luie arie!quote:
Ik breng slechts de feiten en de headlinesquote:Op donderdag 16 december 2010 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Alweer een Poit topic. Zo geef je die jongen wel zn zin Neeb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
is zand in je kut vergelijkbaar met zand in je bilspleet?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:22 schreef Poit het volgende:
[GAM SC] Waar Nebo zand in z'n kut heeft.
is een beter TT
Hey Kuuksk!quote:Op donderdag 16 december 2010 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Alweer een Poit topic. Zo geef je die jongen wel zn zin Neeb.
Fallen!. Hoe'stie?
. Nog nieuws?
Schuurt zo lekker, of niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:22 schreef Poit het volgende:
[GAM SC] Waar Nebo zand in z'n kut heeft.
is een beter TT
Als je het vorige topic even doorloopt zie je dat je loopt te janken als een klein kind.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Schuurt zo lekker, of niet?
En zoiets bij bijna elke post, hi-la-risch!
Maar dude, stomme vraag misschien, maar zit je nu in de WW of teer je nog steeds op je spaarcentjes?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hey Kuuksk!
Wel nieuws, niet goed.
Dus ik ga maar weer achter allerlei andere vacatures aan. *zucht*
Voor de rest gaat het wel prima, dus dat scheelt...
Nee, WW is al een tijd afgelopen, daarna geen bijstand aangevraagd. Dus nu spaarcentjes. En dat worden er rap steeds minder.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar dude, stomme vraag misschien, maar zit je nu in de WW of teer je nog steeds op je spaarcentjes?
Jeetje joh.. Heb je al wel een plan voor als dat moment daar is?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, WW is al een tijd afgelopen, daarna geen bijstand aangevraagd. Dus nu spaarcentjes. En dat worden er rap steeds minder.
Nee, nog niet... maar daar ga ik vandaag voor zitten. Moet nu echt een planning gaan maken, want dit kan ik niet nog 5 maanden volhouden.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Jeetje joh.. Heb je al wel een plan voor als dat moment daar is?
Nee, dat kan ik me voorstellen..quote:Op donderdag 16 december 2010 11:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, nog niet... maar daar ga ik vandaag voor zitten. Moet nu echt een planning gaan maken, want dit kan ik niet nog 5 maanden volhouden.
Het is onze broer, natuurlijk is hij goed met PC'squote:
Dan moet ie hier gaan solliciteren op mijn baanquote:Op donderdag 16 december 2010 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is onze broer, natuurlijk is hij goed met PC's
#Define goed.quote:
Ik heb pech, ben kritisch op de vacatures (dus zijn er niet zo heeeeeeel veel). En de plek waar ik vandaan kwam is failliet, de andere plek is een no-go area (slecht exit-gesprek) en die daarvoor hebben me 2 maanden aan het lijntje gehouden....quote:Op donderdag 16 december 2010 11:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen..
Heb je gewoon pech met het solliciteren of ben je te kritisch?
Of heb je niet een plek waar je eerder gewerkt hebt en eventueel (tijdelijk) terug kan?
Damn, het zit dus echt niet mee..quote:Op donderdag 16 december 2010 11:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb pech, ben kritisch op de vacatures (dus zijn er niet zo heeeeeeel veel). En de plek waar ik vandaan kwam is failliet, de andere plek is een no-go area (slecht exit-gesprek) en die daarvoor hebben me 2 maanden aan het lijntje gehouden....
En ik ga niet verhuizen naar Nijmegen om weer bij Packard Bell te gaan werken....
Het standaard Windows Domein werk eigenlijk met wat extra'tjesquote:Op donderdag 16 december 2010 11:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
#Define goed.
Ik ben bij Windows Vista afgehaakt en naar Mac overgestapt, maar heb ook jaren bij Packard Bell gewerkt op de Hellp-desk. Ik kan dus wel met PC's overweg.
Ik heb me wel aangemeld online bij Uitzendbureau's, maar helaas nog niks gehoord. Zijn echt dingen waar je langs moet gaan blijkt maar weer.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Damn, het zit dus echt niet mee..
Maar ben je alleen zelf bezig met solliciteren of heb je je ook aangemeld bij uitzendbureau's? Dat laatste brengt negen van de tien keer kutwerk op maar het zijn toch centen en vaak in tijdelijk verband te doen. Toch niet zo gek om de spaarpot weer even minder snel leeg te laten lopen?
Het hangt er vanaf, voor eindgebruikers ondersteuning weet ik genoeg, netwerk-beheer daarentegen is dan weer niet mijn ding. Maar heel het ICT-gebeuren ligt me eigenlijk niet....quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Het standaard Windows Domein werk eigenlijk met wat extra'tjes
Is wel fijner ja. Heb je een gesprek met zo'n intercedent die dan weer kijkt op welke manier ze het beste en meeste geld aan je kunnen verdienen.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb me wel aangemeld online bij Uitzendbureau's, maar helaas nog niks gehoord. Zijn echt dingen waar je langs moet gaan blijkt maar weer.
Dit is echt uitvoerendquote:Op donderdag 16 december 2010 11:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf, voor eindgebruikers ondersteuning weet ik genoeg, netwerk-beheer daarentegen is dan weer niet mijn ding. Maar heel het ICT-gebeuren ligt me eigenlijk niet....
Tenzij er mensen aangestuurd moeten worden, getraind en beoordeeld. Dan ben ik je man!
Dan zoek ik nog even verder....quote:
I know, ik ben alleen heel slecht in negeren, ik ben al over de tax. Zoek dan een andere manier om het te uiten, ga schilderen, haal die spanning weg, stukje fietsen, iets... Doe ik hetzelfde met mijn frustraties.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:05 schreef Rossdale het volgende:
Nebo, ze lullen veel over seks omdat ze het ooit hadden maar nu niet meer omdat de ene in een relatie zit enzo.
Ik vind het ook vervelend maar ik negeer 't
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
I know, ik ben alleen heel slecht in negeren, ik ben al over de tax. Zoek dan een andere manier om het te uiten, ga schilderen, haal die spanning weg, stukje fietsen, iets... Doe ik hetzelfde met mijn frustraties.
Maar dan kom je bij de gluurbuur en dan gaat het ook (indirect) over sex en daar kan Nebo niet tegen....quote:Op donderdag 16 december 2010 12:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nu zijn al je zorgen weer weg
Heb ik iets gemistquote:Op donderdag 16 december 2010 12:05 schreef Rossdale het volgende:
Nebo, ze lullen veel over seks omdat ze het ooit hadden maar nu niet meer omdat de ene in een relatie zit enzo.
Ik vind het ook vervelend maar ik negeer 't
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar dan kom je bij de gluurbuur en dan gaat het ook (indirect) over sex en daar kan Nebo niet tegen....
Dadelijk smelt ik nog.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar dan kom je bij de gluurbuur en dan gaat het ook (indirect) over sex en daar kan Nebo niet tegen....
Dat heb je idd als je te heet wordt....quote:
quote:
http://www.z0r.de/2090quote:Op donderdag 16 december 2010 13:18 schreef Poit het volgende:
Wat is er mis met the good old www.z0r.de
Best een bazig nummer nogquote:
Ik vind het wel grappig ja... en dan die details in de clip zoals Jack Bauer en Teletubbies...quote:
http://www.z0r.de/1410quote:Op donderdag 16 december 2010 13:18 schreef Poit het volgende:
Wat is er mis met the good old www.z0r.de
Nu pas? Ik heb net alweer een boterham opquote:
Het wordt gehaald..quote:Op donderdag 16 december 2010 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu pas? Ik heb net alweer een boterham op.
De hort op met collega's. Avondje uit in Utrecht. Mits het niet te hard sneeuwt.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:58 schreef Poit het volgende:
Het wordt gehaald..
Stiekem om 12 uur wel een gebakje op heur
Wat ga je doen vanmiddag trouwens??
Hier in Utrecht regent het nu... geen sneeuwquote:Op donderdag 16 december 2010 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De hort op met collega's. Avondje uit in Utrecht. Mits het niet te hard sneeuwt.
Oh, mooi. Hier is het niet veel anders overigens.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:00 schreef GameBabe het volgende:
Hier in Utrecht regent het nu... geen sneeuw
De oranje units zitten hier ook rechts, dus zal ook wel zo blijvenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, mooi. Hier is het niet veel anders overigens.
Ook al!!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Over een kwartiertje vertrekken we hier met hele bedrijf om te gaan bowlen en steengrillen. Jaarlijkse traditie.
Bier drinken op kosten van de baas, onder werktijdAltijd mooi
Even gequote voor thuis, kan het geluid tenminste een stukje harderquote:
Wanneer ben je klaar?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:30 schreef SpankmasterC het volgende:
flink op mn ballen gehad van mn scriptiebegeleider, maar er is licht aan de horizon!
Gemiddeld in 2 minuten, soms helaas wat korterquote:
Da's minder tof, maar dat lichtje biedt hoop!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:30 schreef SpankmasterC het volgende:
flink op mn ballen gehad van mn scriptiebegeleider, maar er is licht aan de horizon!
Niet zoveel aan mij denken kerel..quote:Op donderdag 16 december 2010 14:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gemiddeld in 2 minuten, soms helaas wat korter
Maar als ik zere neus ben, dan heb ik een harde deadline eind januari dus ik ga lekker an den arbeit! Volgende week moet mijn nieuwe opzet af zijn, dus vuur aan de schenen! Heerlijk!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet zoveel aan mij denken kerel..
Huppatee! De schweep erover!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar als ik zere neus ben, dan heb ik een harde deadline eind januari dus ik ga lekker an den arbeit! Volgende week moet mijn nieuwe opzet af zijn, dus vuur aan de schenen! Heerlijk!
Vuur aan de schenen is inderdaad fijn, anders gebeurt er niets... bij mij iig. Nu ben ik wel heel erg klaar met die studie, vandaag hopelijk ECHT voor het laatst iets ingeleverdquote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar als ik zere neus ben, dan heb ik een harde deadline eind januari dus ik ga lekker an den arbeit! Volgende week moet mijn nieuwe opzet af zijn, dus vuur aan de schenen! Heerlijk!
Morgen weerquote:Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ook al!!
Wat een party animals allemaal.. Ik wil ook bier drinken
Je hebt er ook voor gewerkt toch... maar ik snap het wel, je staat financieel liever op je eigen pootjes!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Fallen het volgende:
Ik heb een uitkering aangevraagd....
Daar baal ik van....
Nouja, ik had gewoon gehoopt dat het niet nodig was.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je hebt er ook voor gewerkt toch... maar ik snap het wel, je staat financieel liever op je eigen pootjes!
Sneeuw in utrecht...
Ik zie het, les is bijna voorbij. Hopelijk IBTNS-chaos naar huis.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je hebt er ook voor gewerkt toch... maar ik snap het wel, je staat financieel liever op je eigen pootjes!
Sneeuw in utrecht...
Ga vakken vullen!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nouja, ik had gewoon gehoopt dat het niet nodig was.
Ik vind dat de bijstand gewoon bedoeld is als noodopvang.... en dat ik daar gebruik van moet maken voelt niet fijn. Maar ja, het is er nou eenmaal en ik kan het goed gebruiken want mijn spaarcentjes zijn ook bijna op.
En hopelijk kan ik dan ook nog beroep doen op een korte omscholingscursus ofzo.
Zolang het maar tijdelijk is, is het je goed recht. Je betaald er een boel belasting voor dus dan mag je het ook gebruiken als je het nodig hebt!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nouja, ik had gewoon gehoopt dat het niet nodig was.
Ik vind dat de bijstand gewoon bedoeld is als noodopvang.... en dat ik daar gebruik van moet maken voelt niet fijn. Maar ja, het is er nou eenmaal en ik kan het goed gebruiken want mijn spaarcentjes zijn ook bijna op.
En hopelijk kan ik dan ook nog beroep doen op een korte omscholingscursus ofzo.
Geen idee, maar ik zit lekker warm binnenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:42 schreef Frankii het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, waar is Nederland?
Niks aan te doen dude, loopt wel los allemaal!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Fallen het volgende:
Ik heb een uitkering aangevraagd....
Daar baal ik van....
Ik nu nog wel, maar moet zo weer naar 's-Hertogenbosch.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zit lekker warm binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik nu nog wel, maar moet zo weer naar 's-Hertogenbosch.Bent u al op kamerz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik nu nog wel, maar moet zo weer naar 's-Hertogenbosch.Het zal wel druk zijn in het OV, vervroegde spits met dit kloteweer, uitvallende treinen en zulks. Bakkie koffie bij de kiosk en gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:
Blijft de SCHNEEEEEUW!! ook liggen??quote:
Mwah niet echt denk.... hopelijk is het niet glad, geen zin om te flikkeren..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Blijft de SCHNEEEEEUW!! ook liggen??
Hier in R'dam is het een soort van droog.. Donkerder dan de anus van een negerin maar wel droog.
Ik heb vooral geen zin om weer pas om half 9 thuis te zijn..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mwah niet echt denk.... hopelijk is het niet glad, geen zin om te flikkeren..
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:12 schreef Nebo het volgende:
Hier blijft het nu wel liggen. Eerst was de grond goed doorweekt van alle regen en de eerste sneeuw was ook meteen meer weg, maar nu ligt er een basis, het wordt kouder en alles blijft liggen. Alles is al wit hier
Nog nooit gezien eigenlijk, maar volgens mij ga ik hem maar niet inhalen... Denk dat het toch wat te slecht zal vallen!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:37 schreef Fallen het volgende:
Gisteren trouwens filmavond gehad met de kids van scouting. We hebben naar FernGully gekeken...
Jeugd(?)-sentiment!
Batty
Huh, wat is er dan? Heb geen TV hierzo...quote:
Nja oproep voor alle Nederlanders om voor de moslim te kiezenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Huh, wat is er dan? Heb geen TV hierzo...
Oeh, die zijn wel tof!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:40 schreef AQuila360 het volgende:
Yay lekkere klompsloffen in me kerstpakket
Het meest vervelende zijn de afwijzingen en het hele proces van solliciteren, afwachten tot de sluitingsdata, wel/niet op gesprek gaan en weer van vooraf aan beginnen.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:25 schreef koei het volgende:
[...]
Maar kut dat je nog geen baan hebt Fallen. Is het geen idee om iets minder kritisch te zijn? Je moet straks namelijk verplicht langs het arbeidsbureau en dan moet je gaan solliciteren op echte baggerbaantjes. Beter iets wat niet boeiend is maar nog wel gaat dan iets wat je echt absoluut niet wil.
Alleen niet geel helaasquote:
Je hebt ook je CV op monsterboard enzo gezet?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het meest vervelende zijn de afwijzingen en het hele proces van solliciteren, afwachten tot de sluitingsdata, wel/niet op gesprek gaan en weer van vooraf aan beginnen.
Ik ga morgen nog wel even een rondje langs uitzendbureaus en hopelijk daar iets vinden op korte termijn.
Hai!quote:
Rood/wit/blauw of met koeienvlekken is ook tofquote:
Gister nog ff Greep Corps gespeeld maar ik haat het echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef Frankii het volgende:
OMFG Ik krijg net een uitnodiging van een 50-jarig feest binnen van de moeder van een van mn beste maten.
MOET JE EENS RADEN OP WELKE DATUM!?!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
OMFG Ik krijg net een uitnodiging van een 50-jarig feest binnen van de moeder van een van mn beste maten.
MOET JE EENS RADEN OP WELKE DATUM!?!?!?!ok dus je komt wel mee eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MOET JE EENS RADEN OP WELKE DATUM!?!?!?!Ga je serieus naar de verjaardag van de moeder van een vriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken de ouders van de meeste van mijn vrienden ook wel, maar echt niet dat ik ooit naar de verjaardag van een van hen zou gaan. Ik nodig hen ook niet uit op mijn verjaardag. Maar goed, ik skip ook de verjaardag van directe familie als ik een goed excuus kan vinden.
Maar kan je niet even langs gaan en je gezicht laten zien, en dan richting Utrecht gaan?RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Ik moet even kijken hoe ik het ga fixen. Het is gewoon een groot feest in een zaal. Ik ga wel proberen langs te komen, nog geen idee hoe of hoelaat.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef koei het volgende:
[..]
Ga je serieus naar de verjaardag van de moeder van een vriend?Ik ken de ouders van de meeste van mijn vrienden ook wel, maar echt niet dat ik ooit naar de verjaardag van een van hen zou gaan. Ik nodig hen ook niet uit op mijn verjaardag. Maar goed, ik skip ook de verjaardag van directe familie als ik een goed excuus kan vinden.
Maar kan je niet even langs gaan en je gezicht laten zien, en dan richting Utrecht gaan?
50 is dan ook wel een ander verhaal hèquote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef koei het volgende:
[..]
Ga je serieus naar de verjaardag van de moeder van een vriend?Ik ken de ouders van de meeste van mijn vrienden ook wel, maar echt niet dat ik ooit naar de verjaardag van een van hen zou gaan. Ik nodig hen ook niet uit op mijn verjaardag. Maar goed, ik skip ook de verjaardag van directe familie als ik een goed excuus kan vinden.
Maar kan je niet even langs gaan en je gezicht laten zien, en dan richting Utrecht gaan?
Vind ik niet. Het is niet alsof ik jaren niet op een verjaardag kom, om er op de 50e wel te komen... Een 50e verjaardag is vaak wat grootser met een groter feest, maar nog steeds zou ik niet naar de 50e verjaardag van de ouders van een van mijn vrienden gaan... Enkel bij schoonouders valt dat onder een verplichting.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
50 is dan ook wel een ander verhaal hè
hangt natuurlijk ook af van de band met die vriendquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef koei het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is niet alsof ik jaren niet op een verjaardag kom, om er op de 50e wel te komen... Een 50e verjaardag is vaak wat grootser met een groter feest, maar nog steeds zou ik niet naar de 50e verjaardag van de ouders van een van mijn vrienden gaan... Enkel bij schoonouders valt dat onder een verplichting.
Ligt idd ook aan de band met die vriend en of ouders. Als je er regelmatig over de vloer komt en je word uitgenodigd, dan heeft het meer met fatsoen te makenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef koei het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is niet alsof ik jaren niet op een verjaardag kom, om er op de 50e wel te komen... Een 50e verjaardag is vaak wat grootser met een groter feest, maar nog steeds zou ik niet naar de 50e verjaardag van de ouders van een van mijn vrienden gaan... Enkel bij schoonouders valt dat onder een verplichting.
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:37 schreef Fallen het volgende:
Gisteren trouwens filmavond gehad met de kids van scouting. We hebben naar FernGully gekeken...
Jeugd(?)-sentiment!
Batty
Zelfs in het Nederlands nog leuk...quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zelfs in het Nederlands nog leuk...
Hier ligt al zo'n 20 cm zelfs. en toen ik ging slapen nog niets... heb mn tripje naar groningen maar gecancelt. mij iets teveel risico met de ns en dit weer...quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:00 schreef Poit het volgende:
Pff, da's naar.. Het sneeuwt hier trouwens opeens kneiterhard! Loop net de deur uit thuis en er was nog maar een superdun laagje, kom aan in R'dam en ik zak gewoon 2 centimeter weg in de sneeuw.. Zal leuk worden met de terugweg
Fucking hell echt??quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:06 schreef koei het volgende:
[..]
Hier ligt al zo'n 20 cm zelfs. en toen ik ging slapen nog niets... heb mn tripje naar groningen maar gecancelt. mij iets teveel risico met de ns en dit weer...
De winterdip.... ik heb het zo'n maand of 2-3 per jaar, echt irritant...quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga al drie nachten rond 9 uur- half 10 naar bed en ik ben nog steeds zo ontiegelijk moe... kan echt met moeite opstaan en mijn ogen openhouden...
Het lijkt ook wel alsof er mega sneeuwstormen op de sneeuwradar staan ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:23 schreef Rossdale het volgende:
Er ligt hier ook megaveel. Check voor de grap de filekaart eens. De A58 staat vanaf vlissingen tot aan Bergen op Zoom vastHoeveel is dat? 60 km ofzo?
28 december vertrek ik naar Egypte, dus dat komt dan wel goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De winterdip.... ik heb het zo'n maand of 2-3 per jaar, echt irritant...
Geen idee wat je er nou aan moet doen. Veel buiten zijn werkt in het algemeen wel, en op vakantie gaan naar een zonnig land/wintersportgebied
Goed bezig, waar in egypte?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
28 december vertrek ik naar Egypte, dus dat komt dan wel goed
Hurghada gewoon, 40 km ten noorden van Sharm-el-Sheik, dus ik hoop dat de haaien daar te lui zijn om zo'n eind te zwemmenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Goed bezig, waar in egypte?
Ik vertrek een maandje later naar dahab
Ik kreeg al te horen van werk dat dit niet langer door kan gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:27 schreef Poit het volgende:
doe je dit keer wel de deur open voor de dokter?
Beterschap kerel.
Ik zit ook zo'n afstand straks de andere kant op... dus het is of jij of ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hurghada gewoon, 40 km ten noorden van Sharm-el-Sheik, dus ik hoop dat de haaien daar te lui zijn om zo'n eind te zwemmen
Ja ach, aan je berichten te lezen is de verhouding tussen jou en je werkgever niet al te best dus is het niet zo gek dat ze denken dat er iets niet in de haak is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kreeg al te horen van werk dat dit niet langer door kan gaan. Nee ik doe dit bewust
. Alsof het slim is om met een zieke kop te gaan zitten en niet te kunnen concentreren, en als ze er zo erg mee zitten moeten ze maar stappen nemen, een ontslag brief ofzo? Net alsof ik hoop dat ik ziek word
Is heel Gouda de trein uit gegooid??quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zit ook zo'n afstand straks de andere kant op... dus het is of jij of ik
Net is gouda uit de trein gegooid... nu met een of andere streekbus naar utrecht...
het is een rebus, s = n enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja ach, aan je berichten te lezen is de verhouding tussen jou en je werkgever niet al te best dus is het niet zo gek dat ze denken dat er iets niet in de haak is.
Het is niet alsof ze eerder wat medeleven toonde ofzo
Net trouwens zitten geniet hoe een auto er heel lang over deed om een heuveltje op te komen..
[..]
Is heel Gouda de trein uit gegooid??
Ik lees net op NS.nl dat er ook nog eens een stroomstoring is in Utrecht naast alle standaard crap.. Ben blij dat ik vanmorgen wat vroeger ben vertrokkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
het is een rebus, s = n enzo
Mijn tenen zijn bijna ontdooid
Medeleven tonen ze nooit, kreeg ook te horen dat ie mij om 11 uur verwachtquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja ach, aan je berichten te lezen is de verhouding tussen jou en je werkgever niet al te best dus is het niet zo gek dat ze denken dat er iets niet in de haak is.
Het is niet alsof ze eerder wat medeleven toonde ofzo
Net trouwens zitten geniet hoe een auto er heel lang over deed om een heuveltje op te komen..
[..]
Is heel Gouda de trein uit gegooid??
Daarom ben ik dus met de busquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik lees net op NS.nl dat er ook nog eens een stroomstoring is in Utrecht naast alle standaard crap.. Ben blij dat ik vanmorgen wat vroeger ben vertrokken
Hopen dat die wel een beetje doorkart.quote:
Hij doet er sowieso normaal al 1:10 over... maar tot nu toe rijden we volgens mij wel redelijk op schema... En ik heb nog 50% batterij op de mac, dus heb nog evenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Hopen dat die wel een beetje doorkart.
dat je het uberhaupt zover laat komen... of gaan en laten zien dat je wel wil werken maar het niet kan (en dan kun je vaak ook zo naar huis terug, en het geeft je de mogelijkheid om de boel onder te kotsen wat een zoete manier van wraak is want je bent nou eenmaal ziek en het is dus niet jouw schuld maar die van je baas) of gewoon ontslag nemen. anders word je ontslagen en dat geeft je veel minder kans op een nieuwe baan aangezien men bij een sollicitatie altijd wil weten waarom je ergens bent vertrokken en of het vrijwillig was.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Medeleven tonen ze nooit, kreeg ook te horen dat ie mij om 11 uur verwacht. Nou nee! Maar als ze zelf ziek zijn, dan is het vrij normaal
Maag gaat als een gek te keer hier, kijken of ik iets binnen kan houden
Gouda - Utrecht 1:10??quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hij doet er sowieso normaal al 1:10 over... maar tot nu toe rijden we volgens mij wel redelijk op schema... En ik heb nog 50% batterij op de mac, dus heb nog even
Gouda-Haastrecht-Oudewater-Willeskopquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Gouda - Utrecht 1:10??
Gaat hij binnendoor?
Ik zou in Haastrecht uitstappen en daar bier gaan drinken.. Het wordt er niet beter op naarmate je verder gaat..quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gouda-Haastrecht-Oudewater-Willeskop- montfoort-heeswijk-achthoven-de meern - utrecht....
Lijkt maar zo
Kusje op je hoofdjequote:Op vrijdag 17 december 2010 10:42 schreef Laniboekje het volgende:
Er zit vast veel meer sneeuw in de lucht want ik heb al sinds dat ik wakker ben hoofdpijn en die gaat niet weg van een paracetamolletje. Teken dat ik last heb van de luchtdruk.
Vanmiddag op het werk bierdrinken... ik lijk nu utrecht te naderenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou in Haastrecht uitstappen en daar bier gaan drinken.. Het wordt er niet beter op naarmate je verder gaat..
[..]
Kusje op je hoofdje
Dat is een toffe baasquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Op mijn werk moest iemand helemaal vanuit Vlissingen komen, normaal vertrek hij rond 7 uur en is hij tegen half 9 op het werk. Toen hij er om half 10 nog niet was (iedereen moet uiterlijk om 9 uur binnen zijn) belde mijn baas hem op hoe ver hij al was onderweg naar hier. Blijkt dat hij net bij goes was, zowat halverwege dus, en al 2,5 uur onderweg. Toen heeft mijn baas tegen hem gezegd dat hij maar gewoon om moest keren en terug naar huis rijden. Over de uren moest hij zich geen zorgen te maken, want die zou hij wel boeken als dienstreis.
M.a.w. bazen die wel mensenkennis hebben en realistisch zijn
Dochter van een collega van me is gisteravond om 9 uur uit Haarlem vertrokken richting Oostenrijk met de bus en ze waren vanmorgen om 10 uur nog voor Keulenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Op mijn werk moest iemand helemaal vanuit Vlissingen komen, normaal vertrek hij rond 7 uur en is hij tegen half 9 op het werk. Toen hij er om half 10 nog niet was (iedereen moet uiterlijk om 9 uur binnen zijn) belde mijn baas hem op hoe ver hij al was onderweg naar hier. Blijkt dat hij net bij goes was, zowat halverwege dus, en al 2,5 uur onderweg. Toen heeft mijn baas tegen hem gezegd dat hij maar gewoon om moest keren en terug naar huis rijden. Over de uren moest hij zich geen zorgen te maken, want die zou hij wel boeken als dienstreis.
M.a.w. bazen die wel mensenkennis hebben en realistisch zijn
En dat terwijl je nu bijna in heel Nederland kan skiën....quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:36 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Dochter van een collega van me is gisteravond om 9 uur uit Haarlem vertrokken richting Oostenrijk met de bus en ze waren vanmorgen om 10 uur nog voor Keulen
Ik zit niet voor niets om half 4 's nachts liedjes te postten Poit. Wat doe je in bed rond die tijd? WERKEN WERKEN WERKEN.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:31 schreef Poit het volgende:
Geen last van een winterdip.. Eindejaarssprint!! Daar heb ik last van.. Ga als een malle!! *BAM*
Ik werk niet thuis kerel. loonslaaf ftw!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zit niet voor niets om half 4 's nachts liedjes te postten Poit. Wat doe je in bed rond die tijd? WERKEN WERKEN WERKEN.
Ik ben blij dat ik boodschappen heb gedaan voor de rest van de week. Ik hoef nergens meer naar toe....quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:42 schreef Solique het volgende:
Van Alphen naar A'dam in 2 uur vanmorgen. Viel nog enigszins mee dus.
Hoef tenminste geen extra uren te maken van de baas.
Sneeuwt wel behoorlijk door hierzo in Amsterdam.
Dat kost je wel een foto!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik boodschappen heb gedaan voor de rest van de week. Ik hoef nergens meer naar toe....
Ja, straks naar buiten om een sneeuwpop te maken misschien...
Kom je vanavond ook dronken sleeen bij J-M?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat kost je wel een foto!!
Net m'n pa aan de lijn. In Gouda ligt blijkbaar inmiddels zo'n 12 centimeter sneeuw en blijft het doorsneeuwen. In Rotterdam is het gewoon droog...
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Kom je vanavond ook dronken sleeen bij J-M?
Sinds wanneer moeten ze daar bij jou 18 voor zijn?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:03 schreef badboynova het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef Poit het volgende:
Tijd voor BOXXXY!!
[ afbeelding ]
[/quote
is ze al 18, want wil mijn huis slang aan haar voorstellen ;')
Hier is alles alweer gemuteerd in een dikke natte slushpuppy drap..quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Die Boxxxy, daar moet een piem0l in, en dat moeten ze filmen
Anywho, zit hier lekker op de juridische faculteit, zit lekker aan het raam te checken hoe iedereen buiten op zn smoel gaat! Altijd leuk die hoge bruggetjes over de grachten!
Dan heb je het ook over een dorrup inderdaadquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Zelfs met slushpuppy drap gaan hier nog genoeg mensen op hun bakkus, genoeg domme dozen hier in Leiûh!
This post is useless without pics!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar, aan de andere kant, wel respect voor al die domme dozen dat ze deze winterse dagen opvrolijken door alsnog rokjes en laag uitgesneden truitjes te dragen!
het hoeft niet, maar omdat ik ben opgevoed vraag ik het netjes.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten ze daar bij jou 18 voor zijn?
Een heer!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
het hoeft niet, maar omdat ik ben opgevoed vraag ik het netjes.
Krijg je het Kuukerietes van!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Fallen, heb je Black Gives Way to Blue al geluisterd van AiC? Ik vind hem bestwel awesome, de stijl is natuurlijk wel wat veranderd in de loop der jaren en met een andere zanger enzo, maar echt bestwel lekkere plaat!
En Kuuks, helaas geen kusje op je voorhoofd want je bent besmettelijk
Bouncen moet ook op een bal natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:01 schreef Fallen het volgende:
Sorry, maar boucen is op het moment niet mijn stijl. Morgen misschien weer, maar vandaag is het Alice in Chains-dag.
aw...quote:
Nee, ik zit met Sap, Dirt en Jar of Flies.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Fallen, heb je Black Gives Way to Blue al geluisterd van AiC? Ik vind hem bestwel awesome, de stijl is natuurlijk wel wat veranderd in de loop der jaren en met een andere zanger enzo, maar echt bestwel lekkere plaat!
En Kuuks, helaas geen kusje op je voorhoofd want je bent besmettelijk
Dan krijg je gewoon een dikke franse kleffe zoen van me!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Het is heul niet besmettelijk. Denk ik. Hoop ik.
Ja, zo'n fitness/fysio bal. Moet ik ook nog een keer hebben....quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Bouncen moet ook op een bal natuurlijk
Da's trouwens echt geweldig zitten op zo'n ding..
Vooral omdat ik normaal anders niet stil kan zitten
Eh. Ik heb wel een enorme koortslip. Díe is wel besmettelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:09 schreef Poit het volgende:
Dan krijg je gewoon een dikke franse kleffe zoen van me!
Dan verplaats ik de natte kleffe smakkerd naar je oogbalquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh. Ik heb wel een enorme koortslip. Díe is wel besmettelijk.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh. Ik heb wel een enorme koortslip. Díe is wel besmettelijk.
Niks mis met jeugdsentimentquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik zit met Sap, Dirt en Jar of Flies.
En unplugged via Youtube....
Grunge.... jeugdsentiment!![]()
![]()
Al naar huis aan het gaan? Mijn pa heeft er drie uur over gedaan vanuit Amsterdam.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
geen blaasjes op de dot hoop ik?
Bijna 4 uur over gedaan vanuit Amsterdam... Als ik een kwartier eerder was vertrokken dan had ik 2 uur minder reistijd gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Al naar huis aan het gaan? Mijn pa heeft er drie uur over gedaan vanuit Amsterdam.
Ik moet morgen naar Oss, ben benieuwd hoe het dan zal gaan. Het is dan weekend, er gaat als het goed is geen extra sneeuw vallen en het is pas in de avond, dus ik heb enigszins hoop.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Bijna 4 uur over gedaan vanuit Amsterdam... Als ik een kwartier eerder was vertrokken dan had ik 2 uur minder reistijd gehad
Peter Timoteef zegt dat het morgen gewoon weer gaat sneeuwenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar Oss, ben benieuwd hoe het dan zal gaan. Het is dan weekend, er gaat als het goed is geen extra sneeuw vallen en het is pas in de avond, dus ik heb enigszins hoop.
Dit is handig volgens Dannyquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
Watis dat voor een gekut met die PM pop-up
Hoor dat er alleen maar meer sneeuw komt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar Oss, ben benieuwd hoe het dan zal gaan. Het is dan weekend, er gaat als het goed is geen extra sneeuw vallen en het is pas in de avond, dus ik heb enigszins hoop.
Volgens de sneeuwradar pas morgenavond laat. Hopelijk...quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoor dat er alleen maar meer sneeuw komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef badboynova het volgende:
zo eindelijk weekend.
Laat mij maar in sneeuwen, want ik ben er klaar voor.Dat kun je nog beter buiten neerzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker koud
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Ik kan niet alleen vrouwen zwanger maken, maar ik kan ook het bier op de juiste temp brengen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat kun je nog beter buiten neerzettenlekker koud
Hey, was jij niet ziek!?!?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef badboynova het volgende:
zo eindelijk weekend.
Laat mij maar in sneeuwen, want ik ben er klaar voor.Waar gepikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Feestje?!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:43 schreef badboynova het volgende:
morgen word het nog leuker, op het boodschappenlijstje staat bier halen (nog meer HJ)
Dat is het toch altijd met BBN in de buurtquote:
Nee.quote:
Aha! Nja dat doen we hier ook hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:16 schreef badboynova het volgende:
voor 8 euro per krat hein, wil ik best een jaar voorraad in slaan.
ooh en ik moet het bed ophogen met kratten voor het meiske met de dikke buik, dat hoefde ze maar 1 keer te zeggen tegen mij (ik zorg wel voor de lege kratten proost burb)quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha! Nja dat doen we hier ook hoor. Maar dan met meer man tegelijk
Ik niet want ik heb vannacht even mijn enkel gebroken die op korte termijn geopereerd moet wordenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:03 schreef Frankii het volgende:
Ik kan toch bij de meet zijn btw, had de feestdatum verkeerd in mijn agenda gezet.
WTF ? How did it happen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik niet want ik heb vannacht even mijn enkel gebroken die op korte termijn geopereerd moet worden![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik niet want ik heb vannacht even mijn enkel gebroken die op korte termijn geopereerd moet worden![]()
Ik zei nog zo "suiker is niet gemaakt voor sm"quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
quote:
Bier + Sneeuw gaan niet samenquote:Op zaterdag 18 december 2010 05:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
WTF ? How did it happen?
Ja, ik schiet net wakker :/. Zo maar verder slapen
quote:
Sneeuwballengevecht op de Nieuwmarkt vannacht en wat extreem uitgeweken voor sneeuwballenquote:Op zaterdag 18 december 2010 07:58 schreef Nebo het volgende:
Shit Poeder, ik las het op je Twitter. Wat is er gebeurd?
Lekker masochistisch doen gaat wel prima trouwens nuquote:Op zaterdag 18 december 2010 07:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik zei nog zo "suiker is niet gemaakt voor sm"
Teen!quote:
Peetquote:
Sweetquote:
ja, kuitbeen is sowieso gebroken en ik vannacht niet helemaal meegekregen of mijn scheenbeen ook gebroken isquote:
Thanks Spankepankquote:
Thanks Pettiquote:
Dat blijkt jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Bier + Sneeuw gaan niet samen![]()
Sterkte Poeder
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
REACTIEPOST EXTRAORDINAIRE
[..]
[..]
[..]
Sneeuwballengevecht op de Nieuwmarkt vannacht en wat extreem uitgeweken voor sneeuwballen![]()
[..]
Lekker masochistisch doen gaat wel prima trouwens nu![]()
[..]
Teen!![]()
[..]
Peet
[..]
Sweet![]()
[..]
ja, kuitbeen is sowieso gebroken en ik vannacht niet helemaal meegekregen of mijn scheenbeen ook gebroken isIk weet wel dat ik geopereerd moet worden om mijn kuitbeen te fixeren
![]()
[..]
Thanks Spankepank![]()
[..]
Thanks Petti![]()
[..]
Dat blijkt ja
Thanks Soleeke
Foto's komen eraan trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[ afbeelding ]Die tweede is echt te sexy!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:09 schreef Poit het volgende:
Godver!
Ik wil ook een gruntende papegaai!!!
quote:
TOTO LIJSTquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:
Veel sterkte mijnheer poeder
Pff ik hang nog steeds lekker op de bank... misschien moet ik eens wat dingen van mijn todo lijst gaan oppakkenMaar ben zo heeeerlijk lui
TOCH KLIKKENquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah dan laat ik deze hier ook maar ff achter :
welk station ?quote:
Gouda. Moest gisteren drie kwartier wachten voor er eindelijk eens een trein kwam om me te redden uit die stad.quote:
Awesome V tjequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Gouda. Moest gisteren drie kwartier wachten voor er eindelijk eens een trein kwam om me te redden uit die stad.
hij bedoeld van je chickie niet die kipquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb geen camera op mn telefoon
dank je Nickquote:
ja die vrije dagen die ik opgenomen heb hoef ik nu idd niet meer op te nemenquote:
thanks babequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:
Veel sterkte mijnheer poeder
Pff ik hang nog steeds lekker op de bank... misschien moet ik eens wat dingen van mijn todo lijst gaan oppakkenMaar ben zo heeeerlijk lui
Chick of Kip?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij bedoeld van je chickie niet die kip
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef SuperFruitig het volgende:
IK BEN ZO BLIJ ALS DIE KUTKERST VOORBIJ IS GODVER!!!111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |