Nee je ww slaat ie wel op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, was nog een heel gekut om met die kleine toetsjes het WW in te typen.
En blijft dat WW staan of moet ik dat ieder keer opnieuw intypen??![]()
Maar nu heb ik nog een ander probleem. Bij WIFI zegt ie: geen service.
Ik weet niet of de beveiliging WEP of WGA is of zoiets. En van mijn code ben ik ook niet helemaal zeker.
Wie weet hier antwoord op?
Ik zie het morgenvroeg wel. Das vroeg genoeg!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon doen, het is geen shocktherapie hahaha
Wees blij! Vroeger moest je te paard, dat was pas erg.Denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een drama op t spoor, ik geloof dat ik nu in een trein zit die zo naar gouda gaat, pffff....
Ahhquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat zou ik nu graag een dino hebben
Pietje met een knotsquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh
Das koud hoor! In je berevel op de Dino bij min 10.
Moet je even op je router kijken met je vaste pc. IP-adres intikken en je zit er op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niet of de beveiliging WEP of WGA is of zoiets. En van mijn code ben ik ook niet helemaal zeker.
Wie weet hier antwoord op?
Ja, die zijn wel mooi maar die rijden ook niet zo best in de sneeuw, hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat zou ik nu graag een dino hebben
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die zijn wel mooi maar die rijden ook niet zo best in de sneeuw, hoor.
[ afbeelding ]
Teun ik heb geen flauw idee waar het programma van mijn router staat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je even op je router kijken met je vaste pc. IP-adres intikken en je zit er op.
Het ip-adres van die router zal wel 192.168.1.254 zijn
Ja hip hè!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Trusten Tovermuts![]()
![]()
Hoelang sneeuwt het nou eigenlijk? pas een paar dagen toch?
Strooizout is nu al opis toch niet normaal....
Coos !een aaifoon???
Wat HIP !![]()
Anders bel ik morgen Cor wel effe. Die heeft dat netwerk aangelegd, dus die zal het wel weten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je even op je router kijken met je vaste pc. IP-adres intikken en je zit er op.
Het ip-adres van die router zal wel 192.168.1.254 zijn
Een echte ouwe Dino, zo eentje waarbij die geweldige motor vlak achter je kanis ligt te ronken en waarin je moet leren rijden met tussengas om de compressie op te vangen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die zijn wel mooi maar die rijden ook niet zo best in de sneeuw, hoor.
[ afbeelding ]
Eén van de goedkoopste Ferrari's maar wel een héle mooie. Ook niet erg waterdicht trouwens, Italiaanse auto's uit de jaren 70quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Een echte ouwe Dino, zo eentje waarbij die geweldige motor vlak achter je kanis ligt te ronken en waarin je moet leren rijden met tussengas om de compressie op te vangen.
Die houdt ook niet van sneeuw, de schat
Vriend van me heeft zo'n plaatje, met een originele V6 achterin. Prachtig, je weet niet wat er gebeurt wanneer je de 1e keer daarin rijdt. Bij het terugschakelen moet je remmen met je hiel en gas geven met tenen om de compressie op te vangen, da's nog een hele kunst in het begin.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén van de goedkoopste Ferrari's maar wel een héle mooie. Ook niet erg waterdicht trouwens, Italiaanse auto's uit de jaren 70
Links bovenin staat dus: geen service. Bij dat wifi golfjesding.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:29 schreef Gert het volgende:
Hoe lang heb je erover gedaan Pietje?![]()
![]()
![]()
Coos, je hebt dus al van wifi gebruik gemaakt via de iPhone? Weet je dat zeker? Dus via Instellingen -> Wifi jouw router gekozen en het wachtwoord ingevoerd?
Zo ja, en het werkte al (en je weet zeker dat je niet gewoon met 3G aan het browsen was): iPhone uit en weer aanzetten wil nog weleens helpen, het zijn net pc's.
Afijn, bel die Cor maar effe.
bron: kleintje muurkrantquote:zaterdag 18 december 2010
Beetje naïef toch die Job Cohen. Denkt dat hij er zo maar weg mee kan komen om de situatie van moslims in Nederland te vergelijken met die van Joden gedurende de jaren dertig. Kan natuurlijk niet in het huidige Nederland, waar moslims bij wijze van spreken alleen al gehaat worden omdat de staat Israël het zo wenst. Ook binnen zijn eigen PVDA oogst Cohen veel kritiek. Zoals van Ed van Thijn. "Niemand heeft het over uitroeiing", merkte de oud-minister op. Van Thijn denkt slim te zijn, maar slaat de plank mis. Waar hij in de gauwigheid aan voorbijgaat, is dat uitroeiing van Joden in de jaren dertig evenmin werd gesuggereerd in nazi-Duitsland. Goed, onkel Adolf schreef daar in Mein Kampf iets over, maar die zinsnede kende in de jaren dertig zeker geen vertaling in het beleid van de nazi’s. Toen stond evacuatie nog voorop, eerst naar Palestina. In samenwerking met de Duitse tak van de ‘World Zionist Organisation’ ging dat een paar jaar heel goed. Met Duitse steun lukte het zelfs om een joodse infrastructuur op poten te zetten, waardoor de autochtone bevolking in Palestina toen al op het tweede plan terechtkwam. Helaas voor de nazi’s en de zionisten maakte Groot-Brittannië een einde aan deze constructie met een absoluut inreisverbod voor Joden in Palestina. Daarna werden in nazi-Duitsland nog pogingen ondernomen om Joden massaal naar Madagaskar te deporteren. Niet best natuurlijk deportatie, maar iets anders dan uitroeiing. Iedere historicus weet dat het stelselmatig vermoorden van Joden pas met de oorlog aan de orde kwam. Dat wil zeggen, toen massamoord de uitlaatklep werd voor Duitse frustratie over de grote verliezen aan het Oostfront. Ed van Thijn geeft dus geen blijk van veel historisch opzicht. Maar los van wat hij zegt heeft Cohen natuurlijk volledig het gelijk aan zijn kant. Nederland kent momenteel een politieke partij die zich primair tegen de islam richt, terwijl het verspreiden van haat tegen moslims in de media eerder regel dan uitzondering is. Bovendien worden moskeeën in de fik gestoken, zoals synagogen in de jaren dertig. Dat maakt de vergelijking van Cohen zonder meer relevant.
We gingen met de zaak uit eten, en ik kwam tegen half 11 op 't station aan en toen reed er gewoon niets richting Goudaquote:
Fijne vakantie!quote:
Neger pastors!quote:De Levende Steen Gemeente SBS 6
Kerkdienst
van de Levende Steen Gemeente in Hoogvliet, met een preek en liederen voor jong en oud.
Het was nog goed ook, anti-pasti voorgerecht met allemaal verschillende hapjes en verse pasta met geitenkaas & honing als hoofdgerechtquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een kerstdiner, kijk, dat heb je in het onderwijs dus niet. Een borrel in de lounge van het plaatselijke van der Valk, een envelop met iets erin dat voorspelbaar is en dat is het dan.
Heb je alles een beetje in de buurt daar? winkels, arts, apotheek, etc. ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:30 schreef Laysa het volgende:
Zelfs tussen deze puinhoop zijn we al blij
Loopafstand, 10 minuten lopen, komt thuis brengen et cetera!quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je alles een beetje in de buurt daar? winkels, arts, apotheek, etc. ?
Mooi, ik kon mij vroeger, toen ik nog schilder was, altijd verheugen op het kerstpakket. Dat was in de jaren '80 immer huge en nauwelijks te tillen. Een feestje om het uit te pakkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was nog goed ook, anti-pasti voorgerecht met allemaal verschillende hapjes en verse pasta met geitenkaas & honing als hoofdgerecht. Nagerecht prachtig opgemaakt caramelijs met een eromheen chocoladesaus.
Ik zit nu nog vol.
Nope, eigen onlyquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat het ook, net als bij die Dementor, inclusief aanhang? Ook altijd grappig om te zien wie het met wie doet
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Loopafstand, 10 minuten lopen, komt thuis brengen et cetera!
Eind goed, al goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:34 schreef Laysa het volgende:
Wat DK zegt....zelfs de AH XL bijna om de hoek![]()
En het ziekenhuis op 5 min afstand
Werd er wel flink wijn geschonken bij het diner, of stond je te kleumen op het perron?quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We gingen met de zaak uit eten, en ik kwam tegen half 11 op 't station aan en toen reed er gewoon niets richting Gouda. Toen wilde ik alvast naar Woerden maar die trein miste ik (moest eerst uitzoeken of Woerden --> Gouda niet plat lag). Vervolgens kwam er om kwart over 11 toch nog een trein naar Gouda. Tegen 12'en was ik thuis.
Op 't station waren er een paar meiden die moesten naar Boskoop, dat is echt amper 5km ver. Belden ze de vader op, ging die vent enorm moeilijk doen aan de telefoon. Meisjes voelden zich helemaal schuldig tov die vader, terwijl ze er niets konden doen en niet eens ver weg waren
. Onredelijke ouders zijn sneu.
mogguh
OK! Da's beter op zo'n perron staan dan na een avond overwerk terwijl je nog niet gegeten hebt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
De alcohol was prima geregeld, ingedronken in de kroeg met bier, over de rode wijn, afsluiten met dessertwijn en napilsen in de kroeg.
Eerst schuiven, daarna vegen en om het af te maken goed strooien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat bezielt mensen toch om nu de stoep te gaan vegen. Alsof er uberhaupt iets beter is na 't vegen, je maakt 't alleen maar gladder. Soort oerinstinct want vroegaah deed iedereen 't.
Na 1,5u ploeteren ben je klaar, en vervolgens begint 't sneeuwen. No thanx.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eerst schuiven, daarna vegen en om het af te maken goed strooien.
Die is vanavond op TV. Dat is dus een aanrader ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je de film 'into the Wild' gezien? Ok, dat is fictie, maar wel tof!
Ding dong a reminder:quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
Zo, net wakker.
Heeft iemand van jullie de afgelopen 3 dagen,Alone in the wild bij de VPRO gevolgd?
Het is nu ook alweer afgelopen maar het was het mooi om te zien. Niet eens het hele overlevingsproces maar wel het sociale aspect. Het zijn maar 3 afleveringen. Bloedstollend is het niet maar wel interessant als je nog iets wil kijken maar je weet niet wat.
http://weblogs.vpro.nl/nieuws/2010/12/15/vpro-goes-wild/
Op uitzending gemist zijn de afleveringen vast te bekijken.
Neen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Orly??quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is vanavond op TV. Dat is dus een aanrader ?
Oh ja, ook nog.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ding dong a reminder:
16.10-17.50u Dirty dancing op Fox Life
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:02 schreef pullup het volgende:
Nou, wat tof. Daarna ga ik vast gelijk een ticket boeken en dan wil ik ook de wildernis in met mascara.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, op Nederland 3 zelfs dus zonder reclame
. Het is een echte sfeerfilm met prachtige beelden
. Ga er wel rustig voor zitten, hij duurt ruim 2 uur.
Mooiquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, op Nederland 3 zelfs dus zonder reclame
. Het is een echte sfeerfilm met prachtige beelden
. Ga er wel rustig voor zitten, hij duurt ruim 2 uur.
Wel toevallig maar dat zal ook wel weer niet. 3 avonden die documentaire en dan nu een flim over overleven in het wild. Maar de docu is ook tof.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
De muziek van Eddie Vedder (Pearl Jam) in die film is echt briljant.
Vanmorgen om 7.00 uur van Amsterdam naar Utrecht gereden en weer terug. Wat ben ik toch een thrillseekert hèquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, 't is een mooie dag om de auto te pakken en wat te gaan rijden door de sneeuw, video-camera mee, schep achterin de auto, thermoskan koffie naast je en je verwonderen over de schoonheid van dat wat van boven komt.
Dan ga ik 'm opnemen, alleen al voor de muziekquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:02 schreef pullup het volgende:
[..]
10 minuten, hooguit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Na 1,5u ploeteren ben je klaar, en vervolgens begint 't sneeuwen. No thanx.
En ze staan haar allemaal goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Halsema heeft een boel kapsels gehad in 8 jaar.
is mooie meid, maar haar ideeen daar ben ik niet zo dol op, straks even P&W kijken daar was ze gisteravond.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Halsema heeft een boel kapsels gehad in 8 jaar.
Vind het nog steeds heel erg jammer dat ze vertrekt. Ze maakte dat hele Den Haag net een stukje leuker om te volgen. Vond haar echt een toevoeging aan de politiek.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:
is mooie meid, maar haar ideeen daar ben ik niet zo dol op, straks even P&W kijken daar was ze gisteravond.
Ja, het was echt ontzettend boring.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je gister the Voice gekeken Noek, ben net begonnen met terug kijken. Zonder reclame en 't skippen van de tussenstukjes moet 't wel in een half uur passen.
Het is fictie in de zin dat het een film is ja, maar het is wel waargebeurd! Dat keek toch anders, werd er indringender van.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welke?? Want negen van de tien zijn gek.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Coos, hoe is het eigenlijk met die gekke buurman van je?
Ik probeer mij zijn naam te herinneren maar ik weet het niet meer.
Er is al wel een topicreeks hoor: [3FM #2409] Waar Cee hele nachten zit te denken wat ze SR zal schenkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:19 schreef Toverheks het volgende:
Gert of Pietje.
vanavond om 6 uur begint het glazen huis, maar op FOK staat er nergens een topic over, mag het hier ook omdat er een stream bij komt.
Het gáát maar door hè! Ik kan zo een winterpeen in de sneeuw steken en die komt er niet meer bovenuit. Lachen joh!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Welke?? Want negen van de tien zijn gek.![]()
Heftige sneeuw hier nu.
oke maar caps ken ik niet maken he, maar er zal heus wel iemand wezen die die taak op zich neemt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef Gert het volgende:
OK Heks, maak d'r wat moois van. En veel geile streamcaps hè.
Weet niet hoe digibeet je bent, maar er zijn makkelijke aps voor caps, ik gebruik deze: click voor downloadquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar caps ken ik niet maken he, maar er zal heus wel iemand wezen die die taak op zich neemt.
Missschien wil Hidi wat doen, beter dan die stomme valpartijen op hetquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar caps ken ik niet maken he, maar er zal heus wel iemand wezen die die taak op zich neemt.
Zit net die link te lezen. Dit is een stuk heftiger dan het gemiddelde discovery survival genre (Ray Mears e.d) zo te lezen. En de grootste vijand is niet de honger en de beren maar de eenzaamheid?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel toevallig maar dat zal ook wel weer niet. 3 avonden die documentaire en dan nu een flim over overleven in het wild. Maar de docu is ook tof.Echt!
Ja, het gaat niet zozeer om de trucjes hoe te overleven maar hoe het is om te overleven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:43 schreef Gert het volgende:
Zit net die link te lezen. Dit is een stuk heftiger dan het gemiddelde discovery survival genre (Ray Mears e.d) zo te lezen. En de grootste vijand is niet de honger en de beren maar de eenzaamheid?
quote:Het bisdom Den Bosch heeft jarenlang dossiers vernietigd waarin informatie stond over seksueel misbruik gepleegd door priesters. Dat melden NRC Handelsblad en de Wereldomroep.
De dossiers lagen in geheime archieven. In de jaren 70 deed bisschop Bluyssen ze in de versnipperaar. Hij heeft er niet bij stilgestaan dat er nog vragen over konden komen, zegt Bluyssen.
NRC kwam via een historicus aan de informatie over de geheime archieven. Die had een melding gedaan aan de onderzoekscommissie-Deetman. Volgens de NRC sloeg de commissie daar niet op aan.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet hoe digibeet je bent, maar er zijn makkelijke aps voor caps, ik gebruik deze: click voor download
En voor de rest gaat het plaatsen van zo'n cap hetzelfde als het plaatsen van je sneeuwfoto's.
Maar zie maar hoor, het hoeft heus niet.
Hoe laat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
Vanmiddag komt Mel Brooks' Blazing Sadles op de Belg.
Om 14:10. Volgens De Volkskrant. Nu.nl geeft Hoogvliegers aan ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |