quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef CarOnline het volgende:
Ik durf niet te kijken of het hier nog sneeuwt
Sounds familiarquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha serieus?
Is dat niet een beetje uit de richting? Meer richting pasen ofzo?
Paar weken geleden nog gezien.
En met z'n 2 op de bank in slaap gevallen, te moe om naar bed te gaan
Nee! Ik durf niet!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wel hoor, kijk maar boven in de banner
Nee, totaal niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Sounds familiair![]()
Wel het einde gehaald?
Haha ik hóór haar zuchten!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
We zijn tot de farizeeërs gekomen. Dus da's niet ver.
Nadat we eerst 4x het beeld stil hebben gezet om de schoonheid van Ted te bewonderen.
Dronken is ie altijd mooier vind ik
gewoon doen, het is geen shocktherapie hahahaquote:
Ja, was nog een heel gekut om met die kleine toetsjes het WW in te typen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geslaagd hoor.
Tenminste, als dit is wat je wilde.
Tsja 't is nu wel een pauperding geworden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Jezus, nou is de hipheid er ook wel definitief vanaf.
Bellen kan pas vanaf 17 januari.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt er ook mee bellen. Op zich ook een handige functie
Nee je ww slaat ie wel op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, was nog een heel gekut om met die kleine toetsjes het WW in te typen.
En blijft dat WW staan of moet ik dat ieder keer opnieuw intypen??![]()
Maar nu heb ik nog een ander probleem. Bij WIFI zegt ie: geen service.
Ik weet niet of de beveiliging WEP of WGA is of zoiets. En van mijn code ben ik ook niet helemaal zeker.
Wie weet hier antwoord op?
Ik zie het morgenvroeg wel. Das vroeg genoeg!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon doen, het is geen shocktherapie hahaha
Wees blij! Vroeger moest je te paard, dat was pas erg.Denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een drama op t spoor, ik geloof dat ik nu in een trein zit die zo naar gouda gaat, pffff....
Ahhquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat zou ik nu graag een dino hebben
Pietje met een knotsquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh
Das koud hoor! In je berevel op de Dino bij min 10.
Moet je even op je router kijken met je vaste pc. IP-adres intikken en je zit er op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niet of de beveiliging WEP of WGA is of zoiets. En van mijn code ben ik ook niet helemaal zeker.
Wie weet hier antwoord op?
Ja, die zijn wel mooi maar die rijden ook niet zo best in de sneeuw, hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat zou ik nu graag een dino hebben
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die zijn wel mooi maar die rijden ook niet zo best in de sneeuw, hoor.
[ afbeelding ]
Teun ik heb geen flauw idee waar het programma van mijn router staat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je even op je router kijken met je vaste pc. IP-adres intikken en je zit er op.
Het ip-adres van die router zal wel 192.168.1.254 zijn
Ja hip hè!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Trusten Tovermuts![]()
![]()
Hoelang sneeuwt het nou eigenlijk? pas een paar dagen toch?
Strooizout is nu al opis toch niet normaal....
Coos !een aaifoon???
Wat HIP !![]()
Anders bel ik morgen Cor wel effe. Die heeft dat netwerk aangelegd, dus die zal het wel weten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je even op je router kijken met je vaste pc. IP-adres intikken en je zit er op.
Het ip-adres van die router zal wel 192.168.1.254 zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |