quote:
quote:
wat zouden ze moeten coverenquote:
Zekersquote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
DeWolf? zijn dat hollanders? krijg nou tyfus!
Ja en ook nog piepjong, hoe is het mogelijk he.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
DeWolf? zijn dat hollanders? krijg nou tyfus!
t klinkt goddomme als psychedelische rock uit de 70's van 40plussers ofzo. vet!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en ook nog piepjong, hoe is het mogelijk he.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t klinkt goddomme als psychedelische rock uit de 70's van 40plussers ofzo. vet!
Gezien @ bevrijdingsfestival en volgens mij vorig jaar ook tijdens Noorderslag. Had daar veel van verwacht, maar zeker tijdens het bevrijdingsfestival was het geen moment boeiend.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en ook nog piepjong, hoe is het mogelijk he.
Net gedaan. Hoe tof is dt !quote:
ga ik doen, tis nu toch stil op de streamquote:
Knap in 51 seconde!quote:
Tja, ook omdat bij wel over zeker belang doorheen!quote:
tis Hans he! die is sneller dan zn schaduw!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis Hans he! die is sneller dan zn schaduw!
Heb gehoord dat Hans zich vaak laat zien tijdens SR !!!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Heb gehoord dat Paul zich vaak laat zien tijdens SR !!!
>> Houten reclameblokquote:
En z'n postsquote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis Hans he! die is sneller dan zn schaduw!
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb gehoord dat Hans zich vaak laat zien tijdens SR !!!
Zal ik het nog sterker vertellen, Hans heeft het mij net zelf gefaxt!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Die fax heb ik anders nog niet gekregen..
zeg ik dat dan? nee dus maar `t blijven geweldige lyricsquote:
Hans heeft zichzelf gefaxt!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal ik het nog sterker vertellen, Hans heeft het mij net zelf gefaxt!
quote:
Oja, mijn korte termijn geheugen is niet meer zo goed meer. Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal ik het nog sterker vertellen, Hans heeft het mij net zelf gefaxt!
Er komt binnenkort ook een plaatselijke Wikileaks per gemeentequote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Heb tegenwoordig trouwens personeel in dienst om de Twitter pagina van Roel_Jewel in de gaten te houden. Daar staat toch wel verdomd boeiende informatie op. Wikileaks is er niets bij.
Nega-hitsquote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef alors het volgende:
Stylo![]()
![]()
een van de beter negahits van het afgelopen jaar.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er komt binnenkort ook een plaatselijke Wikileaks per gemeente
Yo neggah! ik saw you had hits weet je!quote:
Ja hoewel er flink wat negers op de plaat te horen zijn was het niet bewustquote:
Whahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yo neggah! ik saw you had hits weet je!
Jammer!!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
is DeWolff in Oosterpoort uitverkocht
misschien doornroosje proberen....
pics! ehm....godsamme Rock, je bent voorspelbaarquote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb vanavond vooral vanuit bad geluisterd. Echt, relaxter bestaat niet!
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef Jannekje7 het volgende:
maar in april in Vera....al woon ik dan waarsch niet meer in Grunn...quote:
Geyl!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef Jannekje7 het volgende:
Oosterpoort heeft toch ook wel eens wachtlijsten? Ik heb er geen ervaring mee hoe zinvol dat is hoor...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
is DeWolff in Oosterpoort uitverkocht
misschien doornroosje proberen....
hoppa! met Monsieur Paul op de basquote:
Speciaal voor jou!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pics! ehm....godsamme Rock, je bent voorspelbaar
Ik heb die CD gekocht in Utrecht!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppa! met Monsieur Paul op de bas
oe baby!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
http://twitpic.com/3gika7
Dan rij je er toch heen of pak je de trein? Het is geen Maastricht-Den Helderquote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar in april in Vera....al woon ik dan waarsch niet meer in Grunn...
Verder alles goed met je? niet misselijk?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
http://twitpic.com/3gika7
Echt he??quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Respect. Mag ook wel na zo'n heftige dag.
Ontzettend...quote:
mmm, alleen ASE is de moeite waard...maar op 1 januari....mmm....kweenog nietquote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Rock op 1 januari staat o.a Pe Daalemmer en Rooie Rinus, Noisia en A Silent Express in de Oosterpoort. Gratis toegang.
je zit natuurlijk wel met de eindtijdquote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Dan rij je er toch heen of pak je de trein? Het is geen Maastricht-Den Helder
Ga ik wel voor je kijken !quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar in april in Vera....al woon ik dan waarsch niet meer in Grunn...
en ik betalen zeker!quote:
Las het op Twitter. Zag er wel heftig uit. Damn, alles zat tegen. Naja, nu even lekker relaxen met 3FM aanquote:Op donderdag 16 december 2010 23:16 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Echt he??
Pffff.....
[..]
Ontzettend...
Prima hoor!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verder alles goed met je? niet misselijk?
Oh, gelukkigquote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Prima hoor!
Jannekje7, nu met vers gekleurde haartjes en een superzacht huidje!
Nou de laatste trein gaat middennacht, dan is het wel al afgelopen hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zit natuurlijk wel met de eindtijd
En daar stond nog niet eens bij dat ik ook nog s langs mn ex geweest ben om wat spullen op te halenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las het op Twitter. Zag er wel heftig uit. Damn, alles zat tegen. Naja, nu even lekker relaxen met 3FM aan.
Ennuh, was hij thuis? Hoef zeker niet te vragen of het gezellig was?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En daar stond nog niet eens bij dat ik ook nog s langs mn ex geweest ben om wat spullen op te halen
HED PE stond een tijdje terug in Leeuwarden, maar eindtijd was te laat. en na Broke en Blackout hebben ze weinig boeiends gemaakt. toen is het meer bozenegerwilneukenrap gewordenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nou de laatste trein gaat middennacht, dan is het wel al afgelopen hoor.
Ik zou niet veel verwachten van het culturele aanbod in Leeuwarden, dat is namelijk echt om te janken. Het Bolwerk inSneek heeft betere namen
oi!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef miieejj het volgende:
goedenavond![]()
niet naar eindhoven gegaan.. het sneeuwde behoorlijk
Heb je Roel nog gezien???quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef miieejj het volgende:
goedenavond![]()
Waar moest je vandaan komen dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef miieejj het volgende:
goedenavond![]()
Ja, was thuis.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ennuh, was hij thuis? Hoef zeker niet te vragen of het gezellig was?
ik woon in de omgeving eindhoven.. nou goed, we zouden vandaag naar de bios gaan.. maar vanwege het weer ging het niet doorquote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Waar moest je vandaan komen dan?
[..]
Ja, was thuis.
En neuh, niet zo gezellig...
Lullige is dat ik er vanaf 6 januari weer mag gaan wonen
Oh, sorry! Verkeerd gelezenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik ben niet! naar eindhoven gegaan he
dat suckt echt bigtime meid.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
Ja, was thuis.
Uuhhm, dan is hij er ook nog of niet meer??quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
Ja, was thuis.
ik heb je zo gemist!quote:
dat was een vluggertje!quote:
Ik jou ook heur!quote:
t Was op zich best te doen op de weg hoor. De binnenweggetjes waren wel glad, maar de grotere binnenwegen waren prima berijdbaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik woon in de omgeving eindhoven.. nou goed, we zouden vandaag naar de bios gaan.. maar vanwege het weer ging het niet door
hebben we maar gezellig gekaart enzo
Zeker, maarja Groningen is gewoon mooiquote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef -Hans- het volgende:
DE AA kerk en de Martinitoren zien er 's avonds zo mooi uit. Echt prachtig goudkleurig verlicht
Yup...quote:
Yup...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uuhhm, dan is hij er ook nog of niet meer??
Hier in Den Helder hebben we de lange jaap!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Zeker, maarja Groningen is gewoon mooi
Mee eensquote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Zeker, maarja Groningen is gewoon mooi
dat wil ik niet weten Dago. jemig. bah! smeerpijp!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier in Den Helder hebben we de lange jaap!
Oef, dat is niet een heel prettig vooruitzicht... Sterkte. Hoop dat het niet al te lang duurt.quote:
hoi ouwe lurkster!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef CindieY het volgende:
Jaaaaa, Go Back To The Zoo![]()
Lurk ook al een tijdje mee, hoi allen
Thanx, komt goedquote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, dat is niet een heel prettig vooruitzicht... Sterkte. Hoop dat het niet al te lang duurt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wil ik niet weten Dago. jemig. bah! smeerpijp!
Ik had al zo'n gevoel dat iemand aan het meelezen was in dit topic. Big brother is watching you. Haha. Welkom en hoi !quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef CindieY het volgende:
Jaaaaa, Go Back To The Zoo![]()
Lurk ook al een tijdje mee, hoi allen
een jonge blom dus nog? dan neem ik dat "ouwe" terugquote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet
Newfag!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben Hans en ben eigenlijk ook nieuw hier. Heb wel het idee dat hier leuke mensen rondlopen.
spuugt ie ook nog vuur? bijzondere jongen die DagoDuck!quote:
Jij nieuw zekerquote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik had al zo'n gevoel dat iemand aan het meelezen was in dit topic. Big brother is watching you. Haha. Welkom en hoi !.
Ik ben Hans en ben eigenlijk ook nieuw hier. Heb wel het idee dat hier leuke mensen rondlopen.
Vergeleken met ons allemaal wel! denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet
Hans, niet doen, slapen is slecht voor je gezondheid!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
Damn, had eigenlijk al moeten slapen. Slechte zaak dit.
gewoon af en toe wat roepen! doe ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij nieuw zekerIk heb eerder dit jaar ook eens geprobeerd actief mee te reageren als vast 3fm-luisteraar, maar ik ben niet zo goed in actief reageren. Altijd druk bezig met andere zeer nuttige *kuchmahjohngpatienceenzokuch* dingen
Niet zo veel roepen als 3rdRock hoor... dan loopt t topic over...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon af en toe wat roepen! doe ik ookzijn aardige mensen hier, behalve Roel.....
Idd, gewoon ongeveer mijn aantal posts volgen!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Niet zo veel roepen als 3rdRock hoor... dan loopt t topic over...@ 3rdRock
nja, als ik aanwezig ben roep ik wel veel geloof ik......maar Hans vult zoms topic zijn eentje. vooral tijden de MEgaTop50quote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Niet zo veel roepen als 3rdRock hoor... dan loopt t topic over...@ 3rdRock
*proest*quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, gewoon ongeveer mijn aantal posts volgen!
Ha Blauwvingster!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij nieuw zekerIk heb eerder dit jaar ook eens geprobeerd actief mee te reageren als vast 3fm-luisteraar, maar ik ben niet zo goed in actief reageren. Altijd druk bezig met andere zeer nuttige *kuchmahjohngpatienceenzokuch* dingen
tsss... ik had er maar 350 in 3 uur!quote:
jezus.....op topavonden doe ik er 1 per 2minuten ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tsss... ik had er maar 350 in 3 uur!
Een speekseldruppel.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tligt op het puntje van mijn tong...
Die is op vakantie ergens in Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
En wanneer gaat Piles z'n site maken?
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een driewieler!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
later komt de lijst ergens online te staan, misschien dat ie daar dan tussen staat? alleen de tekst "i like it" zegt me te weinig. is het dance, rock, r en b?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
Hey mensen kom net van werk en vroeg me af hoe dat nummer heet die vanavond werd gedraait in aan het eind van het eerste uur van de song van het jaar.. iets met I like it? Als ik daarop zoek op youtube krijg ik alleen die kneus Enrique Iglesias. En de nummergemist playlist geeft vanaf 18.49 niks meer aan
.
Hulp?
scheisse, shit & schijt.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die is op vakantie ergens in Zuid-Amerika.
Baskerville - Devil Town was de laatste plaatquote:Op donderdag 16 december 2010 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
Hey mensen kom net van werk en vroeg me af hoe dat nummer heet die vanavond werd gedraait in aan het eind van het eerste uur van de song van het jaar.. iets met I like it? Als ik daarop zoek op youtube krijg ik alleen die kneus Enrique Iglesias. En de nummergemist playlist geeft vanaf 18.49 niks meer aan
.
Hulp?
I think i like it van The Wombats?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
.
Hulp?
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
.
Hulp?
The Wombats?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
I think i like it van The Wombats?
Ach, zie het ajb ook niet als een verplichting om elke keer hier te reageren. Het moet voor jezelf wel leuk blijvenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik gok Fake Blood - I think I like itquote:Op donderdag 16 december 2010 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
.
Hulp?
Fake Blood natuurlijk...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
I think i like it van The Wombats?
Zal dat gatverdamme kutnummer van Fake Blood wel zijn, I think i like itquote:Op donderdag 16 december 2010 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
.
Hulp?
jij moet echt van de Shandy afblijvenquote:
quote:
Zeer zeer bedankt Dagoduckquote:
En het is nog een leuke 3FM versie ook!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeer zeer bedankt Dagoduckeen echte held!
lekker snel ook!
ik heb ze nog gezien in Simplon, toen in het voorpogramma van Nirvana!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:41 schreef -Hans- het volgende:
Muse is toch de serious talent bij 3FM. Klinkt goed dit !
slaap lekker!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Zo maar eens pitten, 6u gaat de wekker weer..
nee, want ik wil arcade fire er ook in! of istie al gedraaid?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:43 schreef alors het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat Yeasayer en Mumford en Sons in de top 3 staan....
quote:
Die CD heb ik gekregen voor mijn verjaardag!quote:
de WAT? CD??? wasda?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Die CD heb ik gekregen voor mijn verjaardag!
Danku, trusten mensenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker!
en de mijne ook....ik zal aan je denken
Nee nog niet gedraaid, shit ja die zal er ook wel inzitten. Best een okay nummer maar die heeft het mee dat ie een paar maand geleden uit is gekomen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:43 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
nee, want ik wil arcade fire er ook in! of istie al gedraaid?
Oeh, respect ! Vroeger.... heeft U2 ook in de Simplon gestaan. Lachenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ze nog gezien in Simplon, toen in het voorpogramma van Nirvana!
Kompaakt Diesk!quote:
U2 stond idd ooit in Vera, heel lang geledenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, respect ! Vroeger.... heeft U2 ook in de Simplon gestaan. Lachen. Of was het de VERA? Onee, volgens mij was het de Vera
.
Arcade Fire zal wel op P1 staan. Kan niet anders.
mot je heure wie t zeg!quote:
dat klinkt echt heel zoetquote:Op donderdag 16 december 2010 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Die CD heb ik gekregen voor mijn verjaardag!
is Ilse toch slaapgast?quote:
Of wel.quote:
Dit is de mum of all fords:quote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
wat staat er dan op 1? die mol en zijn zonen?
Denk het ja. Had Yeasayer wel hoger ingeschat, vind dat echt een toffe aparte plaat die nog steeds niet verveelt. Deze van Arcade Fire ben ik nu wel behoorlijk zat.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
wat staat er dan op 1? die mol en zijn zonen?
Mijn nummer 1 van `t afgelopen jaarquote:
Hé, Sirolf.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:51 schreef Sirolf het volgende:
Geen nr 1, maar toch zeker wel een toffe plaat, dat Arcade Fire.
Vroeguhquote:Op donderdag 16 december 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
U2 stond idd ooit in Vera, heel lang geleden
Hans ook!quote:
Idd! Bedanktquote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En het is nog een leuke 3FM versie ook!
Wat een baasquote:Op donderdag 16 december 2010 23:52 schreef Waalwijker het volgende:
Volgens mij is Roel geen fan van Marco. Volgens mij hoor.
quote:
Moen & Sander show?quote:
ik ben ff weg geweestquote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Die is toch allang voorbij gekomen.
Jij zei toen nog tegen Timo dat hij Barbara typte ipv. barbraquote:
huh? proove it!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij zei toen nog tegen Timo dat hij Barbara typte ipv. barbra
KAARTJEVERSTUREN.NLquote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Waalwijker het volgende:
Oraginhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaans.
Ja, hallooo..quote:
quote:
Laat maar, het was Naatje die dat zeiquote:
Het is van DJ Sandeman! niet Sandstorm!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
Balen niet, dat valt wel mee. Mumford & Sons is ook mooi maar ik vind die van Arcade Fire mooier
Gaat die mix van Sandstorm nog ergens te downloaden zijn na vannacht?
godsamme......nee, das een compliment voor De Naat! vergeleken worden met dit wanproduct dat een mens moet voorstellen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laat maar, het was Naatje die dat zei
Zeiksnor 2quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef TheZapster het volgende:
Wat een kutnummer op nummer 1 zeg
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:56 schreef TheZapster het volgende:
Wat een kutnummer op nummer 1 zeg
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme......nee, das een compliment voor De Naat! vergeleken worden met dit wanproduct dat een mens moet voorstellen.
Ah okéquote:Op donderdag 16 december 2010 23:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hijs met mij aan de chat, daar word je een beetje zeikerig van
dat kan ik me niet voorstellen!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hijs met mij aan de chat, daar word je een beetje zeikerig van
ja, kom maar van die kast af!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Wees blij dat ik het helemaal opzocht in topic 2399 pagina 3! Dat ik dat nog wist uit mn hoofd ja!
Het was ook niet mijn nr. 1 geweest maarjaquote:Op donderdag 16 december 2010 23:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit had net zo goed van The Kelly family kunnen zijn man
DROMMELS DROMMELS DROMMELS!!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan ik me niet voorstellen!
[..]
ja, kom maar van die kast af!
Borsato is een loser.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:52 schreef Waalwijker het volgende:
Volgens mij is Roel geen fan van Marco. Volgens mij hoor.
trusten!quote:
Idd.quote:
Welke beer?quote:
DJ Sandemanquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Wie heeft deze mix gemaakt eigenlijk?
Ik kan t niet, want ik weet niet hoe het moetquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Toch wel een kunst he, dat mixen..!
Oeps. en huh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |