luie arie!quote:
Ik breng slechts de feiten en de headlinesquote:Op donderdag 16 december 2010 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Alweer een Poit topic. Zo geef je die jongen wel zn zin Neeb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
is zand in je kut vergelijkbaar met zand in je bilspleet?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:22 schreef Poit het volgende:
[GAM SC] Waar Nebo zand in z'n kut heeft.
is een beter TT
Hey Kuuksk!quote:Op donderdag 16 december 2010 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Alweer een Poit topic. Zo geef je die jongen wel zn zin Neeb.
Fallen!. Hoe'stie?
. Nog nieuws?
Schuurt zo lekker, of niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:22 schreef Poit het volgende:
[GAM SC] Waar Nebo zand in z'n kut heeft.
is een beter TT
Als je het vorige topic even doorloopt zie je dat je loopt te janken als een klein kind.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Schuurt zo lekker, of niet?
En zoiets bij bijna elke post, hi-la-risch!
Maar dude, stomme vraag misschien, maar zit je nu in de WW of teer je nog steeds op je spaarcentjes?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hey Kuuksk!
Wel nieuws, niet goed.
Dus ik ga maar weer achter allerlei andere vacatures aan. *zucht*
Voor de rest gaat het wel prima, dus dat scheelt...
Nee, WW is al een tijd afgelopen, daarna geen bijstand aangevraagd. Dus nu spaarcentjes. En dat worden er rap steeds minder.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar dude, stomme vraag misschien, maar zit je nu in de WW of teer je nog steeds op je spaarcentjes?
Jeetje joh.. Heb je al wel een plan voor als dat moment daar is?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, WW is al een tijd afgelopen, daarna geen bijstand aangevraagd. Dus nu spaarcentjes. En dat worden er rap steeds minder.
Nee, nog niet... maar daar ga ik vandaag voor zitten. Moet nu echt een planning gaan maken, want dit kan ik niet nog 5 maanden volhouden.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Jeetje joh.. Heb je al wel een plan voor als dat moment daar is?
Nee, dat kan ik me voorstellen..quote:Op donderdag 16 december 2010 11:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, nog niet... maar daar ga ik vandaag voor zitten. Moet nu echt een planning gaan maken, want dit kan ik niet nog 5 maanden volhouden.
Het is onze broer, natuurlijk is hij goed met PC'squote:
Dan moet ie hier gaan solliciteren op mijn baanquote:Op donderdag 16 december 2010 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is onze broer, natuurlijk is hij goed met PC's
#Define goed.quote:
Ik heb pech, ben kritisch op de vacatures (dus zijn er niet zo heeeeeeel veel). En de plek waar ik vandaan kwam is failliet, de andere plek is een no-go area (slecht exit-gesprek) en die daarvoor hebben me 2 maanden aan het lijntje gehouden....quote:Op donderdag 16 december 2010 11:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen..
Heb je gewoon pech met het solliciteren of ben je te kritisch?
Of heb je niet een plek waar je eerder gewerkt hebt en eventueel (tijdelijk) terug kan?
Damn, het zit dus echt niet mee..quote:Op donderdag 16 december 2010 11:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb pech, ben kritisch op de vacatures (dus zijn er niet zo heeeeeeel veel). En de plek waar ik vandaan kwam is failliet, de andere plek is een no-go area (slecht exit-gesprek) en die daarvoor hebben me 2 maanden aan het lijntje gehouden....
En ik ga niet verhuizen naar Nijmegen om weer bij Packard Bell te gaan werken....
Het standaard Windows Domein werk eigenlijk met wat extra'tjesquote:Op donderdag 16 december 2010 11:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
#Define goed.
Ik ben bij Windows Vista afgehaakt en naar Mac overgestapt, maar heb ook jaren bij Packard Bell gewerkt op de Hellp-desk. Ik kan dus wel met PC's overweg.
Ik heb me wel aangemeld online bij Uitzendbureau's, maar helaas nog niks gehoord. Zijn echt dingen waar je langs moet gaan blijkt maar weer.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Damn, het zit dus echt niet mee..
Maar ben je alleen zelf bezig met solliciteren of heb je je ook aangemeld bij uitzendbureau's? Dat laatste brengt negen van de tien keer kutwerk op maar het zijn toch centen en vaak in tijdelijk verband te doen. Toch niet zo gek om de spaarpot weer even minder snel leeg te laten lopen?
Het hangt er vanaf, voor eindgebruikers ondersteuning weet ik genoeg, netwerk-beheer daarentegen is dan weer niet mijn ding. Maar heel het ICT-gebeuren ligt me eigenlijk niet....quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Het standaard Windows Domein werk eigenlijk met wat extra'tjes
Is wel fijner ja. Heb je een gesprek met zo'n intercedent die dan weer kijkt op welke manier ze het beste en meeste geld aan je kunnen verdienen.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb me wel aangemeld online bij Uitzendbureau's, maar helaas nog niks gehoord. Zijn echt dingen waar je langs moet gaan blijkt maar weer.
Dit is echt uitvoerendquote:Op donderdag 16 december 2010 11:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf, voor eindgebruikers ondersteuning weet ik genoeg, netwerk-beheer daarentegen is dan weer niet mijn ding. Maar heel het ICT-gebeuren ligt me eigenlijk niet....
Tenzij er mensen aangestuurd moeten worden, getraind en beoordeeld. Dan ben ik je man!
Dan zoek ik nog even verder....quote:
I know, ik ben alleen heel slecht in negeren, ik ben al over de tax. Zoek dan een andere manier om het te uiten, ga schilderen, haal die spanning weg, stukje fietsen, iets... Doe ik hetzelfde met mijn frustraties.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:05 schreef Rossdale het volgende:
Nebo, ze lullen veel over seks omdat ze het ooit hadden maar nu niet meer omdat de ene in een relatie zit enzo.
Ik vind het ook vervelend maar ik negeer 't
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
I know, ik ben alleen heel slecht in negeren, ik ben al over de tax. Zoek dan een andere manier om het te uiten, ga schilderen, haal die spanning weg, stukje fietsen, iets... Doe ik hetzelfde met mijn frustraties.
Maar dan kom je bij de gluurbuur en dan gaat het ook (indirect) over sex en daar kan Nebo niet tegen....quote:Op donderdag 16 december 2010 12:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nu zijn al je zorgen weer weg
Heb ik iets gemistquote:Op donderdag 16 december 2010 12:05 schreef Rossdale het volgende:
Nebo, ze lullen veel over seks omdat ze het ooit hadden maar nu niet meer omdat de ene in een relatie zit enzo.
Ik vind het ook vervelend maar ik negeer 't
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar dan kom je bij de gluurbuur en dan gaat het ook (indirect) over sex en daar kan Nebo niet tegen....
Dadelijk smelt ik nog.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar dan kom je bij de gluurbuur en dan gaat het ook (indirect) over sex en daar kan Nebo niet tegen....
Dat heb je idd als je te heet wordt....quote:
quote:
http://www.z0r.de/2090quote:Op donderdag 16 december 2010 13:18 schreef Poit het volgende:
Wat is er mis met the good old www.z0r.de
Best een bazig nummer nogquote:
Ik vind het wel grappig ja... en dan die details in de clip zoals Jack Bauer en Teletubbies...quote:
http://www.z0r.de/1410quote:Op donderdag 16 december 2010 13:18 schreef Poit het volgende:
Wat is er mis met the good old www.z0r.de
Nu pas? Ik heb net alweer een boterham opquote:
Het wordt gehaald..quote:Op donderdag 16 december 2010 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu pas? Ik heb net alweer een boterham op.
De hort op met collega's. Avondje uit in Utrecht. Mits het niet te hard sneeuwt.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:58 schreef Poit het volgende:
Het wordt gehaald..
Stiekem om 12 uur wel een gebakje op heur
Wat ga je doen vanmiddag trouwens??
Hier in Utrecht regent het nu... geen sneeuwquote:Op donderdag 16 december 2010 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De hort op met collega's. Avondje uit in Utrecht. Mits het niet te hard sneeuwt.
Oh, mooi. Hier is het niet veel anders overigens.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:00 schreef GameBabe het volgende:
Hier in Utrecht regent het nu... geen sneeuw
De oranje units zitten hier ook rechts, dus zal ook wel zo blijvenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, mooi. Hier is het niet veel anders overigens.
Ook al!!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Over een kwartiertje vertrekken we hier met hele bedrijf om te gaan bowlen en steengrillen. Jaarlijkse traditie.
Bier drinken op kosten van de baas, onder werktijdAltijd mooi
Even gequote voor thuis, kan het geluid tenminste een stukje harderquote:
Wanneer ben je klaar?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:30 schreef SpankmasterC het volgende:
flink op mn ballen gehad van mn scriptiebegeleider, maar er is licht aan de horizon!
Gemiddeld in 2 minuten, soms helaas wat korterquote:
Da's minder tof, maar dat lichtje biedt hoop!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:30 schreef SpankmasterC het volgende:
flink op mn ballen gehad van mn scriptiebegeleider, maar er is licht aan de horizon!
Niet zoveel aan mij denken kerel..quote:Op donderdag 16 december 2010 14:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gemiddeld in 2 minuten, soms helaas wat korter
Maar als ik zere neus ben, dan heb ik een harde deadline eind januari dus ik ga lekker an den arbeit! Volgende week moet mijn nieuwe opzet af zijn, dus vuur aan de schenen! Heerlijk!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet zoveel aan mij denken kerel..
Huppatee! De schweep erover!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar als ik zere neus ben, dan heb ik een harde deadline eind januari dus ik ga lekker an den arbeit! Volgende week moet mijn nieuwe opzet af zijn, dus vuur aan de schenen! Heerlijk!
Vuur aan de schenen is inderdaad fijn, anders gebeurt er niets... bij mij iig. Nu ben ik wel heel erg klaar met die studie, vandaag hopelijk ECHT voor het laatst iets ingeleverdquote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar als ik zere neus ben, dan heb ik een harde deadline eind januari dus ik ga lekker an den arbeit! Volgende week moet mijn nieuwe opzet af zijn, dus vuur aan de schenen! Heerlijk!
Morgen weerquote:Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ook al!!
Wat een party animals allemaal.. Ik wil ook bier drinken
Je hebt er ook voor gewerkt toch... maar ik snap het wel, je staat financieel liever op je eigen pootjes!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Fallen het volgende:
Ik heb een uitkering aangevraagd....
Daar baal ik van....
Nouja, ik had gewoon gehoopt dat het niet nodig was.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je hebt er ook voor gewerkt toch... maar ik snap het wel, je staat financieel liever op je eigen pootjes!
Sneeuw in utrecht...
Ik zie het, les is bijna voorbij. Hopelijk IBTNS-chaos naar huis.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je hebt er ook voor gewerkt toch... maar ik snap het wel, je staat financieel liever op je eigen pootjes!
Sneeuw in utrecht...
Ga vakken vullen!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nouja, ik had gewoon gehoopt dat het niet nodig was.
Ik vind dat de bijstand gewoon bedoeld is als noodopvang.... en dat ik daar gebruik van moet maken voelt niet fijn. Maar ja, het is er nou eenmaal en ik kan het goed gebruiken want mijn spaarcentjes zijn ook bijna op.
En hopelijk kan ik dan ook nog beroep doen op een korte omscholingscursus ofzo.
Zolang het maar tijdelijk is, is het je goed recht. Je betaald er een boel belasting voor dus dan mag je het ook gebruiken als je het nodig hebt!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nouja, ik had gewoon gehoopt dat het niet nodig was.
Ik vind dat de bijstand gewoon bedoeld is als noodopvang.... en dat ik daar gebruik van moet maken voelt niet fijn. Maar ja, het is er nou eenmaal en ik kan het goed gebruiken want mijn spaarcentjes zijn ook bijna op.
En hopelijk kan ik dan ook nog beroep doen op een korte omscholingscursus ofzo.
Geen idee, maar ik zit lekker warm binnenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:42 schreef Frankii het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, waar is Nederland?
Niks aan te doen dude, loopt wel los allemaal!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Fallen het volgende:
Ik heb een uitkering aangevraagd....
Daar baal ik van....
Ik nu nog wel, maar moet zo weer naar 's-Hertogenbosch.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zit lekker warm binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik nu nog wel, maar moet zo weer naar 's-Hertogenbosch.Bent u al op kamerz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik nu nog wel, maar moet zo weer naar 's-Hertogenbosch.Het zal wel druk zijn in het OV, vervroegde spits met dit kloteweer, uitvallende treinen en zulks. Bakkie koffie bij de kiosk en gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:
Blijft de SCHNEEEEEUW!! ook liggen??quote:
Mwah niet echt denk.... hopelijk is het niet glad, geen zin om te flikkeren..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Blijft de SCHNEEEEEUW!! ook liggen??
Hier in R'dam is het een soort van droog.. Donkerder dan de anus van een negerin maar wel droog.
Ik heb vooral geen zin om weer pas om half 9 thuis te zijn..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mwah niet echt denk.... hopelijk is het niet glad, geen zin om te flikkeren..
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:12 schreef Nebo het volgende:
Hier blijft het nu wel liggen. Eerst was de grond goed doorweekt van alle regen en de eerste sneeuw was ook meteen meer weg, maar nu ligt er een basis, het wordt kouder en alles blijft liggen. Alles is al wit hier
Nog nooit gezien eigenlijk, maar volgens mij ga ik hem maar niet inhalen... Denk dat het toch wat te slecht zal vallen!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:37 schreef Fallen het volgende:
Gisteren trouwens filmavond gehad met de kids van scouting. We hebben naar FernGully gekeken...
Jeugd(?)-sentiment!
Batty
Huh, wat is er dan? Heb geen TV hierzo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |