voor 60 cent gekocht van mn leraarquote:
Die hadden wij toen ik klein was in 1990 ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister via mijn Bang und Olufsen Beocenter 7002 naar 3FM
[ afbeelding ]
Oh da's wel beterquote:Op donderdag 16 december 2010 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
voor 60 cent gekocht van mn leraar
In elk geval staat op het lijstje: Customs - Rex, Aeroplane - We Can't Flyquote:
Handsome Poets dinsdag live gezien, echt heel tofquote:Op donderdag 16 december 2010 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In elk geval staat op het lijstje: Customs - Rex, Aeroplane - We Can't Fly
Arcade Fire - We Used To Wait, Absynthe Minded - Envoi, Broken Bells - The High Road, Annie You Save Me. Handsome Poets is ook wel te gek. Over 10 minuten kan ik er waarschijnlijk nog wel veel meer opnoemen.
maar, waar heb je op gestemdquote:Op donderdag 16 december 2010 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In elk geval staat op het lijstje: Customs - Rex, Aeroplane - We Can't Fly
Arcade Fire - We Used To Wait, Absynthe Minded - Envoi, Broken Bells - The High Road, Annie You Save Me. Handsome Poets is ook wel te gek. Over 10 minuten kan ik er waarschijnlijk nog wel veel meer opnoemen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
heeft iemand alvast een reclameliedje?
ITHINKILIKEIT VERGELIJKEN MET DIT NUMMER, HOE DURF JE!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:55 schreef alors het volgende:
Deze is toch ook net al geweest???
Oh nee dat was I think I like it, zelfde soort kutnummers
Doe het dan goedquote:
je skipt de mix?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef TWP het volgende:
Goedenavond trouwens, ik doe tot 12 uur gezellig mee
Live zijn ze dus wel tofquote:Op donderdag 16 december 2010 21:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Handsome Poets dinsdag live gezien, echt heel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |