Idd, gewoon ongeveer mijn aantal posts volgen!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Niet zo veel roepen als 3rdRock hoor... dan loopt t topic over...@ 3rdRock
nja, als ik aanwezig ben roep ik wel veel geloof ik......maar Hans vult zoms topic zijn eentje. vooral tijden de MEgaTop50quote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Niet zo veel roepen als 3rdRock hoor... dan loopt t topic over...@ 3rdRock
*proest*quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, gewoon ongeveer mijn aantal posts volgen!
Ha Blauwvingster!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij nieuw zekerIk heb eerder dit jaar ook eens geprobeerd actief mee te reageren als vast 3fm-luisteraar, maar ik ben niet zo goed in actief reageren. Altijd druk bezig met andere zeer nuttige *kuchmahjohngpatienceenzokuch* dingen
tsss... ik had er maar 350 in 3 uur!quote:
jezus.....op topavonden doe ik er 1 per 2minuten ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tsss... ik had er maar 350 in 3 uur!
Een speekseldruppel.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tligt op het puntje van mijn tong...
Die is op vakantie ergens in Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
En wanneer gaat Piles z'n site maken?
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een driewieler!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
later komt de lijst ergens online te staan, misschien dat ie daar dan tussen staat? alleen de tekst "i like it" zegt me te weinig. is het dance, rock, r en b?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
Hey mensen kom net van werk en vroeg me af hoe dat nummer heet die vanavond werd gedraait in aan het eind van het eerste uur van de song van het jaar.. iets met I like it? Als ik daarop zoek op youtube krijg ik alleen die kneus Enrique Iglesias. En de nummergemist playlist geeft vanaf 18.49 niks meer aan
.
Hulp?
scheisse, shit & schijt.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die is op vakantie ergens in Zuid-Amerika.
Baskerville - Devil Town was de laatste plaatquote:Op donderdag 16 december 2010 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
Hey mensen kom net van werk en vroeg me af hoe dat nummer heet die vanavond werd gedraait in aan het eind van het eerste uur van de song van het jaar.. iets met I like it? Als ik daarop zoek op youtube krijg ik alleen die kneus Enrique Iglesias. En de nummergemist playlist geeft vanaf 18.49 niks meer aan
.
Hulp?
I think i like it van The Wombats?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
.
Hulp?
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
.
Hulp?
The Wombats?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
I think i like it van The Wombats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |