quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:19 schreef Zolcon het volgende:
[..]
@GeenStijlBroeder Weltrusten vrijzinnige vrind #zzZzzzZzZZzzzz
Ok, ik snap het ff niet..quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:26 schreef fokthesystem het volgende:
Ach ja, mijn fout, ik zeg 'we' maar ik doel op mij eigenlijk, en heel misschien de anderen die steeds 'stiller' werden reeds.
ken je de uiting "de kip verloten"? In de iconen is er alleen een kuiken vandaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik snap het ff niet..
Kuiken = voor mij de jongste = bij mijn weten (kan het mishebben) php...
Verloten?? Als wat?
Uhh, nee.. Vast een gebrek in mijn opvoeding.. Vertel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:29 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ken je de uiting "de kip verloten"? In de iconen is er alleen een kuiken vandaar.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhh, nee.. Vast een gebrek in mijn opvoeding.. Vertel.
Je gaat pitten?quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
echter... geen speakers, geen uitleg..
Komt er op neer: de kroeg gaat sluiten en dan verloot men wel eens wat. Zoals een kip.
Dat andere verwees er ooknaar : de laatste Rnde.
Ik ben er al halfquote:
kan ook, dan zit ik te slaap-typenquote:
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:36 schreef fokthesystem het volgende:
jij 'klinkt' nog heel wakker en alert.
Geen idee welk merk dit is.. Is van de "krijg".. En heb ze zelf a een jaar of 10.. Dus..quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:38 schreef fokthesystem het volgende:
btw, speakertjes zijn daar ook goedkoper dan hier, tip: neem een ander merk dan je nu hebt
Dat zijn dan heel goede geweest voor dat 'merk'quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen idee welk merk dit is.. Is van de "krijg".. En heb ze zelf a een jaar of 10.. Dus..
EDIT: TARGA is het
Tsja.. deden het prima (met de nadruk op deden)quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat zijn dan heel goede geweest voor dat 'merk'( Targa is een zogeheten paraplu merk' die kopen troep op en keilen er hun logo tekst op)
Ja?quote:
Ternauwernoodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |