daar is onze decadente huisazijnpisser ook weer!quote:
Ja, kom op zeg. Corton die vooral bezig is met alles behalve presenteren en doodleuk nog es aan Venema vraagt wie er optreden. Goed voorbereidquote:Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar is onze decadente huisazijnpisser ook weer!
hoi Roel!
ik vinnet wel lachenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Corton die vooral bezig is met alles behalve presenteren en doodleuk nog es aan Venema vraagt wie er optreden. Goed voorbereid
Een avondje HansFM maar dan voor je.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Corton die vooral bezig is met alles behalve presenteren en doodleuk nog es aan Venema vraagt wie er optreden. Goed voorbereid
geen idee? het ritselen van chocoladevlokken?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
Maaarreehhhhh, waar luister ik nu naar?
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee? het ritselen van chocoladevlokken?
tisser popje?quote:
in het donker! in het donker! in het donker!quote:
die komt later nog online geloof ik. voor het verrassingselementquote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef alors het volgende:
Waar staat die hele lijst dan? Aangezien we dus mogen raden wat er tussen 100 en 88 staat
un, deux, trois!
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een getal onder de tien, maar het is geen 7, onee
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
wehehehe:
Hans gaat naar de sportschool...
[ afbeelding ]
waarom op de 3e woonlaag? en dan iedere keer mn racefiets al die trappen op sjouwen....quote:Op donderdag 16 december 2010 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
.
Gefeliciteerd Rock !!!! Ik zou een mooie woning op de derde woonlaag zoeken>
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een avondje HansFM maar dan voor je.
Bijnaquote:
Vanwege je naam. 3rd = derde. Vond 'm wel leuk gevondenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom op de 3e woonlaag? en dan iedere keer mn racefiets al die trappen op sjouwen....
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij 100.000. Dan is het mooi geweest. Zal ergens begin 2011 zijn, gok ik.
Duck, ouwereus!.
godsamme, dat is echt een heel aparte redeneringquote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanwege je naam. 3rd = derde. Vond 'm wel leuk gevonden.
Bij 3FM was het echt geweldig, destijds. Vond het bij Q-music maar een verplicht nummertje.quote:Tussen Ruud en Q-music was er geen goed huwelijk, zoals de dj het noemt. "Met Jeroen Kijk in de Vegte werkt het gewoon niet meer omdat hij zelf een programma wilde maken. En wie ben ik om daar voor te gaan liggen. Het was eigenlijk snel klaar met de chemie. Als je elkaar privé niet meer belt en geen band meer hebt, dan houdt het snel op."
een grote?quote:
Haha. Moet heel eerlijk zeggen dat het bij mij echt totaal nog niet leeft. Zal hier ook wel weer een dolle boel worden. 1000 topics op een dag. Ik geloof het allemaal welquote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef Waalwijker het volgende:
En Hans, heb je al een beetje zin in SR10?
Haha, sorryquote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, dat is echt een heel aparte redenering![]()
en wat een waardeloos geluid zeg via die webcamstream.
idd! met Moraly Beijer en Paulus Pietsma. en toen Sander de Heer er nog bij zatquote:Op donderdag 16 december 2010 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Denk 5x de ochtendshow gehoord en het viel mij toen ook al wel op.
[..]
Bij 3FM was het echt geweldig, destijds. Vond het bij Q-music maar een verplicht nummertje.
zo denk ik er ook over....en dat massale in de 3FM-topics trekt me ook niet zo. nu is het lekker bij te houden, maar met 10 posts per minuut niet meer...quote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Moet heel eerlijk zeggen dat het bij mij echt totaal nog niet leeft. Zal hier ook wel weer een dolle boel worden. 1000 topics op een dag. Ik geloof het allemaal wel. Ik zal ongetwijfeld dan wel wat meer uurtjes 3FM luisteren, maar ga er geen dingen voor skippen, oid.
[..]
Haha, sorry
De geluidskwaliteit is best in orde (128kbps), maar er mist gewoon een stukje processing.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, dat is echt een heel aparte redenering![]()
en wat een waardeloos geluid zeg via die webcamstream.
Agree! Echt geweldig was dat. De chemie spatte er echt af. Prachtige radio was datquote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idd! met Moraly Beijer en Paulus Pietsma. en toen Sander de Heer er nog bij zatdat luisterde ik tijdens het "huiswerk" maken. weet nog dat ze Muscle Museum van Muse als single vd week oid hadden
Dat snap ik, daarom moest ik ook zo lachen:quote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Reacties hier dus. Niet de leeftijd.
ik ben niet zo technisch onderlegd. ik vinnet gewoon minder goed klinkenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De geluidskwaliteit is best in orde (128kbps), maar er mist gewoon een stukje processing.
in deze topicreeks flapdrol :pquote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat snap ik, daarom moest ik ook zo lachen:
aantal posts: 115963
G.I.quote:
Hoe kan hij nou weten hoeveel posts in deze topic reeks hij heeft gemaakt?quote:
dat is daaromquote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou weten hoeveel posts in deze topic reeks hij heeft gemaakt?piles.nl doet het niet meer
Af en toe kan ik er nog wel om lachen. Het gaat soms echt nergens over. Zie de hakkuh topics. Bizar hoe hard het toen ging. Maar het tempo ligt dan bijna 24/7 erg hoog en het is eigenlijk niet te doen om het te volgen. We zien het allemaal wel hoe het dit jaar gaat. Het zal wel weer storm lopen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over....en dat massale in de 3FM-topics trekt me ook niet zo. nu is het lekker bij te houden, maar met 10 posts per minuut niet meer...
allemaal posers die achter de trend aanlopen. er moet eigenlijk een aparte reeks voor komen en de die-hards kunenn dan gewoon in deze reeks blijven!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Af en toe kan ik er nog wel om lachen. Het gaat soms echt nergens over. Zie de hakkuh topics. Bizar hoe hard het toen ging. Maar het tempo ligt dan bijna 24/7 erg hoog en het is eigenlijk niet te doen om het te volgen. We zien het allemaal wel hoe het dit jaar gaat. Het zal wel weer storm lopen.
Ik stel voor dat we als vaste 3FM'ers gewoon undercover gaan in een Radio538-reeks...quote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Af en toe kan ik er nog wel om lachen. Het gaat soms echt nergens over. Zie de hakkuh topics. Bizar hoe hard het toen ging. Maar het tempo ligt dan bijna 24/7 erg hoog en het is eigenlijk niet te doen om het te volgen. We zien het allemaal wel hoe het dit jaar gaat. Het zal wel weer storm lopen.
Uitstel van executiequote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou weten hoeveel posts in deze topic reeks hij heeft gemaakt?piles.nl doet het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |