quote:
Pinjoquote:
Jaa, maandag volgens mij alquote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pinjo![]()
Heb je mn kerstkaart eigenlijk gehad?
Wat zeiden papa en mama?
Vragen ze zich nog af wie ik ben?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaa, maandag volgens mij al![]()
![]()
Dankuu![]()
Ze hebben hem niet gezien.,quote:Op donderdag 16 december 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vragen ze zich nog af wie ik ben?
Zijn echt vrienden van show he, volgens mijquote:
Ja opzich wel..quote:
Die kankerreclame is irritant.quote:
die irritante reclame, of die reclame over kankerquote:Op donderdag 16 december 2010 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die kankerreclame is irritant.
Die irritante reclame over kanker.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die irritante reclame, of die reclame over kanker
Naatje.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wie was er nou laatst die een wikipedia pagina voor Freek had aangemaakt? Kan iemand niet een pagina aanmaken voor het houten reclameblok? Het is toch een prijs dus wikipedia-waardig
Nee, volgens mij ..kan even niet op zn naam komenquote:
Qunixquote:Op donderdag 16 december 2010 17:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ..kan even niet op zn naam komenHole1988 of niet?
moet je aan piles vragenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:32 schreef Dagoduck het volgende:
En waarom doet http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1 het niet meer
Moet je eens googlen: Pilesquote:
idd.quote:
Die spamposts van Waalwijker met 10000x HANS!! zijn wel leesbaar?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:35 schreef alors het volgende:
Jezus Pino, door jou kon ik het topic niet in! Die veel te lange oranginaaa van jou zorgt ervoor dat ik een wit scherm met een streep zie....
Goedemiddag trouwens
Ja ik dacht ook dat hij het had gedaan met die kutposts van hem.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die spamposts van Waalwijker met 10000x HANS!! zijn wel leesbaar?
Weet je hoe kort mijn post was..
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die spamposts van Waalwijker met 10000x HANS!! zijn wel leesbaar?
Weet je hoe kort mijn post was..
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat hij het had gedaan met die kutposts van hem.
top!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:05 schreef borisz het volgende:
Tentamen ging goed.
Gesprek bij E&Y ging ook goed.
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:05 schreef borisz het volgende:
Tentamen ging goed.
Gesprek bij E&Y ging ook goed.
En jij zit nog op de basisschool ?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
Gemeente Den Helder heeft bepaald dat Den Helder als enige gemeente in het noorden van Nederland niet vakantie heeft van 18dec tot 3 jan. maar van 25 dec t/m 10 jan.
Havoquote:Op donderdag 16 december 2010 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En jij zit nog op de basisschool ?
Eerlijk gezegd zou ik daar voor tekenenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
Gemeente Den Helder heeft bepaald dat Den Helder als enige gemeente in het noorden van Nederland niet vakantie heeft van 18dec tot 3 jan. maar van 25 dec t/m 10 jan.
stiekem je minnares voor je ouders verbergen! dat komt ooit uit....quote:
een getal onder de tien, maar het is geen 7, oneequote:Op donderdag 16 december 2010 18:47 schreef -Hans- het volgende:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Yooooooooooooooooooooo.
oh, die is vet! vind Timo ook dus dan is het zo!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:54 schreef wolfrolf het volgende:
Zometeen Scott Pilgrim VS. The world kijken
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stiekem je minnares voor je ouders verbergen! dat komt ooit uit....
en godsgloeiende tyfuskut. Kom ik thuis....weer niks gebeurd hier. de klusjesman is wel bij de buren geweest. sure...
en hoera! mijn baan is veilig! nu op appartementenjacht in Ljouwert. zsm weg uit dit vergiet!
dankjequote:
egnie???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
die persende vogel is heel klein en Pino heel........juist! groot! dapastochnie!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het altijd maar vage plaatjes.
Klopt, en dit jaar ook. Is te vinden op Social Radio.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:04 schreef gerbenp het volgende:
Normaal hebben ze toch altijd live video bij Song van het jaar?
Oh, ik dacht dat via Visual Radio loopt, even fiddler starten hoor, dan kan ik 'm standalone draaien..quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, en dit jaar ook. Is te vinden op Social Radio.
holy fuck, Visual wattes? fiddler? standalone? huh? volgens mij willikdaook! zo, leg uit if you like!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat via Visual Radio loopt, even fiddler starten hoor, dan kan ik 'm standalone draaien..
http://www.3fm.nl/socialradio/app/seriousrequestquote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
holy fuck, Visual wattes? fiddler? standalone? huh? volgens mij willikdaook! zo, leg uit if you like!
Als het ook op 101TV wordt uitgezonden loopt het idd via Visual Radio, dus gewoon een schakeling van het signaal. Dat is nu echter niet het geval, dus moet het handmatig via een aparte stream.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat via Visual Radio loopt, even fiddler starten hoor, dan kan ik 'm standalone draaien..
Heeft dat niet te maken met Serious Request? want die wagen staat al in eindhoven toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het ook op 101TV wordt uitgezonden loopt het idd via Visual Radio, dus gewoon een schakeling van het signaal. Dat is nu echter niet het geval, dus moet het handmatig via een aparte stream.
joe!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/socialradio/app/seriousrequest
Nee, heeft er niets mee te maken. Zijn namelijk andere bedrijven en andere streams enzo.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met Serious Request? want die wagen staat al in eindhoven toch?
have fun!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
Zo, voor de gein weer eens een andere UI ingesteld
Oke movietime
Oh natuurlijk, bij 3V12 deden andere mensen het toch, en bij SR10 Corrino?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, heeft er niets mee te maken. Zijn namelijk andere bedrijven en andere streams enzo.
daar is onze decadente huisazijnpisser ook weer!quote:
Ja, kom op zeg. Corton die vooral bezig is met alles behalve presenteren en doodleuk nog es aan Venema vraagt wie er optreden. Goed voorbereidquote:Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar is onze decadente huisazijnpisser ook weer!
hoi Roel!
ik vinnet wel lachenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Corton die vooral bezig is met alles behalve presenteren en doodleuk nog es aan Venema vraagt wie er optreden. Goed voorbereid
Een avondje HansFM maar dan voor je.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Corton die vooral bezig is met alles behalve presenteren en doodleuk nog es aan Venema vraagt wie er optreden. Goed voorbereid
geen idee? het ritselen van chocoladevlokken?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
Maaarreehhhhh, waar luister ik nu naar?
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee? het ritselen van chocoladevlokken?
tisser popje?quote:
in het donker! in het donker! in het donker!quote:
die komt later nog online geloof ik. voor het verrassingselementquote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef alors het volgende:
Waar staat die hele lijst dan? Aangezien we dus mogen raden wat er tussen 100 en 88 staat
un, deux, trois!
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een getal onder de tien, maar het is geen 7, onee
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
wehehehe:
Hans gaat naar de sportschool...
[ afbeelding ]
waarom op de 3e woonlaag? en dan iedere keer mn racefiets al die trappen op sjouwen....quote:Op donderdag 16 december 2010 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
.
Gefeliciteerd Rock !!!! Ik zou een mooie woning op de derde woonlaag zoeken>
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een avondje HansFM maar dan voor je.
Bijnaquote:
Vanwege je naam. 3rd = derde. Vond 'm wel leuk gevondenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom op de 3e woonlaag? en dan iedere keer mn racefiets al die trappen op sjouwen....
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij 100.000. Dan is het mooi geweest. Zal ergens begin 2011 zijn, gok ik.
Duck, ouwereus!.
godsamme, dat is echt een heel aparte redeneringquote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanwege je naam. 3rd = derde. Vond 'm wel leuk gevonden.
Bij 3FM was het echt geweldig, destijds. Vond het bij Q-music maar een verplicht nummertje.quote:Tussen Ruud en Q-music was er geen goed huwelijk, zoals de dj het noemt. "Met Jeroen Kijk in de Vegte werkt het gewoon niet meer omdat hij zelf een programma wilde maken. En wie ben ik om daar voor te gaan liggen. Het was eigenlijk snel klaar met de chemie. Als je elkaar privé niet meer belt en geen band meer hebt, dan houdt het snel op."
een grote?quote:
Haha. Moet heel eerlijk zeggen dat het bij mij echt totaal nog niet leeft. Zal hier ook wel weer een dolle boel worden. 1000 topics op een dag. Ik geloof het allemaal welquote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef Waalwijker het volgende:
En Hans, heb je al een beetje zin in SR10?
Haha, sorryquote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, dat is echt een heel aparte redenering![]()
en wat een waardeloos geluid zeg via die webcamstream.
idd! met Moraly Beijer en Paulus Pietsma. en toen Sander de Heer er nog bij zatquote:Op donderdag 16 december 2010 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Denk 5x de ochtendshow gehoord en het viel mij toen ook al wel op.
[..]
Bij 3FM was het echt geweldig, destijds. Vond het bij Q-music maar een verplicht nummertje.
zo denk ik er ook over....en dat massale in de 3FM-topics trekt me ook niet zo. nu is het lekker bij te houden, maar met 10 posts per minuut niet meer...quote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Moet heel eerlijk zeggen dat het bij mij echt totaal nog niet leeft. Zal hier ook wel weer een dolle boel worden. 1000 topics op een dag. Ik geloof het allemaal wel. Ik zal ongetwijfeld dan wel wat meer uurtjes 3FM luisteren, maar ga er geen dingen voor skippen, oid.
[..]
Haha, sorry
De geluidskwaliteit is best in orde (128kbps), maar er mist gewoon een stukje processing.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, dat is echt een heel aparte redenering![]()
en wat een waardeloos geluid zeg via die webcamstream.
Agree! Echt geweldig was dat. De chemie spatte er echt af. Prachtige radio was datquote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idd! met Moraly Beijer en Paulus Pietsma. en toen Sander de Heer er nog bij zatdat luisterde ik tijdens het "huiswerk" maken. weet nog dat ze Muscle Museum van Muse als single vd week oid hadden
Dat snap ik, daarom moest ik ook zo lachen:quote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Reacties hier dus. Niet de leeftijd.
ik ben niet zo technisch onderlegd. ik vinnet gewoon minder goed klinkenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De geluidskwaliteit is best in orde (128kbps), maar er mist gewoon een stukje processing.
in deze topicreeks flapdrol :pquote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat snap ik, daarom moest ik ook zo lachen:
aantal posts: 115963
G.I.quote:
Hoe kan hij nou weten hoeveel posts in deze topic reeks hij heeft gemaakt?quote:
dat is daaromquote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou weten hoeveel posts in deze topic reeks hij heeft gemaakt?piles.nl doet het niet meer
Af en toe kan ik er nog wel om lachen. Het gaat soms echt nergens over. Zie de hakkuh topics. Bizar hoe hard het toen ging. Maar het tempo ligt dan bijna 24/7 erg hoog en het is eigenlijk niet te doen om het te volgen. We zien het allemaal wel hoe het dit jaar gaat. Het zal wel weer storm lopen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over....en dat massale in de 3FM-topics trekt me ook niet zo. nu is het lekker bij te houden, maar met 10 posts per minuut niet meer...
allemaal posers die achter de trend aanlopen. er moet eigenlijk een aparte reeks voor komen en de die-hards kunenn dan gewoon in deze reeks blijven!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Af en toe kan ik er nog wel om lachen. Het gaat soms echt nergens over. Zie de hakkuh topics. Bizar hoe hard het toen ging. Maar het tempo ligt dan bijna 24/7 erg hoog en het is eigenlijk niet te doen om het te volgen. We zien het allemaal wel hoe het dit jaar gaat. Het zal wel weer storm lopen.
Ik stel voor dat we als vaste 3FM'ers gewoon undercover gaan in een Radio538-reeks...quote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Af en toe kan ik er nog wel om lachen. Het gaat soms echt nergens over. Zie de hakkuh topics. Bizar hoe hard het toen ging. Maar het tempo ligt dan bijna 24/7 erg hoog en het is eigenlijk niet te doen om het te volgen. We zien het allemaal wel hoe het dit jaar gaat. Het zal wel weer storm lopen.
Uitstel van executiequote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou weten hoeveel posts in deze topic reeks hij heeft gemaakt?piles.nl doet het niet meer
Die hakkuhhhh topics zijn alweer 2 jaar geledenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Open in ONZ een Serieus Request topic!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
allemaal posers die achter de trend aanlopen. er moet eigenlijk een aparte reeks voor komen en de die-hards kunenn dan gewoon in deze reeks blijven!
Ik vind de oplossing van Waalwijker wel humor. Denken de jocks bij 538 dat die zender super populair is onder de Fokkers. Kijken ze medio januari weer en is er niets meer te doen. Haha.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
allemaal posers die achter de trend aanlopen. er moet eigenlijk een aparte reeks voor komen en de die-hards kunenn dan gewoon in deze reeks blijven!
dan moet ik die poepzender zeker ook gaan luisteren? egnie!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind de oplossing van Waalwijker wel humor. Denken de jocks bij 538 dat die zender super populair is onder de Fokkers. Kijken ze medio januari weer en is er niets meer te doen. Haha.
ik zie een actie voor Naatje!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Open in ONZ een Serieus Request topic!Open het 1e deel, dan hoef je niets meer te doen want deel 2 maken ze zelf wel aan
Jammer dat Rabbering niet in het huis zit want anders was het zeker weer gebeurd.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hakkuhhhh topics zijn alweer 2 jaar geleden
Ik lekker niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zal jammergenoeg niet meer diep in de nacht kunnen kijken omdat ik nog school heb
Haha, dat is wel een nadeel inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet ik die poepzender zeker ook gaan luisteren? egnie!
[..]
ik zie een actie voor Naatje!
huh? in Grunn hebben ze al vakHansiequote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zal jammergenoeg niet meer diep in de nacht kunnen kijken omdat ik nog school heb
quote:
Gozer...quote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? in Grunn hebben ze al vakHansie
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
ik baal ervan dat ik die mailwisseling met JEroen Nieuwenhuize niet bewaard heb. lusiterde toen op stage naar 538 en hij draaide een apres-ski versie van Flappie en daar was ik toen boos over. na 3 mailtjes gaf hij toe dat hij zelf ook andere muziek luistert dan dat ie op 538 moet draaienquote:
en bij deze gaat de prijs voor meest kansloze gemeente van Nederland naar....Den Helder! en meteen ook voor volgend jaar!quote:
Ik ga mooi een paar nachten doorhalen met hopelijk een aantal die er nu ook zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga gewoon tussen 2 en 4 slapen
En die voor de komende jaren tot aan de verkiezingen ook!!!! Doordat die domme gemeente niet kan rekenen kan ik niet 20/6 3FM luisterenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en bij deze gaat de prijs voor meest kansloze gemeente van Nederland naar....Den Helder! en meteen ook voor volgend jaar!
Ik kan aan mijn leraar vragen of ik ipv. 8.30-12 van 10-12 uur kanquote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga mooi een paar nachten doorhalen met hopelijk een aantal die er nu ook zijn![]()
![]()
nja...ik moet die week gewoon werken....dus rond 6en mn nest uit. maar vroeg in de avond ben ik er wel regelmatig denk ik zoquote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga mooi een paar nachten doorhalen met hopelijk een aantal die er nu ook zijn![]()
![]()
Weekend kan ik ook maar half volgen, ik heb ook school tot donderdag, uurtje ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En die voor de komende jaren tot aan de verkiezingen ook!!!! Doordat die domme gemeente niet kan rekenen kan ik niet 20/6 3FM luisteren
is dit Ou est le Swimminpool?quote:
@Sirolf, weet jij toevallig al of de shifts bekend zijn?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Waalwijker het volgende:
Nu al zin in de graveyard-shifts.
Er speelde waarschijnlijk al langer iets oid..quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dit Ou est le Swimminpool?
dat was idd een apart verhaal toen. is nog bekend geworden waarom die zanger sprong?
Waarschijnlijk doen Gerard en Coen de meeste shifts 's nachts, aangezien ik er vanuit ga dat Giel regelmatig 'de ochtendshow' voor zijn rekening neemt.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@Sirolf, weet jij toevallig al of de shifts bekend zijn?
quote:
Giel heeft vorig jaar 'gewoon' 6-10 gedaan, zal inderdaad dit jaar wel weer zo zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen Gerard en Coen de meeste shifts 's nachts, aangezien ik er vanuit ga dat Giel regelmatig 'de ochtendshow' voor zijn rekening neemt.
Giel elke dag van 6 tot 10, ja want het is Koning Giel he, die kan zijn plekje niet afstaan, wat zal Nederland wel niet denken!!??quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roel. Echt. Roel = baas.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
Wie zit er dan van 18-22 ?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Giel heeft vorig jaar 'gewoon' 6-10 gedaan, zal inderdaad dit jaar wel weer zo zijn.
idem. al heb ik aan 1 wel genoeg.quote:
En ik danquote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Of Naatje. Die is opzich ook wel OK.
Ligt er bij mij aan. Heb aan 1 big American wel genoeg, maar van de Casa di Mama eet ik er meestal 2.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idem. al heb ik aan 1 wel genoeg.
hoewel ik morgen ook mijn kerstpakket mee nhaar huis neem. en ik wat ik door de openingen kon zien was een bbq-kuhltasche. ik ben benieuwd wat dat mag wezen :s
Ze zijn al wel ingedeeld, maar dat wordt niet naar buiten gebracht.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ook wel natuurlijk. Eigenlijk allemaal wel. Heb ook wel respect voor Pin-oh-ohquote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik danAlhoewel, sta ik daar bij de Albert Heijn met mn slaperige kop..
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zijn al wel ingedeeld, maar dat wordt niet naar buiten gebracht.
FM is me te retro!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reclame, op FM doet ie het wel.
klopt, en deze stream nog meer dan de normale streamquote:
Idd. Steady as she goes MET ruisquote:Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee, zo moet je radio luisteren. Dat gegluur naar die DJ's altijd.
die is toch niet van dit jaar? :squote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd. Steady as she goes MET ruis
hoeft ook niet, als het maar uitgebracht is dit jaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is toch niet van dit jaar? :s
Ruis? Op de stream?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd. Steady as she goes MET ruis
Nee op FM!quote:
daar hebben we Paul toch voor?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik zie een actie voor Naatje!
nog beter!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar hebben we Paul toch voor?
laat maarquote:Op donderdag 16 december 2010 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoeft ook niet, als het maar uitgebracht is dit jaar.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
Aeroplane - We Can't Fly
Arcade Fire - We Used To Wait
C-Mon & Kypski - More Is Less
De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof
Lindstrom & Christabelle - Lovesick
Arcade Fire geloof ik.. onee, toch niet..quote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ow, en, is er al iets van mijn lijstje voorbijgekomen en zoja, op welke plaats?
[..]
klopt, stond op 86 toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Arcade Fire geloof ik.. onee, toch niet..
Zal wel verwarren met een uur ervoorquote:
Het zou ook wel heel raar zijn, deze plaat wordt als een van de kanshebbers genoemd...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal wel verwarren met een uur ervoor
quote:
Ja echt tiefjus irritant, zo krijg ik nooit 10.000 scrobblesquote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
Beetje jammer dat we anno 2010 nog steeds niet ervoor kunnen zorgen dat tijdens live uitzendingen ook de nowplaying wordt overgedragen...
je kunt de gedraaide liedjes op je winamp draaien en scrobblen!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja echt tiefjus irritant, zo krijg ik nooit 10.000 scrobbles
veel succesquote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt de gedraaide liedjes op je winamp draaien en scrobblen!
Of via Spotify, maar ik lijk wel gek als ik elke paar minuten een nieuw liedje aan ga klikkenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt de gedraaide liedjes op je winamp draaien en scrobblen!
Mooi idd..quote:
je moet er wat voor over hebben...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of via Spotify, maar ik lijk wel gek als ik elke paar minuten een nieuw liedje aan ga klikken
Is dat nu?quote:
Martyn!quote:
BBBBBBBBBBAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMM JOOONNGGGGUUHH!!quote:
Bron?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:24 schreef Waalwijker het volgende:
Mumford And Sons is trouwens Song Van Het Jaar, maar dat geheel ter zijde.
Ik had wel verwacht dat ze Winter Winds wat vaker zouden draaien...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:24 schreef Waalwijker het volgende:
Mumford And Sons is trouwens Song Van Het Jaar, maar dat geheel ter zijde.
rrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Zie UIquote:
Domien en Roosmarijn die zitten te keten op KX.quote:
ow, okquote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Domien en Roosmarijn die zitten te keten op KX.
Negative.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Domien en Roosmarijn die zitten te keten op KX.
Nou, kom maar door met jouw bron dan.quote:
Ach reageer toch niet op hemquote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, kom maar door met jouw bron dan.
Prima.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hitradio 3.
Geeft ie vast niet, doet ie ook niet met Ilse als slaapgastquote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, ik mag graag raaskallers ontmaskeren.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ach reageer toch niet op hem
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Prima.Dat bedoel ik. Lult maar wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:
Whahahahahahahaha!!! Raaskallers ontmaskeren. Dudeeeee.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, ik mag graag raaskallers ontmaskeren.
[..]
Dat bedoel ik. Lult maar wat.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HA! gesnapt Waalwijker...quote:
ongeveer zo denk ikquote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die eerste Coen lijkt me evidentquote:Op donderdag 16 december 2010 20:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ongeveer zo denk ik
06-10 Giel (dat zegt giel)
10-14 Ekdom (dat zegt Domien)
14-18 Coen (dat zeg ik)
18-22 Ekdom/Giel
22-02 Giel/Coen
02-06 Coen/Ekdom
Pas een keer of zes. Nou is het alleen de vraag in hoeverre dat serieus is, want de sfeer is wat uitgelaten, za'k maar zeggen. Maar het zou me niet verbazen, hoewel ik Arcade Fire de ultieme kanshebber vind.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, sersjee, zeiden roos en domien dan mumford and sons?
Hehe..quote:
Hier nog een. Keer of 8 da'k Tim heb gezien als voorprogramma.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef alors het volgende:
Daar komt ons Timmetje
Ik ontdekte hem ook in het voorprogramma van Johan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |