Je hebt hier natuurlijk gelijk in maar wat is het probleem?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:46 schreef Breekfast het volgende:
Ik vind het een teken van weglopen van je internationale verantwoordelijkheid die je als land hebt, maargoed.
Dit is bull of crap, want de PvdA wijst de missie in deze vorm af. De PvdA heeft ook laten blijken niet principieel tegen een nieuwe missie in Afghanistan te zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je ze dus niet sturen.
Ow en de tijd dat Kunduz een rustige regio was ligt ver achter ons, 54 Duitse gesneuvelden so far.
Hier stopte ik met lezenquote:
What else is new? Het zou me niks verbazen als dit de reden was waarom Willem Drees uit de PvdA was gestapt.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:55 schreef voice-over het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. De PvdA heeft schijt aan het volk.
Het volk is zo een kutterm geworden dat ik er ook schijt aan heb.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:55 schreef voice-over het volgende:
[..]
De PvdA heeft een hekel aan 'de mens' die niet denkt zoals zij.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het volk is zo een kutterm geworden dat ik er ook schijt aan heb.
Ik heb echter geen schijt aan mensen.
Lol, jij bent nog eerder PvdA'er dan ik met je loze retoriek.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:55 schreef voice-over het volgende:
[..]
Is toch al veroverd?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:55 schreef fokthesystem het volgende:
Weten we wel dat we in oorlog zijn als NL, via de NATO ? o.a. met Afghanistan?
Wat de regering zegt via de media is 1, maar volgens mij is/word het Joegoslavië all over again.quote:
Gelukkig zijn rechtsmensen zoals jij dol op andersdenkenden. Vandaar dat jullie hele topics volblaffen met haatreacties gericht op de PvdA.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef Holograph het volgende:
[..]
De PvdA heeft een hekel aan 'de mens' die niet denkt zoals zij.
De pvda roept dat nu eenmaal bij een groeiende groep mensen op, en niet alleen bij ex- oud- leden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
Gelukkig zijn rechtsmensen zoals jij dol op andersdenkenden. Vandaar dat jullie hele topics volblaffen met haatreacties gericht op de PvdA.
Denk je nou werkelijk dat rechtse figuren dol zijn SP'ers als jij of hun mening waarderen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De pvda roept dat nu eenmaal bij een groeiende groep mensen op, en niet alleen bij ex- oud- leden.
Ook in de SP zijn er zat die roepen : niks samen met de pvda doen ! (Met uitzondering in de lokale politiek inzake een weg wel/niet aanleggen e.d.)
Interpunctiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat rechtse figuren dol zijn SP'ers als jij of hun mening waarderen?
Is gewoon een klote-zin, I know.quote:
En die 'centrale partij x topics'... gewoon er buiten posten joh, niemand houd er zich aan en dankzij de pvv mag het weer 'los'quote:
Tja 'lef' hebben de 200+ spindoctors van de pvda wel..quote:AMSTERDAM - De PvdA heeft vorig jaar, in aanloop naar de verkiezingen, Carice van Houten 'misbruikt' voor een partijpolitiek stemadvies. Ze is 'meegezogen in een politiek spelletje', aldus de actrice tegen journalist Kaj Leers.
Vorig jaar vroeg een twitteraar aan Carice wat ze zou gaan stemmen. "Ik zweef tussen PvdA, GroenLinks en D66," antwoordde de populaire actrice. De PvdA heeft dat vervolgens gebruikt om een videoboodschap te maken om Carice te adviseren op Job Cohen te stemmen. Dit meldt HP/De Tijd.
Blijkbaar was de actrice 'not amused', want Kaj Leers kwam er onlangs achter dat zij haar tweet weer heeft verwijderd. Bij navraag van Leers vertelde Carice dat ze zich 'meegezogen voelde in een politiek spelletje.'
Carice van Houten heeft 70.000 volgers en wordt door een nog grotere groep mensen gevolgd via twitterfall. http://m.ad.nl/article/1/(...)kt-door-de-PvdA.html
Goh Kaj Leers, de "journalist" die er een dagbesteding van heeft gemaakt om de PvdA zwart te maken, wat een verrassingquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:02 schreef fokthesystem het volgende:
ROFL, wie maakt de pvda stuk? de pvda zElf
[..]
Tja 'lef' hebben de 200+ spindoctors van de pvda wel..
Het is wel een verzuurd typje hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Goh Kaj Leers, de "journalist" die er een dagbesteding van heeft gemaakt om de PvdA zwart te maken, wat een verrassing
Check www.kajleers.nl
En enorm rechtsdraaiend ook nogquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is wel een verzuurd typje hoor
Elke bron die de pdva openbaart voor hoe zij echt is, is toch zwart?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
Goh Kaj Leers, de "journalist" die er een dagbesteding van heeft gemaakt om de PvdA zwart te maken, wat een verrassing
Check www.kajleers.nl
Dat zeg ik niet, ik zie alleen die Kaj niet als een objectieve bron. Hij is typisch het type die zoiets behoorlijk opblaast.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Elke bron die de pdva openbaart voor hoe zij echt is, is toch zwart?![]()
Carice v houten is door deze anti-pvda-isten gebrainwasht, it is all a lie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |