quote:Op zondag 19 december 2010 21:51 schreef ennudan het volgende:
@Joycie Ik kom ook.... en ook uit Heerlen dus ............
Het lijstje met zuiderlingen lijkt het langstquote:
No offence Bartinhoo en gelukkig zie je het zelf ook; dit is echt niet-niet-niet gezond. Je hangt als het ware je hele 'geluk' op aan je vriendin.quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens een hele goede!
Voor mij werd de situatie op een gegeven moment echt ''gevaarlijk''...
Ben altijd een hele sociale jongen geweest, met zat vrienden en leuke collega' s familie, kennissen etc... Maar toen mijn relatie aan ging, en ons ''eigen, vertrouwde'' wereldje begon te ontstaan gebeurde er echt iets dat niet goed voor me was...
Ik probeerde elke gelegenheid met vrienden onderuit te komen. Een van mn beste vrienden en ik spelen veel fifa, we hebben de hele kerstvakantie gepoogd af te spreken maar telkens kon ik opeens niet meer. ( Echte reden: ging liever naar mn vriendin, bij haar kon ik gewoon lekker tegen haar op bed liggen, en hoefde ik niet ''leuk'' te doen ).
Op een gegeven moment werd het zelfs zo erg, dat ik met een paar maten in amsterdam op zondag Ajax - psv zou gaan kijken. De dag van tevoren zag ik er al tegen op. 9 vd 10 keer was het zo, dat ik haar vrijdagavond ophaalde, om haar vervolgens pas zondagavond weer thuis af te zetten. Het werd echt een enorme stap voor mij, om zonder haar ''helemaal'' naar amsterdam te gaan. Ik vond het vreselijk, had er geen zin in, en zag het echt als een verplicht nummertje om het contact met mijn vrienden nog enigszinds in tact te houden...
Dat was gewoon echt niet gezond, gelukkig zijn mijn vrienden echte vrienden gebleken en laten ze me niet vallen maar toch je kan zoiets maar beter voor zijn...
Ja dat merkte ik ook, ik voelde me thuis echt op m'n gemak met haar, veilig, ook als we bijvoorbeeld door de stad liepen. Maar aan de andere kant deed ik gelukkig nog genoeg dingen met m'n goede vrienden, al waren er wel 2 of 3 die ik verwaarloost heb, en daar heb ik nog steeds spijt van (Dat gaat nu godzijdank weer goed trouwens) maar dat lag eigenlijk aan andere dingen ten grondslag.quote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef ex het volgende:
@bartinhoo precies je isoleert snel in een relatie als je onzeker bendus! Nu eerst aan jezelf werken voordat je er weer in verliest.
Daarom ben ik ook dankbaar dat ik met de meeste van m'n vrienden wel gewoon contact ben blijven houden, dat betaalt zich nu min of meer terug door het feit dat ze leuke dingen met me ondernemen, al is het de komende 2 weken helaas wat minder. Maar begrijpelijk door de feestdagenquote:Op zondag 19 december 2010 21:58 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
No offence Bartinhoo en gelukkig zie je het zelf ook; dit is echt niet-niet-niet gezond. Je hangt als het ware je hele 'geluk' op aan je vriendin.
Dat is een heel afhankelijke en kwetsbare manier om in een relatie te staan met alle mogelijke en vervelende (eh..tja.....) gevolgen.
Huh, hoe bedoel je?quote:Op zondag 19 december 2010 22:01 schreef ex het volgende:
Heb ik ook gedaan helaas maakt de rebound 100x zo moeilijk.
Een vriendin die wel of niet voorgaat? Zo moet je het m.i. niet zien.quote:Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef Bartinhoo het volgende:
Moah, bro' s before ho' s ben ik het nu ook weer niet mee eens..
In mijn ogen hoort je vriendin ( wanneer de relatie eenmaal ''serieus'' is) wel degelijk voor je vrienden te gaan. Het moet echter ook niet zo worden dat je je vrienden als oud vuil gaat behandelen natuurlijk, zoals ik heb gedaan
Moah ik was niet afhankelijk van mijn ex, want ik deed wel dingen met mijn vrienden, alleen het was met enorme tegenzin, hing gewoon liever de hele dag samen met haar op de bank of in bed ofzo...
Bij haar was het juist een stuk erger, heb in de 8 maanden dat ik met haar heb gehad, misschien 2 keer een vriendin bij haar over de vloer gezien..
Zij schroomde echter niet om dit vanuit het niets weer op te pakken. Zou zelf nogal vreemd opkijken als ik van een vriend waar je 8 maanden niets van hebt gehoord opeens een sms zou krijgen of ik niet gezellig zin had om met hem een weekend naar Texel te gaan oid, toevallig wanneer de relatie net over is...
Een andere kroeg/discotheek zoeken? Als je zeker weet dat ze daarheen gaat zou ik de confrontatie in ieder geval niet aangaan. Want dat zal voor jou veel moeilijker gaan worden dan voor haar.quote:Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef H6-4ever het volgende:
volgende week maximaal stappen om haar te proberen te vergeten mischien wel, alleen nu weet ik, dat ze ook naar de zelfde discotheek gaat en dat trek ik niet nog niet als ik haar met een ander zie, op 1e kerstdag (het is dan 2 weken uit) iemand tips?
Mmh....lijkt me niet verstandig....het gaat om het evenwicht. Je hoort jezelf op de eerste plaats te zetten en vanuit jezelf maak je een afgewogen keuze om 1 vrouw op de eerste plek te hebben en daarnaast ook een leven te willen hebben met andere bezigheden.quote:Op zondag 19 december 2010 22:18 schreef Bartinhoo het volgende:
Correct, maar ik doelde op de letterlijke betekenis van bro' s before ho' s.
Dit verkondigden ik en mijn vrienden ook trots rond ons 16e, maar de realiteit hoort in mijn ogen anders te zijn..
Welliswaar moet je een grote waarde blijven hechten aan je vrienden, maar ik zet persoonlijk mijn vriendin ( vanaf nu) wel op de eerste plaats...
Ja das mischien beter, maar niet echt een optie want mijn vrienden gaan naar die discotheek is wel heel groot dus ik kan haar ontlopen maarjah dat doe je toch niet denk ik moeilijk pffquote:Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef jeice het volgende:
[..]
Een andere kroeg/discotheek zoeken? Als je zeker weet dat ze daarheen gaat zou ik de confrontatie in ieder geval niet aangaan. Want dat zal voor jou veel moeilijker gaan worden dan voor haar.
Oh trouwens, nog even hierover... ik hou een slag om de arm (want ik kom echt pas net kijken op Fok!) maar het lijkt me opzich wel gezellig. Omgeving Amersfoort trouwens. Wanneer zou dit ongeveer gaan gebeuren, januari neem ik aan?quote:Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Even serieus, wie ziet dit zitten.. Dan kunnen we even een lijstje maken!
Ik gok op de gulden middenwegquote:Op zondag 19 december 2010 22:44 schreef jeice het volgende:
[..]
Oh trouwens, nog even hierover... ik hou een slag om de arm (want ik kom echt pas net kijken op Fok!) maar het lijkt me opzich wel gezellig. Omgeving Amersfoort trouwens. Wanneer zou dit ongeveer gaan gebeuren, januari neem ik aan?
Zal wat worden zeg, allemaal snotterende en treurende mensen in de kroegOf juist niet, iedereen helemaal los
Mjah ok. Al weet ik dat ik nu maar eens moet genieten van het single zijn en mezelf weer moet "vinden" toch hoop ik stiekem dat ik 1 van die personen benquote:Op zondag 19 december 2010 22:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik gok op de gulden middenwegen een of meerdere die niet op komen dagen vanwege een nieuwe liefde
...
Leer er maar in te levenquote:Op zondag 19 december 2010 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Begin steeds meer m'n twijfels te krijgen... oneerlijke kankerwereld.
Wij houden wel van je hoor!quote:Op zondag 19 december 2010 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Begin steeds meer m'n twijfels te krijgen... oneerlijke kankerwereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |