Ok, speel ik wel de Seniorquote:Op zondag 19 december 2010 18:38 schreef ex het volgende:
Nee dank je, ze verdient het niet om wat van mij te horen
.
Me komende week zit helemaal vol en ik ben nogal een kerst fan. Ik zit lekker heel de kerstdagen bij familie. En van de week kado's kopen en gewoon werken. Heb er zin in! Oud en nieuw vier ik lekker bij me ouders, of gewoon in me eentje thuis. Ze heeft het een stuk lastiger, geen familie & weinig vrienden maar dat is niet mijn probleem.
Die kroeg, ik ben dan wel jonger (begin 20) maar ik zou zo komen, gezellig!
Weet ze dit zelf al?quote:Op zondag 19 december 2010 18:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
Lijkt me wel leuk om 's met die meuk hier af te spreken in een kroeg een keertje. Die dertigers met hun rollators die denken dat 'n kroeg alleen voor pubers is.
Je moest eens weten wat een leuke kroegen je hebt!
En om ons een beetje in toom te houden nemen we een Akela mee; JOycie88...
Vrijgezellen doen niet mee; we moeten het wel exclusief houdenquote:Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik kom ook wel hoor ;-). Neemt wel iemand tissue's mee voor al het gejank? Oh en ik heb nog een goede vriend ook al jaren vrijgezel.
Hmm hij probeert een meid te versieren op moment, maar daar zal die wel afgewezen worden. Dan kwalificeert die volgens mij wel.quote:Op zondag 19 december 2010 18:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Vrijgezellen doen niet mee; we moeten het wel exclusief houden
quote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Hmm hij probeert een meid te versieren op moment, maar daar zal die wel afgewezen worden. Dan kwalificeert die volgens mij wel.
Voor! Neem de electrische rollator wel mee.... hoeft er niemand te duwenquote:Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ok, speel ik wel de Senior
Wie doet er mee?
Vervelend dat je zo opstond! Maar wel lekker dat je afleiding had! Mijn dienst was ook erg chaotisch, naar dat was ook lekkere afleiding!quote:Op zondag 19 december 2010 18:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vanochtend toch wel met een klote gevoel uit bed gestapt... wetend dat zij woensdag weer met die groninger afspreekt, daarheen gaat en er vervolgens ook blijft slapen
Wel gisternacht nog heel lang en goed met haar gepraat over vanalles en nog wat. Merk wel dat ik het steeds meer los kan laten. 2 á 3 weken geleden had ik het echt niet getrokken als ik zou weten dat ze bij iemand zou blijven slapen.
Merk wel dat ik haar goed kan helpen, omdat ze momenteel problemen met verschillende zaken heeft. Ik ben dan niet meer haar vriendje, maar wel een van d'r beste maatjes en ik vind het ergens ook wel fijn als je je beste vrienden kunt helpen.
Op m'n werk was het heel druk, dus veel afleiding en geen moment stilgestaan, dus lekker veel afleiding. Net heerlijk gegeten en nu lekker met een glas drinken de avond rusten want ik ben kapot
Ja, duurde wel ff voordat ik me beter ging voelen. Achja, die dagen hou je er zo nu en dan toch wel bij... Later ging het beter, daar gaat t omquote:Op zondag 19 december 2010 19:07 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Vervelend dat je zo opstond! Maar wel lekker dat je afleiding had! Mijn dienst was ook erg chaotisch, naar dat was ook lekkere afleiding!
Tja, en ik heb het andersom....quote:Op zondag 19 december 2010 19:38 schreef ennudan het volgende:
merk net dat zij me geblockt heeft op msn.... weet even niet wat ik er mee moet
Nou heel simpel, helemaal niksquote:Op zondag 19 december 2010 19:38 schreef ennudan het volgende:
merk net dat zij me geblockt heeft op msn.... weet even niet wat ik er mee moet
Met CP eens, die vraagtekens bij mijn post is niet omdat ik het me zwaar aantrek, vind het eerder maf van haar en ga er ook niets op doen. Kwam er ook bij toeval achter, meer niet.quote:Op zondag 19 december 2010 19:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou heel simpel, helemaal niksWees er maar blij om want contact via msn is nooit echt denderend, en in het geval van een ex lekker kwetsend. Je gaat je toch van alles afvragen etc is gewoon een zelfmarteling.
Helemaal niks van ruzie of weet ik wat.... wel al 2 keer eerder uit elkaar maar daarbij ook steeds een reden van haar kant (broer/zus geen gevoel) waar ik niet zoveel mee kon en waar ze dus iedere keer ook weer op terug kwam.quote:Op zondag 19 december 2010 19:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Tja, en ik heb het andersom....
Ze blockt me volledig RL en op msn niet...
Jouw situatie lijkt me niet leuk. Jullie hadden toch geen fight?
Vooral dat heb ik nogal eens over nagedacht, ik ben gek van honden en dan met name een Jack Russell lijkt me gaaf, het is wel super afleiding natuurlijk, en lekker wandelen met de hond 's ochtends en 's avonds. Maar ja, ik ben nu alleen en ik werk 40 uur per week, en ben er ook nog eens 10 extra onderweg per week. Nu zit er een aantal huizen hier verderop wel een honden uitlaat service, maar ik vind het zielig om zo'n beestje overdag alleen te laten zitten.quote:Op zondag 19 december 2010 20:08 schreef ex het volgende:
Nee, helaas gaat het vaker zo. Relaties gaan uit en als je dan vlucht als de gene die het uit maakt uit dat kleine wereldje wat je samen had gecreëerd dan wil je daar vaak niks meer mee te maken hebben.
Mijn advies? Doe het zelfde.. Kruip ook uit dat wereldje, en ren er zo ver mogelijk vandaan. Ontmoet nieuwe mensen, neem een nieuwe hobby, neem een huisdier enz. Ze past niet meer in je leven en jij niet meer in dat van haar. Hoe jammer & naar dat vaak ook is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |