Dr. Utker Steenoven Salamiquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neem es die verse Excellent pizza van AH, Hans!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
En onbegrijpelijk dat we hier in Nederland geen algeheel rijverbod voor vrachtwagens afkondigen. Dat zou heel veel problemen schelen.
yup, riep hij weken gelden alquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:05 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!!
toch Ekdom in EkstraWeekend??
Ja, klote. Van die Casa Di mama moet ik sowieso 2 hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je raakt gewent Hans, je raakt gewent..
Goede tip! Zal het eens proberen. Heb ze vandaag wel zien liggen bij de Appie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Neem es die verse Excellent pizza van AH, Hans!
Respect!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach, klimschoenen aan, mutsje op, flink wat drank in de man. Was prima te doen, hele nacht doorgehaald op de Grote markt
Inspiratie is op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:08 schreef themauster het volgende:
Die uuropeners zijn ook niet meer wat het geweest is
Naatje you save mequote:
Heldquote:
Ik snap ook niet waarom hij het niet zou doen..quote:
en nog steeds een zacht huidje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, we zijn dr weer!
Fris en fruitig!
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja (i )(be) Het is en blijft Waalwijker
Had jij die oude man met die trompet ook nog gespot vorig jaar? En dat toen zo'n jong boeren mannetje vroeg of hij z'n trompet kon lenen, en vervolgens de hele Grote markt mee kreeg?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Respect!. Had toen mijn oude kistjes, die ik vroeger veel heb gedragen, weer aangetrokken met een extra paar sokken, maar het ging er eigenlijk dwars doorheen.
merci poppenkontje. heb jij net ook zo'n goddelijke deegschijf in uw mik gedeponeerd?quote:
quote:
Haha prachtigquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Had jij die oude man met die trompet ook nog gespot vorig jaar? En dat toen zo'n jong boeren mannetje vroeg of hij z'n trompet kon lenen, en vervolgens de hele Grote markt mee kreeg?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
merci poppenkontje. heb jij net ook zo'n goddelijke deegschijf in uw mik gedeponeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |