t enige stuk dat je mist imho is het damsterdiep vanaf balkgat tot europaweg. en het stuk europaweg-sontplein. dat is 2x zo'n 500m. De europaweg zelf moet je gewoon meetellen aangezien je dat stuk wel doet, maar een paar 100m eerder over die nieuwe brug.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet Timoer. Kan het mij niet voorstellen, maar goed misschien klopt het wel. Maar geloof er niets van!!11
Arnol hequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja Roel, ik wil dat je als vaste dorpsjosti daar iedere dag als een malle aan die brievenbus gaat klepperen.
Wat gaan ze trouwens met Anton doen? Die komt vast ook even de geboorte van Jezus een keer of 12 per dag aankondigen!
Och verrek, Arnol ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Arnol he.
Ben benieuwd. Die zal er ook wel wat tijd rondhangen/rijden ja.
Hoop dat je het zelf nog snapt. Hahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t enige stuk dat je mist imho is het damsterdiep vanaf balkgat tot europaweg. en het stuk europaweg-sontplein. dat is 2x zo'n 500m. De europaweg zelf moet je gewoon meetellen aangezien je dat stuk wel doet, maar een paar 100m eerder over die nieuwe brug.
(snap ik het zelf nog???)
Ik las: hamsterdiep, balkgat en strontplein.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t enige stuk dat je mist imho is het damsterdiep vanaf balkgat tot europaweg. en het stuk europaweg-sontplein. dat is 2x zo'n 500m. De europaweg zelf moet je gewoon meetellen aangezien je dat stuk wel doet, maar een paar 100m eerder over die nieuwe brug.
(snap ik het zelf nog???)
ja, ik snap mezelf wel, ben alleen zo slecht in uitleggenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat je het zelf nog snapt. Haha.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las: hamsterdiep, balkgat en strontplein.
Gelukkig was slechts 1 van die 3 juist gelezen.
Zal tijd worden dat je weer eens wat zinnigs doetquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dinsdagochtend wel. Deze weken al paar afspraken.
101tvquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef CindieY het volgende:
Wordt de opsluiting eigenlijk nog uitgezonden op tv?
Op 101.tv wel (heb je digitale tv? Bij Ziggo is 't bijvoorbeeld deze maand de gratis zender)quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef CindieY het volgende:
Wordt de opsluiting eigenlijk nog uitgezonden op tv?
Elke kabelaar heeft 101TV nu.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Op 101.tv wel (heb je digitale tv? Bij Ziggo is 't bijvoorbeeld deze maand de gratis zender)
Ik wel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of ik Giel wel ga overleven deze week
Ik luister al 3 weken lang iedere ochtend naar zijn show. Ik weet niet of het aan mij ligt of aan hem maar ik vind het helemaal niet meer zo erg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of ik Giel wel ga overleven deze week
Hè balen, ik heb geen digitale tv. Wel aan 't overwegen enzo, Ziggo heeft zo'n kastje nu aan de aanbieding, maar daar heb ik voor vandaag natuurlijk niks meer aan. Ergens op internet misschien? Alhoewel, 6 uur vanavond.. Dan zit ik net aan 't avondeten met m'n ouders.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Op 101.tv wel (heb je digitale tv? Bij Ziggo is 't bijvoorbeeld deze maand de gratis zender)
Via de SR site vast een stream te vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hè balen, ik heb geen digitale tv. Wel aan 't overwegen enzo, Ziggo heeft zo'n kastje nu aan de aanbieding, maar daar heb ik voor vandaag natuurlijk niks meer aan. Ergens op internet misschien? Alhoewel, 6 uur vanavond.. Dan zit ik net aan 't avondeten met m'n ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |