Ligt er bij mij aan. Heb aan 1 big American wel genoeg, maar van de Casa di Mama eet ik er meestal 2.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idem. al heb ik aan 1 wel genoeg.
hoewel ik morgen ook mijn kerstpakket mee nhaar huis neem. en ik wat ik door de openingen kon zien was een bbq-kuhltasche. ik ben benieuwd wat dat mag wezen :s
Ze zijn al wel ingedeeld, maar dat wordt niet naar buiten gebracht.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@Sirolf, weet jij toevallig al of de shifts bekend zijn?
Ja, ook wel natuurlijk. Eigenlijk allemaal wel. Heb ook wel respect voor Pin-oh-ohquote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik danAlhoewel, sta ik daar bij de Albert Heijn met mn slaperige kop..
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zijn al wel ingedeeld, maar dat wordt niet naar buiten gebracht.
FM is me te retro!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reclame, op FM doet ie het wel.
klopt, en deze stream nog meer dan de normale streamquote:
Idd. Steady as she goes MET ruisquote:Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee, zo moet je radio luisteren. Dat gegluur naar die DJ's altijd.
die is toch niet van dit jaar? :squote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd. Steady as she goes MET ruis
hoeft ook niet, als het maar uitgebracht is dit jaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is toch niet van dit jaar? :s
Ruis? Op de stream?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd. Steady as she goes MET ruis
Nee op FM!quote:
daar hebben we Paul toch voor?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet ik die poepzender zeker ook gaan luisteren? egnie!
[..]
ik zie een actie voor Naatje!
nog beter!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar hebben we Paul toch voor?
laat maarquote:Op donderdag 16 december 2010 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoeft ook niet, als het maar uitgebracht is dit jaar.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
Aeroplane - We Can't Fly
Arcade Fire - We Used To Wait
C-Mon & Kypski - More Is Less
De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof
Lindstrom & Christabelle - Lovesick
Arcade Fire geloof ik.. onee, toch niet..quote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ow, en, is er al iets van mijn lijstje voorbijgekomen en zoja, op welke plaats?
[..]
klopt, stond op 86 toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Arcade Fire geloof ik.. onee, toch niet..
Zal wel verwarren met een uur ervoorquote:
Het zou ook wel heel raar zijn, deze plaat wordt als een van de kanshebbers genoemd...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal wel verwarren met een uur ervoor
quote:
Ja echt tiefjus irritant, zo krijg ik nooit 10.000 scrobblesquote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
Beetje jammer dat we anno 2010 nog steeds niet ervoor kunnen zorgen dat tijdens live uitzendingen ook de nowplaying wordt overgedragen...
je kunt de gedraaide liedjes op je winamp draaien en scrobblen!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja echt tiefjus irritant, zo krijg ik nooit 10.000 scrobbles
veel succesquote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt de gedraaide liedjes op je winamp draaien en scrobblen!
Of via Spotify, maar ik lijk wel gek als ik elke paar minuten een nieuw liedje aan ga klikkenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt de gedraaide liedjes op je winamp draaien en scrobblen!
Mooi idd..quote:
je moet er wat voor over hebben...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of via Spotify, maar ik lijk wel gek als ik elke paar minuten een nieuw liedje aan ga klikken
Is dat nu?quote:
Martyn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |