BBBBBBBBBBAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMM JOOONNGGGGUUHH!!quote:
Bron?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:24 schreef Waalwijker het volgende:
Mumford And Sons is trouwens Song Van Het Jaar, maar dat geheel ter zijde.
Ik had wel verwacht dat ze Winter Winds wat vaker zouden draaien...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:24 schreef Waalwijker het volgende:
Mumford And Sons is trouwens Song Van Het Jaar, maar dat geheel ter zijde.
rrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Zie UIquote:
Domien en Roosmarijn die zitten te keten op KX.quote:
ow, okquote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Domien en Roosmarijn die zitten te keten op KX.
Negative.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Domien en Roosmarijn die zitten te keten op KX.
Nou, kom maar door met jouw bron dan.quote:
Ach reageer toch niet op hemquote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, kom maar door met jouw bron dan.
Prima.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hitradio 3.
Geeft ie vast niet, doet ie ook niet met Ilse als slaapgastquote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, ik mag graag raaskallers ontmaskeren.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ach reageer toch niet op hem
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Prima.Dat bedoel ik. Lult maar wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:
Whahahahahahahaha!!! Raaskallers ontmaskeren. Dudeeeee.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, ik mag graag raaskallers ontmaskeren.
[..]
Dat bedoel ik. Lult maar wat.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HA! gesnapt Waalwijker...quote:
ongeveer zo denk ikquote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@Sirolf, weet jij toevallig al of de shifts bekend zijn?
Die eerste Coen lijkt me evidentquote:Op donderdag 16 december 2010 20:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ongeveer zo denk ik
06-10 Giel (dat zegt giel)
10-14 Ekdom (dat zegt Domien)
14-18 Coen (dat zeg ik)
18-22 Ekdom/Giel
22-02 Giel/Coen
02-06 Coen/Ekdom
Pas een keer of zes. Nou is het alleen de vraag in hoeverre dat serieus is, want de sfeer is wat uitgelaten, za'k maar zeggen. Maar het zou me niet verbazen, hoewel ik Arcade Fire de ultieme kanshebber vind.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, sersjee, zeiden roos en domien dan mumford and sons?
Hehe..quote:
Hier nog een. Keer of 8 da'k Tim heb gezien als voorprogramma.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef alors het volgende:
Daar komt ons Timmetje
Ik ontdekte hem ook in het voorprogramma van Johan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |