abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90080316
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Halsema heeft een boel kapsels gehad in 8 jaar :P.
is mooie meid, maar haar ideeen daar ben ik niet zo dol op, straks even P&W kijken daar was ze gisteravond.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_90080459
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:

is mooie meid, maar haar ideeen daar ben ik niet zo dol op, straks even P&W kijken daar was ze gisteravond.
Vind het nog steeds heel erg jammer dat ze vertrekt. Ze maakte dat hele Den Haag net een stukje leuker om te volgen. Vond haar echt een toevoeging aan de politiek.
Go hard or go home
pi_90080491
Heb je gister the Voice gekeken Noek, ben net begonnen met terug kijken. Zonder reclame en 't skippen van de tussenstukjes moet 't wel in een half uur passen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_90080523
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je gister the Voice gekeken Noek, ben net begonnen met terug kijken. Zonder reclame en 't skippen van de tussenstukjes moet 't wel in een half uur passen.
Ja, het was echt ontzettend boring. :z Sorry!
Go hard or go home
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 11:58:25 #185
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_90080533
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je de film 'into the Wild' gezien *O*? Ok, dat is fictie, maar wel tof!
Het is fictie in de zin dat het een film is ja, maar het is wel waargebeurd! Dat keek toch anders, werd er indringender van.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_90081052
Gert of Pietje.
vanavond om 6 uur begint het glazen huis, maar op FOK staat er nergens een topic over, mag het hier ook omdat er een stream bij komt.
pi_90081123
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Coos, hoe is het eigenlijk met die gekke buurman van je?
Ik probeer mij zijn naam te herinneren maar ik weet het niet meer. :D
Welke?? Want negen van de tien zijn gek. :P

Heftige sneeuw hier nu. :o
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 12:25:51 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_90081197
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:19 schreef Toverheks het volgende:
Gert of Pietje.
vanavond om 6 uur begint het glazen huis, maar op FOK staat er nergens een topic over, mag het hier ook omdat er een stream bij komt.
Er is al wel een topicreeks hoor: [3FM #2409] Waar Cee hele nachten zit te denken wat ze SR zal schenken

Maar als je specifiek de streams wilt gaan volgen, en dus ook een STREAM topic maakt en niet een SR topic, zou dat best in dit forum kunnen denk ik.
Zal het ook effe aan pietje en remlof vragen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_90081225
Check, eens. Wilde kijken of er al een stream was maar silverlight werkt niet in ubuntu :').
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 12:27:51 #190
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_90081245
OK Heks, maak d'r wat moois van. En veel geile streamcaps hè. c_/
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 12:29:07 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_90081278
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:22 schreef Coos het volgende:

[..]

Welke?? Want negen van de tien zijn gek. :P

Heftige sneeuw hier nu. :o
Het gáát maar door hè! Ik kan zo een winterpeen in de sneeuw steken en die komt er niet meer bovenuit. Lachen joh!
* zak winterpenen mee naar buiten neemt
pi_90081418
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef Gert het volgende:
OK Heks, maak d'r wat moois van. En veel geile streamcaps hè. c_/
oke maar caps ken ik niet maken he, maar er zal heus wel iemand wezen die die taak op zich neemt.
  Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 12:37:06 #193
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_90081476
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oke maar caps ken ik niet maken he, maar er zal heus wel iemand wezen die die taak op zich neemt.
Weet niet hoe digibeet je bent, maar er zijn makkelijke aps voor caps, ik gebruik deze: click voor download
En voor de rest gaat het plaatsen van zo'n cap hetzelfde als het plaatsen van je sneeuwfoto's.
Maar zie maar hoor, het hoeft heus niet. ;)
pi_90081489
Raphaella wordt gewoon keihard te kakken gezet door Jeroen, briljant! Doei doei, geweldig :D.
pi_90081508
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Missschien wil Hidi wat doen, beter dan die stomme valpartijen op het
Koningsplein :P

of een paar filmpies

Gerard *;

Moderator zaterdag 18 december 2010 @ 12:43:40 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_90081630
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:12 schreef Noek het volgende:

[..]

Wel toevallig maar dat zal ook wel weer niet. 3 avonden die documentaire en dan nu een flim over overleven in het wild. Maar de docu is ook tof. 8-) Echt!
Zit net die link te lezen. Dit is een stuk heftiger dan het gemiddelde discovery survival genre (Ray Mears e.d) zo te lezen. En de grootste vijand is niet de honger en de beren maar de eenzaamheid?
pi_90082005
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:43 schreef Gert het volgende:

Zit net die link te lezen. Dit is een stuk heftiger dan het gemiddelde discovery survival genre (Ray Mears e.d) zo te lezen. En de grootste vijand is niet de honger en de beren maar de eenzaamheid?
Ja, het gaat niet zozeer om de trucjes hoe te overleven maar hoe het is om te overleven.
Zijn emoties zijn wel invoelbaar maar dat wekt ook weer irritatie op soms. Dat survivallen op Discovery en National Geographic vind ik niks aan. Dat zijn allemaal trucjes. Dat ken ik wel uit het SAS handboek en van meneer. Ik kreeg er soms een onheilspellend gevoel van alsof hij zo door een beer kon worden aangevallen en dat houdt de spanning er wel in. Goed sfeertje wel.
Go hard or go home
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:09:42 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90082316
Ja hallo! Wij zijn er ook nog, hoor! Het is niet allemaal kdv wat de klok slaat!

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/12_december/18/binnenland/bisdom-vernietigde-seksdossiers.xml

Ik kreeg net het NRC van mijn daklozenkrantverkoper, kan ik er meteen induiken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:11:19 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90082354
Gare link ...

quote:
Het bisdom Den Bosch heeft jarenlang dossiers vernietigd waarin informatie stond over seksueel misbruik gepleegd door priesters. Dat melden NRC Handelsblad en de Wereldomroep.

De dossiers lagen in geheime archieven. In de jaren 70 deed bisschop Bluyssen ze in de versnipperaar. Hij heeft er niet bij stilgestaan dat er nog vragen over konden komen, zegt Bluyssen.
NRC kwam via een historicus aan de informatie over de geheime archieven. Die had een melding gedaan aan de onderzoekscommissie-Deetman. Volgens de NRC sloeg de commissie daar niet op aan.
pi_90082556
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Weet niet hoe digibeet je bent, maar er zijn makkelijke aps voor caps, ik gebruik deze: click voor download
En voor de rest gaat het plaatsen van zo'n cap hetzelfde als het plaatsen van je sneeuwfoto's.
Maar zie maar hoor, het hoeft heus niet. ;)
^O^ ga het gewoon proberen.
pi_90082608
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
Vanmiddag komt Mel Brooks' Blazing Sadles op de Belg.
Hoe laat?
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:24:06 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90082725
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:

Hoe laat?
Om 14:10. Volgens De Volkskrant. Nu.nl geeft Hoogvliegers aan ...
pi_90082754
Het lijkt wel alsof het glazen huis van 3FM minder media aandacht krijgt ten opzichte van vorig jaar, ik lees er ook veel minder over op nieuwssites.
pi_90082874
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Om 14:10. Volgens De Volkskrant. Nu.nl geeft Hoogvliegers aan ...
Volgens Teletekst ook Hoogvliegers -O-

Blazing Saddles is zo grappig :D

Overigens mogen ze ook wel wat films van Inspector Clouseau gaan herhalen. Blake Edwards is afgelopen week overleden. En als ze dan toch bezig zijn, graag de documentaire over Captain Beefheart, die heeft gister het tijdige voor het eeuwige verruild ;(
pi_90082901
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:25 schreef Dementor het volgende:
Het lijkt wel alsof het glazen huis van 3FM minder media aandacht krijgt ten opzichte van vorig jaar, ik lees er ook veel minder over op nieuwssites.
Ja, viel me ook op. Zou het te maken kunnen hebben met de tegenvallende resultaten voor Haïti en nog een paar acties? Zouden mensen een beetje 'goededoelenmoe' zijn?
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:31:53 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90082956
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:

Volgens Teletekst ook Hoogvliegers -O-

Blazing Saddles is zo grappig :D

Overigens mogen ze ook wel wat films van Inspector Clouseau gaan herhalen. Blake Edwards is afgelopen week overleden. En als ze dan toch bezig zijn, graag de documentaire over Captain Beefheart, die heeft gister het tijdige voor het eeuwige verruild ;(
A nigger!!!

Captain Beefheart ook al aan gene zijde?
Ik las toevallig vandaag in een oude PS van de Week (toiletstapel) dat Don Diablo naar deze kapitein is vernoemd.
pi_90083064
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

A nigger!!!
Er is niemand die dat mooier kan zeggen dan die acteur die in Magnum Higgins speelde :D
quote:
Captain Beefheart ook al aan gene zijde?
Ik las toevallig vandaag in een oude PS van de Week (toiletstapel) dat Don Diablo naar deze kapitein is vernoemd.
Hij leed al lang aan MS. Captain Beefheart zelf heeft z'n bijnaam ontleend aan een film die Frank Zappa nooit gemaakt heeft.
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:36:13 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90083069
En toen draaide ik de lelijke advertentiesleeve aan het NRC om en zag ik de doodstijding.
69 jaar.
pi_90083196
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:56 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, het gaat niet zozeer om de trucjes hoe te overleven maar hoe het is om te overleven.
Zijn emoties zijn wel invoelbaar maar dat wekt ook weer irritatie op soms. Dat survivallen op Discovery en National Geographic vind ik niks aan. Dat zijn allemaal trucjes. Dat ken ik wel uit het SAS handboek en van meneer. Ik kreeg er soms een onheilspellend gevoel van alsof hij zo door een beer kon worden aangevallen en dat houdt de spanning er wel in. Goed sfeertje wel.
Mijn O+ werd er echt kriegel van. Als hij langs de tv liep vroeg hij steeds: Heeft hij al gejankt vandaag?

Zelf vond ik het wel boeiend om te zien, het ontbreken van menselijk contact deed hem de das om *;
Wel een goede manier om af te vallen overigens *O*
pi_90083828
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Mijn O+ werd er echt kriegel van. Als hij langs de tv liep vroeg hij steeds: Heeft hij al gejankt vandaag?

Zelf vond ik het wel boeiend om te zien, het ontbreken van menselijk contact deed hem de das om *;
Wel een goede manier om af te vallen overigens *O*
Ja, haha. Meneer ook, die vond het ook irritant. Ik ook wel eigenlijk alleen kon ik het me dan ook wel weer voorstellen. :')
Ik zou na 2 uren al een probleem hebben, gok ik. Al zou ik het dolgraag eens willen proberen. Er is niks hè, behalve wat dieren maar dat zijn je vrienden ook al niet. En dan zie je een lap vlees lopen, mag je het niet afschieten.

Nou, je wordt er wel een skinny bitch van ja.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')