daar is onze decadente huisazijnpisser ook weer!quote:
Ja, kom op zeg. Corton die vooral bezig is met alles behalve presenteren en doodleuk nog es aan Venema vraagt wie er optreden. Goed voorbereidquote:Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar is onze decadente huisazijnpisser ook weer!
hoi Roel!
ik vinnet wel lachenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Corton die vooral bezig is met alles behalve presenteren en doodleuk nog es aan Venema vraagt wie er optreden. Goed voorbereid
Een avondje HansFM maar dan voor je.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Corton die vooral bezig is met alles behalve presenteren en doodleuk nog es aan Venema vraagt wie er optreden. Goed voorbereid
geen idee? het ritselen van chocoladevlokken?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
Maaarreehhhhh, waar luister ik nu naar?
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee? het ritselen van chocoladevlokken?
tisser popje?quote:
in het donker! in het donker! in het donker!quote:
die komt later nog online geloof ik. voor het verrassingselementquote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef alors het volgende:
Waar staat die hele lijst dan? Aangezien we dus mogen raden wat er tussen 100 en 88 staat
un, deux, trois!
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een getal onder de tien, maar het is geen 7, onee
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
wehehehe:
Hans gaat naar de sportschool...
[ afbeelding ]
waarom op de 3e woonlaag? en dan iedere keer mn racefiets al die trappen op sjouwen....quote:Op donderdag 16 december 2010 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
.
Gefeliciteerd Rock !!!! Ik zou een mooie woning op de derde woonlaag zoeken>
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een avondje HansFM maar dan voor je.
Bijnaquote:
Vanwege je naam. 3rd = derde. Vond 'm wel leuk gevondenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom op de 3e woonlaag? en dan iedere keer mn racefiets al die trappen op sjouwen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |