier uit langer naar het dichtstbijzijnde station woon dan jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, want je weet niet waar ik woon.
Daarbij, IK vind dat
Zonder tieten, zoals Honkeytonk zeiquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mag ook via personal chat
maar, dat zou best wel koewl zijn als dat 'm was, hij heeft gewoon een heuse chick!
zijn we zo saai?quote:
ik stel me niet aan, zelfs nederland is fokking troublesomequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het toilet spuit in hetzelfde gat!
Ik weet niet of ik een goede kusser ben, heb nooit klachten gehad dus denk dat dat wel goed zitquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
kaartje op attractie pezu zijn gratis mits goede kussers
Je wordt sowieso gek daar, maar dat komt door de drukte. Ik was blij met de twee persdagen daarvoor, want op de publieke dagen kun je weinig. Ja, bruut met een perspas voorkruipenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was maar een paar daagjes op de tgs maar ik werd echt letterlijk gek van al;le japanners die me aanbeden
Ligt aan hem, niet aan onsquote:
Dat zal heus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
Ik denk wel dat ik van hier uit langer naar het dichtstbijzijnde station woon dan jij
gaat er eerder om of jij een gaatje hebtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een goede kusser ben, heb nooit klachten gehad dus denk dat dat wel goed zitWanneer heb je een gaatje?
niet echt een pino moet ik zeggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zonder tieten, zoals Honkeytonk zeiWhaha, dat vond ik echt een goeie
![]()
Ja, maar dat ze in Afrika meer ellende hebben wil niet zeggen dat we hier geen verdriet mogen hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later PGR
[..]
Ik denk wel dat ik van hier uit langer naar het dichtstbijzijnde station woon dan jij
Zelfs meer!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
gaat er eerder om of jij een gaatje hebt
weet ik, had ik ook, ook op de E3quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt sowieso gek daar, maar dat komt door de drukte. Ik was blij met de twee persdagen daarvoor, want op de publieke dagen kun je weinig. Ja, bruut met een perspas voorkruipen![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
gaat er eerder om of jij een gaatje hebt
Dat kan zo zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zal heus.
Ik vind dat ik ver van het station woon.
Zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat ze in Afrika meer ellende hebben wil niet zeggen dat we hier geen verdriet mogen hebben
van het station naar mij is vet leuk lopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zal heus.
Ik vind dat ik ver van het station woon.
parkquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
van het station naar mij is vet leuk lopen
Ja, indirect welquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn
[..]
Zeg ik dat dan?
Maar het kan ook niet zijn. Ik zou het niet weten!quote:
nou, je weet niet wat ik vind, dus daar kan je inderdaad niets over zeggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik zal voor de rest maar niks zeggen over wat jij vind
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, je weet niet wat ik vind, dus daar kan je inderdaad niets over zeggen
Arme vriending van jequote:
Ik zei net anders nog dat ik van je hou hoorquote:
hier!quote:
Hier!quote:
Maar dat doe jij ook, heb geen zin om dat stuk te gaan lopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, indirect welOmdat jij verder van een station woont zou ST niet ver van een station wonen. Maar dat ik minder ellende heb dan de gemiddelde Afrikaan wil niet zeggen dat ik niet verdrietig kan zijn
Ergo, ST woont ook ver van een station
Nou meer iets met naar de politie brengenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, je weet niet wat ik vind, dus daar kan je inderdaad niets over zeggen
die moeitequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, indirect welOmdat jij verder van een station woont zou ST niet ver van een station wonen. Maar dat ik minder ellende heb dan de gemiddelde Afrikaan wil niet zeggen dat ik niet verdrietig kan zijn
Ergo, ST woont ook ver van een station
Ah, die politicus ken je dus wel? Of ook niet en weet je daarom niet wat je moet denken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Femke stopt, ik weet niet wat ik daar van moet denken...
Ik wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Femke stopt, ik weet niet wat ik daar van moet denken...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei net anders nog dat ik van je hou hoor
niet iedereen hield zich met de politiek voor z'n geboorte bezigquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, die politicus ken je dus wel? Of ook niet en weet je daarom niet wat je moet denken?
Huh? Nee hoor, ik zeg niets over jou ik zeg iets over de afstand van het station naar ST haar huisquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat doe jij ook, heb geen zin om dat stuk te gaan lopen
[..]
Nou meer iets met naar de politie brengen
Ik zal jou eens naar de politie brengen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
Nou meer iets met naar de politie brengen
Sorry, kon me niet bedwingenquote:
Ha, Myr!quote:
Neuken?quote:
hihi, je zei....quote:
Of ze is een hoerquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niet echt een pino moet ik zeggen
maarja, ze zal vast een heel lieve persoonlijkheid hebben
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens naar de politie brengen.
Ze zouden je na een enorm misdrijf nog vrij laten omdat ze gek van je worden!
Daar is Myr te lief voor. Liefkozen, jij koffiejunk!quote:
Ja, kom, ik melk wel evenquote:
jaquote:
ik ook soms niet maar dan om hele niet lieve dingen te gaan schreeuwenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, kon me niet bedwingen![]()
zo ziet ze er wel uit eigenlijkquote:
Dan toch maar eens achter komen waar ST woontquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh? Nee hoor, ik zeg niets over jou ik zeg iets over de afstand van het station naar ST haar huis
Handig hequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens naar de politie brengen.
Ze zouden je na een enorm misdrijf nog vrij laten omdat ze gek van je worden!
Aww.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar is Myr te lief voor. Liefkozen, jij koffiejunk!
Hoeren zijn het allemaalquote:
Nee, daar ben ik nog niet klaar voorquote:
Karnemelkquote:
hoax niet waarquote:
quote:
Okee, laatste pogingquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan toch maar eens achter komen waar ST woont
[..]
Handig he
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee zeggen tot ze er niet meer tegen kunnen. Dan zijn ze op hun best.
Ja, slettebakjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoax niet waar![]()
![]()
![]()
er zijn ook sletten bij
*kijkt nog eens*quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zo ziet ze er wel uit eigenlijk
verder van het station dan Marijkequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
Dan toch maar eens achter komen waar ST woont
Irritant, vooralquote:Handig he
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, laatste pogingWat ik bedoelde te zeggen is dat er dus meerdere verren kunnen zijn van een huis naar een station. Ja jij woont vast ver van een station, maar dat sluit niet uit dat ST dat ook niet zou kunnen
Okee? Okee
beeg.comquote:
In de kont.quote:
Tuurlijk, zijn ze lekker makkelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij het zegt dan weet ik niet of ik er blij mee moet zijn
Waar houd je van?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Pien85 het volgende:
Iemand pornotips voor me? Moet even laptopje aanvullen nu ik alles kwijt ben
Maar dat staat los van dat jij eerst roept dat ze niet ver van een station zou wonenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar ik is nieuwsgierig hoe ver
xhamster.com al geprobeerd?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Pien85 het volgende:
Maar dus niet zo ver als ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verder van het station dan Marijke
Mijn specialiteitquote:[..]
Irritant, vooral
goatse?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Pien85 het volgende:
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goatse?
two girls one cup?
vraag maar aan Robert M
ik geloof dat ze speciaal voor jou deze smiley hebben toegevoegdquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
xhamster.com al geprobeerd?
[..]
Maar dus niet zo ver als ik
Alleen elke keer geld lappen is minderquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk, zijn ze lekker makkelijk
Maar in verhouding tot hoe ver ik van het station woonquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat staat los van dat jij eerst roept dat ze niet ver van een station zou wonen
wil je downen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee![]()
Mja, lastig omschrijven waar ik van hou
www.redtube.com heeft een uitgebreid assortimentquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat weten we nog niet zeker hequote:
Jammer he.quote:Mijn specialiteit
Ja, dankjequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof dat ze speciaal voor jou deze smiley hebben toegevoegd
I knowquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
www.redtube.com heeft een uitgebreid assortiment
Ben ik ze ook zeer dankbaar voorquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof dat ze speciaal voor jou deze smiley hebben toegevoegd
beeg.comquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
TFM knows the sitesquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jij bent nog te jong voor dat soort sites. Of voor seks in het algemeen. Boefje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
In-de-knoop seks?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee![]()
Helaas nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet zeker he
Nee hoor, is hier wel zo handigquote:[..]
Jammer he.
JAHAAAA maar dat betekend dus niet dat zij niet ver van een station kan wonenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen elke keer geld lappen is minder
[..]
Maar in verhouding tot hoe ver ik van het station woon
Als ze met touwtjes in de knoop zittenquote:
*snifquote:
Nee, niet doenquote:
haha jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dankjeWat zijn we het toch eens vandaag
![]()
wat boeit het ook eigenlijk helemaal zeg..quote:
Ik vind van nietquote:Nee hoor, is hier wel zo handig
Dammmquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JAHAAAA maar dat betekend dus niet dat zij niet ver van een station kan wonenal woonde jij 100 km vanaf een station, dat maakt 50 km vanaf een station toch niet opeens dichtbij ofzo?
Sorry heb nu eenmaal zo'n buiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik blijf maar in de stress zitten van het idee dat er iemand anders op mijn MSN zit.
ja zeg ik kreeg al van die rare berichtenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik blijf maar in de stress zitten van het idee dat er iemand anders op mijn MSN zit.
Is niet het gevalquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef Myraela het volgende:
hehquote:
Dat was ik wel. Maar je wil me dus niet in mijn kontje neuken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeg ik kreeg al van die rare berichten
moet je eens aan de gasten uit m'n klas vragenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent nog te jong voor dat soort sites. Of voor seks in het algemeen. Boefje.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ja![]()
maar soms ben ik ook wel te verhapstukken hoor, ook voor meerdere
Ja, je snapt me nu?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammm
[..]
Sorry heb nu eenmaal zo'n bui
75 cm lagerquote:
jij bent ook maar 4 jaar ouderquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was ik wel. Maar je wil me dus niet in mijn kontje neuken?
quote:
Dat zijn allemaal seks-experts?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
moet je eens aan de gasten uit m'n klas vragen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was ik wel. Maar je wil me dus niet in mijn kontje neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |