Watje!quote:Op zondag 19 december 2010 21:08 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
poeh vandaag is de eerste dag sinds we ooit een relatie kregen dat we totaal geen contact gehad hebben. Ik heb het niet heel zwaar, maar is wel onwennig en raar.
Dank je. Geen idee maar waarom maar wat jij steeds hier tegen me zegt, raakt me precies goed.quote:
Ga nu eerst maar eens stappen na oud en nieuwquote:Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef jeice het volgende:
[..]
Vooral dat heb ik nogal eens over nagedacht, ik ben gek van honden en dan met name een Jack Russell lijkt me gaaf, het is wel super afleiding natuurlijk, en lekker wandelen met de hond 's ochtends en 's avonds. Maar ja, ik ben nu alleen en ik werk 40 uur per week, en ben er ook nog eens 10 extra onderweg per week. Nu zit er een aantal huizen hier verderop wel een honden uitlaat service, maar ik vind het zielig om zo'n beestje overdag alleen te laten zitten.
Wel de ideale manier om nieuwe mensen te ontmoeten natuurlijk, als je je hond aan het uitlaten bent
Nou dat vind ik dus zelf ook, dat kan altijd nog in de toekomst, een hondje.quote:Op zondag 19 december 2010 21:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ga nu eerst maar eens stappen na oud en nieuwDurf te wedden dat je dan ook zo nieuwe mensen ontmoet!
(en tis gewoon een beetje zielig, dat hondje alleen thuis..)
Die 2 weken zijn zo voorbij! Lekker werken, afleiding.. Het is zo januari!quote:Op zondag 19 december 2010 21:20 schreef jeice het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dus zelf ook, dat kan altijd nog in de toekomst, een hondje.
En tja, het zou leuk zijn als ik begin volgend jaar weer leuke mensen ga ontmoeten, al heb ik opzich wel genoeg vrienden waar ik een leuke avond mee kan hebben hoor. Eerst de komende 2 weken maar eens doorkomen, en dan in januari maar eens goed los gaan
Even serieus, wie ziet dit zitten.. Dan kunnen we even een lijstje maken!quote:Op zondag 19 december 2010 18:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
Lijkt me wel leuk om 's met die meuk hier af te spreken in een kroeg een keertje. Die dertigers met hun rollators die denken dat 'n kroeg alleen voor pubers is.
Je moest eens weten wat een leuke kroegen je hebt!
En om ons een beetje in toom te houden nemen we een Akela mee; JOycie88...
Op dat gebied ben ik identiek aan je... je verwoord echt precies wat ik ook heb... Op de momenten zelf niet volledig kunnen genieten door onzekerheid en enkele maanden later helemaal romantiseren hoe mooi het toen was... zeker als je weet dat je die dingen niet meer met iemand zult delen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:23 schreef Bartinhoo het volgende:
Net toevallig op internet een fotoalbum van mijn werk tegengekomen, waar al een paar jaar foto' s opstaan van avondjes uit / personeelsfeestjes etc...
Wat me opviel was dat er zoveel relaties binnen ons werk zijn ontstaan, waarvan er eigenlijk nog maar eentje over is, gaf me een goed gevoel van '' je bent nog jong, het is niet goed om meteen al bij je eerste vriendin te blijven, je moet meer geprobeerd hebben voordat je voor jezelf kunt beslissen wat wel en niet goedvoelt, vergelijkingsmateriaal hebben''...
Toch deed het me even heel veel, al die stelletjes bij elkaar te zien zo ogenschijnlijk ''gelukkig'', wetende dat velen van hun elkaar al in geen tijden meer gesproken hebben en grotendeels alweer een nieuwe relatie hebben....
Ik heb heel erg veel moeite met het loslaten van het verleden. Ben het type dat het verleden altijd geweldig / leuk / mooi vond, in het heden altijd twijfelt of het wel goed is allemaal zo, en over de toekomst twijfelachtig is '' of het allemaal ooit net zo leuk wordt als dat het ooit geweest is...
Toch kijk ik altijd met weemoed terug naar de tijd '' van toen'', dat kan zelfs maar een paar maanden geleden zijn...
Ik moet mezelf een schop onder mn reet geven en niet willens en wetens blijven hangen in bepaalde situaties.
De leuke collega' s van toen zijn voor een groot deel vervangen door 14/ 15 jarige goedkope jonkies etc, als ik een nieuwe baan heb met mensen van mijn eigen leeftijd met meer uitdaging doe ik daar zeker goed aan, moet daar ook in blijven geloven..
Trouwens even over die hondjes ineens allemaal, bezint eer ge begint he mensen! Die beestjes zijn er ook op momenten dat het jullie iets minder goed uitkomt allemaal ( dates, uitgaan, etc etc) dat gaat niet altijd even goed samen, vooral niet als je alleen woont
Ik kom uit omgeving Heerlen, dat is ietswat uit de buurtquote:Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Even serieus, wie ziet dit zitten.. Dan kunnen we even een lijstje maken!
Ha omgeving Landgraaf hier.quote:Op zondag 19 december 2010 21:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik kom uit omgeving Heerlen, dat is ietswat uit de buurtdus graag beetje centraal
Helemaal herkenbaar omdat ik vaak ook slechte dingen echt afsluit en over heen kom. Dan blijven de goede herinneringen over en die wil ik meestal niet verwerken.quote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Op dat gebied ben ik identiek aan je... je verwoord echt precies wat ik ook heb... Op de momenten zelf niet volledig kunnen genieten door onzekerheid en enkele maanden later helemaal romantiseren hoe mooi het toen was... zeker als je weet dat je die dingen niet meer met iemand zult delen.
Heel, heel heel herkenbaar. Ik ben dus niet alleen met die kronkel in m'n hersenen.
quote:Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Lijstje:
Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Ikzelf.. -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Edit: Utrecht is natuurlijk het centraalst, maar we moeten maar even kijken waar iedereen vandaag moet komen![]()
Tja frustrerend he, anderzijds ook wel prima wanneer je bedenkt, dat je over een paar maanden waarschijnlijk ook weer zo terugdenkt naar deze tijd...quote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Op dat gebied ben ik identiek aan je... je verwoord echt precies wat ik ook heb... Op de momenten zelf niet volledig kunnen genieten door onzekerheid en enkele maanden later helemaal romantiseren hoe mooi het toen was... zeker als je weet dat je die dingen niet meer met iemand zult delen.
Heel, heel heel herkenbaar. Ik ben dus niet alleen met die kronkel in m'n hersenen.
Dit vind ik trouwens een hele goede!quote:Op zondag 19 december 2010 20:08 schreef ex het volgende:
Nee, helaas gaat het vaker zo. Relaties gaan uit en als je dan vlucht als de gene die het uit maakt uit dat kleine wereldje wat je samen had gecreëerd dan wil je daar vaak niks meer mee te maken hebben.
Mijn advies? Doe het zelfde.. Kruip ook uit dat wereldje, en ren er zo ver mogelijk vandaan. Ontmoet nieuwe mensen, neem een nieuwe hobby, neem een huisdier enz. Ze past niet meer in je leven en jij niet meer in dat van haar. Hoe jammer & naar dat vaak ook is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |