Nee zo is het goed.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat alles?! Dat kan beter
Roel x 1000
Dan krijg ik ruzie hier.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat alles?! Dat kan beter
Roel x 1000
Goede vraag!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:41 schreef Waalwijker het volgende:
Waar blijft dat subforum voor Roel?!
Dag vogeltjequote:
Dit soort teksten bewijzen inderdaad dat jij tegenwoordig enorm volwassen bent ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, je moet maar zo denken, in mijn begintijd hier was ik ook strontvervelend en opstandig. Waalwijker kan er dus niets aan doen dat hij in een soort puberperiode zit.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
Queen - Thank God it's Christmas, uit spotify nu, hans, kom er maar in
Of Jordi van Loonquote:
Volgende week donderdag ga ik dat zuipen. Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jammer van de beat eronder. Anders had ik de Guinness meteen opengetrokken.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week donderdag ga ik dat zuipen. Kan niet wachten.
Dan pas?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week donderdag ga ik dat zuipen. Kan niet wachten.
ja klopt (http://freaknacht.hole1988.nl/) ,maar waarom zou ik er een chrome app van makenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
Hole! Jij had toch zo'n site voor én lichtsnel én 3fm én fok? Kan je daar misschien een google packaged app (ofzo) van maken?
De meest aangevraagde nummers van het jaar in een mix, maar ik betwijfel of ze wel echt het 'meest' zijn aangevraagd of dat het gewoon Bart's voorkeur is. Vooralsnog klinkt het goed.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
wat ik al dacht, wat een kwaliteitsDJ is het toch ook...
Vind t ook niet heel vervelend hoor...quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De meest aangevraagde nummers van het jaar in een mix, maar ik betwijfel of ze wel echt het 'meest' zijn aangevraagd of dat het gewoon Bart's voorkeur is. Vooralsnog klinkt het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
just to try it out. Tweetdeck doet het ook immersquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja klopt (http://freaknacht.hole1988.nl/) ,maar waarom zou ik er een chrome app van maken
btw moet trouwens nog steeds een twitter pagina maken
Mijn vader ging vorig jaar rond 16.30 weg in aalsmeer en was om 23.15 in den helderquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef -Hans- het volgende:
Erwin Kroll deed 5 uur over een afstand van 80 KM
maar dat is een programma geen extensiequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
just to try it out. Tweetdeck doet het ook immers
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
maar ik betwijfel of ze wel echt het 'meest' zijn aangevraagd
Nee want Bart is er gewoon niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:33 schreef gerbenp het volgende:
En dan komt 3FMVIdeo ook nog met een Bart Arens te laat filmpje zeker?.
Heftig man!! Morgen ook veel sneeuw in het zuiden des lands. Ben benieuwd of deze SR ook weer deels wordt verpest door heftige kou en sneeuw..quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader ging vorig jaar rond 16.30 weg in aalsmeer en was om 23.15 in den helder
Whut?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:33 schreef gerbenp het volgende:
En dan komt 3FMVIdeo ook nog met een Bart Arens te laat filmpje zeker?.
Niet echt hequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:34 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft dat file lezen nu echt nog zin ?
Het is maar net wat je spannend vindt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:36 schreef -Hans- het volgende:
Femke vanavond dus bij PenW. Spannend!
Lees je reactie en sexy bitch is te horen. Geinig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je spannend vindt.
.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Men, wanneer vraag je m ten huwelijk?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lees je reactie en sexy bitch is te horen. Geinig.
18 uur.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:44 schreef MarijeH het volgende:
Hallo, omdat de wedstrijd Twente-Heracles is afgelast heb ik besloten om ekstra weekend te kijken/luisteren. Lang geleden dat ik drie fm heb geluisterd.
Hoelaat gaan ze morgen het glazen huis in??
Tegen negenen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:44 schreef MarijeH het volgende:
Hallo, omdat de wedstrijd Twente-Heracles is afgelast heb ik besloten om ekstra weekend te kijken/luisteren. Lang geleden dat ik drie fm heb geluisterd.
Hoelaat gaan ze morgen het glazen huis in??
Hij zei het omdat ik het vroegquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:31 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het is Roskam en dit was al een tijdje bekend.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is![]()
Mads Langer
![]()
al voorbij gekomen? Want dat is toch echt wel een van de ALLERgrootste ontdekkingen van 2010
![]()
![]()
![]()
.
quote:
Tja (i )(be) Het is en blijft Waalwijkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef themauster het volgende:
Laat ik nou net weer op mijn oude trage kut pc zitten en dan komt Waalwijker met een heel groot Tjibbe plaatje
haakje openen i haakje sluiten
Wat een topper die Domien. Echt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat een held. Heeft ie helemaal zelf gevonden, die Mads Langer
![]()
![]()
.
Het was sfeerverhogend vorig jaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heftig man!! Morgen ook veel sneeuw in het zuiden des lands. Ben benieuwd of deze SR ook weer deels wordt verpest door heftige kou en sneeuw..
@thats the question?quote:
Klopt, maar wel freaking koud. Paar keer gestaan bij -8, ofzo maar na een uur had ik toch wel aardig koude voeten. Opzich had het wel wat. Sneeuw en dan op de achtergrond de Martinitorenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het was sfeerverhogend vorig jaar
Wie is Tjibbe?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je raakt gewent Hans, je raakt gewent..quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:58 schreef -Hans- het volgende:
Die big American pizza's worden ook steeds kleiner... Kan er nog wel een op.
Neem es die verse Excellent pizza van AH, Hans!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:58 schreef -Hans- het volgende:
Die big American pizza's worden ook steeds kleiner... Kan er nog wel een op.
Ach, klimschoenen aan, mutsje op, flink wat drank in de man. Was prima te doen, hele nacht doorgehaald op de Grote marktquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar wel freaking koud. Paar keer gestaan bij -8, ofzo maar na een uur had ik toch wel aardig koude voeten. Opzich had het wel wat. Sneeuw en dan op de achtergrond de Martinitoren.
Dr. Utker Steenoven Salamiquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neem es die verse Excellent pizza van AH, Hans!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
En onbegrijpelijk dat we hier in Nederland geen algeheel rijverbod voor vrachtwagens afkondigen. Dat zou heel veel problemen schelen.
yup, riep hij weken gelden alquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:05 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!!
toch Ekdom in EkstraWeekend??
Ja, klote. Van die Casa Di mama moet ik sowieso 2 hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je raakt gewent Hans, je raakt gewent..
Goede tip! Zal het eens proberen. Heb ze vandaag wel zien liggen bij de Appie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Neem es die verse Excellent pizza van AH, Hans!
Respect!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach, klimschoenen aan, mutsje op, flink wat drank in de man. Was prima te doen, hele nacht doorgehaald op de Grote markt
Inspiratie is op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:08 schreef themauster het volgende:
Die uuropeners zijn ook niet meer wat het geweest is
Naatje you save mequote:
Heldquote:
Ik snap ook niet waarom hij het niet zou doen..quote:
en nog steeds een zacht huidje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, we zijn dr weer!
Fris en fruitig!
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja (i )(be) Het is en blijft Waalwijker
Had jij die oude man met die trompet ook nog gespot vorig jaar? En dat toen zo'n jong boeren mannetje vroeg of hij z'n trompet kon lenen, en vervolgens de hele Grote markt mee kreeg?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Respect!. Had toen mijn oude kistjes, die ik vroeger veel heb gedragen, weer aangetrokken met een extra paar sokken, maar het ging er eigenlijk dwars doorheen.
merci poppenkontje. heb jij net ook zo'n goddelijke deegschijf in uw mik gedeponeerd?quote:
quote:
Haha prachtigquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Had jij die oude man met die trompet ook nog gespot vorig jaar? En dat toen zo'n jong boeren mannetje vroeg of hij z'n trompet kon lenen, en vervolgens de hele Grote markt mee kreeg?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
merci poppenkontje. heb jij net ook zo'n goddelijke deegschijf in uw mik gedeponeerd?
yup. Wagner Sensazione Speciale. lekkerste pizzaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha prachtig. Zegt mij zo 123 niet veel
. Kan me nog wel een shot voor de geest halen van een man die zo dronken was dat hij telkens van zijn fiets viel. Was rond 07:00 - 08:00 's ochtends. Hilarisch gezicht.
[..]. Zeker weten! Jij ook??
Nou ja, hij moet natuurlijk nu wel 6 dagen lang bijna non-stop radio maken. Een dagje vrij zou misschien wel fijn zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij het niet zou doen..
FM luisteraarquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. Wagner Sensazione Speciale. lekkerste pizza
Minidisks?quote:
nu jij er bent welquote:
quote:
Toffe beat iddquote:
+1quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef Waalwijker het volgende:
Zo, vannacht doorhalen tot een uur of 6, dan overdag slapen tot een uur of 3 zodat ik zaterdagnacht lekker door kan halen.
en ik meen ook iets te hebben gelezen over lichtere treinen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het probleem is de zeer grote hoeveelheid wissel in het spoor.
ah, Nick en Simon komen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef themauster het volgende:
Zometeen maar zappen naar DWDD met deze keer kwaliteitsmuziek van de Jostiband
Nee de echte Jostibandquote:
Klinkt plausibelquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
Het probleem is omdat ook met belang in ieder doordat.
quote:
Zeker als je bedenkt platenspeler.quote:
tjibbe is held!quote:
dat heb je ook wel eens gei......ja, laat maarquote:
quote:
Hi Hansquote:
have fun!quote:
WIJD open...quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:29 schreef Briggy het volgende:
Khad mijn moeder aan de telefoon, nu heb ik het begin gemist
mijn moeder belde weken geleden via Skype tijdens EW. genegeerd en meteen offline gegaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:29 schreef Briggy het volgende:
Khad mijn moeder aan de telefoon, nu heb ik het begin gemist
ja, die Pascal en zn fantasieen...quote:
Onbegonnen werkquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Voed je moeder dan eens beter op Briggy!
Je moeder op Skype hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn moeder belde weken geleden via Skype tijdens EW. genegeerd en meteen offline gegaan
[..]
ja, die Pascal en zn fantasieen...
Nu even nietquote:
The horrorquote:
Tjaa.. Blřf wel.quote:
Sowieso Skypequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
Überhaupt, ouders die op sociale media zitten...
ik heb geen vaste lijnquote:
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
zowel mijn moeder als ik hebben 1 contactpersoon op Skypequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
Heb je mensen al verteld van je zusje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen vaste lijnen ach, zo vaak belt ze niet
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
SSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Heb je mensen al verteld van je zusje?
?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
RT @pittmeister: Bij uitzondering doe ik 1 #FF : @naatje_1 : Iemand die zo bezeten is van muziek moet wel deugen!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Briggy het volgende:
En voor het topic vol is, nog even dit...
[ afbeelding ]
wehehe, ik moets 2x kijkenquote:
Eigenlijk moet hij UserIcon formaat zijn!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Briggy het volgende:
En voor het topic vol is, nog even dit...
[ afbeelding ]
Ik ga AnimationShop ff aanslingerenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk moet hij UserIcon formaat zijn!
ja, allemaal een roel is baas icoon!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ga AnimationShop ff aanslingeren
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
Er is een vrachtwagen met kip omgevallen: Kip-filé!
Giel heeft hem een keer verteld, maar ik had hem al bedachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |