quote:Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef Bartinhoo het volgende:
Moah, bro' s before ho' s ben ik het nu ook weer niet mee eens..
In mijn ogen hoort je vriendin ( wanneer de relatie eenmaal ''serieus'' is) wel degelijk voor je vrienden te gaan. Het moet echter ook niet zo worden dat je je vrienden als oud vuil gaat behandelen natuurlijk, zoals ik heb gedaan
Moah ik was niet afhankelijk van mijn ex, want ik deed wel dingen met mijn vrienden, alleen het was met enorme tegenzin, hing gewoon liever de hele dag samen met haar op de bank of in bed ofzo...
Bij haar was het juist een stuk erger, heb in de 8 maanden dat ik met haar heb gehad, misschien 2 keer een vriendin bij haar over de vloer gezien..
Zij schroomde echter niet om dit vanuit het niets weer op te pakken. Zou zelf nogal vreemd opkijken als ik van een vriend waar je 8 maanden niets van hebt gehoord opeens een sms zou krijgen of ik niet gezellig zin had om met hem een weekend naar Texel te gaan oid, toevallig wanneer de relatie net over is...
quote:Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Een vriendin die wel of niet voorgaat? Zo moet je het m.i. niet zien.
Probeer gewoon een eigen leven te houden met vrienden, activiteiten e.d. naast je vriendin. Dat lijkt me de meest gezonde situatie.
quote:Op zondag 19 december 2010 22:18 schreef Bartinhoo het volgende:
Correct, maar ik doelde op de letterlijke betekenis van bro' s before ho' s.
Dit verkondigden ik en mijn vrienden ook trots rond ons 16e, maar de realiteit hoort in mijn ogen anders te zijn..
Welliswaar moet je een grote waarde blijven hechten aan je vrienden, maar ik zet persoonlijk mijn vriendin ( vanaf nu) wel op de eerste plaats...
Dit is ook iets wat ik moeilijk vond in mijn relatie.quote:Op zondag 19 december 2010 22:32 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Mmh....lijkt me niet verstandig....het gaat om het evenwicht. Je hoort jezelf op de eerste plaats te zetten en vanuit jezelf maak je een afgewogen keuze om 1 vrouw op de eerste plek te hebben en daarnaast ook een leven te willen hebben met andere bezigheden.
Doe je dat niet, dan gaat dat vroeger of later toch verstikkend werken.
Uiteraard; zoveel mensen zoveel wensen, maar dat is mijn persoonlijke benadering van een relatie. M'n ex ging ook naar concerten waar ik geen f... aan vond, dan deed ik wel iets anders wat ik leuk vond, en uiteraard deden we ook dingen samen.
What's up? Niet binnenvetten nu Neo-Nullen, ik heb de hele dag lopen bokken (en m'n ex ook lopen vervloeken....) maar nu ben ik het wel kwijt. Vertel?quote:Op zondag 19 december 2010 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Begin steeds meer m'n twijfels te krijgen... oneerlijke kankerwereld.
Hard op vloeken en jezelf hard op moet in praten werkt vrij goed. Voor mij dan tenminste.quote:Op zondag 19 december 2010 23:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
What's up? Niet binnenvetten nu Neo-Nullen, ik heb de hele dag lopen bokken (en m'n ex ook lopen vervloeken....) maar nu ben ik het wel kwijt. Vertel?
Ze begrijpt je dondersgoed en weet 100% zeker en precies wat ze aan je heeft. Want JIJ laat haar nooit barsten. Dat zul je NOOIT doen.quote:Op zondag 19 december 2010 23:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weetje wat het kutte is, het liefste zou ik dr willen laten voelen wat ik voel... want ze lijkt me echt niet te begrijpen. Alleen ik KAN het haar gewoon niet laten voelen. Het ergste wat ik kan doen is contact verbreken, maar dat zou d'r echt geen flikker boeien volgens mij. Ik zal er alleen mezelf met een kutgevoel mee opzadelen.
Ben godverdomme elke keer veel te afhankelijk.
Verhaaltje in het kort: zij heeft problemen thuis, ik bied d'r mn steun aan. Belt d'r andere ex en vraagt dr of ze bij hem blijft slapen. Hij heeft haar de afgelopen dagen best wel triest benaderd, dat is ook terug te lezen in een van d'r topics. TOCH kiest ze voor zijn hulp. Ze blijft bij hem slapen, ondanks z'n domme gedoe en zijn pogingen om zelfs seks met haar te hebben.
Blijft ze vervolgens ook zo koud reageren als 'je moet er maar mee omgaan dat het gaat zoals ik de dingen kies'.
IK ben degene die alles voor d'r zou doen, d'r de laatste dagen het beste heeft opgevangen en toch passeert ze me keihard en doet ze zo. Nu is ze offline, neemt d'r foon niet op en valt er vanavond niets uit te praten. Fijn, met een gestresst schijtgevoel zometeen in bed liggen, wetend dat zij bij d'r andere ex slaapt.
Ze wil misschien ook wel wat drama voorkomen. Doordat als ze Mullen langs gaat dat er meer speelt, diepe gevoelens.quote:Op zondag 19 december 2010 23:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ze begrijpt je dondersgoed en weet 100% zeker en precies wat ze aan je heeft. Want JIJ laat haar nooit barsten. Dat zul je NOOIT doen.
En dan is.....Neo-Mullen.....een van de harde lessen die je nu aan het leren bent. Wat jij als jouw sterkte ziet, kan aan de andere kant van de (ex-)relatie juist als een zwakte gezien worden. Waarom is ze nu anders bij die 'hufter'?
Ik wil je niet onderuit halen hier ok?
Joh ik herken dat wel, dat gevoel dat JIJ als enige zielsveel van haar houdt, en dat JIJ de enige bent die haar goed kan helpen op dat moment, en dat JIJ de enige bent die alles voor haar zou doen. Feit is gewoon, dat zij daar geen boodschap aan heeft.quote:Op zondag 19 december 2010 23:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weetje wat het kutte is, het liefste zou ik dr willen laten voelen wat ik voel... want ze lijkt me echt niet te begrijpen. Alleen ik KAN het haar gewoon niet laten voelen. Het ergste wat ik kan doen is contact verbreken, maar dat zou d'r echt geen flikker boeien volgens mij. Ik zal er alleen mezelf met een kutgevoel mee opzadelen.
Ben godverdomme elke keer veel te afhankelijk.
Verhaaltje in het kort: zij heeft problemen thuis, ik bied d'r mn steun aan. Belt d'r andere ex en vraagt dr of ze bij hem blijft slapen. Hij heeft haar de afgelopen dagen best wel triest benaderd, dat is ook terug te lezen in een van d'r topics. TOCH kiest ze voor zijn hulp. Ze blijft bij hem slapen, ondanks z'n domme gedoe en zijn pogingen om zelfs seks met haar te hebben.
Blijft ze vervolgens ook zo koud reageren als 'je moet er maar mee omgaan dat het gaat zoals ik de dingen kies'.
IK ben degene die alles voor d'r zou doen, d'r de laatste dagen het beste heeft opgevangen en toch passeert ze me keihard en doet ze zo. Nu is ze offline, neemt d'r foon niet op en valt er vanavond niets uit te praten. Fijn, met een gestresst schijtgevoel zometeen in bed liggen, wetend dat zij bij d'r andere ex slaapt.
edit: ze zit trouwens ook op fok dus ik kan verdomme ook niets anoniem doen. Heb ik nu iig effe schijt aan. Bah tis gewoon echt niet eerlijk
Het ligt een stuk dichterbij... ik woon 150 km verderop. Het is dan wel praktischer, maar met name het gedrag eromheen is gewoon niet te geloven. Avonden lang praat ik met haar, vertelt ze me alles, lief en leed. En nu gaat ze de koude, kille uithangen door m'n telefoontjes te negeren en niet eens een smsje terug te sturen op m'n fucking 4-pagina-tellende sms waarin ik MIJN EXCUSES aanbied aan haar dat ik zo boos werd.quote:Op zondag 19 december 2010 23:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ze begrijpt je dondersgoed en weet 100% zeker en precies wat ze aan je heeft. Want JIJ laat haar nooit barsten. Dat zul je NOOIT doen.
En dan is.....Neo-Mullen.....een van de harde lessen die je nu aan het leren bent. Wat jij als jouw sterkte ziet, kan aan de andere kant van de (ex-)relatie juist als een zwakte gezien worden. Waarom is ze nu anders bij die 'hufter'?
Ik wil je niet onderuit halen hier ok?
men o men....4 pagina's? Isse nie goequote:Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het ligt een stuk dichterbij... ik woon 150 km verderop. Het is dan wel praktischer, maar met name het gedrag eromheen is gewoon niet te geloven. Avonden lang praat ik met haar, vertelt ze me alles, lief en leed. En nu gaat ze de koude, kille uithangen door m'n telefoontjes te negeren en niet eens een smsje terug te sturen op m'n fucking 4-pagina-tellende sms waarin ik MIJN EXCUSES aanbied aan haar dat ik zo boos werd.
Met alle respect Neo-Mullen; misschien is zelfs de vriendschap waar je over praat er ook niet echt eentje waar een gezonde balans in zit? Geeft zij jou evenveel in die vriendschap als jij haar? Of ben je ook in die vriendschap voornamelijk de gevende en zorgende partij? Je doet jezelf wellicht zoveel tekort op deze manier....quote:Op zondag 19 december 2010 23:53 schreef Catkiller het volgende:
En weer een vakje er bij voor Neo, is je frustratie-kaart nu onderhand nog niet vol?
Door een "vriendschap" te behouden heb je er zelf toch voor gekozen dat je haar shit aan mag horen waarna ze lekker gaat doen waar ze zelf zin in heeft hoe erg jij er ook op tegen bent? En ja, dat jij met haar praat en tijd en moeite in haar steekt ipv dat die eikel dat doet en ze vervolgens naar hem gaat om te blijven slapen dat zou mij ook steken. Daarom zou ik, samen met vele anderen haar in haar problemen laten verzuipen in zo'n geval en lekker wel het contact verbreken en het haar lekker zelf uit laten zoeken, als dat haar niks doet dan ben je uiteindelijk ook niks echt verloren hoor
En wat Wanderingwhy zegt, ze weet precies wat ze aan je heeft, als ze je weer aan spreekt dan ben jij er weer voor haar.
En Neo-Mullen:quote:Op maandag 20 december 2010 00:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bah, ze zal nu wel met die klootzak aan het praten zijn over hoe kut ik tegen haar deed. Hij zal haar dan wel weer volledig gelijk geven en het nodige pushwerk doen om mij negatief neer te zetten. Ik zie het complete plaatje echt gewoon voor me.
Jullie hebben me wel aan het denken gezet ja. Ik kan alleen niet teveel vertellen in al m'n frustraties, want het gaat vroeg of laat weer op m'n bordje komen.
Ik moet eigenlijk gaan slapen, want ik moet morgen om 07:30 weer op, maar slapen zal er voorlopig toch niet inzitten. Teveel wrok en kutgevoelens.
edit: ze heeft nog steeds geen woord van d'r laten horen...
Ach ja, uiteindelijk mag je posten wat je wilt, of ze het nu kan waarderen of niet, jij hebt haar usernaam nooit hier neer gezet. Als iemand wat jij post met haar account in verband kan brengen is dat haar eigen schuld. Wat boeit haar mening jou dan nog en wat kan jou het schelen als ze komt zeuren over wat je post? Jou mening kon haar vanavond ook niet boeien namelijk als ze nu bij een ander zit.quote:Op maandag 20 december 2010 00:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik kan alleen niet teveel vertellen in al m'n frustraties, want het gaat vroeg of laat weer op m'n bordje komen.
Dit topic zit anders ook vol met mannen die de ene dag beweren eroverheen te zijn en de volgende dag haar weer zo vreselijk missen.quote:Op zondag 19 december 2010 13:16 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Vrouwen zijn altijd zo lekker onduidelijk. Of gaan het compleet tegenovergestelde doen van wat ze voelen. Ene moment zie je gewoon dat ze je zielsveel mist, vervolgens is ze gewoon bot aan het doen.
Dan denk je weer dat ze het eigenlijk al verwerkt heeft, mede ook door dat botte gedoe, en dan blijkt ze opeens weer heel erg geraakt te zijn door je.
Vrouwen, zucht. Waarom zijn mannen zo jakkie om seks mee te hebben? Dat zou zoveel oplossen.
Tot het moment dat ze je echt eens aanspreekt en laat blijken totaal niks meer voor je te voelen. Dan zullen we nog wel eens zien of jij je daarna nog zo top voelt als nu het geval wil.quote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef ex het volgende:
Ik heb me ex net geunblockt op msn.. Als ze me nu zou aanspreken zou ik het namelijk niet meer vervelend vinden en zou ik er geen last van hebben.
Ik voel zelf helemaal niet de behoefte om met haar te praten, maar vind het ook niet erg om weer wat van haar te horen.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Voel me nog steeds top \o/
LOL!quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef ex het volgende:
Ook zo irritant, me ex stuurde me een maand terug het volgende linkje:
Waarschuwing: ik bedenk me net dat dit liedje een hoop van jullie echt aan het janken kan krijgen, als je niet zo vrolijk bent vandaag, niet klikken!
En ik vroeg wat ze er mee bedoelde "nee niks.." was toen het antwoordyeah right het kwam op mij meer over alsof ze me een schuld gevoel probeerde aan te praten zo van kijk is, ik ben gelukkig en je hebt het maar te pikken en je had me tegen moeten houden
.. Of ze bedoelde het juist andersom zo van.. misschien ben jij wel gelukkig en had ik je tegen moeten houden..
Dat soort dingen kan ik dus echt kapot analyseren, en wat heb je er aan? Geen fuck. Ik zou eigenlijk 99 problems terug gestuurd moeten hebben.
Riep jij niet vorige week nog hoe goed je er mee omging? Wanneer mensen hier roepen dat je een tijdje het contact moet verbreken dan doen ze dat niet zomaar. Het is een algemeen feit dat je het snelst van je liefdesverdriet afkomt door je even (en dat even kan varieren van een paar maanden tot een paar jaar) op andere dingen te focussen dan je ex. Dat is geen gelul, maar gebaseerd op weetikhoeveel ervaringen. Geforceerd blijven vasthouden aan iets wat er niet meer is werkt natuurlijk niet en als het echt koek en ei wordt tussen haar en die gozer (of een ander) dan zul je wel merken op welke plaats jij staat voor haar. Doe jezelf een lol en ga andere dingen doen. Als je altijd maar klaar blijft staan voor haar in de hoop beste vriendjes te blijven dan zal ze daar vroeg of laat misbruik van maken.quote:Op zondag 19 december 2010 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Begin steeds meer m'n twijfels te krijgen... oneerlijke kankerwereld.
Als aanvulling hierop wil ik graag nog het volgende zeggen:quote:Op maandag 20 december 2010 00:30 schreef goofy_goober het volgende:
Riep jij niet vorige week nog hoe goed je er mee omging? Wanneer mensen hier roepen dat je een tijdje het contact moet verbreken dan doen ze dat niet zomaar. Het is een algemeen feit dat je het snelst van je liefdesverdriet afkomt door je even (en dat even kan varieren van een paar maanden tot een paar jaar) op andere dingen te focussen dan je ex. Dat is geen gelul, maar gebaseerd op weetikhoeveel ervaringen. Geforceerd blijven vasthouden aan iets wat er niet meer is werkt natuurlijk niet en als het echt koek en ei wordt tussen haar en die gozer (of een ander) dan zul je wel merken op welke plaats jij staat voor haar. Doe jezelf een lol en ga andere dingen doen. Als je altijd maar klaar blijft staan voor haar in de hoop beste vriendjes te blijven dan zal ze daar vroeg of laat misbruik van maken.
Edit: oh, als ik het zo lees dan doet ze dat al. Hopelijk is het een eye-opener voor je.
Ik moest even opzoeken wtf pingen is. Ik dacht aan een netwerk pingen, maar het is net zoals sms'en, mms'en en pms'en voor je gsm. Ik voel me oud.quote:Op maandag 20 december 2010 00:41 schreef Bartinhoo het volgende:
Zit inmiddels al een paar weken met een nieuwe meid te pingen
Update van het lijstje! (anders hou ik het niet meer bij hoor als ik vanavond weer thuis kom!quote:Op zondag 19 december 2010 22:44 schreef jeice het volgende:
[..]
Oh trouwens, nog even hierover... ik hou een slag om de arm (want ik kom echt pas net kijken op Fok!) maar het lijkt me opzich wel gezellig. Omgeving Amersfoort trouwens. Wanneer zou dit ongeveer gaan gebeuren, januari neem ik aan?
Zal wat worden zeg, allemaal snotterende en treurende mensen in de kroegOf juist niet, iedereen helemaal los
Ok Neo, dit komt misschien hard over.. Maar het klopt wel.. Denk verdomme eens aan je zelf! Jij voelt je kut, jij kan er niet door slapen.. Is dit het waard!quote:Op maandag 20 december 2010 00:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waarom zou ze? Je vergeeft haar altijd.......in welke broekzak heb jij jouw zelfrespect verfrommeld weggestopt? Haal het er alsjeblieft snel uit en lees de manual hoe je daarmee moet omgaan (met jezelf bedoel ik!)
Je doet toch zeker wel meer als pingen met die meid he :p Of versta jij onder een aantal weken, 2 weken.. Dan zou ik het nog snappen..quote:Op maandag 20 december 2010 01:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Ja het klinkt vrij hip allemaal he
het is eigenlijk gewoon sms' en , maar dan meer in chatvorm ( en gratis)
Als je geluk hebtquote:Op maandag 20 december 2010 08:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
morgen![]()
![]()
Ik ga eens mijn best doen om in Rotterdam aan te komen... Zal wel 12 u worden hoop ik
hier in Wijchen ook,gister 10 cm sneeuw weg geveegd, 4 uur later lag het er weerquote:Op maandag 20 december 2010 08:35 schreef ennudan het volgende:
[..]
Als je geluk hebt
Hier in Maastricht ligt 20 cm sneeuw...... en afkloppen maar de trein reed gewoon
Hehe ja hoor, spreken ook wel eens af, alleen ze woont hier 80v km vandaan dus dat is nog niet zo heel vaak...( aantal weken, is idd niet veel meer 4 weken nu ofzo )...quote:Op maandag 20 december 2010 06:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Je doet toch zeker wel meer als pingen met die meid he :p Of versta jij onder een aantal weken, 2 weken.. Dan zou ik het nog snappen..
Dat hoort er een beetje bij he... ze kennen je natuulijk vooral met haar neem ik aan?quote:Op maandag 20 december 2010 09:24 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Hehe ja hoor, spreken ook wel eens af, alleen ze woont hier 80v km vandaan dus dat is nog niet zo heel vaak...( aantal weken, is idd niet veel meer 4 weken nu ofzo )...
Vannacht weer over ex gedroomd, weet niet waarover het ging maar ik merk dat ' s ochtends altijd aan de manier hoe ik over haar denk. ...![]()
Valt me trouwens nog steeds op, hoe vaak mensen nog over haar tegen mij beginnen. Het is verdorie een half jaar uit inmiddels ( vandaag precies een half jaar trouwens), heb het (behalve hier) eigenlijk nooit over haar, maar toch beginnen ze nog vaak over haar, heel irritant...
Goed bezig... gewoon volhouden en dan kom je er wel....quote:Op maandag 20 december 2010 10:30 schreef Bartinhoo het volgende:
True !
Moah, ik heb slechts een kleine 9 maanden met haar gehad, en velen van hen kennen mij dus al 21 jaar, waarvan 9 maandjes met haar..
Ik denk dat het vooral komt, omdat velen het ''grappig'' vonden dat wij samen waren, omdat we in hun ogen totaal niet bij elkaar pasten. Nu nog zijn er soms mensen die grapjes maken over mijn ex in de zin van ''wat moest je met haar'' , en dan een beetje flauwe opmerkingen over haar maken.
Dat soort dingen wuif ik gewoon zo snel mogelijk weg...
Ex en zus zitten inmiddels op facebook, heb ze maar geaccepteerd, denk dat ik daar inmiddels wel klaar voor ben. Grappig om te zien dat haar zus nu een beetje mijn rol in probeert te nemen. Gaan binnenkort een weekendje naar antwerpen zag ik, naar de film in het weekend. Het doet me geen pijn meer om te lezen, vind het wel lief van haar zus dat ze dat soort dingen samen wil doen...
Beter geld krijgen als inhouden tochquote:Op maandag 20 december 2010 10:42 schreef ex het volgende:
Hier nog steeds top, lekker maar me werk gedrift vanochtend.
Wel zag ik dat ik weer zorgtoeslag gehad heb terwijl ik daar geen recht op heb (we waren zorgtoeslag partners).
Blijkbaar is er toch niet goed door gekomen dat ik geen geld meer van ze hoef/wil en krijg ik het nog steeds voor haar -.-.. Weer bellen met de belastingdienst!
Kerel kiezen voor jezelf!!!!!quote:Op maandag 20 december 2010 10:54 schreef Wanderingwhy het volgende:
Eigenlijk wel een fijne ochtend tot nu toe. Vooral gister een k-dag gehad. Veel nagedacht over m'n ex. De manier waarop en waarom de relatie werd verbroken heeft voor de nodige vertraging in de verwerking gezorgd bij mij.
De relatie van bijna een jaar werd verbroken door een mailtje(!) van haar. Daags na ons laatste weekend die super was, net zoals alle weekenden daarvoor. Bizar is dat juist de laatste maanden geweldig gingen. Een signaal dat het bergafwaarts met ons ging was dus niet aanwezig. Ze had zelfs ons laatste weekend de vrijdag daarvoor met haar beste vriendin afgezegd om een langer weekend met mij te kunnen hebben en stuurde een jubel-sms dat we een lekker lang weekend zouden hebben.
Het mailtje waarmee ze het daags na het laatste weekend uitmaakte stond tot mijn verbijstering vol met verwijten, speculaties en beschuldigingen. Ze wou geen enkel contact meer, dus meer dan mails om uitleg en duidelijk maken dat ik me niet herkende in haar verhalen was niet mogelijk.
De laatste periode is onwerkelijk geweest. Ik heb een overdosis zwart over me heengekregen en ik weet tot op de dag van vandaag niet waarom. In de sporadische mailcontacten die er zijn blijkt dat ze niets wilt onderbouwen, nergens iets inhoudelijks. Ze ontwijkt het volledig.
Hoe lang moet je dan nog 'begripvol en zorgzaam' blijven? Tot de kolder in haar hoofd verdwenen is? Dat is namelijk wel de reden dat ik het langer volgehouden heb dan ik van mezelf ken. Ik heb lange tijd gedacht dat er "iets mis was", dat ze misschien geschrokken was van hoe goed het juist ging tussen ons. Ze had immers niet zo'n beste jeugd en ook niet zo'n leuk leventje daarna gehad.
Hoe lang moet je dan nog begripvol blijven of ervoor willen werken? Simpel eigenlijk. Tot de maat vol is. Ik geef wel om haar maar merk niets van haar terug. Denken aan haar maakt me somber en niet meer blij. Ik stuurde haar tot voor kort lieve mails, ik krijg bagger en disrespect terug. Ik wil graag weten waarom ze kwam met haar verwijten en waarom ze me ook zwart maakt binnen haar familie, ik krijg geen enkel normaal antwoord terug.
Dan behoor je dat boek te sluiten en dat is wat ik doe. Het is goed zo. Een goed besluit.
Hou jij nu op dan over dat geblockt zijn op MSN en RL? Wees er maar blij mee. Ze helpt je er eigenlijk indirect nog een beetje meequote:Op maandag 20 december 2010 10:58 schreef ennudan het volgende:
[..]
Kerel kiezen voor jezelf!!!!!
begripvol etc allemaal leuk en aardig maar het niet waard jezelf kapot over te maken...
Je moet er ook iets voor terug krijgen....en als dat niet gebeurt is het het plat gezegd niet waard....
(inzicht dat ik ondertussen ook langzaam begin te ontwikkelen.... in de catergorie advies geven is makkelijker als doen)
Ach het klinkt misschien raar, maar soms had ik nog wel eens gewild, dat mijn ex dit soort dingen bij mij had gedaan.quote:Op maandag 20 december 2010 10:53 schreef ennudan het volgende:
Ok ben nu officieel geblockt merk ik.... zowel op msn als in RL....
blijft heel raar.... heb er vooral geen vrede mee dat het zo moet na zo'n intense relatie en het zo goed met elkaar kunnen vinden en eigenlijk weinig tot geen redenom uit elkaar te gaan/op deze manier met elkaar om te gaan...
Het irriteert me maar ik weet dat ik sterker en beter ben als dit.....
Ik zal het proberenquote:Op maandag 20 december 2010 11:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hou jij nu op dan over dat geblockt zijn op MSN en RL? Wees er maar blij mee. Ze helpt je er eigenlijk indirect nog een beetje mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |