quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik niet want ik heb vannacht even mijn enkel gebroken die op korte termijn geopereerd moet worden![]()
Ik zei nog zo "suiker is niet gemaakt voor sm"quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik niet want ik heb vannacht even mijn enkel gebroken die op korte termijn geopereerd moet worden![]()
quote:
Bier + Sneeuw gaan niet samenquote:Op zaterdag 18 december 2010 05:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
WTF ? How did it happen?
Ja, ik schiet net wakker :/. Zo maar verder slapen
quote:
Sneeuwballengevecht op de Nieuwmarkt vannacht en wat extreem uitgeweken voor sneeuwballenquote:Op zaterdag 18 december 2010 07:58 schreef Nebo het volgende:
Shit Poeder, ik las het op je Twitter. Wat is er gebeurd?
Lekker masochistisch doen gaat wel prima trouwens nuquote:Op zaterdag 18 december 2010 07:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik zei nog zo "suiker is niet gemaakt voor sm"
Teen!quote:
Peetquote:
Sweetquote:
ja, kuitbeen is sowieso gebroken en ik vannacht niet helemaal meegekregen of mijn scheenbeen ook gebroken isquote:
Thanks Spankepankquote:
Thanks Pettiquote:
Dat blijkt jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Bier + Sneeuw gaan niet samen![]()
Sterkte Poeder
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
REACTIEPOST EXTRAORDINAIRE
[..]
[..]
[..]
Sneeuwballengevecht op de Nieuwmarkt vannacht en wat extreem uitgeweken voor sneeuwballen![]()
[..]
Lekker masochistisch doen gaat wel prima trouwens nu![]()
[..]
Teen!![]()
[..]
Peet
[..]
Sweet![]()
[..]
ja, kuitbeen is sowieso gebroken en ik vannacht niet helemaal meegekregen of mijn scheenbeen ook gebroken isIk weet wel dat ik geopereerd moet worden om mijn kuitbeen te fixeren
![]()
[..]
Thanks Spankepank![]()
[..]
Thanks Petti![]()
[..]
Dat blijkt ja
Thanks Soleeke
Foto's komen eraan trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[ afbeelding ]Die tweede is echt te sexy!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:09 schreef Poit het volgende:
Godver!
Ik wil ook een gruntende papegaai!!!
quote:
TOTO LIJSTquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:
Veel sterkte mijnheer poeder
Pff ik hang nog steeds lekker op de bank... misschien moet ik eens wat dingen van mijn todo lijst gaan oppakkenMaar ben zo heeeerlijk lui
TOCH KLIKKENquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah dan laat ik deze hier ook maar ff achter :
welk station ?quote:
Gouda. Moest gisteren drie kwartier wachten voor er eindelijk eens een trein kwam om me te redden uit die stad.quote:
Awesome V tjequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Gouda. Moest gisteren drie kwartier wachten voor er eindelijk eens een trein kwam om me te redden uit die stad.
hij bedoeld van je chickie niet die kipquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb geen camera op mn telefoon
dank je Nickquote:
ja die vrije dagen die ik opgenomen heb hoef ik nu idd niet meer op te nemenquote:
thanks babequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:
Veel sterkte mijnheer poeder
Pff ik hang nog steeds lekker op de bank... misschien moet ik eens wat dingen van mijn todo lijst gaan oppakkenMaar ben zo heeeerlijk lui
Chick of Kip?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij bedoeld van je chickie niet die kip
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef SuperFruitig het volgende:
IK BEN ZO BLIJ ALS DIE KUTKERST VOORBIJ IS GODVER!!!111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |