Truse lieve schat van mequote:Op vrijdag 17 december 2010 01:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Daar MOET die inhoud dan ook debet aan zijn, isse logisch..
In het algemeen kan het ook aan de manier van discussieren liggen.. Of de vorm zoals je weet..quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Daar MOET die inhoud dan ook debet aan zijn, isse logisch..
Dronken, stoned of slaaptekort..quote:
Je moet die PM maar een keer lezen, dat was die schrijfopdracht van mij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het algemeen kan het ook aan de manier van discussieren liggen.. Of de vorm zoals je weet..
Nee zo ben ik gewoon, gezelligquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dronken, stoned of slaptekort..
lieffie....quote:
Heej en speakers kapot, of ineens geen geluid of zo? Betreft het PC speakers? Connectoren al gecheckt en volume settings in taakbalk? (Als je windows hebt)quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
lieffie....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te oud #durfteschatten
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je moet die PM maar een keer lezen, dat was die schrijfopdracht van mij.
PC-speakers.. En ze zijn echt dood.. Brandden gisteren inens door tegen het einde van P&W.. Misschien hadden ze iets tegen Erica??quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Heej en speakers kapot, of ineens geen geluid of zo? Betreft het PC speakers? Connectoren al gecheckt en volume settings in taakbalk? (Als je windows hebt)
@Zolcon Stoppen!! #doeeensniet #tejongvoortwitterquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
lieffie....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te oud #durfteschatten
Zo! mazzel dat er geen kortsluiting ontstond dan !quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
PC-speakers.. En ze zijn echt dood.. Brandden gisteren inens door tegen het einde van P&W..
@GeenStijlBroeder Weltrusten vrijzinnige vrind #zzZzzzZzZZzzzzquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
@Zolcon Stoppen!! #doeeensniet #tejongvoortwitter
quote:
Tsja...quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zo! mazzel dat er geen kortsluiting ontstond dan !
Wie? php??quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:23 schreef fokthesystem het volgende:
We gaan demaar verloten he? Laatste r
onde en dan
-->
Ach ja, mijn fout, ik zeg 'we' maar ik doel op mij eigenlijk, en heel misschien de anderen die steeds 'stiller' werden reeds.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |