quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef Holograph het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat deze vrouw nog slechter voor het milieu is dan Halsema. Dus op zich is dit een goede aanwinst voor GroenLinks en het imago van die partij.
Nouja, ik ben nog beter voor het milieu dan Halsema zelf. Ik rijd vrijwel nooit in mijn auto, maar ga altijd met mijn fiets (ik fiets ongeveer 30 kilometer per dag). Halsema daarentegen (pardon, ik bedoel haar vriend) gaat met haar Mercedes W123 op pad (in verkiezingstijd rijdt ze trouwens hybride).quote:
Ik vind het goed van je dat je 30 km per dag fietst. Om die auto van haar vriend heb ik een keer smakelijk kunnen lachen. Jammer dat je haar alleen beoordeeld op haar auto (die van haar vriend). Ik vraag me nu heel erg af of je vegetariër bent?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:38 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nouja, ik ben nog beter voor het milieu dan Halsema zelf. Ik rijd vrijwel nooit in mijn auto, maar ga altijd met mijn fiets (ik fiets ongeveer 30 kilometer per dag). Halsema daarentegen (pardon, ik bedoel haar vriend) gaat met haar Mercedes W123 op pad (in verkiezingstijd rijdt ze trouwens hybride).
Ik heb het idee dat jij heel wat zuurder bent dan ik. Jij bent nooit ergens positief over.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Tja. Alsmaar er niet in slagen om te regeren, daar wordt je erg zuur van natuurlijk
Dat vind ik dan wel weer poëtisch. Als stenen die door de lucht fladderen.quote:
Echt triest dit..quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:26 schreef GSbrder het volgende:
Het regent wachtgeld.. Halsema is bang dat die regelingen verdwijnen
Laat haar dan ook lekker gaan werken....quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt triest dit..
Figuren als Halsema zijn echt niet degenen die wachtgeld nodig hebben, ze is getalenteerd genoeg om goedbetaald aan de bak te komen.
Voor dat soort dingen moet je meer bij brievenbuspissers van het parlement zijn.
Serieus gast waar bemoei je je mee?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Laat haar dan ook lekker gaan werken....
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Laat haar dan ook lekker gaan werken....
Nou en, we geven jaarlijks 5-6 mld aan OWS. Dat is in een kabinetsperiode van vier jaar zo'n 250 JSF's.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:53 schreef Zolcon het volgende:
Die kosten zijn ook niks als je het vergelijkt met het in stand houden van de HRA en de kosten voor de 85 JSF's die Nederland wil kopen (ruim 8 miljard...)
Persoonlijk ben ik van mening dat dat geld beter besteed is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou en, we geven jaarlijks 5-6 mld aan OWS. Dat is in een kabinetsperiode van vier jaar zo'n 250 JSF's.
Afschaffing van dat ondemocratische vehikel dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt triest dit..
Figuren als Halsema zijn echt niet degenen die wachtgeld nodig hebben, ze is getalenteerd genoeg om goedbetaald aan de bak te komen.
Voor dat soort dingen moet je meer bij brievenbuspissers van het parlement zijn.
Gezien onze ligging naast Duitsland houd ik het leger liever wat op peil.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat dat geld beter besteed is.
2 JSF's te weinig: 87.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:53 schreef Zolcon het volgende:
Die kosten zijn ook niks als je het vergelijkt met het in stand houden van de HRA en de kosten voor de 85 JSF's die Nederland wil kopen (ruim 8 miljard...)
Ze heeft ook acht jaar ¤100k verdient, waarom moet ze dan nu wachtgeld krijgen? Voor mijn part blijft ze thuis tot d'r 65e, maar waarom moeten wij haar een gouden handdruk meegeven?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet of je doorhebt hoeveel uur een fractievoorzitter van een partij werkt per week. Ze is net gestopt en nu moet ze van jou werken?
Dat is de schatting die nu bekend is n.a.v. berichtgeving over de stijging van de kosten met ongeveer 2 miljard.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
2 JSF's te weinig: 87.
En knap dat je de prijs weet, die weet niemand in Den Haag namelijk nog.
Laatste cijfer was geloof ik 71 miljoen per stuk(optimistische schatting), maar factoren die meewegen zijn oa. de hoeveelheden die anderen bestellen, en er kunnen nog vertragingen en andere tegenvallers komen die prijs per stuk omhoog stuwen
Gezien onze ligging naast Duitsland besteed ik onze luchtverdediging met plezier aan die buren uit. Dan beschermen wij hun kust wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gezien onze ligging naast Duitsland houd ik het leger liever wat op peil.
Ik ben ook geen fan van de wachtgeldregeling. Het ging mij erom dat er werd gezegd dat ze maar moet werken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze heeft ook acht jaar ¤100k verdient, waarom moet ze dan nu wachtgeld krijgen? Voor mijn part blijft ze thuis tot d'r 65e, maar waarom moeten wij haar een gouden handdruk meegeven?
Kom op, ze heeft 12 jaar kunnen uitrusten. Het wordt weer een keer tijd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:04 schreef Zolcon het volgende:
Het ging mij erom dat er werd gezegd dat ze maar moet werken.
Wat onliberaal..quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van de wachtgeldregeling. Het ging mij erom dat er werd gezegd dat ze maar moet werken.
Dat deel ik. Alleen om als iemand net is gestopt met haar werk te gaan zeggen dat ze moet werken is een beetje raar of niet? Halsema hoor je ook niet zeuren over geld nu.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat onliberaal..
Ik leef in de vreemde veronderstelling dat ze niet hoeft te werken, tenzij ze iets wil verdienen
Nee, omdat ze het geld toch wel krijgt..quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat deel ik. Alleen om als iemand net is gestopt met haar werk te gaan zeggen dat ze moet werken is een beetje raar of niet? Halsema hoor je ook niet zeuren over geld nu.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Want die twee gaan niet samen? Ik denk dat ze de vrijheid bedoelt. En gelijk heeft ze.
Ha, ha, jij wel dan???quote:
Ja, dat proefde ik min of meer uit haar verhaal en het is inderdaad slim om dan nu op te stappen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dit is haar laatste termijn, bij een vroege val van het kabinet zouden ze dan ineens haast moeten maken. Dus het afgelopen halfjaar gewoon de wisseling van de wacht geregeld, zodat de partij klaar is, mochten er ergens de komende jaren weer verkiezingen komen. Simpel en strategisch.
V.
Ik denk dat jij blij zou mogen zijn als je ooit zou bereiken wat zij bereikt heeft.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Bah, ordinair wijf.
In ieder geval is haar accent Enschedees kak.
Mein Kampf is niet verboden. Lees je eerst even in over hoe dat in elkaar steektquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:55 schreef Cerbie het volgende:
Zijn we het akkefietje van Plasterk en Mein Kampf alweer vergeten dan.
Wat heeft dit te maken met 'links georiënteerd' te maken..quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:56 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Ha, ha, jij wel dan???![]()
Wat doe jij wat een links georienteerd mens niet doet???
Eigenlijk moet ik op dit soort dwaze posts niet reageren.
Lees je zelf eerst eens in voordat je dat mij probeert wijs te maken. Maar om je te verlichten, het auteursrecht ligt bij de staat en die publiceert niet. Toen Plasterk voorstelde dat het vrij verkrijgbaar moest zijn kreeg hij een shitload kritiek over zich heen van oa CDA.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Mein Kampf is niet verboden. Lees je eerst even in over hoe dat in elkaar steekt
Hier wordt een direct verband gelegd tussen "goede partij" en het aantal behaalde zetels.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:55 schreef telefeun het volgende:
Waarom nieuwe Agnes Kant, Kant was opgestapt omdat de SP historisch laag stond in de peilingen en omdat ze bij de GR heel laag gescoord hadden. Halsema heeft van GroenLinks gewoon een hele goede partij gemaakt
Ja ze is tof, heb haar ooit nog een sigaret gegevenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:48 schreef popolon het volgende:
Ik heb er altijd leuk gevonden, ook al was het niet helemaal mijn partij.
[ afbeelding ]
Termijn zat er ook zo goed als op dus helemaal niet zo raar natuurlijk.
Ik zelf ben dan altijd bang voor brandplekken in de lakens.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ze is tof, heb haar ooit nog een sigaret gegeven
Idem. Ik was het vaker NIET met haar eens dan wel..... maar het bleef een leuke griet. Ik volg haar ook op Twitter bijv. Blijf ik ook doen trouwens.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:48 schreef popolon het volgende:
Ik heb er altijd leuk gevonden, ook al was het niet helemaal mijn partij.
Heel mooi inderdaad. Halsema af en toe ook duidelijk geroerd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik volg Femke ook op twitter..was een leuke uitzending bij P&W! Het afscheid van Femke..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |