Nee zo is het goed.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat alles?! Dat kan beter
Roel x 1000
Dan krijg ik ruzie hier.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat alles?! Dat kan beter
Roel x 1000
Goede vraag!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:41 schreef Waalwijker het volgende:
Waar blijft dat subforum voor Roel?!
Dag vogeltjequote:
Dit soort teksten bewijzen inderdaad dat jij tegenwoordig enorm volwassen bent ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, je moet maar zo denken, in mijn begintijd hier was ik ook strontvervelend en opstandig. Waalwijker kan er dus niets aan doen dat hij in een soort puberperiode zit.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
Queen - Thank God it's Christmas, uit spotify nu, hans, kom er maar in
Of Jordi van Loonquote:
Volgende week donderdag ga ik dat zuipen. Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jammer van de beat eronder. Anders had ik de Guinness meteen opengetrokken.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week donderdag ga ik dat zuipen. Kan niet wachten.
Dan pas?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week donderdag ga ik dat zuipen. Kan niet wachten.
ja klopt (http://freaknacht.hole1988.nl/) ,maar waarom zou ik er een chrome app van makenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
Hole! Jij had toch zo'n site voor én lichtsnel én 3fm én fok? Kan je daar misschien een google packaged app (ofzo) van maken?
De meest aangevraagde nummers van het jaar in een mix, maar ik betwijfel of ze wel echt het 'meest' zijn aangevraagd of dat het gewoon Bart's voorkeur is. Vooralsnog klinkt het goed.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
wat ik al dacht, wat een kwaliteitsDJ is het toch ook...
Vind t ook niet heel vervelend hoor...quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De meest aangevraagde nummers van het jaar in een mix, maar ik betwijfel of ze wel echt het 'meest' zijn aangevraagd of dat het gewoon Bart's voorkeur is. Vooralsnog klinkt het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
just to try it out. Tweetdeck doet het ook immersquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja klopt (http://freaknacht.hole1988.nl/) ,maar waarom zou ik er een chrome app van maken
btw moet trouwens nog steeds een twitter pagina maken
Mijn vader ging vorig jaar rond 16.30 weg in aalsmeer en was om 23.15 in den helderquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef -Hans- het volgende:
Erwin Kroll deed 5 uur over een afstand van 80 KM
maar dat is een programma geen extensiequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
just to try it out. Tweetdeck doet het ook immers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |