t enige stuk dat je mist imho is het damsterdiep vanaf balkgat tot europaweg. en het stuk europaweg-sontplein. dat is 2x zo'n 500m. De europaweg zelf moet je gewoon meetellen aangezien je dat stuk wel doet, maar een paar 100m eerder over die nieuwe brug.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet Timoer. Kan het mij niet voorstellen, maar goed misschien klopt het wel. Maar geloof er niets van!!11
Arnol hequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja Roel, ik wil dat je als vaste dorpsjosti daar iedere dag als een malle aan die brievenbus gaat klepperen.
Wat gaan ze trouwens met Anton doen? Die komt vast ook even de geboorte van Jezus een keer of 12 per dag aankondigen!
Och verrek, Arnol ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Arnol he.
Ben benieuwd. Die zal er ook wel wat tijd rondhangen/rijden ja.
Hoop dat je het zelf nog snapt. Hahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t enige stuk dat je mist imho is het damsterdiep vanaf balkgat tot europaweg. en het stuk europaweg-sontplein. dat is 2x zo'n 500m. De europaweg zelf moet je gewoon meetellen aangezien je dat stuk wel doet, maar een paar 100m eerder over die nieuwe brug.
(snap ik het zelf nog???)
Ik las: hamsterdiep, balkgat en strontplein.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t enige stuk dat je mist imho is het damsterdiep vanaf balkgat tot europaweg. en het stuk europaweg-sontplein. dat is 2x zo'n 500m. De europaweg zelf moet je gewoon meetellen aangezien je dat stuk wel doet, maar een paar 100m eerder over die nieuwe brug.
(snap ik het zelf nog???)
ja, ik snap mezelf wel, ben alleen zo slecht in uitleggenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat je het zelf nog snapt. Haha.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las: hamsterdiep, balkgat en strontplein.
Gelukkig was slechts 1 van die 3 juist gelezen.
Zal tijd worden dat je weer eens wat zinnigs doetquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dinsdagochtend wel. Deze weken al paar afspraken.
101tvquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef CindieY het volgende:
Wordt de opsluiting eigenlijk nog uitgezonden op tv?
Op 101.tv wel (heb je digitale tv? Bij Ziggo is 't bijvoorbeeld deze maand de gratis zender)quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef CindieY het volgende:
Wordt de opsluiting eigenlijk nog uitgezonden op tv?
Elke kabelaar heeft 101TV nu.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Op 101.tv wel (heb je digitale tv? Bij Ziggo is 't bijvoorbeeld deze maand de gratis zender)
Ik wel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of ik Giel wel ga overleven deze week
Ik luister al 3 weken lang iedere ochtend naar zijn show. Ik weet niet of het aan mij ligt of aan hem maar ik vind het helemaal niet meer zo erg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of ik Giel wel ga overleven deze week
Hè balen, ik heb geen digitale tv. Wel aan 't overwegen enzo, Ziggo heeft zo'n kastje nu aan de aanbieding, maar daar heb ik voor vandaag natuurlijk niks meer aan. Ergens op internet misschien? Alhoewel, 6 uur vanavond.. Dan zit ik net aan 't avondeten met m'n ouders.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Op 101.tv wel (heb je digitale tv? Bij Ziggo is 't bijvoorbeeld deze maand de gratis zender)
Via de SR site vast een stream te vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hè balen, ik heb geen digitale tv. Wel aan 't overwegen enzo, Ziggo heeft zo'n kastje nu aan de aanbieding, maar daar heb ik voor vandaag natuurlijk niks meer aan. Ergens op internet misschien? Alhoewel, 6 uur vanavond.. Dan zit ik net aan 't avondeten met m'n ouders.
Canal Digitaal?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hè balen, ik heb geen digitale tv. Wel aan 't overwegen enzo, Ziggo heeft zo'n kastje nu aan de aanbieding, maar daar heb ik voor vandaag natuurlijk niks meer aan. Ergens op internet misschien? Alhoewel, 6 uur vanavond.. Dan zit ik net aan 't avondeten met m'n ouders.
Tussen Giel en mij komt het nooit meer goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister al 3 weken lang iedere ochtend naar zijn show. Ik weet niet of het aan mij ligt of aan hem maar ik vind het helemaal niet meer zo erg.En bij SR is hij altijd veel anders dan die standaard riedeltjes die hij afloopt in de ochtend.
Kan je opzich wel volgen, maar ik heb zelf ook niet helemaal scherp hoe de route precies loopt. Denk dat ik er binnenkort wel even heen fiets. Misschien vandaag nog wel even want het kan zijn dat ik even naar die Praxis ga om te kijken naar een aardige kerstboom. Kapper? Moet ik ook doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik snap mezelf wel, ben alleen zo slecht in uitleggen
ik ga zo ook nog ff de stad in...moet eigenlijk naar de kapper
have fun!
Ik ben niet heel vergevingsgezind maar je bent zelfs erger dan ik!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tussen Giel en mij komt het nooit meer goed
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal tijd worden dat je weer eens wat zinnigs doet.
QFT. Al viel hij vorig jaar nog wel mee tijdens SR. Sterker nog, hij deed het wel goed. Aardig wat interactie tussen hem en het publiek.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tussen Giel en mij komt het nooit meer goed
Schakel direct omquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
We krijgen toch wel voor en na foto's van de kapper?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
marijkeroskam Marijke Roskam
Goud, mijn oma heeft de hele #freaknacht zitten kijken! Haha. "Die man die alleen z'n sokken aanhad was wel een beetje vreemd" lol
9 minutes ago Favorite Retweet Reply
zo, en nu ga ik ff douchen, daarna naar de kapper en dan misschien mijn fiets ophalen. hoop dat die ene collega me ff terugbelt....
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef Pino112 het volgende:
Bij mij doen de streams het niet, ben ik de enige?
Ik luisterde niet maar bij het lezen van je post dacht ik "Oh, even overschakelen, 't zal Bert wel zijn."quote:
alleen als jij ze komt makenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:41 schreef Briggy het volgende:
[..]
We krijgen toch wel voor en na foto's van de kapper?
Doen het hier ook niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef Pino112 het volgende:
Bij mij doen de streams het niet, ben ik de enige?
quote:Ralf Mackenbach, winnaar van het Junior Songfestival 2009, komt op woensdag 22 december langs in het Glazen Huis en geeft een koptelefoonconcert tijdens de kindermiddag.
quote:Reserveer nu alvast een koptelefoon, want voor de snelle aanmelders ligt er een Ralf T-shirt cadeau klaar (zolang de voorraad strekt).
Die gaat nu lege statiegeldflessen inzamelen. Vind het ook jammer dat er minder 'reizende evenementen' zijn zoals de Surprise truck en Rabbering die z'n kloten afvriest in een VW busje op een tochtig plein.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:08 schreef alors het volgende:
Eeehh begrijp ik nu goed dat die Coca Cola truck gewoon in Eindhoven blijftWat stom zeg.
Iddquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:08 schreef alors het volgende:
Eeehh begrijp ik nu goed dat die Coca Cola truck gewoon in Eindhoven blijftWat stom zeg.
ja met Bart Arens of all peoplequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Die gaat nu lege statiegeldflessen inzamelen. Vind het ook jammer dat er minder 'reizende evenementen' zijn zoals de Surprise truck en Rabbering die z'n kloten afvriest in een VW busje op een tochtig plein.
Idem.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef Sirolf het volgende:
En toch heb ik het idee dat het nog maar 9 uur 's ochtends is ofzo, met Frank op de radio...
Ik denk dat ze n.a.v. het barre winterweer van vorig jaar hebben besloten het logistiek wat anders (rendabeler?) aan te pakken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef alors het volgende:
[..]
ja met Bart Arens of all people
Met die reizende dingen betrek je tenminste het hele land er een beetje bij. Plus ook een leuke kans voor Serious Talent bandjes. Ik vind het een gemiste kans hoor.
ik ook niet, heb het zelfde probleemquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:22 schreef Cee het volgende:
Maar jongens, kom op, ik zit al een uur met die SR pagina open en weet nog steeds niet wat ik moet aanvragen.
Die gaat verslag doen van de huiskamerconcerten, elke avond.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:22 schreef Cee het volgende:
Maar jongens, kom op, ik zit al een uur met die SR pagina open en weet nog steeds niet wat ik moet aanvragen.
oowke.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die gaat verslag doen van de huiskamerconcerten, elke avond.
Zijn werktijden zijn dus bijna hetzelfde als normaal.
Jupquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:23 schreef Pino112 het volgende:
Heeft Frank vanochtend zn eigen show ook gedaan?
Timur gaat de updates doen voor 101tv.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
oowke.
en die frank dane ?
timur ?
Ja, de voorraad DJ's die nog in Hilversum is, is, momenteel nogal beperkt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:23 schreef Pino112 het volgende:
Heeft Frank vanochtend zn eigen show ook gedaan?
heb je een lijstje gemaakt welke liedjes je wilt aanvragenquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Timur gaat de updates doen voor 101tv.
Was Roosmarijn niet beschikbaar?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, de voorraad DJ's die nog in Hilversum is, is, momenteel nogal beperkt.
Die heeft Annemieke Hier net al gedaan tussen 10 en 12.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was Roosmarijn niet beschikbaar?![]()
Geweldige actie van Frank!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:24 schreef alors het volgende:
Wehehe wat een kutgrap om kwart over 7![]()
Euw, niet geluisterd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft Annemieke Hier net al gedaan tussen 10 en 12.
Nee, ik denk steeds "Oké, ik doe deze" maar dan bedenk ik me weer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
heb je een lijstje gemaakt welke liedjes je wilt aanvragen
een liedje kiezen die niet zo bekend is of een aantal jaren bekend is. en die giel garard of coen leuk vindenquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik denk steeds "Oké, ik doe deze" maar dan bedenk ik me weer.
En dat terwijl er duizenden mensen gewoon niet moeilijk doen en 150 euro lappen voor een draak als Laura Jansen ofzo.
Zoalsquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
een liedje kiezen die niet zo bekend is of een aantal jaren bekend is. en die giel garard of coen leuk vinden
Wat denk je dat ik al de hele tijd aan het bedenken ben?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
een liedje kiezen die niet zo bekend is of een aantal jaren bekend is. en die giel garard of coen leuk vinden
ik dacht aan fake blood i think i like it.. of jamie scott die van graffiti6 met z'n soloplaat..quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik al de hele tijd aan het bedenken ben?
Oh trouwens, wordt hier ook (voor in de OP of zo) een lijstje bijgehouden van wie wat hier heeft aangevraagd en wanneer het dan is gedraaid? Zoals vorige keren?
Irritante Veenstra muziek.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
Nu SR2010 nu bijna echt begint, moet/ga ik hier ook weer posten.Wij denken er ook over om een plaat aan te vragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |