abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90163111
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:44 schreef jeice het volgende:

[..]

Oh trouwens, nog even hierover... ik hou een slag om de arm (want ik kom echt pas net kijken op Fok!) maar het lijkt me opzich wel gezellig. Omgeving Amersfoort trouwens. Wanneer zou dit ongeveer gaan gebeuren, januari neem ik aan?

Zal wat worden zeg, allemaal snotterende en treurende mensen in de kroeg :+ Of juist niet, iedereen helemaal los ;)
Update van het lijstje! (anders hou ik het niet meer bij hoor als ik vanavond weer thuis kom!
- Wanderingwhy - Den Bosch
- Ex - Omg Amsterdam
- Neo-Mullen - Landgraaf
- Harrydepizzabakker - Landgraaf
- Jeice - Omg Amersfoort
- Joyce - Breda
- Ennudan - Heerlen
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90163116
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 00:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waarom zou ze? Je vergeeft haar altijd.......in welke broekzak heb jij jouw zelfrespect verfrommeld weggestopt? Haal het er alsjeblieft snel uit en lees de manual hoe je daarmee moet omgaan (met jezelf bedoel ik!)
Ok Neo, dit komt misschien hard over.. Maar het klopt wel.. Denk verdomme eens aan je zelf! Jij voelt je kut, jij kan er niet door slapen.. Is dit het waard!
pi_90163122
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Ja het klinkt vrij hip allemaal he :D

het is eigenlijk gewoon sms' en , maar dan meer in chatvorm ( en gratis ;) )
Je doet toch zeker wel meer als pingen met die meid he :p Of versta jij onder een aantal weken, 2 weken.. Dan zou ik het nog snappen..
pi_90163123
Ok en nu ga ik aankleden want ik kom te laat op mijn werk! *snottersnotter*

Iedereen een fijne dag! Vol leuke en gezellige gedachten (ondertussen heb ik ze zelf niet hoor..)
  maandag 20 december 2010 @ 07:57:40 #130
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90163473
goedemorgen allemaal.... ga ik eens op tijd naar bed mis ik meteen 4 pagina's...

Heb bovenstaande eens goed doorgelezen en denk dat je als conclusie wel mag neerzetten dat je ook in een relatie (en zeker daarna) je eigen persoon moet blijven, met je eigen activiteiten en zeker met je eigen zelfrespect...

Ondertussen moet ik zeggen dat het hier wel gaat... heb veel aan jullie verhalen en adviezen...
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90163784
morgen :D :P

Ik ga eens mijn best doen om in Rotterdam aan te komen... Zal wel 12 u worden hoop ik :X
  maandag 20 december 2010 @ 08:35:56 #132
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90163813
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 08:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
morgen :D :P

Ik ga eens mijn best doen om in Rotterdam aan te komen... Zal wel 12 u worden hoop ik :X
Als je geluk hebt :)

Hier in Maastricht ligt 20 cm sneeuw...... en afkloppen maar de trein reed gewoon
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  maandag 20 december 2010 @ 08:36:06 #133
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90163817
Ik ben sinds een week werkl.. eh vrij voor onbepaalde tijd, dus ik blijf lekker binnen. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90163851
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 08:35 schreef ennudan het volgende:

[..]

Als je geluk hebt :)

Hier in Maastricht ligt 20 cm sneeuw...... en afkloppen maar de trein reed gewoon
hier in Wijchen ook,gister 10 cm sneeuw weg geveegd, 4 uur later lag het er weer :') !

:W
  maandag 20 december 2010 @ 08:44:36 #135
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90163912
het houd je van de straat.....en is de ideale manier om de gedachten een beetje af te leiden :)
Waarom wordt er trouwens zo belachelijk vaak it will be lonely this christmas gedraaid..... of lijkt dat maar zo

[ Bericht 12% gewijzigd door ennudan op 20-12-2010 09:22:10 ]
pi_90164503
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 06:35 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je doet toch zeker wel meer als pingen met die meid he :p Of versta jij onder een aantal weken, 2 weken.. Dan zou ik het nog snappen..
Hehe ja hoor, spreken ook wel eens af, alleen ze woont hier 80v km vandaan dus dat is nog niet zo heel vaak...( aantal weken, is idd niet veel meer 4 weken nu ofzo )...

Vannacht weer over ex gedroomd, weet niet waarover het ging maar ik merk dat ' s ochtends altijd aan de manier hoe ik over haar denk. ... :')

Valt me trouwens nog steeds op, hoe vaak mensen nog over haar tegen mij beginnen. Het is verdorie een half jaar uit inmiddels ( vandaag precies een half jaar trouwens :P ), heb het (behalve hier) eigenlijk nooit over haar, maar toch beginnen ze nog vaak over haar, heel irritant...
  maandag 20 december 2010 @ 09:30:41 #137
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90164644
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:24 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Hehe ja hoor, spreken ook wel eens af, alleen ze woont hier 80v km vandaan dus dat is nog niet zo heel vaak...( aantal weken, is idd niet veel meer 4 weken nu ofzo )...

Vannacht weer over ex gedroomd, weet niet waarover het ging maar ik merk dat ' s ochtends altijd aan de manier hoe ik over haar denk. ... :')

Valt me trouwens nog steeds op, hoe vaak mensen nog over haar tegen mij beginnen. Het is verdorie een half jaar uit inmiddels ( vandaag precies een half jaar trouwens :P ), heb het (behalve hier) eigenlijk nooit over haar, maar toch beginnen ze nog vaak over haar, heel irritant...
Dat hoort er een beetje bij he... ze kennen je natuulijk vooral met haar neem ik aan?
Als je mensen al een poosje niet hebt gezien is dat goed voor te stellen...
Vrienden van mij deden dat in het begin ook..... heb ik ze snel afgeleerd....
Hoewel ik overigens meer tegen hun over die ex zit te zeiken dan zij tegen mij... die hebben het ook zwaar te verduren met me..

Proberen overheen te stappen en zoveel mogelijk te negeren.... en het is voor jezelf een goed teken als je er goed mee om kunt gaan dat mensen zoiets vragen denk ik
pi_90166158
True !

Moah, ik heb slechts een kleine 9 maanden met haar gehad, en velen van hen kennen mij dus al 21 jaar, waarvan 9 maandjes met haar..

Ik denk dat het vooral komt, omdat velen het ''grappig'' vonden dat wij samen waren, omdat we in hun ogen totaal niet bij elkaar pasten. Nu nog zijn er soms mensen die grapjes maken over mijn ex in de zin van ''wat moest je met haar'' , en dan een beetje flauwe opmerkingen over haar maken.
Dat soort dingen wuif ik gewoon zo snel mogelijk weg...

Ex en zus zitten inmiddels op facebook, heb ze maar geaccepteerd, denk dat ik daar inmiddels wel klaar voor ben. Grappig om te zien dat haar zus nu een beetje mijn rol in probeert te nemen. Gaan binnenkort een weekendje naar antwerpen zag ik, naar de film in het weekend. Het doet me geen pijn meer om te lezen, vind het wel lief van haar zus dat ze dat soort dingen samen wil doen...
  maandag 20 december 2010 @ 10:36:19 #139
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90166298
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:30 schreef Bartinhoo het volgende:
True !

Moah, ik heb slechts een kleine 9 maanden met haar gehad, en velen van hen kennen mij dus al 21 jaar, waarvan 9 maandjes met haar..

Ik denk dat het vooral komt, omdat velen het ''grappig'' vonden dat wij samen waren, omdat we in hun ogen totaal niet bij elkaar pasten. Nu nog zijn er soms mensen die grapjes maken over mijn ex in de zin van ''wat moest je met haar'' , en dan een beetje flauwe opmerkingen over haar maken.
Dat soort dingen wuif ik gewoon zo snel mogelijk weg...

Ex en zus zitten inmiddels op facebook, heb ze maar geaccepteerd, denk dat ik daar inmiddels wel klaar voor ben. Grappig om te zien dat haar zus nu een beetje mijn rol in probeert te nemen. Gaan binnenkort een weekendje naar antwerpen zag ik, naar de film in het weekend. Het doet me geen pijn meer om te lezen, vind het wel lief van haar zus dat ze dat soort dingen samen wil doen...
Goed bezig... gewoon volhouden en dan kom je er wel....
  maandag 20 december 2010 @ 10:42:44 #140
189961 ex
aperture science
pi_90166485
Hier nog steeds top, lekker maar me werk gedrift vanochtend :D.
Wel zag ik dat ik weer zorgtoeslag gehad heb terwijl ik daar geen recht op heb (we waren zorgtoeslag partners).

Blijkbaar is er toch niet goed door gekomen dat ik geen geld meer van ze hoef/wil en krijg ik het nog steeds voor haar -.-.. Weer bellen met de belastingdienst!
The cake is a lie!
  maandag 20 december 2010 @ 10:44:39 #141
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90166535
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:42 schreef ex het volgende:
Hier nog steeds top, lekker maar me werk gedrift vanochtend :D.
Wel zag ik dat ik weer zorgtoeslag gehad heb terwijl ik daar geen recht op heb (we waren zorgtoeslag partners).

Blijkbaar is er toch niet goed door gekomen dat ik geen geld meer van ze hoef/wil en krijg ik het nog steeds voor haar -.-.. Weer bellen met de belastingdienst!
Beter geld krijgen als inhouden toch :)
Als je ten onrechte iets krijgt is de belastingdienst meestal ook veeeeeel sneller met corrigeren....als je ten onrechte teveel betaalt duurt dit meestal wat langer :)
  maandag 20 december 2010 @ 10:47:23 #142
189961 ex
aperture science
pi_90166610
Nee, want ik heb volgens mij voor haar gehad wat niet zou moeten :P.
The cake is a lie!
  maandag 20 december 2010 @ 10:48:31 #143
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90166660
das een beetje jammer ja....snel teruggeven anders blijf je er weer aan hangen
  maandag 20 december 2010 @ 10:53:36 #144
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90166799
Ok ben nu officieel geblockt merk ik.... zowel op msn als in RL....

blijft heel raar.... heb er vooral geen vrede mee dat het zo moet na zo'n intense relatie en het zo goed met elkaar kunnen vinden en eigenlijk weinig tot geen redenom uit elkaar te gaan/op deze manier met elkaar om te gaan...

Het irriteert me maar ik weet dat ik sterker en beter ben als dit.....
pi_90166811
Eigenlijk wel een fijne ochtend tot nu toe. Vooral gister een k-dag gehad. Veel nagedacht over m'n ex. De manier waarop en waarom de relatie werd verbroken heeft voor de nodige vertraging in de verwerking gezorgd bij mij.
De relatie van bijna een jaar werd verbroken door een mailtje(!) van haar. Daags na ons laatste weekend die super was, net zoals alle weekenden daarvoor. Bizar is dat juist de laatste maanden geweldig gingen. Een signaal dat het bergafwaarts met ons ging was dus niet aanwezig. Ze had zelfs ons laatste weekend de vrijdag daarvoor met haar beste vriendin afgezegd om een langer weekend met mij te kunnen hebben en stuurde een jubel-sms dat we een lekker lang weekend zouden hebben.
Het mailtje waarmee ze het daags na het laatste weekend uitmaakte stond tot mijn verbijstering vol met verwijten, speculaties en beschuldigingen. Ze wou geen enkel contact meer, dus meer dan mails om uitleg en duidelijk maken dat ik me niet herkende in haar verhalen was niet mogelijk.

De laatste periode is onwerkelijk geweest. Ik heb een overdosis zwart over me heengekregen en ik weet tot op de dag van vandaag niet waarom. In de sporadische mailcontacten die er zijn blijkt dat ze niets wilt onderbouwen, nergens iets inhoudelijks. Ze ontwijkt het volledig.
Hoe lang moet je dan nog 'begripvol en zorgzaam' blijven? Tot de kolder in haar hoofd verdwenen is? Dat is namelijk wel de reden dat ik het langer volgehouden heb dan ik van mezelf ken. Ik heb lange tijd gedacht dat er "iets mis was", dat ze misschien geschrokken was van hoe goed het juist ging tussen ons. Ze had immers niet zo'n beste jeugd en ook niet zo'n leuk leventje daarna gehad.

Hoe lang moet je dan nog begripvol blijven of ervoor willen werken? Simpel eigenlijk. Tot de maat vol is. Ik geef wel om haar maar merk niets van haar terug. Denken aan haar maakt me somber en niet meer blij. Ik stuurde haar tot voor kort lieve mails, ik krijg bagger en disrespect terug. Ik wil graag weten waarom ze kwam met haar verwijten en waarom ze me ook zwart maakt binnen haar familie, ik krijg geen enkel normaal antwoord terug.

Dan behoor je dat boek te sluiten en dat is wat ik doe. Het is goed zo. Een goed besluit.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  maandag 20 december 2010 @ 10:58:46 #146
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90166923
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:54 schreef Wanderingwhy het volgende:
Eigenlijk wel een fijne ochtend tot nu toe. Vooral gister een k-dag gehad. Veel nagedacht over m'n ex. De manier waarop en waarom de relatie werd verbroken heeft voor de nodige vertraging in de verwerking gezorgd bij mij.
De relatie van bijna een jaar werd verbroken door een mailtje(!) van haar. Daags na ons laatste weekend die super was, net zoals alle weekenden daarvoor. Bizar is dat juist de laatste maanden geweldig gingen. Een signaal dat het bergafwaarts met ons ging was dus niet aanwezig. Ze had zelfs ons laatste weekend de vrijdag daarvoor met haar beste vriendin afgezegd om een langer weekend met mij te kunnen hebben en stuurde een jubel-sms dat we een lekker lang weekend zouden hebben.
Het mailtje waarmee ze het daags na het laatste weekend uitmaakte stond tot mijn verbijstering vol met verwijten, speculaties en beschuldigingen. Ze wou geen enkel contact meer, dus meer dan mails om uitleg en duidelijk maken dat ik me niet herkende in haar verhalen was niet mogelijk.

De laatste periode is onwerkelijk geweest. Ik heb een overdosis zwart over me heengekregen en ik weet tot op de dag van vandaag niet waarom. In de sporadische mailcontacten die er zijn blijkt dat ze niets wilt onderbouwen, nergens iets inhoudelijks. Ze ontwijkt het volledig.
Hoe lang moet je dan nog 'begripvol en zorgzaam' blijven? Tot de kolder in haar hoofd verdwenen is? Dat is namelijk wel de reden dat ik het langer volgehouden heb dan ik van mezelf ken. Ik heb lange tijd gedacht dat er "iets mis was", dat ze misschien geschrokken was van hoe goed het juist ging tussen ons. Ze had immers niet zo'n beste jeugd en ook niet zo'n leuk leventje daarna gehad.

Hoe lang moet je dan nog begripvol blijven of ervoor willen werken? Simpel eigenlijk. Tot de maat vol is. Ik geef wel om haar maar merk niets van haar terug. Denken aan haar maakt me somber en niet meer blij. Ik stuurde haar tot voor kort lieve mails, ik krijg bagger en disrespect terug. Ik wil graag weten waarom ze kwam met haar verwijten en waarom ze me ook zwart maakt binnen haar familie, ik krijg geen enkel normaal antwoord terug.

Dan behoor je dat boek te sluiten en dat is wat ik doe. Het is goed zo. Een goed besluit.
Kerel kiezen voor jezelf!!!!!
begripvol etc allemaal leuk en aardig maar het niet waard jezelf kapot over te maken...
Je moet er ook iets voor terug krijgen....en als dat niet gebeurt is het het plat gezegd niet waard....

(inzicht dat ik ondertussen ook langzaam begin te ontwikkelen.... in de catergorie advies geven is makkelijker als doen :) )
pi_90167073
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:58 schreef ennudan het volgende:

[..]

Kerel kiezen voor jezelf!!!!!
begripvol etc allemaal leuk en aardig maar het niet waard jezelf kapot over te maken...
Je moet er ook iets voor terug krijgen....en als dat niet gebeurt is het het plat gezegd niet waard....

(inzicht dat ik ondertussen ook langzaam begin te ontwikkelen.... in de catergorie advies geven is makkelijker als doen :) )
Hou jij nu op dan over dat geblockt zijn op MSN en RL? Wees er maar blij mee. Ze helpt je er eigenlijk indirect nog een beetje mee ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  maandag 20 december 2010 @ 11:06:32 #148
189961 ex
aperture science
pi_90167171
Shit, ik was dus geforceerd (door onze blauwe vrienden) om contact te hebben met me ex. Gek genoeg kon ik het zakelijk houden en zonder gevoel.

Wel gaf ze zelf aan nog graag te willen praten een keer over hoe het ging de laatste keer en over de hond. Dat wil ik eigenlijk ook wel, maar ik laat haar de afspraak/contact zoeken/maken. Ik trap er iig niet meer in om afhankelijk te zijn van haar :).
The cake is a lie!
pi_90167245
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:53 schreef ennudan het volgende:
Ok ben nu officieel geblockt merk ik.... zowel op msn als in RL....

blijft heel raar.... heb er vooral geen vrede mee dat het zo moet na zo'n intense relatie en het zo goed met elkaar kunnen vinden en eigenlijk weinig tot geen redenom uit elkaar te gaan/op deze manier met elkaar om te gaan...

Het irriteert me maar ik weet dat ik sterker en beter ben als dit.....
Ach het klinkt misschien raar, maar soms had ik nog wel eens gewild, dat mijn ex dit soort dingen bij mij had gedaan.
Het had dan in iedergeval aangegeven, dat ze er nog mee bezig was, dat ze bepaalde handelingen tegenover mij iniedergeval anders ''doet'', dan tegenover de gemiddelde normale persoon..

Mij mij was het toen het uitging meteen weer heel normaal en rustig. Ze nam geen contact meer op, maar als we elkaar tegen kwamen deed ze gewoon rustig, normaal en vriendelijk. Haar gedrag was, de dag nadat het uitging tot nu toe eigenlijk net alsof er nooit iets tussen ons is geweest.

Soms wou ik juist wel eens dat ze me had geblockt, roddels over me had verspreid en noem maar op, in mijn ogen had dat toch een aanwijzing geweest dat het iets met haar deed. Ik heb nooit een van die signalen ontvangen. Het ging uit, het contact stopte, verder niets.

Zal nooit vergeten, dat ik haar de dag nadat het uitging sms' te hoe het met haar ging. Ik voelde me helemaal in barrels, smst zij gewoon doodleuk terug '' Ja lig nu met een kruik op de bank tv te kijken, voelt nog een beetje vreemd allemaal'' Ik dacht echt wtf maarja :P
  maandag 20 december 2010 @ 11:09:02 #150
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90167247
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:03 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hou jij nu op dan over dat geblockt zijn op MSN en RL? Wees er maar blij mee. Ze helpt je er eigenlijk indirect nog een beetje mee ;)
Ik zal het proberen ;)

Eigenlijk moeten we net zo sterk zijn als @ex

@Bart tja kan me wel voorstellen als het zo ineens ophoudt en dat er dan verder ook geen reactie is of lijkt te zijn. Net alsof je nooit bestaan hebt.... moet behoorlijk frustrerend zijn....

[ Bericht 11% gewijzigd door ennudan op 20-12-2010 11:24:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')