quote:
quote:
In het geval van Johan zo vaak als ze ook maar een beetje in de buurt waren. En dat was best vaak.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe vaak gaan jullie naar concerten?
Net zo'n beetje als m'n vader met Neil Youngquote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In het geval van Johan zo vaak als ze ook maar een beetje in de buurt waren. En dat was best vaak.
Mwah. Neil komt eens in de zoveel jaar richting Europa. Johan stond lachend een keer of 10 per jaar in de buurt (zeg de regio Amsterdam, Haarlem, Alkmaar, Zaandam). En daar stond ik dus ook praktisch elke keer.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net zo'n beetje als m'n vader met Neil Young
En bedankt..quote:
hoiquote:
Jij.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loden_Leeuw#Het_Houten_Reclameblok
Wie maakt er een pagina van?
Ik ken niet zo goed Nederland etc..quote:
ik maak wel een beginnetjequote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken niet zo goed Nederland etc..
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken niet zo goed Nederland etc..
Check ik daarna wel de taalquote:
2007:quote:
ORANNGGIIINAAAANNANANNANANANquote:Op donderdag 16 december 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
nanananananananananananananananananananananana
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ORANNGGIIINAAAANNANANNANANAN
Erwin Krol
over 2 dagen ligt dit topic sowieso stilquote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef themauster het volgende:
Owja over 2 dagen is het tijd voor mij om dit topic tot na SR te verlaten
Verstandig. Als je al ziet hoe het vanavond gaat... LOL. Desalniettemin is Naatje opzich wel OK.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef themauster het volgende:
Die blijft gewoon briliantquote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
over 2 dagen ligt dit topic sowieso stil
welk gifje gaat dit jaar trending worden en vervangt deze van vorig jaar?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verstandig. Als je al ziet hoe het vanavond gaat... LOL. Desalniettemin is Naatje opzich wel OK.
Heb je een crush op hem?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verstandig. Als je al ziet hoe het vanavond gaat... LOL. Desalniettemin is Naatje opzich wel OK.
Ik ook welquote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
en ik haaf me wel hand hoor, tijdens die SR10 topics.
Ik kijk het even aan, eerste keer dat ik het meemaak namelijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef themauster het volgende:
Over jou maak ik me geen zorgen het zijn meer ''andere'' mensen die het verpesten voor de mensen die hier dagelijks komen.Volgens mij zijn er na vorig jaar heel wat mensen die hier gewoon ook kwamen afgehaaktquote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
en ik haaf me wel hand hoor, tijdens die SR10 topics.
Ik vind het een leuk land!quote:
dat weet ik, maar ik bedoel meer dat ik die ONZ mensen wel aan kan...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Over jou maak ik me geen zorgen het zijn meer ''andere'' mensen die het verpesten voor de mensen die hier dagelijks komen.Volgens mij zijn er na vorig jaar heel wat mensen die hier gewoon ook kwamen afgehaakt
Eerste keer dat ik in dit topic kwam, was ik een beetje zo'n type waar themauster het over heeftquote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan, eerste keer dat ik het meemaak namelijk.
Ah, vandaar dat je vroeg of ik ook wilde komenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik bedoel meer dat ik die ONZ mensen wel aan kan...
hoi 92Merelquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je vroeg of ik ook wilde komen
Mensen in ONZ luisteren alleen top 40?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
Maar jij hebt een alternatieve smaak merel, dus zo ONZ ben je ook weer niet.
of naar Giel... kijk naar Paul...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mensen in ONZ luisteren alleen top 40?
Ik word elke doordeweekse ochtend wakker om 7.30 uur begin de dag met een dansje...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of naar Giel... kijk naar Paul...
Dan draai ik me nog een keer om. Nu nog wel dan.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik word elke doordeweekse ochtend wakker om 7.30 uur begin de dag met een dansje...
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan draai ik me nog een keer om. Nu nog wel dan.
En ik sta al laat op eigenlijk, uit mijn klas moeten sommige een uur reizenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan draai ik me nog een keer om. Nu nog wel dan.
Hoe vroeg draait die dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
Als je nou een hele vroege baan hebt, dan kan je wakker worden met van Lent
Ik val in slaap met de radio aan, sluit dan mijn kat op in mijn kamer en als het dan ongeveer half 6 is of iets eerder krabt hij het behang van mijn slaapkamermuur, dan word ik wakker en kan ik van Lent luisterenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
Tussen 4 en 6quote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe vroeg draait die dan?
Ik moest ooit om 6 uur beginnen met werken
Ik wordt wakker met Jan de Hoop en daarna VH1 Classicquote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
je hebt een wekkerTV?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik wordt wakker met Jan de Hoop en daarna VH1 Classic
Ah okequote:
Eerlijk gezecht vind ik dat nummer niet heeeel geweldigquote:
Ik heb gewoon een ouderwetse wekker zonder muziekquote:
maar deze cover is wel goedquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerlijk gezecht vind ik dat nummer niet heeeel geweldig
Deze versie is me echt totaal onbekend. Origineel is sowieso ook niet favorietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerlijk gezecht vind ik dat nummer niet heeeel geweldig
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Houten_Reclameblokquote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Check ik daarna wel de taal
Ik dacht dat je iemand anders was vanwege je UIquote:
Ik vind hem leuk!quote:
Nice, goed gedaanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Houten_Reclameblok
pas morgen 19hquote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Houten_Reclameblok
pas morgen 11.30 uurquote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik een periode gehad met de Trockener Kecks en Junkie XL ( met rudeboyquote:Op donderdag 16 december 2010 20:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah. Neil komt eens in de zoveel jaar richting Europa. Johan stond lachend een keer of 10 per jaar in de buurt (zeg de regio Amsterdam, Haarlem, Alkmaar, Zaandam). En daar stond ik dus ook praktisch elke keer.
En vakantiequote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal ben je 2 a 3 uur te laat nu ben je 21 uur te vroegquote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben jaloers!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je doet er 8 uur over om thuis te komen?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb morgen om ca 11h al vakantie, maar mijn weekend begint toch altijd zo rond 19h
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je doet er 8 uur over om thuis te komen?![]()
Ik heb dus morgen vrij, maar dan zaterdag weer school, daarna pas echt weekend..
Dit is de eerste van mij, ik weet ook niet meer precies wat ik verder had, ik geloof Yeasayer sowieso nog...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik constateer dat er nog niets van mijn lijstje is gedraaid...
Dan moet ik op vrijdag tot 19.00uur werkenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Normaal ben je 2 a 3 uur te laat nu ben je 21 uur te vroeg
Wat was jouw lijstje?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Customs - Rex
Agnes Obel - Just So. Er lijkt een klik te zijn tussen die plaat en ondergetekende. Zo mooi rustgevend
.
waar is die van jou?quote:
Aeroplane - We Can't Flyquote:
doe maar duurquote:Op donderdag 16 december 2010 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister via mijn Bang und Olufsen Beocenter 7002 naar 3FM
[ afbeelding ]
voor 60 cent gekocht van mn leraarquote:
Die hadden wij toen ik klein was in 1990 ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister via mijn Bang und Olufsen Beocenter 7002 naar 3FM
[ afbeelding ]
Oh da's wel beterquote:Op donderdag 16 december 2010 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
voor 60 cent gekocht van mn leraar
In elk geval staat op het lijstje: Customs - Rex, Aeroplane - We Can't Flyquote:
Handsome Poets dinsdag live gezien, echt heel tofquote:Op donderdag 16 december 2010 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In elk geval staat op het lijstje: Customs - Rex, Aeroplane - We Can't Fly
Arcade Fire - We Used To Wait, Absynthe Minded - Envoi, Broken Bells - The High Road, Annie You Save Me. Handsome Poets is ook wel te gek. Over 10 minuten kan ik er waarschijnlijk nog wel veel meer opnoemen.
maar, waar heb je op gestemdquote:Op donderdag 16 december 2010 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In elk geval staat op het lijstje: Customs - Rex, Aeroplane - We Can't Fly
Arcade Fire - We Used To Wait, Absynthe Minded - Envoi, Broken Bells - The High Road, Annie You Save Me. Handsome Poets is ook wel te gek. Over 10 minuten kan ik er waarschijnlijk nog wel veel meer opnoemen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
heeft iemand alvast een reclameliedje?
ITHINKILIKEIT VERGELIJKEN MET DIT NUMMER, HOE DURF JE!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:55 schreef alors het volgende:
Deze is toch ook net al geweest???
Oh nee dat was I think I like it, zelfde soort kutnummers
Doe het dan goedquote:
je skipt de mix?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef TWP het volgende:
Goedenavond trouwens, ik doe tot 12 uur gezellig mee
Live zijn ze dus wel tofquote:Op donderdag 16 december 2010 21:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Handsome Poets dinsdag live gezien, echt heel tof
je kon niet kiezenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Live zijn ze dus wel tof. Hoop ze te zien tijdens Noorderslag. Ik vind Dance! The war is over echt te gek!
Naatje, heb niet gestemd joh.
Jaa hele zaal ging ook los bij dat nummer !quote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Live zijn ze dus wel tof. Hoop ze te zien tijdens Noorderslag. Ik vind Dance! The war is over echt te gek!
Naatje, heb niet gestemd joh.
Maargoed, dat ene uurtje kan er dan eigenlijk ook wel bij.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan is het niet echt handig nee...
Gaaf! Leuk om te lezen. Echt top dusquote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa hele zaal ging ook los bij dat nummer !
Ondanks dat ze voorprogramma waren, vriendin had een drumstick gevangen
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0:36:35&end=00:39:53 deze op pinkpop mag er ook zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef alors het volgende:
Ik moest opeens weer denken aan dat ze dit op de afterparty deden van de 3fm awards, zo grappig![]()
![]()
Wow een tikfoutje!!! grappig!quote:
streamluisteraarsquote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik las je post, twee seconden later zei Michiel het![]()
Niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Altijd de illusie gehad dat ze oh mama zeiden
stuur hem in naar Timur, voor de mama appelsapquote:Op donderdag 16 december 2010 22:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Altijd de illusie gehad dat ze oh mama zeiden
Zelfs de OOR schreef toentertijd dat ze 'Oh mama' zongenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
stuur hem in naar Timur, voor de mama appelsap
ah op die manierquote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
Michiel en Eric zeggen obama... maar de lyrics zeggen oh mama
eerste kennismaking met BoH, wist toen nog niet dat zij dat waren, maar ik vond dat echt te gekquote:Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef -Hans- het volgende:
BoS is wel tof. Moet zeggen dat The Band of Horses (BoH) ook wel een mooie plaat hebben gemaakt met Is There a Ghost?
Idem hiero!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eerste kennismaking met BoH, wist toen nog niet dat zij dat waren, maar ik vond dat echt te gek
Wie niet? I'll kiel her, for real!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
soko, I kill her, oja, wie weet dat nog
ja gaaf lied! die wordt nog wel eens gedraaid op stubru:)quote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ikquote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
tuurlijk wel. ik ga bewust dingen fout typenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef -Hans- het volgende:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 Duck in tha house!
ik dacht dat je dacht dat het barbara wasquote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
tuurlijk wel. ik ga bewust dingen fout typen
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Weer zo slim geweest om een uurtje te slapen op de bank. Dom, dom, dom.
Trouwens 9 van de 10 keer is dat het geval tijdens het 20:00 journaal. De laatste tijd een paar minuten voor het begin van het weerbericht. Juist het hoogtepunt tijdens het journaal..quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht dat je dacht dat het barbara was
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Geen woorden, maar daden. Leve Pino!
Misschien moet je eens wat eerder naar bed!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trouwens 9 van de 10 keer is dat het geval tijdens het 20:00 journaal. De laatste tijd een paar minuten voor het begin van het weerbericht. Juist het hoogtepunt tijdens het journaal..
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Sta op als je voor Timo bent. Sta op als je voor Timo bent!
Het is stil aan de Waalwijker kant. Het is stil aan de Waalwijker kant!
doe maar duurquote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Hé Naatje, wat vind je van mn mooie radio's PS1 & VHS spelert!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Voor mijn gevoel lig ik er meestal al vroeg in. Schijnbaar niet vroeg genoegquote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat eerder naar bed!
Jammer dat 'ie niet in het huis zit.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:29 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra wordt toch ook met de dag beter en beter.
Nee, dat mag borisz doen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
hans, ga je nu met al je oneliners dit topicvolspammen?
Mee eens! Veenstra en Ekdom vormen een goed duo.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:30 schreef TWP het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie niet in het huis zit.
Ik heb er nog wel 1 ergens in mijn muntenverzamelingquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 ergens in mijn muntenverzameling
Die dingen zijn (althans waren) waarschijnlijk duurder dan de nieuwe modellen van nuquote:
Die bruine heb ik geërfd van mijn opa & oma aan moeders kant, en die witte wou mijn oma aan mn vaders kant weg doen, dus zo heeft het ook nog wat familiewaardequote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Die dingen zijn (althans waren) waarschijnlijk duurder dan de nieuwe modellen van nu
quote:
Dan kan ik hem opsturen met 1 postzegel uit een 2 verhuisdozenvolle verzamelingquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan kan ik hem opsturen met 1 postzegel uit een 2 verhuisdozenvolle verzameling
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
put your hands up for the Hans, a lovely user
Whehequote:Op donderdag 16 december 2010 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
put your hands up for the Hans, a lovely user
Doe ik er nog wat bierviltjes bijquote:
Goede service !!!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe ik er nog wat bierviltjes bij
eensquote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede service !!!
Broken Bells - The High Road !!!!!!!1111 een van de meest ondergewaardeerde platen van 2010
Zeker weten !!! Ge-wel-dige plaat. Ook de geluidjes in de plaat. Heerlijk. Goede meezing plaat en dan het liefst zo laag mogelijkquote:
zo ziet ie er toch altijd uit?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef alors het volgende:
Vjeze Fur ziet eruit alsof ie net uit bed is gerold![]()
Moar die ken ik wel!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Groep = Them Crooked Vultures .
Want Dave Grohl JwZ!..quote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Groep = Them Crooked Vultures .
Die van mij ook?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Roel_Jewel => Lewej Leor. Het is een geheime boodschap mensen. Ik wist het!!
Heb er ook wel eens wat over gehoord. Stonden laatst in een uitverkocht Wembley. Die gasten zijn groot.quote:
Ik heb die CD gedowndquote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb er ook wel eens wat over gehoord. Stonden laatst in een uitverkocht Wembley. Die gasten zijn groot.
Je zweet zelf!quote:
Wow. Jij was er snel bij.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb die CD gedownd![]()
gemaakt: donderdag 18 februari 2010, 15:18:16
toen dus al..
maarh ij is er wel! props voor Fjeze!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar zijn hoofdHij is ziek ofzo, hij heeft ook al geen stem...
dat nummer van Adele!quote:
je hoort het voor het eerst?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:51 schreef Timo20 het volgende:
"De wereld is weer plat ja, op je bolle bips na"![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |