de WAT? CD??? wasda?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Die CD heb ik gekregen voor mijn verjaardag!
Danku, trusten mensenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker!
en de mijne ook....ik zal aan je denken
Nee nog niet gedraaid, shit ja die zal er ook wel inzitten. Best een okay nummer maar die heeft het mee dat ie een paar maand geleden uit is gekomen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:43 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
nee, want ik wil arcade fire er ook in! of istie al gedraaid?
Oeh, respect ! Vroeger.... heeft U2 ook in de Simplon gestaan. Lachenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ze nog gezien in Simplon, toen in het voorpogramma van Nirvana!
Kompaakt Diesk!quote:
U2 stond idd ooit in Vera, heel lang geledenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, respect ! Vroeger.... heeft U2 ook in de Simplon gestaan. Lachen. Of was het de VERA? Onee, volgens mij was het de Vera
.
Arcade Fire zal wel op P1 staan. Kan niet anders.
mot je heure wie t zeg!quote:
dat klinkt echt heel zoetquote:Op donderdag 16 december 2010 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Die CD heb ik gekregen voor mijn verjaardag!
is Ilse toch slaapgast?quote:
Of wel.quote:
Dit is de mum of all fords:quote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
wat staat er dan op 1? die mol en zijn zonen?
Denk het ja. Had Yeasayer wel hoger ingeschat, vind dat echt een toffe aparte plaat die nog steeds niet verveelt. Deze van Arcade Fire ben ik nu wel behoorlijk zat.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
wat staat er dan op 1? die mol en zijn zonen?
Mijn nummer 1 van `t afgelopen jaarquote:
Hé, Sirolf.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:51 schreef Sirolf het volgende:
Geen nr 1, maar toch zeker wel een toffe plaat, dat Arcade Fire.
Vroeguhquote:Op donderdag 16 december 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
U2 stond idd ooit in Vera, heel lang geleden
Hans ook!quote:
Idd! Bedanktquote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En het is nog een leuke 3FM versie ook!
Wat een baasquote:Op donderdag 16 december 2010 23:52 schreef Waalwijker het volgende:
Volgens mij is Roel geen fan van Marco. Volgens mij hoor.
quote:
Moen & Sander show?quote:
ik ben ff weg geweestquote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Die is toch allang voorbij gekomen.
Jij zei toen nog tegen Timo dat hij Barbara typte ipv. barbraquote:
huh? proove it!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij zei toen nog tegen Timo dat hij Barbara typte ipv. barbra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |