aw...quote:
Nee, ik zit met Sap, Dirt en Jar of Flies.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Fallen, heb je Black Gives Way to Blue al geluisterd van AiC? Ik vind hem bestwel awesome, de stijl is natuurlijk wel wat veranderd in de loop der jaren en met een andere zanger enzo, maar echt bestwel lekkere plaat!
En Kuuks, helaas geen kusje op je voorhoofd want je bent besmettelijk
Dan krijg je gewoon een dikke franse kleffe zoen van me!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Het is heul niet besmettelijk. Denk ik. Hoop ik.
Ja, zo'n fitness/fysio bal. Moet ik ook nog een keer hebben....quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Bouncen moet ook op een bal natuurlijk
Da's trouwens echt geweldig zitten op zo'n ding..
Vooral omdat ik normaal anders niet stil kan zitten
Eh. Ik heb wel een enorme koortslip. Díe is wel besmettelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:09 schreef Poit het volgende:
Dan krijg je gewoon een dikke franse kleffe zoen van me!
Dan verplaats ik de natte kleffe smakkerd naar je oogbalquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh. Ik heb wel een enorme koortslip. Díe is wel besmettelijk.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh. Ik heb wel een enorme koortslip. Díe is wel besmettelijk.
Niks mis met jeugdsentimentquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik zit met Sap, Dirt en Jar of Flies.
En unplugged via Youtube....
Grunge.... jeugdsentiment!![]()
![]()
Al naar huis aan het gaan? Mijn pa heeft er drie uur over gedaan vanuit Amsterdam.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
geen blaasjes op de dot hoop ik?
Bijna 4 uur over gedaan vanuit Amsterdam... Als ik een kwartier eerder was vertrokken dan had ik 2 uur minder reistijd gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Al naar huis aan het gaan? Mijn pa heeft er drie uur over gedaan vanuit Amsterdam.
Ik moet morgen naar Oss, ben benieuwd hoe het dan zal gaan. Het is dan weekend, er gaat als het goed is geen extra sneeuw vallen en het is pas in de avond, dus ik heb enigszins hoop.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Bijna 4 uur over gedaan vanuit Amsterdam... Als ik een kwartier eerder was vertrokken dan had ik 2 uur minder reistijd gehad
Peter Timoteef zegt dat het morgen gewoon weer gaat sneeuwenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar Oss, ben benieuwd hoe het dan zal gaan. Het is dan weekend, er gaat als het goed is geen extra sneeuw vallen en het is pas in de avond, dus ik heb enigszins hoop.
Dit is handig volgens Dannyquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
Watis dat voor een gekut met die PM pop-up
Hoor dat er alleen maar meer sneeuw komt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar Oss, ben benieuwd hoe het dan zal gaan. Het is dan weekend, er gaat als het goed is geen extra sneeuw vallen en het is pas in de avond, dus ik heb enigszins hoop.
Volgens de sneeuwradar pas morgenavond laat. Hopelijk...quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoor dat er alleen maar meer sneeuw komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef badboynova het volgende:
zo eindelijk weekend.
Laat mij maar in sneeuwen, want ik ben er klaar voor.Dat kun je nog beter buiten neerzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker koud
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Ik kan niet alleen vrouwen zwanger maken, maar ik kan ook het bier op de juiste temp brengen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat kun je nog beter buiten neerzettenlekker koud
Hey, was jij niet ziek!?!?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef badboynova het volgende:
zo eindelijk weekend.
Laat mij maar in sneeuwen, want ik ben er klaar voor.Waar gepikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Feestje?!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:43 schreef badboynova het volgende:
morgen word het nog leuker, op het boodschappenlijstje staat bier halen (nog meer HJ)
Dat is het toch altijd met BBN in de buurtquote:
Nee.quote:
Aha! Nja dat doen we hier ook hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:16 schreef badboynova het volgende:
voor 8 euro per krat hein, wil ik best een jaar voorraad in slaan.
ooh en ik moet het bed ophogen met kratten voor het meiske met de dikke buik, dat hoefde ze maar 1 keer te zeggen tegen mij (ik zorg wel voor de lege kratten proost burb)quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha! Nja dat doen we hier ook hoor. Maar dan met meer man tegelijk
Ik niet want ik heb vannacht even mijn enkel gebroken die op korte termijn geopereerd moet wordenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:03 schreef Frankii het volgende:
Ik kan toch bij de meet zijn btw, had de feestdatum verkeerd in mijn agenda gezet.
WTF ? How did it happen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik niet want ik heb vannacht even mijn enkel gebroken die op korte termijn geopereerd moet worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |