Er moet nog veel meer bij en strooien moeten ze verbieden. Al dat zout is ook slecht voor het milieuquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier ook in het park, en zo rustig nee hoor mag hier blijven liggen.
Tegen 't jatten dus? En je vindt 'm ook wat makkelijker terug.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, het is een apparaatje om je fiets in een lantaarnpaal te hijsen
En mijn opa zei vroeger altijd wanneer er hele fijne sneeuw viel, en dat was vanmiddag geruime tijd het geval, dat de winter dan nog wel even aan zou houden. In het nieuws zeggen ze van niet -volgende week dooi-, we wachten dus maar even af.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er moet nog veel meer bij en strooien moeten ze verbieden. Al dat zout is ook slecht voor het milieu
Yep. En als ik GL zou hebben gestemd en al helemaal als ik op "us Femke" zou hebben gestemd zou ik me nu genaaid hebben gevoeld! Maar dat heb ik allemaal niet gedaan, dus doei Femke!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Halsema, die kwam toch vorig jaar in het nieuws dat ze een derde termijn als fractievoorzitter wilde?
Dan hoop ik dat je opa het altijd bij het rechte eind had, want wat mij betreft de wereld ziet er toch een stukje mooier uit met al dat wit, en het is lekker weer buiten echt niet koud.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En mijn opa zei vroeger altijd wanneer er hele fijne sneeuw viel, en dat was vanmiddag geruime tijd het geval, dat de winter dan nog wel even aan zou houden. In het nieuws zeggen ze van niet -volgende week dooi-, we wachten dus maar even af.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
Yep. En als ik GL zou hebben gestemd en al helemaal als ik op "us Femke" zou hebben gestemd zou ik me nu genaaid hebben gevoeld! Maar dat heb ik allemaal niet gedaan, dus doei Femke!
Iets van: "als de dagen lengen, begint d winter te strengen"?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En mijn opa zei vroeger altijd wanneer er hele fijne sneeuw viel, en dat was vanmiddag geruime tijd het geval, dat de winter dan nog wel even aan zou houden. In het nieuws zeggen ze van niet -volgende week dooi-, we wachten dus maar even af.
Haha serieus?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Jesus Christ Superstar is er ook op!![]()
Geweldig! Maar niet met vijf reclameblokken tussendoor.
Dat is ook zo'n oude wijsheidquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Iets van: "als de dagen lengen, begint d winter te strengen"?
Jezus, nou is de hipheid er ook wel definitief vanaf.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef CarOnline het volgende:
Ik durf niet te kijken of het hier nog sneeuwt
Sounds familiarquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha serieus?
Is dat niet een beetje uit de richting? Meer richting pasen ofzo?
Paar weken geleden nog gezien.
En met z'n 2 op de bank in slaap gevallen, te moe om naar bed te gaan
Nee! Ik durf niet!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wel hoor, kijk maar boven in de banner
Nee, totaal niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Sounds familiair![]()
Wel het einde gehaald?
Haha ik hóór haar zuchten!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
We zijn tot de farizeeërs gekomen. Dus da's niet ver.
Nadat we eerst 4x het beeld stil hebben gezet om de schoonheid van Ted te bewonderen.
Dronken is ie altijd mooier vind ik
gewoon doen, het is geen shocktherapie hahahaquote:
Ja, was nog een heel gekut om met die kleine toetsjes het WW in te typen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geslaagd hoor.
Tenminste, als dit is wat je wilde.
Tsja 't is nu wel een pauperding geworden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Jezus, nou is de hipheid er ook wel definitief vanaf.
Bellen kan pas vanaf 17 januari.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt er ook mee bellen. Op zich ook een handige functie
Nee je ww slaat ie wel op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, was nog een heel gekut om met die kleine toetsjes het WW in te typen.
En blijft dat WW staan of moet ik dat ieder keer opnieuw intypen??![]()
Maar nu heb ik nog een ander probleem. Bij WIFI zegt ie: geen service.
Ik weet niet of de beveiliging WEP of WGA is of zoiets. En van mijn code ben ik ook niet helemaal zeker.
Wie weet hier antwoord op?
Ik zie het morgenvroeg wel. Das vroeg genoeg!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon doen, het is geen shocktherapie hahaha
Wees blij! Vroeger moest je te paard, dat was pas erg.Denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een drama op t spoor, ik geloof dat ik nu in een trein zit die zo naar gouda gaat, pffff....
Ahhquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat zou ik nu graag een dino hebben
Pietje met een knotsquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh
Das koud hoor! In je berevel op de Dino bij min 10.
Moet je even op je router kijken met je vaste pc. IP-adres intikken en je zit er op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niet of de beveiliging WEP of WGA is of zoiets. En van mijn code ben ik ook niet helemaal zeker.
Wie weet hier antwoord op?
Ja, die zijn wel mooi maar die rijden ook niet zo best in de sneeuw, hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat zou ik nu graag een dino hebben
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die zijn wel mooi maar die rijden ook niet zo best in de sneeuw, hoor.
[ afbeelding ]
Teun ik heb geen flauw idee waar het programma van mijn router staat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je even op je router kijken met je vaste pc. IP-adres intikken en je zit er op.
Het ip-adres van die router zal wel 192.168.1.254 zijn
Ja hip hè!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Trusten Tovermuts![]()
![]()
Hoelang sneeuwt het nou eigenlijk? pas een paar dagen toch?
Strooizout is nu al opis toch niet normaal....
Coos !een aaifoon???
Wat HIP !![]()
Anders bel ik morgen Cor wel effe. Die heeft dat netwerk aangelegd, dus die zal het wel weten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je even op je router kijken met je vaste pc. IP-adres intikken en je zit er op.
Het ip-adres van die router zal wel 192.168.1.254 zijn
Een echte ouwe Dino, zo eentje waarbij die geweldige motor vlak achter je kanis ligt te ronken en waarin je moet leren rijden met tussengas om de compressie op te vangen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die zijn wel mooi maar die rijden ook niet zo best in de sneeuw, hoor.
[ afbeelding ]
Eén van de goedkoopste Ferrari's maar wel een héle mooie. Ook niet erg waterdicht trouwens, Italiaanse auto's uit de jaren 70quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Een echte ouwe Dino, zo eentje waarbij die geweldige motor vlak achter je kanis ligt te ronken en waarin je moet leren rijden met tussengas om de compressie op te vangen.
Die houdt ook niet van sneeuw, de schat
Vriend van me heeft zo'n plaatje, met een originele V6 achterin. Prachtig, je weet niet wat er gebeurt wanneer je de 1e keer daarin rijdt. Bij het terugschakelen moet je remmen met je hiel en gas geven met tenen om de compressie op te vangen, da's nog een hele kunst in het begin.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén van de goedkoopste Ferrari's maar wel een héle mooie. Ook niet erg waterdicht trouwens, Italiaanse auto's uit de jaren 70
Links bovenin staat dus: geen service. Bij dat wifi golfjesding.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:29 schreef Gert het volgende:
Hoe lang heb je erover gedaan Pietje?![]()
![]()
![]()
Coos, je hebt dus al van wifi gebruik gemaakt via de iPhone? Weet je dat zeker? Dus via Instellingen -> Wifi jouw router gekozen en het wachtwoord ingevoerd?
Zo ja, en het werkte al (en je weet zeker dat je niet gewoon met 3G aan het browsen was): iPhone uit en weer aanzetten wil nog weleens helpen, het zijn net pc's.
Afijn, bel die Cor maar effe.
bron: kleintje muurkrantquote:zaterdag 18 december 2010
Beetje naïef toch die Job Cohen. Denkt dat hij er zo maar weg mee kan komen om de situatie van moslims in Nederland te vergelijken met die van Joden gedurende de jaren dertig. Kan natuurlijk niet in het huidige Nederland, waar moslims bij wijze van spreken alleen al gehaat worden omdat de staat Israël het zo wenst. Ook binnen zijn eigen PVDA oogst Cohen veel kritiek. Zoals van Ed van Thijn. "Niemand heeft het over uitroeiing", merkte de oud-minister op. Van Thijn denkt slim te zijn, maar slaat de plank mis. Waar hij in de gauwigheid aan voorbijgaat, is dat uitroeiing van Joden in de jaren dertig evenmin werd gesuggereerd in nazi-Duitsland. Goed, onkel Adolf schreef daar in Mein Kampf iets over, maar die zinsnede kende in de jaren dertig zeker geen vertaling in het beleid van de nazi’s. Toen stond evacuatie nog voorop, eerst naar Palestina. In samenwerking met de Duitse tak van de ‘World Zionist Organisation’ ging dat een paar jaar heel goed. Met Duitse steun lukte het zelfs om een joodse infrastructuur op poten te zetten, waardoor de autochtone bevolking in Palestina toen al op het tweede plan terechtkwam. Helaas voor de nazi’s en de zionisten maakte Groot-Brittannië een einde aan deze constructie met een absoluut inreisverbod voor Joden in Palestina. Daarna werden in nazi-Duitsland nog pogingen ondernomen om Joden massaal naar Madagaskar te deporteren. Niet best natuurlijk deportatie, maar iets anders dan uitroeiing. Iedere historicus weet dat het stelselmatig vermoorden van Joden pas met de oorlog aan de orde kwam. Dat wil zeggen, toen massamoord de uitlaatklep werd voor Duitse frustratie over de grote verliezen aan het Oostfront. Ed van Thijn geeft dus geen blijk van veel historisch opzicht. Maar los van wat hij zegt heeft Cohen natuurlijk volledig het gelijk aan zijn kant. Nederland kent momenteel een politieke partij die zich primair tegen de islam richt, terwijl het verspreiden van haat tegen moslims in de media eerder regel dan uitzondering is. Bovendien worden moskeeën in de fik gestoken, zoals synagogen in de jaren dertig. Dat maakt de vergelijking van Cohen zonder meer relevant.
We gingen met de zaak uit eten, en ik kwam tegen half 11 op 't station aan en toen reed er gewoon niets richting Goudaquote:
Fijne vakantie!quote:
Neger pastors!quote:De Levende Steen Gemeente SBS 6
Kerkdienst
van de Levende Steen Gemeente in Hoogvliet, met een preek en liederen voor jong en oud.
Het was nog goed ook, anti-pasti voorgerecht met allemaal verschillende hapjes en verse pasta met geitenkaas & honing als hoofdgerechtquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een kerstdiner, kijk, dat heb je in het onderwijs dus niet. Een borrel in de lounge van het plaatselijke van der Valk, een envelop met iets erin dat voorspelbaar is en dat is het dan.
Heb je alles een beetje in de buurt daar? winkels, arts, apotheek, etc. ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:30 schreef Laysa het volgende:
Zelfs tussen deze puinhoop zijn we al blij
Loopafstand, 10 minuten lopen, komt thuis brengen et cetera!quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je alles een beetje in de buurt daar? winkels, arts, apotheek, etc. ?
Mooi, ik kon mij vroeger, toen ik nog schilder was, altijd verheugen op het kerstpakket. Dat was in de jaren '80 immer huge en nauwelijks te tillen. Een feestje om het uit te pakkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was nog goed ook, anti-pasti voorgerecht met allemaal verschillende hapjes en verse pasta met geitenkaas & honing als hoofdgerecht. Nagerecht prachtig opgemaakt caramelijs met een eromheen chocoladesaus.
Ik zit nu nog vol.
Nope, eigen onlyquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat het ook, net als bij die Dementor, inclusief aanhang? Ook altijd grappig om te zien wie het met wie doet
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Loopafstand, 10 minuten lopen, komt thuis brengen et cetera!
Eind goed, al goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:34 schreef Laysa het volgende:
Wat DK zegt....zelfs de AH XL bijna om de hoek![]()
En het ziekenhuis op 5 min afstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |