Ligt er bij mij aan. Heb aan 1 big American wel genoeg, maar van de Casa di Mama eet ik er meestal 2.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idem. al heb ik aan 1 wel genoeg.
hoewel ik morgen ook mijn kerstpakket mee nhaar huis neem. en ik wat ik door de openingen kon zien was een bbq-kuhltasche. ik ben benieuwd wat dat mag wezen :s
Ze zijn al wel ingedeeld, maar dat wordt niet naar buiten gebracht.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@Sirolf, weet jij toevallig al of de shifts bekend zijn?
Ja, ook wel natuurlijk. Eigenlijk allemaal wel. Heb ook wel respect voor Pin-oh-ohquote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik danAlhoewel, sta ik daar bij de Albert Heijn met mn slaperige kop..
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zijn al wel ingedeeld, maar dat wordt niet naar buiten gebracht.
FM is me te retro!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reclame, op FM doet ie het wel.
klopt, en deze stream nog meer dan de normale streamquote:
Idd. Steady as she goes MET ruisquote:Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee, zo moet je radio luisteren. Dat gegluur naar die DJ's altijd.
die is toch niet van dit jaar? :squote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd. Steady as she goes MET ruis
hoeft ook niet, als het maar uitgebracht is dit jaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is toch niet van dit jaar? :s
Ruis? Op de stream?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd. Steady as she goes MET ruis
Nee op FM!quote:
daar hebben we Paul toch voor?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet ik die poepzender zeker ook gaan luisteren? egnie!
[..]
ik zie een actie voor Naatje!
nog beter!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar hebben we Paul toch voor?
laat maarquote:Op donderdag 16 december 2010 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoeft ook niet, als het maar uitgebracht is dit jaar.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
Aeroplane - We Can't Fly
Arcade Fire - We Used To Wait
C-Mon & Kypski - More Is Less
De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof
Lindstrom & Christabelle - Lovesick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |