Heb je Roel nog gezien???quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef miieejj het volgende:
goedenavond![]()
niet naar eindhoven gegaan.. het sneeuwde behoorlijk
Waar moest je vandaan komen dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef miieejj het volgende:
goedenavond![]()
niet naar eindhoven gegaan.. het sneeuwde behoorlijk
Ja, was thuis.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ennuh, was hij thuis? Hoef zeker niet te vragen of het gezellig was?
ik woon in de omgeving eindhoven.. nou goed, we zouden vandaag naar de bios gaan.. maar vanwege het weer ging het niet doorquote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Waar moest je vandaan komen dan?
[..]
Ja, was thuis.
En neuh, niet zo gezellig...
Lullige is dat ik er vanaf 6 januari weer mag gaan wonen
Oh, sorry! Verkeerd gelezenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik ben niet! naar eindhoven gegaan he
dat suckt echt bigtime meid.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
Ja, was thuis.
Uuhhm, dan is hij er ook nog of niet meer??quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
Ja, was thuis.
ik heb je zo gemist!quote:
dat was een vluggertje!quote:
Ik jou ook heur!quote:
t Was op zich best te doen op de weg hoor. De binnenweggetjes waren wel glad, maar de grotere binnenwegen waren prima berijdbaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik woon in de omgeving eindhoven.. nou goed, we zouden vandaag naar de bios gaan.. maar vanwege het weer ging het niet door
hebben we maar gezellig gekaart enzo
Zeker, maarja Groningen is gewoon mooiquote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef -Hans- het volgende:
DE AA kerk en de Martinitoren zien er 's avonds zo mooi uit. Echt prachtig goudkleurig verlicht
Yup...quote:
Yup...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uuhhm, dan is hij er ook nog of niet meer??
Hier in Den Helder hebben we de lange jaap!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Zeker, maarja Groningen is gewoon mooi
Mee eensquote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Zeker, maarja Groningen is gewoon mooi
dat wil ik niet weten Dago. jemig. bah! smeerpijp!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier in Den Helder hebben we de lange jaap!
Oef, dat is niet een heel prettig vooruitzicht... Sterkte. Hoop dat het niet al te lang duurt.quote:
hoi ouwe lurkster!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef CindieY het volgende:
Jaaaaa, Go Back To The Zoo![]()
Lurk ook al een tijdje mee, hoi allen
Thanx, komt goedquote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, dat is niet een heel prettig vooruitzicht... Sterkte. Hoop dat het niet al te lang duurt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wil ik niet weten Dago. jemig. bah! smeerpijp!
Ik had al zo'n gevoel dat iemand aan het meelezen was in dit topic. Big brother is watching you. Haha. Welkom en hoi !quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef CindieY het volgende:
Jaaaaa, Go Back To The Zoo![]()
Lurk ook al een tijdje mee, hoi allen
een jonge blom dus nog? dan neem ik dat "ouwe" terugquote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet
Newfag!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben Hans en ben eigenlijk ook nieuw hier. Heb wel het idee dat hier leuke mensen rondlopen.
spuugt ie ook nog vuur? bijzondere jongen die DagoDuck!quote:
Jij nieuw zekerquote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik had al zo'n gevoel dat iemand aan het meelezen was in dit topic. Big brother is watching you. Haha. Welkom en hoi !.
Ik ben Hans en ben eigenlijk ook nieuw hier. Heb wel het idee dat hier leuke mensen rondlopen.
Vergeleken met ons allemaal wel! denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet
Hans, niet doen, slapen is slecht voor je gezondheid!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
Damn, had eigenlijk al moeten slapen. Slechte zaak dit.
gewoon af en toe wat roepen! doe ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij nieuw zekerIk heb eerder dit jaar ook eens geprobeerd actief mee te reageren als vast 3fm-luisteraar, maar ik ben niet zo goed in actief reageren. Altijd druk bezig met andere zeer nuttige *kuchmahjohngpatienceenzokuch* dingen
Niet zo veel roepen als 3rdRock hoor... dan loopt t topic over...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon af en toe wat roepen! doe ik ookzijn aardige mensen hier, behalve Roel.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |