Ik blijf zeuren over de sneeuw!!quote:
quote:
Dit valt nog onder het vorige topic, verder dien je je te houden aan de TTquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
Die TTnou kan ik echt niet meer terug hè?
Ik had onderstaande reactie nog.. maar lubje sloot net het topic.
[..]
Ik blijf zeuren over de sneeuw!!![]()
Dat vind ik echt niet leuk.
[..]
soms wel ja.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:11 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dit valt nog onder het vorige topic, verder dien je je te houden aan de TT![]()
Note to self en de rest, bij post 299 niet meer posten en een nieuw topic openenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen. Maar alleen zolang dit topic geopend is.
![]()
Nee, niks daarvan, volhouden...quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen. Maar alleen zolang dit topic geopend is.
![]()
Accuut?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
Breaking news: Femke Halsema stopt als fractieleider.
En goedemorgen natuurlijk.
Dan post ik nummer 300 en open zelf een nieuw topic!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Note to self en de rest, bij post 299 niet meer posten en een nieuw topic openen
Ow, dat is inderdaad breaking nieuws. Eigenlijk verbaast het me niet..quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
Breaking news: Femke Halsema stopt als fractieleider.
En goedemorgen natuurlijk.
Ja, na het kerstreces zit Jolanda Sap voor haar in het pluche.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niks daarvan, volhouden...
Best wel heftig eigenlijk, hoewel ik haar vooral lief vond lachen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, na het kerstreces zit Jolanda Sap voor haar in het pluche.
Dat mag, daar zijn speciale topics voor...quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tegen die tijd zit ik wel weer in de goede mood denk ik. Komt goed!! Ik wil tijdens de Top2000 wel weer wat te zeuren hebben natuurlijk.
ha maar daar is een apart topic voorquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tegen die tijd zit ik wel weer in de goede mood denk ik. Komt goed!! Ik wil tijdens de Top2000 wel weer wat te zeuren hebben natuurlijk.
Ik vind het ook best heftig. Ik begon haar net een beetje waarderen. Leuke tweets.. goed argumenteren. Al zou ik nog steeds niet op haar stemmen trouwens.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Best wel heftig eigenlijk, hoewel ik haar vooral lief vond lachen...
We kunnen elkaar weer een hand gevenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag, daar zijn speciale topics voor...
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
We kunnen elkaar weer een hand geven
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag, daar zijn speciale topics voor...
[ link | afbeelding ]
Hap, hap, hap.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ha maar daar is een apart topic voor![]()
Top 2000 #2 (editie 2010): Hotel California op 1.
Hier niet!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:49 schreef MadMaster het volgende:
Het sneeuwt hier trouwens wel heel erg hard nu...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:49 schreef MadMaster het volgende:
Het sneeuwt hier trouwens wel heel erg hard nu...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik gun het jullie zo, jullie mogen het hebben en houden!!Hebben jullie toch even op moeten wachten..
Niet te positief gaan doen nu, dan wordt het wat eng en onnatuurlijk...quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik gun het jullie zo, jullie mogen het hebben en houden!!Hebben jullie zo op moeten wachten..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet te positief gaan doen nu, dan wordt het wat eng en onnatuurlijk...
Tja, zo is het ook nooit goed. Maar het was wel echt gemeend.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet te positief gaan doen nu, dan wordt het wat eng en onnatuurlijk...
Ze is zwangerquote:ze vertrekt wegens "een positieve reden."
Da's toch niet positief?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik las dit nog op nu.nl mbt Femke:
[..]
Ze is zwangerdenk ik.. Om 13:30 uur persconferentie.
Morgen, 2000 uur.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
* MadMaster is er klaar voor, zeker nu met de sneeuw!!!
Wanneer begint het eigenlijk?![]()
Vanavond om 0.00 uur?
Morgen om 20:00 uur gaan ze het huis in, volgens mij! Leuke muts.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
* MadMaster is er klaar voor, zeker nu met de sneeuw!!!
Wanneer begint het eigenlijk?![]()
Vanavond om 0.00 uur?
Ja, Femke is een leuke muts...quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Morgen om 18:00 uur gaan ze het huis in, volgens mij! Leuke muts.
Ze heeft een tweeling, maar dat ze zwanger is, zou wel een positieve test betekenen. En dat is dan wel echt positief hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch niet positief?
En ze heeft toch al kinderen?
Heb ik ook overwogen, maar ik wil alleen hoodies met ritsen aan de voorkant...quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:04 schreef Cobra4 het volgende:
En ik ben er ook klaar voor.
[ afbeelding ]
Ow die is mooi!! Ik wilde een tas bestellen, maar dat lukte niet helaas. Moet nog wel even wat bedenken wat te doen. Niets doen/kopen kan natuurlijk niet. Ik hoop dat de truck weer in Enschede komt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:04 schreef Cobra4 het volgende:
En ik ben er ook klaar voor.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze heeft een tweeling, maar dat ze zwanger is, zou wel een positieve test betekenen. En dat is dan wel echt positief hoor.Ik ben wel benieuwd naar die positieve reden.
Femke volgt mij in de positieve mood.
Speciaal voor jou is er een autorit met Tim Knol op de veiling gezet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die is mooi!! Ik wilde een tas bestellen, maar dat lukte niet helaas. Moet nog wel even wat bedenken wat te doen. Niets doen/kopen kan natuurlijk niet. Ik hoop dat de truck weer in Enschede komt.
Heb net hier op geboden:quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou is er een autorit met Tim Knol op de veiling gezet.
Wat een mooi uitzicht.. blij dat het bij jou is. Ook al is mijn uitzicht ook nog steeds wit hoor. Ook buiten op mn werk is alles wit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
Voor Diaan73...
[ afbeelding ]
Van MadMaster...
Och jee, dan is het erg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Het openbaar vervoer schijnt er mee te stoppen in Amsterdam...
Jij gaat ook mee in de positieve vibe hier?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, al mijn frustratie en agressie van dit jaar zijn er weer uit
Nee, heb een collega even laten weten hoe ik erover denk. Was 2 deuren verder nog te horen geloof ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij gaat ook mee in de positieve vibe hier?
MM, er staat al best veel geld voor dat schilderij. Ben jij de laatste bieder op dit moment?
Ik heb 400 Euro geboden en daarmee ben ik momenteel de hoogste bieder...quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij gaat ook mee in de positieve vibe hier?
MM, er staat al best veel geld voor dat schilderij. Ben jij de laatste bieder op dit moment?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, heb een collega even laten weten hoe ik erover denk. Was 2 deuren verder nog te horen geloof ik.
Ik hoop dat je hem gaat winnen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 400 Euro geboden en daarmee ben ik momenteel de hoogste bieder...
Ik had dat hier ook nog nooit gedaan hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat doe ik nooit... ik heb ook nooit een reden om boos te zijn trouwens. Niet op directe collega's.
Als ik hem niet win (de veiling duurt nog 9 dagen of zo), dan heb ik in ieder geval de prijs omhoog gekrikt...quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem gaat winnen.Hij is echt mooi, maar voor mij te duur.
Eén keer moest de eerste keer zijn! En lucht het op?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had dat hier ook nog nooit gedaan hoor
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik hem niet win (de veiling duurt nog 9 dagen of zo), dan heb ik in ieder geval de prijs omhoog gekrikt...
... bij de directeurquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had dat hier ook nog nooit gedaan hoor
Nee, dat zou wat minder handig zijnquote:
Blijft alleen lopen over... maar één troost: je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:39 schreef iamredleader het volgende:
hoi allemaal
Hier ligt een stevig pak sneeuw, de treinen rijden niet, ALS ik al naar Amsterdam kan komen dan kan ik niet naar huis (geen bussen of trams), dus het wordt nog een spannende middag/avond
Lekker progressief als dat waar is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, zo is het ook nooit goed. Maar het was wel echt gemeend.![]()
Ik las dit nog op nu.nl mbt Femke:
[..]
Ze is zwangerdenk ik.. Om 13:30 uur persconferentie.
RTL7 livestream?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Radio 1 stoort hiernu kan ik de toespraak van Femke Halsema niet fijn volgen.
Een keer wat anders dan die vreselijke aerdappel die Femke in dr keel heeft, dat wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, Jolande Sap komt uit Venlo...
En ik luister maar gewoon met ruis, er zijn hier geen boxjes bij de pc.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een keer wat anders dan die vreselijke aerdappel die Femke in dr keel heeft, dat wel.
De andere partijen zullen weinig moeite hebben om haar op te knopen met dat gekke ding om dr nek...quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iemand een sapje?
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat dat ding niet door dr. Schumacher definitief aan haar lichaam is vastgemaakt...quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De andere partijen zullen weinig moeite hebben om haar op te knopen met dat gekke ding om dr nek...
Daar heb je helemaal gelijk!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lekker progressief als dat waar is.
Vrouw zwanger -> stopt met werken. Zo ging dat voor de jaren 50 ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |