Werd er wel flink wijn geschonken bij het diner, of stond je te kleumen op het perron?quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We gingen met de zaak uit eten, en ik kwam tegen half 11 op 't station aan en toen reed er gewoon niets richting Gouda. Toen wilde ik alvast naar Woerden maar die trein miste ik (moest eerst uitzoeken of Woerden --> Gouda niet plat lag). Vervolgens kwam er om kwart over 11 toch nog een trein naar Gouda. Tegen 12'en was ik thuis.
Op 't station waren er een paar meiden die moesten naar Boskoop, dat is echt amper 5km ver. Belden ze de vader op, ging die vent enorm moeilijk doen aan de telefoon. Meisjes voelden zich helemaal schuldig tov die vader, terwijl ze er niets konden doen en niet eens ver weg waren
. Onredelijke ouders zijn sneu.
mogguh
OK! Da's beter op zo'n perron staan dan na een avond overwerk terwijl je nog niet gegeten hebt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
De alcohol was prima geregeld, ingedronken in de kroeg met bier, over de rode wijn, afsluiten met dessertwijn en napilsen in de kroeg.
Eerst schuiven, daarna vegen en om het af te maken goed strooien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat bezielt mensen toch om nu de stoep te gaan vegen. Alsof er uberhaupt iets beter is na 't vegen, je maakt 't alleen maar gladder. Soort oerinstinct want vroegaah deed iedereen 't.
Na 1,5u ploeteren ben je klaar, en vervolgens begint 't sneeuwen. No thanx.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eerst schuiven, daarna vegen en om het af te maken goed strooien.
Die is vanavond op TV. Dat is dus een aanrader ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je de film 'into the Wild' gezien? Ok, dat is fictie, maar wel tof!
Ding dong a reminder:quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
Zo, net wakker.
Heeft iemand van jullie de afgelopen 3 dagen,Alone in the wild bij de VPRO gevolgd?
Het is nu ook alweer afgelopen maar het was het mooi om te zien. Niet eens het hele overlevingsproces maar wel het sociale aspect. Het zijn maar 3 afleveringen. Bloedstollend is het niet maar wel interessant als je nog iets wil kijken maar je weet niet wat.
http://weblogs.vpro.nl/nieuws/2010/12/15/vpro-goes-wild/
Op uitzending gemist zijn de afleveringen vast te bekijken.
Neen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je de film 'into the Wild' gezien? Ok, dat is fictie, maar wel tof!
Orly??quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is vanavond op TV. Dat is dus een aanrader ?
Oh ja, ook nog.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ding dong a reminder:
16.10-17.50u Dirty dancing op Fox Life
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:02 schreef pullup het volgende:
Nou, wat tof. Daarna ga ik vast gelijk een ticket boeken en dan wil ik ook de wildernis in met mascara.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, op Nederland 3 zelfs dus zonder reclame
. Het is een echte sfeerfilm met prachtige beelden
. Ga er wel rustig voor zitten, hij duurt ruim 2 uur.
Mooiquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, op Nederland 3 zelfs dus zonder reclame
. Het is een echte sfeerfilm met prachtige beelden
. Ga er wel rustig voor zitten, hij duurt ruim 2 uur.
Wel toevallig maar dat zal ook wel weer niet. 3 avonden die documentaire en dan nu een flim over overleven in het wild. Maar de docu is ook tof.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
De muziek van Eddie Vedder (Pearl Jam) in die film is echt briljant.
Vanmorgen om 7.00 uur van Amsterdam naar Utrecht gereden en weer terug. Wat ben ik toch een thrillseekert hèquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, 't is een mooie dag om de auto te pakken en wat te gaan rijden door de sneeuw, video-camera mee, schep achterin de auto, thermoskan koffie naast je en je verwonderen over de schoonheid van dat wat van boven komt.
Dan ga ik 'm opnemen, alleen al voor de muziekquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:02 schreef pullup het volgende:
[..]
10 minuten, hooguit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Na 1,5u ploeteren ben je klaar, en vervolgens begint 't sneeuwen. No thanx.
En ze staan haar allemaal goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Halsema heeft een boel kapsels gehad in 8 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |