abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 18:37:53 #26
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_90134671
moet de laatste tijd vaak aan dr denken. zal wel door de feestdagen komen.

hopelijk zijn de feestdagen snel voorbij!
  zondag 19 december 2010 @ 18:38:18 #27
189961 ex
aperture science
pi_90134691
Nee dank je :), ze verdient het niet om wat van mij te horen ;).

Me komende week zit helemaal vol en ik ben nogal een kerst fan. Ik zit lekker heel de kerstdagen bij familie. En van de week kado's kopen en gewoon werken :). Heb er zin in! Oud en nieuw vier ik lekker bij me ouders, of gewoon in me eentje thuis. Ze heeft het een stuk lastiger, geen familie & weinig vrienden maar dat is niet mijn probleem.

Die kroeg, ik ben dan wel jonger (begin 20) maar ik zou zo komen, gezellig!
The cake is a lie!
pi_90134767
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:38 schreef ex het volgende:
Nee dank je :), ze verdient het niet om wat van mij te horen ;).

Me komende week zit helemaal vol en ik ben nogal een kerst fan. Ik zit lekker heel de kerstdagen bij familie. En van de week kado's kopen en gewoon werken :). Heb er zin in! Oud en nieuw vier ik lekker bij me ouders, of gewoon in me eentje thuis. Ze heeft het een stuk lastiger, geen familie & weinig vrienden maar dat is niet mijn probleem.

Die kroeg, ik ben dan wel jonger (begin 20) maar ik zou zo komen, gezellig!
Ok, speel ik wel de Senior :)

Wie doet er mee?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90134818
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
Lijkt me wel leuk om 's met die meuk hier af te spreken in een kroeg een keertje. Die dertigers met hun rollators die denken dat 'n kroeg alleen voor pubers is.
Je moest eens weten wat een leuke kroegen je hebt!

En om ons een beetje in toom te houden nemen we een Akela mee; JOycie88 :Y ...
Weet ze dit zelf al? :P

Klinkt opzich als een plan, laten we het centraal in het land houden om voor de meeste mensen de kilometers te beperken. Vooral voor mij :+
pi_90134982
Ik kom ook wel hoor ;-). Neemt wel iemand tissue's mee voor al het gejank? Oh en ik heb nog een goede vriend ook al jaren vrijgezel. :P
pi_90135071
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik kom ook wel hoor ;-). Neemt wel iemand tissue's mee voor al het gejank? Oh en ik heb nog een goede vriend ook al jaren vrijgezel. :P
Vrijgezellen doen niet mee; we moeten het wel exclusief houden ;)
Strek je eens uit !
pi_90135396
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:45 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Vrijgezellen doen niet mee; we moeten het wel exclusief houden ;)
Hmm hij probeert een meid te versieren op moment, maar daar zal die wel afgewezen worden. Dan kwalificeert die volgens mij wel. :P
pi_90135510
Vanochtend toch wel met een klote gevoel uit bed gestapt... wetend dat zij woensdag weer met die groninger afspreekt, daarheen gaat en er vervolgens ook blijft slapen ;(
Wel gisternacht nog heel lang en goed met haar gepraat over vanalles en nog wat. Merk wel dat ik het steeds meer los kan laten. 2 á 3 weken geleden had ik het echt niet getrokken als ik zou weten dat ze bij iemand zou blijven slapen.

Merk wel dat ik haar goed kan helpen, omdat ze momenteel problemen met verschillende zaken heeft. Ik ben dan niet meer haar vriendje, maar wel een van d'r beste maatjes en ik vind het ergens ook wel fijn als je je beste vrienden kunt helpen.

Op m'n werk was het heel druk, dus veel afleiding en geen moment stilgestaan, dus lekker veel afleiding. Net heerlijk gegeten en nu lekker met een glas drinken de avond rusten want ik ben kapot :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90135763
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]

Hmm hij probeert een meid te versieren op moment, maar daar zal die wel afgewezen worden. Dan kwalificeert die volgens mij wel. :P
Strek je eens uit !
pi_90135985
Ik ga wel mee hoor ;) Alleen niet om jullie in toom te houden :p
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 19 december 2010 @ 19:06:29 #36
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90136066
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ok, speel ik wel de Senior :)

Wie doet er mee?
Voor! Neem de electrische rollator wel mee.... hoeft er niemand te duwen
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90136103
quote:
Op zondag 19 december 2010 18:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vanochtend toch wel met een klote gevoel uit bed gestapt... wetend dat zij woensdag weer met die groninger afspreekt, daarheen gaat en er vervolgens ook blijft slapen ;(
Wel gisternacht nog heel lang en goed met haar gepraat over vanalles en nog wat. Merk wel dat ik het steeds meer los kan laten. 2 á 3 weken geleden had ik het echt niet getrokken als ik zou weten dat ze bij iemand zou blijven slapen.

Merk wel dat ik haar goed kan helpen, omdat ze momenteel problemen met verschillende zaken heeft. Ik ben dan niet meer haar vriendje, maar wel een van d'r beste maatjes en ik vind het ergens ook wel fijn als je je beste vrienden kunt helpen.

Op m'n werk was het heel druk, dus veel afleiding en geen moment stilgestaan, dus lekker veel afleiding. Net heerlijk gegeten en nu lekker met een glas drinken de avond rusten want ik ben kapot :')
Vervelend dat je zo opstond! Maar wel lekker dat je afleiding had! Mijn dienst was ook erg chaotisch, naar dat was ook lekkere afleiding!
pi_90136471
Ik ben ook ergens wel blij dat ik morgen weer kan gaan werken. Gaat de week toch een beetje sneller, en een beetje afleiding. Heb alleen absoluut geen zin om door die sneeuw te moeten, en dus 2x zo lang onderweg te zijn :(
pi_90136499
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:07 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Vervelend dat je zo opstond! Maar wel lekker dat je afleiding had! Mijn dienst was ook erg chaotisch, naar dat was ook lekkere afleiding!
Ja, duurde wel ff voordat ik me beter ging voelen. Achja, die dagen hou je er zo nu en dan toch wel bij... Later ging het beter, daar gaat t om ;)

Goed om te horen dat jij ook je afleiding had na gisteravond. Chaos is ook afleiding ;) alles beter dan een rotgevoel van binnen. Hoop dat je enigszins nog goed geslapen had (al las ik ergens dat dat behoorlijk tegenviel).
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90137242
Heb denk ik 4 en half uur geslapen.. Niet echt heel veel dus ;) strakjes lekker op tijd naar bed :d
  zondag 19 december 2010 @ 19:38:21 #41
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90137590
merk net dat zij me geblockt heeft op msn.... weet even niet wat ik er mee moet
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90137851
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:38 schreef ennudan het volgende:
Tja, en ik heb het andersom....

Ze blockt me volledig RL en op msn niet :? ...

Jouw situatie lijkt me niet leuk. Jullie hadden toch geen fight?
Strek je eens uit !
pi_90138041
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:38 schreef ennudan het volgende:
Nou heel simpel, helemaal niks :) Wees er maar blij om want contact via msn is nooit echt denderend, en in het geval van een ex lekker kwetsend. Je gaat je toch van alles afvragen etc is gewoon een zelfmarteling.
pi_90138449
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:46 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Nou heel simpel, helemaal niks :) Wees er maar blij om want contact via msn is nooit echt denderend, en in het geval van een ex lekker kwetsend. Je gaat je toch van alles afvragen etc is gewoon een zelfmarteling.
Met CP eens, die vraagtekens bij mijn post is niet omdat ik het me zwaar aantrek, vind het eerder maf van haar en ga er ook niets op doen. Kwam er ook bij toeval achter, meer niet.
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 20:00:07 #45
189961 ex
aperture science
pi_90138796
Man na zo'n heerlijk productieve dag als hier kan je gewoon niet down zijn! Het is wel tering koud zeg in me PC/werk kamer maar goed.. Straks om 22:10 lekker Runnaway kijken op MTV, film debut van Kanye West.

Als cherry on top heb ik ook nog is Angry Birds uitgespeeld :P! Wat een zondag.
The cake is a lie!
  zondag 19 december 2010 @ 20:05:46 #46
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90139152
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:42 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Tja, en ik heb het andersom....

Ze blockt me volledig RL en op msn niet :? ...

Jouw situatie lijkt me niet leuk. Jullie hadden toch geen fight?
Helemaal niks van ruzie of weet ik wat.... wel al 2 keer eerder uit elkaar maar daarbij ook steeds een reden van haar kant (broer/zus geen gevoel) waar ik niet zoveel mee kon en waar ze dus iedere keer ook weer op terug kwam.

@Wandering in RL negeert ze me dus nu ook. 2 keer in drie weken in de kroeg tegen gekomen en keihard negeren... alsof ik een stuk.... was
Vorige week nog een sms gestuurt met waarom dat de eerste keer was en daar komt ook helemaal geen reactie meer....

Als je ruzie hebt, bent vreemdgegaan of wat dan ook kan ik me er nog iets bij voorstellen maar hoe kun je nou een paar weken terug zeggen wat spreken we af met bellen en elkaar zien en dan op deze tour gaan......
Ik zal er wel te dom voor zijn :)
  zondag 19 december 2010 @ 20:08:44 #47
189961 ex
aperture science
pi_90139312
Nee, helaas gaat het vaker zo :). Relaties gaan uit en als je dan vlucht als de gene die het uit maakt uit dat kleine wereldje wat je samen had gecreëerd dan wil je daar vaak niks meer mee te maken hebben.

Mijn advies? Doe het zelfde.. Kruip ook uit dat wereldje, en ren er zo ver mogelijk vandaan. Ontmoet nieuwe mensen, neem een nieuwe hobby, neem een huisdier enz. Ze past niet meer in je leven en jij niet meer in dat van haar. Hoe jammer & naar dat vaak ook is.
The cake is a lie!
pi_90141067
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:08 schreef ex het volgende:
Nee, helaas gaat het vaker zo :). Relaties gaan uit en als je dan vlucht als de gene die het uit maakt uit dat kleine wereldje wat je samen had gecreëerd dan wil je daar vaak niks meer mee te maken hebben.

Mijn advies? Doe het zelfde.. Kruip ook uit dat wereldje, en ren er zo ver mogelijk vandaan. Ontmoet nieuwe mensen, neem een nieuwe hobby, neem een huisdier enz. Ze past niet meer in je leven en jij niet meer in dat van haar. Hoe jammer & naar dat vaak ook is.
Vooral dat heb ik nogal eens over nagedacht, ik ben gek van honden en dan met name een Jack Russell lijkt me gaaf, het is wel super afleiding natuurlijk, en lekker wandelen met de hond 's ochtends en 's avonds. Maar ja, ik ben nu alleen en ik werk 40 uur per week, en ben er ook nog eens 10 extra onderweg per week. Nu zit er een aantal huizen hier verderop wel een honden uitlaat service, maar ik vind het zielig om zo'n beestje overdag alleen te laten zitten.

Wel de ideale manier om nieuwe mensen te ontmoeten natuurlijk, als je je hond aan het uitlaten bent ;)
  zondag 19 december 2010 @ 20:46:58 #49
189961 ex
aperture science
pi_90141486
Ach, ik werk ook gewoon 40 uur per week, en zo'n uit laat service is perfect, hij word er onwijs sociaal van, Ik ga om 8 uur weg, om 1 uur komt de uit laat service, dan is die 3 uur pas weer thuis en ik kom om 6 uur alweer thuis.. Verder is mijn hond echt een makkelijke, die gaat gewoon lekker liggen en slapen en spelen en uit het raam kijken de hele dag :). De buren zeggen dat hij overdag rustig & stil is.. Dus hier werkt het in ieder geval prima! Zo'n uit laat service is echt top :).

En inderdaad in de ochtend + avond loop ik altijd ver met hem en het is heerlijk dat hij in de avond op bed kruipt en je opzei duwt :D

Hij is nu bijna 3 trouwens :).
The cake is a lie!
pi_90141565
Lief, maar de uitlaatservice kan gewoon in je huis...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')