Weekend kan ik ook maar half volgen, ik heb ook school tot donderdag, uurtje ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En die voor de komende jaren tot aan de verkiezingen ook!!!! Doordat die domme gemeente niet kan rekenen kan ik niet 20/6 3FM luisteren
is dit Ou est le Swimminpool?quote:
@Sirolf, weet jij toevallig al of de shifts bekend zijn?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Waalwijker het volgende:
Nu al zin in de graveyard-shifts.
Er speelde waarschijnlijk al langer iets oid..quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dit Ou est le Swimminpool?
dat was idd een apart verhaal toen. is nog bekend geworden waarom die zanger sprong?
Waarschijnlijk doen Gerard en Coen de meeste shifts 's nachts, aangezien ik er vanuit ga dat Giel regelmatig 'de ochtendshow' voor zijn rekening neemt.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@Sirolf, weet jij toevallig al of de shifts bekend zijn?
quote:
Giel heeft vorig jaar 'gewoon' 6-10 gedaan, zal inderdaad dit jaar wel weer zo zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen Gerard en Coen de meeste shifts 's nachts, aangezien ik er vanuit ga dat Giel regelmatig 'de ochtendshow' voor zijn rekening neemt.
Giel elke dag van 6 tot 10, ja want het is Koning Giel he, die kan zijn plekje niet afstaan, wat zal Nederland wel niet denken!!??quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@Sirolf, weet jij toevallig al of de shifts bekend zijn?
Roel. Echt. Roel = baas.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga mooi een paar nachten doorhalen met hopelijk een aantal die er nu ook zijn![]()
![]()
Wie zit er dan van 18-22 ?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Giel heeft vorig jaar 'gewoon' 6-10 gedaan, zal inderdaad dit jaar wel weer zo zijn.
idem. al heb ik aan 1 wel genoeg.quote:
En ik danquote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Of Naatje. Die is opzich ook wel OK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |