quote:
quote:
In het geval van Johan zo vaak als ze ook maar een beetje in de buurt waren. En dat was best vaak.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe vaak gaan jullie naar concerten?
Net zo'n beetje als m'n vader met Neil Youngquote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In het geval van Johan zo vaak als ze ook maar een beetje in de buurt waren. En dat was best vaak.
Mwah. Neil komt eens in de zoveel jaar richting Europa. Johan stond lachend een keer of 10 per jaar in de buurt (zeg de regio Amsterdam, Haarlem, Alkmaar, Zaandam). En daar stond ik dus ook praktisch elke keer.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net zo'n beetje als m'n vader met Neil Young
En bedankt..quote:
hoiquote:
Jij.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loden_Leeuw#Het_Houten_Reclameblok
Wie maakt er een pagina van?
Ik ken niet zo goed Nederland etc..quote:
ik maak wel een beginnetjequote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken niet zo goed Nederland etc..
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken niet zo goed Nederland etc..
Check ik daarna wel de taalquote:
2007:quote:
ORANNGGIIINAAAANNANANNANANANquote:Op donderdag 16 december 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
nanananananananananananananananananananananana
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ORANNGGIIINAAAANNANANNANANAN
Erwin Krol
over 2 dagen ligt dit topic sowieso stilquote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef themauster het volgende:
Owja over 2 dagen is het tijd voor mij om dit topic tot na SR te verlaten
Verstandig. Als je al ziet hoe het vanavond gaat... LOL. Desalniettemin is Naatje opzich wel OK.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef themauster het volgende:
Owja over 2 dagen is het tijd voor mij om dit topic tot na SR te verlaten
Die blijft gewoon briliantquote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
over 2 dagen ligt dit topic sowieso stil
welk gifje gaat dit jaar trending worden en vervangt deze van vorig jaar?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verstandig. Als je al ziet hoe het vanavond gaat... LOL. Desalniettemin is Naatje opzich wel OK.
Heb je een crush op hem?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verstandig. Als je al ziet hoe het vanavond gaat... LOL. Desalniettemin is Naatje opzich wel OK.
Ik ook welquote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
en ik haaf me wel hand hoor, tijdens die SR10 topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |