fijn dat iemand het met mee eens isquote:
Kul.. Er zijn wel ergere dingen..quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
fijn dat iemand het met mee eens is
Twitter is echt de belichaming van wat er fout is met de westerse beschaving
Het is de belichaming.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kul.. Er zijn wel ergere dingen..
![]()
Shit post zelf ieneens iets semi-serieus!!!
?quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:04 schreef Zolcon het volgende:
tevens (niet Teeven's)
sarcasme is mijn tweede naam.
rotjoch mijn derde.
stiekem is hij toch wel lief mijn vierde.
Hij heeft altijd gelijk mijn vijfde
wat een slimme jongen, en zo knap is mijn achternaam (veel ouders denk ik)
Pvda . . .quote:
Pvda . . .quote:AOW is een breekpunt --- 9 uur later -- ach we kunnen er naar kijken
Pvda . . .quote:JSF gaat niet komen ---- paar weken later --- laten we toch maar kijken
Pvda . . .quote:Top zo een betrouwbare partij
Heerlijk dat jij er nog bentquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Pvda . . .![]()
![]()
[..]
Pvda . . .![]()
![]()
[..]
Pvda . . .![]()
![]()
[..]
Pvda . . .![]()
![]()
is poezië anno 2010quote:
Kappen FTS.. We weten allemaal hoe je over de PvdA denkt, okquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Pvda . . .![]()
![]()
[..]
Pvda . . .![]()
![]()
[..]
Pvda . . .![]()
![]()
[..]
Pvda . . .![]()
![]()
Niet dat ik het perse met je oneens ben, maar WAT DRINK JIJ??quote:
Het leek er even op alsof FTS achter jouw acc zat.quote:
Kappen Zolcon We weten allemaal hoe je over de PVV denkt, okquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:00 schreef Zolcon het volgende:
Pvv en gedragen.
AOW is een breekpunt --- 9 uur later -- ach we kunnen er naar kijken
JSF gaat niet komen ---- paar weken later --- laten we toch maar kijken
Top zo een betrouwbare partij
Humor en Sarcasmequote:Op vrijdag 17 december 2010 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet dat ik het perse met je oneens ben, maar WAT DRINK JIJ??
Is goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kappen Zolcon We weten allemaal hoe je over de PVV denkt, ok
heb je ook speakers voor MP3, pc, of stereo?quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verdorie, tipt tijdstip SMEEKT om (J)BJ, en mijn luidsprekers zijn kaduuk...
Great minds think alikequote:Op vrijdag 17 december 2010 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het leek er even op alsof FTS achter jouw acc zat.
Nee, mijn breekpunten (pvda) zijn dat namelijk echtquote:
(ook kapotte) stereo..quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
heb je ook speakers voor MP3, pc, of stereo?
maar ik vind je alleen aardig als we het niet over de inhoud hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, mijn breekpunten (pvda) zijn dat namelijk echt, omwille van tijdelijke compromissen, 5 minuten dan
koptelefoon dan maar hee... of die is ook stuk?quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
(ook kapotte) stereo..
Maar dat past niet op mijn bureau en de stereo staa te ver weg en en...
Daar MOET die inhoud dan ook debet aan zijn, isse logisch..quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:10 schreef Zolcon het volgende:
maar ik vind je alleen aardig als we het niet over de inhoud hebben.
Heb er geenquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
koptelefoon dan maar hee... of die is ook stuk?
Truse lieve schat van mequote:Op vrijdag 17 december 2010 01:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Daar MOET die inhoud dan ook debet aan zijn, isse logisch..
In het algemeen kan het ook aan de manier van discussieren liggen.. Of de vorm zoals je weet..quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Daar MOET die inhoud dan ook debet aan zijn, isse logisch..
Dronken, stoned of slaaptekort..quote:
Je moet die PM maar een keer lezen, dat was die schrijfopdracht van mij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het algemeen kan het ook aan de manier van discussieren liggen.. Of de vorm zoals je weet..
Nee zo ben ik gewoon, gezelligquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dronken, stoned of slaptekort..
lieffie....quote:
Heej en speakers kapot, of ineens geen geluid of zo? Betreft het PC speakers? Connectoren al gecheckt en volume settings in taakbalk? (Als je windows hebt)quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
lieffie....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te oud #durfteschatten
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je moet die PM maar een keer lezen, dat was die schrijfopdracht van mij.
PC-speakers.. En ze zijn echt dood.. Brandden gisteren inens door tegen het einde van P&W.. Misschien hadden ze iets tegen Erica??quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Heej en speakers kapot, of ineens geen geluid of zo? Betreft het PC speakers? Connectoren al gecheckt en volume settings in taakbalk? (Als je windows hebt)
@Zolcon Stoppen!! #doeeensniet #tejongvoortwitterquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
lieffie....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te oud #durfteschatten
Zo! mazzel dat er geen kortsluiting ontstond dan !quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
PC-speakers.. En ze zijn echt dood.. Brandden gisteren inens door tegen het einde van P&W..
@GeenStijlBroeder Weltrusten vrijzinnige vrind #zzZzzzZzZZzzzzquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
@Zolcon Stoppen!! #doeeensniet #tejongvoortwitter
quote:
Tsja...quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zo! mazzel dat er geen kortsluiting ontstond dan !
Wie? php??quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:23 schreef fokthesystem het volgende:
We gaan demaar verloten he? Laatste r
onde en dan
-->
Ach ja, mijn fout, ik zeg 'we' maar ik doel op mij eigenlijk, en heel misschien de anderen die steeds 'stiller' werden reeds.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:19 schreef Zolcon het volgende:
[..]
@GeenStijlBroeder Weltrusten vrijzinnige vrind #zzZzzzZzZZzzzz
Ok, ik snap het ff niet..quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:26 schreef fokthesystem het volgende:
Ach ja, mijn fout, ik zeg 'we' maar ik doel op mij eigenlijk, en heel misschien de anderen die steeds 'stiller' werden reeds.
ken je de uiting "de kip verloten"? In de iconen is er alleen een kuiken vandaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik snap het ff niet..
Kuiken = voor mij de jongste = bij mijn weten (kan het mishebben) php...
Verloten?? Als wat?
Uhh, nee.. Vast een gebrek in mijn opvoeding.. Vertel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:29 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ken je de uiting "de kip verloten"? In de iconen is er alleen een kuiken vandaar.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhh, nee.. Vast een gebrek in mijn opvoeding.. Vertel.
Je gaat pitten?quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
echter... geen speakers, geen uitleg..
Komt er op neer: de kroeg gaat sluiten en dan verloot men wel eens wat. Zoals een kip.
Dat andere verwees er ooknaar : de laatste Rnde.
Ik ben er al halfquote:
kan ook, dan zit ik te slaap-typenquote:
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:36 schreef fokthesystem het volgende:
jij 'klinkt' nog heel wakker en alert.
Geen idee welk merk dit is.. Is van de "krijg".. En heb ze zelf a een jaar of 10.. Dus..quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:38 schreef fokthesystem het volgende:
btw, speakertjes zijn daar ook goedkoper dan hier, tip: neem een ander merk dan je nu hebt
Dat zijn dan heel goede geweest voor dat 'merk'quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen idee welk merk dit is.. Is van de "krijg".. En heb ze zelf a een jaar of 10.. Dus..
EDIT: TARGA is het
Tsja.. deden het prima (met de nadruk op deden)quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat zijn dan heel goede geweest voor dat 'merk'( Targa is een zogeheten paraplu merk' die kopen troep op en keilen er hun logo tekst op)
Ja?quote:
Ternauwernoodquote:
quote:
quote:
Amaai, dik pak sneeuw buiten hier en het komt nog met bakken naar beneden, hoe is het in NL?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:38 schreef du_ke het volgende:
Mijn eerste koffie is over 20 minuten denk ik. Ik wacht dus ook maar even met wakker worden
@ Vlissingen 2 cm sneeuw nu geen sneeuwval.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Amaai, dik pak sneeuw buiten hier en het komt nog met bakken naar beneden, hoe is het in NL?
Een maatregel van dit kabinet dat geen werkelijk effect heeft maar slechts voor de vorm is?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:12 schreef KoosVogels het volgende:
Interessant artikel vandaag in de GPD-kranten: die maatregel van Teeven met betrekking tot geweld richting overvallers is vooral voor de buhne, aldus een hoogleraar strafrecht. "Henk en Ingrid vinden dit natuurlijk prachtig."
Het is hier mooi wit, met een heldere lucht erboven.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Amaai, dik pak sneeuw buiten hier en het komt nog met bakken naar beneden, hoe is het in NL?
Goh, waar hebben we die eerder gehoord..quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Een maatregel van dit kabinet dat geen werkelijk effect heeft maar slechts voor de vorm is?
Het begint een gewoonte te worden inderdaad. Ik ben ook nog op geen enkele maatregel gestuit waarvan ik dacht: he, dat is nou een goed voorstel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Een maatregel van dit kabinet dat geen werkelijk effect heeft maar slechts voor de vorm is?
quote:
De een moet potten en de ander spenderen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:18 schreef betyar het volgende:
De goede doelen hebben meer uitgegeven dan is binnengekomen, dit door het goed beleggen. Waarom kunnen de pensioenfondsen dit niet?
quote:
Zelfs je fiets is er mee opgehouden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef Arglist het volgende:
Beetje sneeuw en niets doet 't.......
Daar gaan mijn plannen om voortvarend te studeren in de universiteitsbibliotheek....
Jaja dat zeg je nu je zeker weet dat niets het doet. Geen enkel probleem vanmorgen met de trein op mijn trajectquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef Arglist het volgende:
Beetje sneeuw en niets doet 't.......
Daar gaan mijn plannen om voortvarend te studeren in de universiteitsbibliotheek....
Wereldwijd zijn er dieren die ad random 'beter' beleggen dan beleggers.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:18 schreef betyar het volgende:
De goede doelen hebben meer uitgegeven dan is binnengekomen, dit door het goed beleggen. Waarom kunnen de pensioenfondsen dit niet?
Nazi-Duitsland.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, waar hebben we die eerder gehoord..
Deelsquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Jaja dat zeg je nu je zeker weet dat niets het doet. Geen enkel probleem vanmorgen met de trein op mijn traject
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |