In de Doordekken-studio.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef kikoooooo het volgende:
Ik miste het begin even, zit wilfred nog op schiphol ofzo?
Zit nu in Eredivisie Live Studio.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef kikoooooo het volgende:
Ik miste het begin even, zit wilfred nog op schiphol ofzo?
Er zal denk ik een vertraging op de lijn zitten...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
Het is ook nogal lastig inbreken denk ik voor Genee.
Fantastisch! VI de doe het zelf showquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:50 schreef BB-King het volgende:
Het is ook zelfbediening bij de bar zo te zien!
Maakt dat nou uit? Het is geweldig!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:51 schreef QuistNix20 het volgende:
Wat een non-oplossing, met Genee in een andere studio. Voegt niks toe, integendeel.
Schei toch uit. Laat gaan joh, is toch heerlijk man.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:51 schreef QuistNix20 het volgende:
Wat een non-oplossing, met Genee in een andere studio. Voegt niks toe, integendeel.
ik zit ook al steeds te kijken, echt geen ideequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef QuistNix20 het volgende:
Wat heeft Genee aan zijn bovenlip hangen?
Zaadquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef QuistNix20 het volgende:
Wat heeft Genee aan zijn bovenlip hangen?
Er zit iets in z'n neus geloof ik?quote:
beetje sperma residue aan zn rechter bovenlipquote:
Johan heeft gelijk joh.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:01 schreef PIETR het volgende:
Wat een gezeik zeg, over Kuyt, en over dat Utrecht-publiek. Lekker boeiend.
Net ofdat Babel of zijn moeder wakker liggen van die spreekkoren.quote:
Het is doe het zelf avond, Dacht Johan ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:03 schreef QuistNix20 het volgende:
Er staat niemand achter de bar.
Waar is Escha?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Net ofdat Babel of zijn moeder wakker liggen van die spreekkoren.
Het gaat om het principe.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Net ofdat Babel of zijn moeder wakker liggen van die spreekkoren.
Of meerdere schermen in de studio...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
What's next? Een camera op het bed van Genee als hij ziek is en niet aanwezig kan zijn?
net alsof dat logo steeds tegen je hoofd draaitquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef franklop het volgende:
geniaal dat ze Genee zo aanwezig laten zijn
Met de Danny Vera band aan het snowballen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:03 schreef QuistNix20 het volgende:
Er staat niemand achter de bar.
Waar is Escha?
Zeur niet zo, man.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef QuistNix20 het volgende:
Knullig allemaal.
Genee is én ziek én kan niet in de juiste studio aanwezig zijn.
Ik bedoel: laat het dan schieten een keer. Emile kan het prima presenteren als invaller.
Moet Genee eerst een acuut open been hebben en met zijn auto een kanaal inrijden voordat ie een keer afzegt?
Als het niet kan, dan kan het niet.
Hoezo? Hier praten we over 10 jaar nog over.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef QuistNix20 het volgende:
Knullig allemaal.
Ik bedoel: laat het dan schieten een keer. Emile kan het prima presenteren als invaller.
Moet Genee eerst een acuut open been hebben en met zijn auto een kanaal inrijden voordat ie een keer afzegt?
liefde voor zijn vakquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef QuistNix20 het volgende:
Knullig allemaal.
? Hoezo Emile dan. Zo slecht doet hij het nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef DrsPhil het volgende:
emile schelvis en erik dijkstra mogen uit de OP... triestelingen.
jank niet zo...dit is juist de charme van het programma.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef QuistNix20 het volgende:
Knullig allemaal.
zielig irritant kneusje, zogenaamde italië-expert.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
? Hoezo Emile dan. Zo slecht doet hij het niet
idd.. kennis van mij -die het programma zo nu en dan half kijkt- zegt dat ze het programma geforceerd door laten gaan maar dat is m.i. totaal niet zo. Eerder het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
jank niet zo...dit is juist de charme van het programma.
En dat schrijft iemand met een avatar van Annemarie Jorritsma.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef DrsPhil het volgende:
emile schelvis en erik dijkstra mogen uit de OP... triestelingen.
Hij is niet ziek hij stond in de file.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef WebForce het volgende:
Ik vind het echt wel tof dat dit zo gedaan wordt. Voor een beetje verkoudheid hoef je toch niet thuis te blijven?
zeg dat maar tegen sommige van mijn collega'squote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef WebForce het volgende:
Ik vind het echt wel tof dat dit zo gedaan wordt. Voor een beetje verkoudheid hoef je toch niet thuis te blijven?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
En dat schrijft iemand met een avatar van Annemarie Jorritsma.
wat een zielige nerd is dat ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:13 schreef devilfish het volgende:
Babel op twitter: "Ik vind t altijd grappig als J.Derksen doet alsof hij mensen persoonlijk gesproken heeft smh .. Hij kent me situatie als de beste #javast"
Babel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:13 schreef devilfish het volgende:
Babel op twitter: "Ik vind t altijd grappig als J.Derksen doet alsof hij mensen persoonlijk gesproken heeft smh .. Hij kent me situatie als de beste #javast"
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:13 schreef devilfish het volgende:
Derksen neemt het juist voor hem op. soort van dan. Wat doet ie nou moeilijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:13 schreef devilfish het volgende:
Is dit je eerste aflevering VI?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef QuistNix20 het volgende:
Knullig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |