Ik kijk het even aan, eerste keer dat ik het meemaak namelijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef themauster het volgende:
Owja over 2 dagen is het tijd voor mij om dit topic tot na SR te verlaten
Over jou maak ik me geen zorgen het zijn meer ''andere'' mensen die het verpesten voor de mensen die hier dagelijks komen.Volgens mij zijn er na vorig jaar heel wat mensen die hier gewoon ook kwamen afgehaaktquote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
en ik haaf me wel hand hoor, tijdens die SR10 topics.
Ik vind het een leuk land!quote:
dat weet ik, maar ik bedoel meer dat ik die ONZ mensen wel aan kan...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Over jou maak ik me geen zorgen het zijn meer ''andere'' mensen die het verpesten voor de mensen die hier dagelijks komen.Volgens mij zijn er na vorig jaar heel wat mensen die hier gewoon ook kwamen afgehaakt
Eerste keer dat ik in dit topic kwam, was ik een beetje zo'n type waar themauster het over heeftquote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan, eerste keer dat ik het meemaak namelijk.
Ah, vandaar dat je vroeg of ik ook wilde komenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik bedoel meer dat ik die ONZ mensen wel aan kan...
hoi 92Merelquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je vroeg of ik ook wilde komen
Mensen in ONZ luisteren alleen top 40?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
Maar jij hebt een alternatieve smaak merel, dus zo ONZ ben je ook weer niet.
of naar Giel... kijk naar Paul...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mensen in ONZ luisteren alleen top 40?
Ik word elke doordeweekse ochtend wakker om 7.30 uur begin de dag met een dansje...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of naar Giel... kijk naar Paul...
Dan draai ik me nog een keer om. Nu nog wel dan.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik word elke doordeweekse ochtend wakker om 7.30 uur begin de dag met een dansje...
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan draai ik me nog een keer om. Nu nog wel dan.
En ik sta al laat op eigenlijk, uit mijn klas moeten sommige een uur reizenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan draai ik me nog een keer om. Nu nog wel dan.
Hoe vroeg draait die dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
Als je nou een hele vroege baan hebt, dan kan je wakker worden met van Lent
Ik val in slaap met de radio aan, sluit dan mijn kat op in mijn kamer en als het dan ongeveer half 6 is of iets eerder krabt hij het behang van mijn slaapkamermuur, dan word ik wakker en kan ik van Lent luisterenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
Tussen 4 en 6quote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe vroeg draait die dan?
Ik moest ooit om 6 uur beginnen met werken
Ik wordt wakker met Jan de Hoop en daarna VH1 Classicquote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
je hebt een wekkerTV?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik wordt wakker met Jan de Hoop en daarna VH1 Classic
Ah okequote:
Eerlijk gezecht vind ik dat nummer niet heeeel geweldigquote:
Ik heb gewoon een ouderwetse wekker zonder muziekquote:
maar deze cover is wel goedquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerlijk gezecht vind ik dat nummer niet heeeel geweldig
Deze versie is me echt totaal onbekend. Origineel is sowieso ook niet favorietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerlijk gezecht vind ik dat nummer niet heeeel geweldig
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Houten_Reclameblokquote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Check ik daarna wel de taal
Ik dacht dat je iemand anders was vanwege je UIquote:
Ik vind hem leuk!quote:
Nice, goed gedaanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Houten_Reclameblok
pas morgen 19hquote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Houten_Reclameblok
pas morgen 11.30 uurquote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()