quote:
quote:
wat zouden ze moeten coverenquote:
Zekersquote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
DeWolf? zijn dat hollanders? krijg nou tyfus!
Ja en ook nog piepjong, hoe is het mogelijk he.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
DeWolf? zijn dat hollanders? krijg nou tyfus!
t klinkt goddomme als psychedelische rock uit de 70's van 40plussers ofzo. vet!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en ook nog piepjong, hoe is het mogelijk he.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t klinkt goddomme als psychedelische rock uit de 70's van 40plussers ofzo. vet!
Gezien @ bevrijdingsfestival en volgens mij vorig jaar ook tijdens Noorderslag. Had daar veel van verwacht, maar zeker tijdens het bevrijdingsfestival was het geen moment boeiend.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en ook nog piepjong, hoe is het mogelijk he.
Net gedaan. Hoe tof is dt !quote:
ga ik doen, tis nu toch stil op de streamquote:
Knap in 51 seconde!quote:
Tja, ook omdat bij wel over zeker belang doorheen!quote:
tis Hans he! die is sneller dan zn schaduw!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis Hans he! die is sneller dan zn schaduw!
Heb gehoord dat Hans zich vaak laat zien tijdens SR !!!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Heb gehoord dat Paul zich vaak laat zien tijdens SR !!!
>> Houten reclameblokquote:
En z'n postsquote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis Hans he! die is sneller dan zn schaduw!
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb gehoord dat Hans zich vaak laat zien tijdens SR !!!
Zal ik het nog sterker vertellen, Hans heeft het mij net zelf gefaxt!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Die fax heb ik anders nog niet gekregen..
zeg ik dat dan? nee dus maar `t blijven geweldige lyricsquote:
Hans heeft zichzelf gefaxt!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal ik het nog sterker vertellen, Hans heeft het mij net zelf gefaxt!
quote:
Oja, mijn korte termijn geheugen is niet meer zo goed meer. Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal ik het nog sterker vertellen, Hans heeft het mij net zelf gefaxt!
Er komt binnenkort ook een plaatselijke Wikileaks per gemeentequote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Heb tegenwoordig trouwens personeel in dienst om de Twitter pagina van Roel_Jewel in de gaten te houden. Daar staat toch wel verdomd boeiende informatie op. Wikileaks is er niets bij.
Nega-hitsquote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef alors het volgende:
Stylo![]()
![]()
een van de beter negahits van het afgelopen jaar.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er komt binnenkort ook een plaatselijke Wikileaks per gemeente
Yo neggah! ik saw you had hits weet je!quote:
Ja hoewel er flink wat negers op de plaat te horen zijn was het niet bewustquote:
Whahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yo neggah! ik saw you had hits weet je!
Jammer!!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
is DeWolff in Oosterpoort uitverkocht
misschien doornroosje proberen....
pics! ehm....godsamme Rock, je bent voorspelbaarquote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb vanavond vooral vanuit bad geluisterd. Echt, relaxter bestaat niet!
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef Jannekje7 het volgende:
maar in april in Vera....al woon ik dan waarsch niet meer in Grunn...quote:
Geyl!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef Jannekje7 het volgende:
Oosterpoort heeft toch ook wel eens wachtlijsten? Ik heb er geen ervaring mee hoe zinvol dat is hoor...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
is DeWolff in Oosterpoort uitverkocht
misschien doornroosje proberen....
hoppa! met Monsieur Paul op de basquote:
Speciaal voor jou!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pics! ehm....godsamme Rock, je bent voorspelbaar
Ik heb die CD gekocht in Utrecht!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppa! met Monsieur Paul op de bas
oe baby!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
http://twitpic.com/3gika7
Dan rij je er toch heen of pak je de trein? Het is geen Maastricht-Den Helderquote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar in april in Vera....al woon ik dan waarsch niet meer in Grunn...
Verder alles goed met je? niet misselijk?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
http://twitpic.com/3gika7
Echt he??quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Respect. Mag ook wel na zo'n heftige dag.
Ontzettend...quote:
mmm, alleen ASE is de moeite waard...maar op 1 januari....mmm....kweenog nietquote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Rock op 1 januari staat o.a Pe Daalemmer en Rooie Rinus, Noisia en A Silent Express in de Oosterpoort. Gratis toegang.
je zit natuurlijk wel met de eindtijdquote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Dan rij je er toch heen of pak je de trein? Het is geen Maastricht-Den Helder
Ga ik wel voor je kijken !quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar in april in Vera....al woon ik dan waarsch niet meer in Grunn...
en ik betalen zeker!quote:
Las het op Twitter. Zag er wel heftig uit. Damn, alles zat tegen. Naja, nu even lekker relaxen met 3FM aanquote:Op donderdag 16 december 2010 23:16 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Echt he??
Pffff.....
[..]
Ontzettend...
Prima hoor!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verder alles goed met je? niet misselijk?
Oh, gelukkigquote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Prima hoor!
Jannekje7, nu met vers gekleurde haartjes en een superzacht huidje!
Nou de laatste trein gaat middennacht, dan is het wel al afgelopen hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zit natuurlijk wel met de eindtijd
En daar stond nog niet eens bij dat ik ook nog s langs mn ex geweest ben om wat spullen op te halenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las het op Twitter. Zag er wel heftig uit. Damn, alles zat tegen. Naja, nu even lekker relaxen met 3FM aan.
Ennuh, was hij thuis? Hoef zeker niet te vragen of het gezellig was?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En daar stond nog niet eens bij dat ik ook nog s langs mn ex geweest ben om wat spullen op te halen
HED PE stond een tijdje terug in Leeuwarden, maar eindtijd was te laat. en na Broke en Blackout hebben ze weinig boeiends gemaakt. toen is het meer bozenegerwilneukenrap gewordenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nou de laatste trein gaat middennacht, dan is het wel al afgelopen hoor.
Ik zou niet veel verwachten van het culturele aanbod in Leeuwarden, dat is namelijk echt om te janken. Het Bolwerk inSneek heeft betere namen
oi!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef miieejj het volgende:
goedenavond![]()
niet naar eindhoven gegaan.. het sneeuwde behoorlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |