Hoe laat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
Vanmiddag komt Mel Brooks' Blazing Sadles op de Belg.
Om 14:10. Volgens De Volkskrant. Nu.nl geeft Hoogvliegers aan ...quote:
Volgens Teletekst ook Hoogvliegersquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om 14:10. Volgens De Volkskrant. Nu.nl geeft Hoogvliegers aan ...
Ja, viel me ook op. Zou het te maken kunnen hebben met de tegenvallende resultaten voor Haïti en nog een paar acties? Zouden mensen een beetje 'goededoelenmoe' zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:25 schreef Dementor het volgende:
Het lijkt wel alsof het glazen huis van 3FM minder media aandacht krijgt ten opzichte van vorig jaar, ik lees er ook veel minder over op nieuwssites.
A nigger!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Teletekst ook Hoogvliegers![]()
Blazing Saddles is zo grappig![]()
Overigens mogen ze ook wel wat films van Inspector Clouseau gaan herhalen. Blake Edwards is afgelopen week overleden. En als ze dan toch bezig zijn, graag de documentaire over Captain Beefheart, die heeft gister het tijdige voor het eeuwige verruild
Er is niemand die dat mooier kan zeggen dan die acteur die in Magnum Higgins speeldequote:
Hij leed al lang aan MS. Captain Beefheart zelf heeft z'n bijnaam ontleend aan een film die Frank Zappa nooit gemaakt heeft.quote:Captain Beefheart ook al aan gene zijde?
Ik las toevallig vandaag in een oude PS van de Week (toiletstapel) dat Don Diablo naar deze kapitein is vernoemd.
Mijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, het gaat niet zozeer om de trucjes hoe te overleven maar hoe het is om te overleven.
Zijn emoties zijn wel invoelbaar maar dat wekt ook weer irritatie op soms. Dat survivallen op Discovery en National Geographic vind ik niks aan. Dat zijn allemaal trucjes. Dat ken ik wel uit het SAS handboek en van meneer. Ik kreeg er soms een onheilspellend gevoel van alsof hij zo door een beer kon worden aangevallen en dat houdt de spanning er wel in. Goed sfeertje wel.
Ja, haha. Meneer ook, die vond het ook irritant. Ik ook wel eigenlijk alleen kon ik het me dan ook wel weer voorstellen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijnwerd er echt kriegel van. Als hij langs de tv liep vroeg hij steeds: Heeft hij al gejankt vandaag?
Zelf vond ik het wel boeiend om te zien, het ontbreken van menselijk contact deed hem de das om![]()
Wel een goede manier om af te vallen overigens
Hij had het ook wel verkeerd getimed, als het inderdaad zalmseizoen was geweest had hij het met 2 vingers in zijn neus gehaald.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, haha. Meneer ook, die vond het ook irritant. Ik ook wel eigenlijk alleen kon ik het me dan ook wel weer voorstellen.![]()
Ik zou na 2 uren al een probleem hebben, gok ik. Al zou ik het dolgraag eens willen proberen. Er is niks hè, behalve wat dieren maar dat zijn je vrienden ook al niet. En dan zie je een lap vlees lopen, mag je het niet afschieten.
Nou, je wordt er wel een skinny bitch van ja.
ja vind ik ook, bijna nergens hoor je er iets over, alleen dat Nederland de eindstand niet verdubbeld dat was al bekend.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:25 schreef Dementor het volgende:
Het lijkt wel alsof het glazen huis van 3FM minder media aandacht krijgt ten opzichte van vorig jaar, ik lees er ook veel minder over op nieuwssites.
Heb jij een andere Belg??quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
Vanmiddag komt Mel Brooks' Blazing Sadles op de Belg.
Helaas niet.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:
Om 14:10. Volgens De Volkskrant. Nu.nl geeft Hoogvliegers aan ...
Toevallig zapten we gisteren langs het "showroom" kanaal waarop kanaal 101 te zien was, waarop Serious Request zal worden uitgezonden, maar ik heb ook het idee dat het wat stiller is rondom SR.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:25 schreef Dementor het volgende:
Ja dat heb ik ook. Ik weet nog niets eens op welke dagen het valt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:53 schreef Leandra het volgende:
Kerst is voor m'n gevoel nog zo ver weg...
Ik heb toch nog een week of 3 om kerstinkopen te doen? Toch??
dit is een mooie Gertquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:21 schreef Gert het volgende:
En toen brak de zon ook nog door vanmiddag. Genieten. Overal plaatjes! Hier eentje:
[ afbeelding ]
In één zin helder!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, het gaat niet zozeer om de trucjes hoe te overleven maar hoe het is om te overleven.
Zo van de iPhone af hoor, niks aan geknutseld. Ja behalve dan de ietwat pretentieuze zwarte border maar dat vind ik bij foto's gewoon mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |