abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 20:50:00 #51
189961 ex
aperture science
pi_90141680
Ja. Dat weet ik, daar onderteken je ook allemaal contracten voor en maak je duidelijke afspraken over :). Ik had een intake gesprek, 3 proef wandelingen en noem maar op.. Ik maak nu al 3 maanden gebruik van ze.

Verder heb je hun adres en noem maar op dus waar zou je bang voor moeten zijn?
The cake is a lie!
pi_90141682
De kunst van het uitlaten van je hond#132.....?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 20:50:57 #53
189961 ex
aperture science
pi_90141740
Een hele kunst is het zeker :P! Ik ben wel van plan om binnen nu en een maand of 2/3 dichter naar me werk te gaan verhuizen zodat ik tussen de middag lekker naar huis kan om hem uit te laten :).
The cake is a lie!
pi_90143092
poeh vandaag is de eerste dag sinds we ooit een relatie kregen dat we totaal geen contact gehad hebben. Ik heb het niet heel zwaar, maar is wel onwennig en raar.
pi_90143204
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:08 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
poeh vandaag is de eerste dag sinds we ooit een relatie kregen dat we totaal geen contact gehad hebben. Ik heb het niet heel zwaar, maar is wel onwennig en raar.
Watje! ;)
Strek je eens uit !
pi_90143488
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:09 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Watje! ;)
Dank je. Geen idee maar waarom maar wat jij steeds hier tegen me zegt, raakt me precies goed. :)

Ik ben nooit zo'n emo geweest maar nu. Vaag.
pi_90143743
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef jeice het volgende:

[..]

Vooral dat heb ik nogal eens over nagedacht, ik ben gek van honden en dan met name een Jack Russell lijkt me gaaf, het is wel super afleiding natuurlijk, en lekker wandelen met de hond 's ochtends en 's avonds. Maar ja, ik ben nu alleen en ik werk 40 uur per week, en ben er ook nog eens 10 extra onderweg per week. Nu zit er een aantal huizen hier verderop wel een honden uitlaat service, maar ik vind het zielig om zo'n beestje overdag alleen te laten zitten.

Wel de ideale manier om nieuwe mensen te ontmoeten natuurlijk, als je je hond aan het uitlaten bent ;)
Ga nu eerst maar eens stappen na oud en nieuw ;) Durf te wedden dat je dan ook zo nieuwe mensen ontmoet!

(en tis gewoon een beetje zielig, dat hondje alleen thuis..)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90144038
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:16 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ga nu eerst maar eens stappen na oud en nieuw ;) Durf te wedden dat je dan ook zo nieuwe mensen ontmoet!

(en tis gewoon een beetje zielig, dat hondje alleen thuis..)
Nou dat vind ik dus zelf ook, dat kan altijd nog in de toekomst, een hondje.

En tja, het zou leuk zijn als ik begin volgend jaar weer leuke mensen ga ontmoeten, al heb ik opzich wel genoeg vrienden waar ik een leuke avond mee kan hebben hoor. Eerst de komende 2 weken maar eens doorkomen, en dan in januari maar eens goed los gaan ;)
  zondag 19 december 2010 @ 21:23:23 #59
189961 ex
aperture science
pi_90144291
Tja ach ik had me hond al voor me baan, en kon ook niet voorspellen dat me ex weg zou gaan. Ik probeer het nu ook maar zo goed mogelijk te doen/regelen.
The cake is a lie!
pi_90144310
Net toevallig op internet een fotoalbum van mijn werk tegengekomen, waar al een paar jaar foto' s opstaan van avondjes uit / personeelsfeestjes etc...

Wat me opviel was dat er zoveel relaties binnen ons werk zijn ontstaan, waarvan er eigenlijk nog maar eentje over is, gaf me een goed gevoel van '' je bent nog jong, het is niet goed om meteen al bij je eerste vriendin te blijven, je moet meer geprobeerd hebben voordat je voor jezelf kunt beslissen wat wel en niet goedvoelt, vergelijkingsmateriaal hebben''...

Toch deed het me even heel veel, al die stelletjes bij elkaar te zien zo ogenschijnlijk ''gelukkig'', wetende dat velen van hun elkaar al in geen tijden meer gesproken hebben en grotendeels alweer een nieuwe relatie hebben....

Ik heb heel erg veel moeite met het loslaten van het verleden. Ben het type dat het verleden altijd geweldig / leuk / mooi vond, in het heden altijd twijfelt of het wel goed is allemaal zo, en over de toekomst twijfelachtig is '' of het allemaal ooit net zo leuk wordt als dat het ooit geweest is...

Toch kijk ik altijd met weemoed terug naar de tijd '' van toen'', dat kan zelfs maar een paar maanden geleden zijn...
Ik moet mezelf een schop onder mn reet geven en niet willens en wetens blijven hangen in bepaalde situaties.
De leuke collega' s van toen zijn voor een groot deel vervangen door 14/ 15 jarige goedkope jonkies etc, als ik een nieuwe baan heb met mensen van mijn eigen leeftijd met meer uitdaging doe ik daar zeker goed aan, moet daar ook in blijven geloven..

Trouwens even over die hondjes ineens allemaal, bezint eer ge begint he mensen! Die beestjes zijn er ook op momenten dat het jullie iets minder goed uitkomt allemaal ( dates, uitgaan, etc etc) dat gaat niet altijd even goed samen, vooral niet als je alleen woont ;)
pi_90144410
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:20 schreef jeice het volgende:

[..]

Nou dat vind ik dus zelf ook, dat kan altijd nog in de toekomst, een hondje.

En tja, het zou leuk zijn als ik begin volgend jaar weer leuke mensen ga ontmoeten, al heb ik opzich wel genoeg vrienden waar ik een leuke avond mee kan hebben hoor. Eerst de komende 2 weken maar eens doorkomen, en dan in januari maar eens goed los gaan ;)
Die 2 weken zijn zo voorbij! Lekker werken, afleiding.. Het is zo januari!
pi_90144523
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
Lijkt me wel leuk om 's met die meuk hier af te spreken in een kroeg een keertje. Die dertigers met hun rollators die denken dat 'n kroeg alleen voor pubers is.
Je moest eens weten wat een leuke kroegen je hebt!

En om ons een beetje in toom te houden nemen we een Akela mee; JOycie88 :Y ...
Even serieus, wie ziet dit zitten.. Dan kunnen we even een lijstje maken!
pi_90144612
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:23 schreef Bartinhoo het volgende:
Net toevallig op internet een fotoalbum van mijn werk tegengekomen, waar al een paar jaar foto' s opstaan van avondjes uit / personeelsfeestjes etc...

Wat me opviel was dat er zoveel relaties binnen ons werk zijn ontstaan, waarvan er eigenlijk nog maar eentje over is, gaf me een goed gevoel van '' je bent nog jong, het is niet goed om meteen al bij je eerste vriendin te blijven, je moet meer geprobeerd hebben voordat je voor jezelf kunt beslissen wat wel en niet goedvoelt, vergelijkingsmateriaal hebben''...

Toch deed het me even heel veel, al die stelletjes bij elkaar te zien zo ogenschijnlijk ''gelukkig'', wetende dat velen van hun elkaar al in geen tijden meer gesproken hebben en grotendeels alweer een nieuwe relatie hebben....

Ik heb heel erg veel moeite met het loslaten van het verleden. Ben het type dat het verleden altijd geweldig / leuk / mooi vond, in het heden altijd twijfelt of het wel goed is allemaal zo, en over de toekomst twijfelachtig is '' of het allemaal ooit net zo leuk wordt als dat het ooit geweest is...

Toch kijk ik altijd met weemoed terug naar de tijd '' van toen'', dat kan zelfs maar een paar maanden geleden zijn...
Ik moet mezelf een schop onder mn reet geven en niet willens en wetens blijven hangen in bepaalde situaties.

De leuke collega' s van toen zijn voor een groot deel vervangen door 14/ 15 jarige goedkope jonkies etc, als ik een nieuwe baan heb met mensen van mijn eigen leeftijd met meer uitdaging doe ik daar zeker goed aan, moet daar ook in blijven geloven..

Trouwens even over die hondjes ineens allemaal, bezint eer ge begint he mensen! Die beestjes zijn er ook op momenten dat het jullie iets minder goed uitkomt allemaal ( dates, uitgaan, etc etc) dat gaat niet altijd even goed samen, vooral niet als je alleen woont ;)
Op dat gebied ben ik identiek aan je... je verwoord echt precies wat ik ook heb... Op de momenten zelf niet volledig kunnen genieten door onzekerheid en enkele maanden later helemaal romantiseren hoe mooi het toen was... zeker als je weet dat je die dingen niet meer met iemand zult delen.

Heel, heel heel herkenbaar. Ik ben dus niet alleen met die kronkel in m'n hersenen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 19 december 2010 @ 21:28:14 #64
189961 ex
aperture science
pi_90144641
@bartinhoo ach kwestie van plannen :).
@j0ycie88 ik.
The cake is a lie!
pi_90144669
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik kom uit omgeving Heerlen, dat is ietswat uit de buurt ;( dus graag beetje centraal :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90144777
@JOycie88:

Ik zeker! Verheug me al op die Akela die ook losgaat! ;)
(kom uit omg Den Bosch)
Strek je eens uit !
pi_90144889
Lijstje:

Wanderingwhy
Ex
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!)
Ikzelf..

Edit: Utrecht is natuurlijk het centraalst, maar we moeten maar even kijken waar iedereen vandaag moet komen :)
pi_90145023
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:28 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik kom uit omgeving Heerlen, dat is ietswat uit de buurt ;( dus graag beetje centraal :P
Ha omgeving Landgraaf hier.

En ik heb ook wel interesse om mee te doen. Iedere afleiding is meegenomen en zo groot is mijn vriendengroep ook niet meer. :/
  zondag 19 december 2010 @ 21:33:52 #69
189961 ex
aperture science
pi_90145101
Ach ik wil best naar Landgraaf krossen.. Lekker snowboarden :)
The cake is a lie!
pi_90145150
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Op dat gebied ben ik identiek aan je... je verwoord echt precies wat ik ook heb... Op de momenten zelf niet volledig kunnen genieten door onzekerheid en enkele maanden later helemaal romantiseren hoe mooi het toen was... zeker als je weet dat je die dingen niet meer met iemand zult delen.

Heel, heel heel herkenbaar. Ik ben dus niet alleen met die kronkel in m'n hersenen.
Helemaal herkenbaar omdat ik vaak ook slechte dingen echt afsluit en over heen kom. Dan blijven de goede herinneringen over en die wil ik meestal niet verwerken.
Zo zijn er exen waar ik met veel plezier aan terug denk, gewoon puur door dit. En dan moet ik mezelf bijna even dwingen om aan wat slechte dingen te denken en waarom het uit is.
pi_90145183
Het lijstje wordt langer!

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Lijstje:

Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Ikzelf.. -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf

Edit: Utrecht is natuurlijk het centraalst, maar we moeten maar even kijken waar iedereen vandaag moet komen :)
pi_90145256
Ik kom niet.
pi_90145444
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Tja frustrerend he, anderzijds ook wel prima wanneer je bedenkt, dat je over een paar maanden waarschijnlijk ook weer zo terugdenkt naar deze tijd...

Ik heb het zelfs bij de periode dat het net uit was met mijn ex. Zonder te overdrijven denk ik dat dit emotioneel een sociaal een van de zwaarste periodes uit mn leven was. Relatie uit / vrienden op zichzelf zonder concreet uitzicht om dit zelf ook te realiseren, etc etc...
Toch heb ik zelfs nu dat ik denk van hmm zo slecht was het allemaal niet, lekker zomer, lekker WK , lekker varen met vrienden, vakantie maleisie etcc was eigenlijk prima :D

Dit heb ik dus ook bij mn ex. Ineens lijkt alles perfect te zijn geweest..
pi_90145880
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:08 schreef ex het volgende:
Nee, helaas gaat het vaker zo :). Relaties gaan uit en als je dan vlucht als de gene die het uit maakt uit dat kleine wereldje wat je samen had gecreëerd dan wil je daar vaak niks meer mee te maken hebben.

Mijn advies? Doe het zelfde.. Kruip ook uit dat wereldje, en ren er zo ver mogelijk vandaan. Ontmoet nieuwe mensen, neem een nieuwe hobby, neem een huisdier enz. Ze past niet meer in je leven en jij niet meer in dat van haar. Hoe jammer & naar dat vaak ook is.
Dit vind ik trouwens een hele goede!
Voor mij werd de situatie op een gegeven moment echt ''gevaarlijk''...

Ben altijd een hele sociale jongen geweest, met zat vrienden en leuke collega' s familie, kennissen etc... Maar toen mijn relatie aan ging, en ons ''eigen, vertrouwde'' wereldje begon te ontstaan gebeurde er echt iets dat niet goed voor me was...

Ik probeerde elke gelegenheid met vrienden onderuit te komen. Een van mn beste vrienden en ik spelen veel fifa, we hebben de hele kerstvakantie gepoogd af te spreken maar telkens kon ik opeens niet meer. ( Echte reden: ging liever naar mn vriendin, bij haar kon ik gewoon lekker tegen haar op bed liggen, en hoefde ik niet ''leuk'' te doen ).

Op een gegeven moment werd het zelfs zo erg, dat ik met een paar maten in amsterdam op zondag Ajax - psv zou gaan kijken. De dag van tevoren zag ik er al tegen op. 9 vd 10 keer was het zo, dat ik haar vrijdagavond ophaalde, om haar vervolgens pas zondagavond weer thuis af te zetten. Het werd echt een enorme stap voor mij, om zonder haar ''helemaal'' naar amsterdam te gaan. Ik vond het vreselijk, had er geen zin in, en zag het echt als een verplicht nummertje om het contact met mijn vrienden nog enigszinds in tact te houden...

Dat was gewoon echt niet gezond, gelukkig zijn mijn vrienden echte vrienden gebleken en laten ze me niet vallen maar toch je kan zoiets maar beter voor zijn...
pi_90146355
Ik kom ook uit Landgraaf, had geen idee dat jullie westerlingen allemaal wisten waar Landgraaf ligt :') Naast Heerlen dus. Ik wil opzich best komen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 19 december 2010 @ 21:51:55 #76
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90146454
@Joycie Ik kom ook.... en ook uit Heerlen dus ............

Overigens afgelopen donderdag nog op een wazige bijeenkomst van mijn werk geweest maar die "natuurmensen-ademhalingstechniek-vrouw" had wel een heel goed punt met de uitspraak:

Het kan niet in het verleden, het kan niet in de toekomst.... je kunt alleen gelukkig zijn in het heden!

Oftewel zorg dat je nu gelukkig bent en dan komt de rest vanzelf
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  zondag 19 december 2010 @ 21:54:10 #77
189961 ex
aperture science
pi_90146611
@bartinhoo precies je isoleert snel in een relatie als je onzeker ben ;) dus! Nu eerst aan jezelf werken voordat je er weer in verliest.
The cake is a lie!
  zondag 19 december 2010 @ 21:55:35 #78
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90146711
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:51 schreef ennudan het volgende:
@Joycie Ik kom ook.... en ook uit Heerlen dus ............
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Het lijstje wordt langer!

[..]

Het lijstje met zuiderlingen lijkt het langst :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  zondag 19 december 2010 @ 21:58:04 #79
189961 ex
aperture science
pi_90146902
Landgraaf de gekstuh (kom zelf uit de buurt van A'dam)
The cake is a lie!
pi_90146948
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Dit vind ik trouwens een hele goede!
Voor mij werd de situatie op een gegeven moment echt ''gevaarlijk''...

Ben altijd een hele sociale jongen geweest, met zat vrienden en leuke collega' s familie, kennissen etc... Maar toen mijn relatie aan ging, en ons ''eigen, vertrouwde'' wereldje begon te ontstaan gebeurde er echt iets dat niet goed voor me was...

Ik probeerde elke gelegenheid met vrienden onderuit te komen. Een van mn beste vrienden en ik spelen veel fifa, we hebben de hele kerstvakantie gepoogd af te spreken maar telkens kon ik opeens niet meer. ( Echte reden: ging liever naar mn vriendin, bij haar kon ik gewoon lekker tegen haar op bed liggen, en hoefde ik niet ''leuk'' te doen ).

Op een gegeven moment werd het zelfs zo erg, dat ik met een paar maten in amsterdam op zondag Ajax - psv zou gaan kijken. De dag van tevoren zag ik er al tegen op. 9 vd 10 keer was het zo, dat ik haar vrijdagavond ophaalde, om haar vervolgens pas zondagavond weer thuis af te zetten. Het werd echt een enorme stap voor mij, om zonder haar ''helemaal'' naar amsterdam te gaan. Ik vond het vreselijk, had er geen zin in, en zag het echt als een verplicht nummertje om het contact met mijn vrienden nog enigszinds in tact te houden...

Dat was gewoon echt niet gezond, gelukkig zijn mijn vrienden echte vrienden gebleken en laten ze me niet vallen maar toch je kan zoiets maar beter voor zijn...
No offence Bartinhoo en gelukkig zie je het zelf ook; dit is echt niet-niet-niet gezond. Je hangt als het ware je hele 'geluk' op aan je vriendin.
Dat is een heel afhankelijke en kwetsbare manier om in een relatie te staan met alle mogelijke en vervelende (eh..tja.....) gevolgen.
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 22:01:15 #81
189961 ex
aperture science
pi_90147149
Heb ik ook gedaan helaas maakt de rebound 100x zo moeilijk.
The cake is a lie!
pi_90147244
En nog een.... zoiets heb ik nooit gedaan, zelfs vrienden voor gewaarschuwd. En een aantal lange relaties voor de meest recente is me dat ook nooit gebeurt. Altijd bro's before ho's.

Maar dit keer ben ik er ook ingetrapt. :/
pi_90147496
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef ex het volgende:
@bartinhoo precies je isoleert snel in een relatie als je onzeker ben ;) dus! Nu eerst aan jezelf werken voordat je er weer in verliest.
Ja dat merkte ik ook, ik voelde me thuis echt op m'n gemak met haar, veilig, ook als we bijvoorbeeld door de stad liepen. Maar aan de andere kant deed ik gelukkig nog genoeg dingen met m'n goede vrienden, al waren er wel 2 of 3 die ik verwaarloost heb, en daar heb ik nog steeds spijt van (Dat gaat nu godzijdank weer goed trouwens) maar dat lag eigenlijk aan andere dingen ten grondslag.

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:58 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

No offence Bartinhoo en gelukkig zie je het zelf ook; dit is echt niet-niet-niet gezond. Je hangt als het ware je hele 'geluk' op aan je vriendin.
Dat is een heel afhankelijke en kwetsbare manier om in een relatie te staan met alle mogelijke en vervelende (eh..tja.....) gevolgen.
Daarom ben ik ook dankbaar dat ik met de meeste van m'n vrienden wel gewoon contact ben blijven houden, dat betaalt zich nu min of meer terug door het feit dat ze leuke dingen met me ondernemen, al is het de komende 2 weken helaas wat minder. Maar begrijpelijk door de feestdagen :)

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:01 schreef ex het volgende:
Heb ik ook gedaan helaas maakt de rebound 100x zo moeilijk.
Huh, hoe bedoel je?
  zondag 19 december 2010 @ 22:09:00 #84
189961 ex
aperture science
pi_90147756
Nou afhankelijk zijn van je ex.. Maakt de rebound moeilijker.
The cake is a lie!
pi_90147830
Moah, bro' s before ho' s ben ik het nu ook weer niet mee eens..

In mijn ogen hoort je vriendin ( wanneer de relatie eenmaal ''serieus'' is) wel degelijk voor je vrienden te gaan. Het moet echter ook niet zo worden dat je je vrienden als oud vuil gaat behandelen natuurlijk, zoals ik heb gedaan :)

Moah ik was niet afhankelijk van mijn ex, want ik deed wel dingen met mijn vrienden, alleen het was met enorme tegenzin, hing gewoon liever de hele dag samen met haar op de bank of in bed ofzo...

Bij haar was het juist een stuk erger, heb in de 8 maanden dat ik met haar heb gehad, misschien 2 keer een vriendin bij haar over de vloer gezien..
Zij schroomde echter niet om dit vanuit het niets weer op te pakken. Zou zelf nogal vreemd opkijken als ik van een vriend waar je 8 maanden niets van hebt gehoord opeens een sms zou krijgen of ik niet gezellig zin had om met hem een weekend naar Texel te gaan oid, toevallig wanneer de relatie net over is...
pi_90148226
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef Bartinhoo het volgende:
Moah, bro' s before ho' s ben ik het nu ook weer niet mee eens..

In mijn ogen hoort je vriendin ( wanneer de relatie eenmaal ''serieus'' is) wel degelijk voor je vrienden te gaan. Het moet echter ook niet zo worden dat je je vrienden als oud vuil gaat behandelen natuurlijk, zoals ik heb gedaan :)

Moah ik was niet afhankelijk van mijn ex, want ik deed wel dingen met mijn vrienden, alleen het was met enorme tegenzin, hing gewoon liever de hele dag samen met haar op de bank of in bed ofzo...

Bij haar was het juist een stuk erger, heb in de 8 maanden dat ik met haar heb gehad, misschien 2 keer een vriendin bij haar over de vloer gezien..
Zij schroomde echter niet om dit vanuit het niets weer op te pakken. Zou zelf nogal vreemd opkijken als ik van een vriend waar je 8 maanden niets van hebt gehoord opeens een sms zou krijgen of ik niet gezellig zin had om met hem een weekend naar Texel te gaan oid, toevallig wanneer de relatie net over is...
Een vriendin die wel of niet voorgaat? Zo moet je het m.i. niet zien.

Probeer gewoon een eigen leven te houden met vrienden, activiteiten e.d. naast je vriendin. Dat lijkt me de meest gezonde situatie.
Strek je eens uit !
pi_90148585
Correct, maar ik doelde op de letterlijke betekenis van bro' s before ho' s.
Dit verkondigden ik en mijn vrienden ook trots rond ons 16e, maar de realiteit hoort in mijn ogen anders te zijn..

Welliswaar moet je een grote waarde blijven hechten aan je vrienden, maar ik zet persoonlijk mijn vriendin ( vanaf nu :P ) wel op de eerste plaats...
pi_90148908
volgende week maximaal stappen om haar te proberen te vergeten mischien wel, alleen nu weet ik, dat ze ook naar de zelfde discotheek gaat en dat trek ik niet nog niet als ik haar met een ander zie, op 1e kerstdag (het is dan 2 weken uit) iemand tips?
pi_90149643
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef H6-4ever het volgende:
volgende week maximaal stappen om haar te proberen te vergeten mischien wel, alleen nu weet ik, dat ze ook naar de zelfde discotheek gaat en dat trek ik niet nog niet als ik haar met een ander zie, op 1e kerstdag (het is dan 2 weken uit) iemand tips?
Een andere kroeg/discotheek zoeken? Als je zeker weet dat ze daarheen gaat zou ik de confrontatie in ieder geval niet aangaan. Want dat zal voor jou veel moeilijker gaan worden dan voor haar.
pi_90149724
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:18 schreef Bartinhoo het volgende:
Correct, maar ik doelde op de letterlijke betekenis van bro' s before ho' s.
Dit verkondigden ik en mijn vrienden ook trots rond ons 16e, maar de realiteit hoort in mijn ogen anders te zijn..

Welliswaar moet je een grote waarde blijven hechten aan je vrienden, maar ik zet persoonlijk mijn vriendin ( vanaf nu :P ) wel op de eerste plaats...
Mmh....lijkt me niet verstandig....het gaat om het evenwicht. Je hoort jezelf op de eerste plaats te zetten en vanuit jezelf maak je een afgewogen keuze om 1 vrouw op de eerste plek te hebben en daarnaast ook een leven te willen hebben met andere bezigheden.
Doe je dat niet, dan gaat dat vroeger of later toch verstikkend werken.

Uiteraard; zoveel mensen zoveel wensen, maar dat is mijn persoonlijke benadering van een relatie. M'n ex ging ook naar concerten waar ik geen f... aan vond, dan deed ik wel iets anders wat ik leuk vond, en uiteraard deden we ook dingen samen.
Strek je eens uit !
pi_90149962
Poe... ik ga ook weer een flink inhoudelijke post hier neer zetten zo. Even nadenken hoe :P
pi_90150159
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef jeice het volgende:

[..]

Een andere kroeg/discotheek zoeken? Als je zeker weet dat ze daarheen gaat zou ik de confrontatie in ieder geval niet aangaan. Want dat zal voor jou veel moeilijker gaan worden dan voor haar.
Ja das mischien beter, maar niet echt een optie want mijn vrienden gaan naar die discotheek is wel heel groot dus ik kan haar ontlopen maarjah dat doe je toch niet denk ik moeilijk pff
pi_90150555
Wat gaat dat snel hier haha
pi_90150607
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Oh trouwens, nog even hierover... ik hou een slag om de arm (want ik kom echt pas net kijken op Fok!) maar het lijkt me opzich wel gezellig. Omgeving Amersfoort trouwens. Wanneer zou dit ongeveer gaan gebeuren, januari neem ik aan?

Zal wat worden zeg, allemaal snotterende en treurende mensen in de kroeg :+ Of juist niet, iedereen helemaal los ;)
pi_90151112
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:44 schreef jeice het volgende:

[..]

Oh trouwens, nog even hierover... ik hou een slag om de arm (want ik kom echt pas net kijken op Fok!) maar het lijkt me opzich wel gezellig. Omgeving Amersfoort trouwens. Wanneer zou dit ongeveer gaan gebeuren, januari neem ik aan?

Zal wat worden zeg, allemaal snotterende en treurende mensen in de kroeg :+ Of juist niet, iedereen helemaal los ;)
Ik gok op de gulden middenweg :) en een of meerdere die niet op komen dagen vanwege een nieuwe liefde *) ...
Strek je eens uit !
pi_90151303
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:52 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik gok op de gulden middenweg :) en een of meerdere die niet op komen dagen vanwege een nieuwe liefde *) ...
Mjah ok. Al weet ik dat ik nu maar eens moet genieten van het single zijn en mezelf weer moet "vinden" toch hoop ik stiekem dat ik 1 van die personen ben ;)
pi_90151580
Begin steeds meer m'n twijfels te krijgen... oneerlijke kankerwereld.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90151686
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Leer er maar in te leven ;)
pi_90151690
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wij houden wel van je hoor!
pi_90151914
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Leer er maar in te leven ;)
Waar blijft die tekst? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')