SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK KON NIETS VERZINNEN. Toch een naamtopic.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:17 schreef Blue-eyes het volgende:
Een mens dat zoveel humor en zelfspot als Sandra heeft kan bij mij niet meer stuk. Ze kwam opdagen bij de Razzie awards en gaf een geweldige speech. Kijk zelf maar ff
![]()
Geweldig toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef wonderer het volgende:
Ja, precies. FuckersEn ze wachten ook niet. Als je niet binnen drie seconden de deur opendoet, ben je "niet thuis" en kun je het zelf gaan ophalen
Zal het gelijk doen, mevrouw.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:23 schreef lezzer het volgende:
Waarom stond er geen link in de lapo?![]()
hoi!
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 19:33 schreef wonderer het volgende:
Idioot gewoon, echt. Ik heb wel eens een briefje op de deur gehangen "ik ben wel thuis, geef me even!"
goed zo popjequote:Op donderdag 16 december 2010 19:34 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zal het gelijk doen, mevrouw.
Buren heb ik nog nooit gedaan, eigenlijk. Weet ook niet of dat hier gewoon is.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Of dat ik zo terug ben, of dat het bij de buren moet afgegeven worden.
Heb ik ook wel eens gehad jaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:06 schreef wonderer het volgende:
Ja, echt smerig is dat. Gelukkig hebben ze hier nog wel service (UPS anyway). Die kwam op de terugweg NOG een keer aanbellen omdat ie zag dat de auto er toen stond
Tssk. Ga eens op de hometrainer jij.quote:
Morgen dansen, dus het kan vind ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tssk. Ga eens op de hometrainer jij.
Ik dacht dat ik de enige was..typisch is dat.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook dorst maar ik durf niet naar de keuken wegens bovenstaande
* lezzer zit hier te lachen wegens die site.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef Bakfiets. het volgende:
Hahaha, ik GIL.
http://damnyouautocorrect.com/
Ik ben een avondmens. Laat naar bed, laat op. Zowel een voor als een nadeel van ZZP-er zijn..quote:
Cafeinevrije koffie?quote:
Mijn buikspieren zijn ZO dood van het lachen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
* lezzer zit hier te lachen wegens die site.
En ik schaam me er een beetje voor
Noem je DAT koffie!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Magenta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*wacht op 'noem je DAT koffie!' reacties*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef lezzer het volgende:
Ik durf niet meer te kijken op die site
Vrouw voert blijkbaar een serieus gesprek op msn met iemand, en ik zit hier bijna dood te gaan van het lachen....SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef lezzer het volgende:
Ik durf niet meer te kijken op die site
Vrouw voert blijkbaar een serieus gesprek op msn met iemand, en ik zit hier bijna dood te gaan van het lachen....Nou ja! Dat krijgt die persoon op MSN toch niet mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Oh, kan dat tegenwoordig ook al met MSN..quote:
Nee, het was meer dat ik hier hier lig te huilen van het lachen en zij in een compleet andere sfeer zit met een vriendin van ons.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja! Dat krijgt die persoon op MSN toch niet mee?
OMG echtquote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef wonderer het volgende:
Moet je raden wie er aanbelde toen ik stond te pissen
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef wonderer het volgende:
Nee, he, de bezorger!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef wonderer het volgende:
quote:
Nee, niemand, ik wil mijn monitor, dammit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Geeft niet, hou nog steeds van je.quote:
Eh...eew?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben nog steeds keihard bezig met lachen. Ik moest net niesen en lachen tegelijk en toen vloog er overal snot.HEEEEELP.
http://www.excluzivio.com(...)tikelid=160&source=2 ?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben nog steeds keihard bezig met lachen. Ik moest net niesen en lachen tegelijk en toen vloog er overal snot.HEEEEELP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
Ja maar kletsmajoor kan ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg, wie is hier nou de nicht eigenlijk?![]()
![]()
Een lesbo =/= majorette. Dat kan gewoon niet...
Ik zal d'r eens verwittigen via FBquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Skunkasaur heeft d'r naamtopic nog helemaal niet gezien.
Die linker lijkt het toch niet heel fijn te vindenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:36 schreef lezzer het volgende:
Waar is onze stewardesbian eigenlijk?
-ik moet altijd aan Qebbel denken bij die column in ZaZ-
Gejat van de ZaZ hoor, (helaas) niet zelf verzonnenquote:
Jaaa wij ookquote:Op donderdag 16 december 2010 21:51 schreef Avey het volgende:
Ik wil Black Swan zo graag zien, maar hij komt pas in Nederland uit in februari
Wij gaan maandagquote:Op donderdag 16 december 2010 21:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gejat van de ZaZ hoor, (helaas) niet zelf verzonnen
Maar, ik vond 'm ook mooi
Heb je de Zij aan Zij? Met die column van die lesbische stewardess?
Zij maakt de dromen van lesbische vrouwen waar deze keer
Wanneer ga je?
Heb nu sinds 2 jaar geloof ik de ZAZ niet meer. En ik mis het niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gejat van de ZaZ hoor, (helaas) niet zelf verzonnen
Maar, ik vond 'm ook mooi
Heb je de Zij aan Zij? Met die column van die lesbische stewardess?
Zij maakt de dromen van lesbische vrouwen waar deze keer
Wanneer ga je?
Ik denk dat ik hem voor die tijd wel ga downloadenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jaaa wij ookb00! Duurt nog té lang...
[ Bericht 21% gewijzigd door Avey op 16-12-2010 22:05:11 ]This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Wel spannend dan, iets nieuwsquote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef Nizno het volgende:
Ben hard aan het wennen aan het feit dat ik met kerst ineens in heule nette kleding ga werken.
Pfff... Zag een mooi setje in de etalage en heb besloten om niet naar de prijzen te kijken en alleen maar te kijken naar of het past...
En nu heb ik ineens een fel blauw Zwshirtje met een (voor mijn doen) erg lage hals... Een hele mooie zwarte broek met lichtere zwart streepjes er bij.. En een zwarte tuniek er over. Het lijkt echt leuk.. Maar verrek wat is dat wennen als je normaal niet in zulke kleding loopt
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef skunkasaur het volgende:
Wwaaah ik moet hier snel nog even posten voor 'ie weer al dicht is! D:![]()
![]()
![]()
Wat anders?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef lezzer het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat het eigenlijk cappuccino is?
Ik hoop een poes voor je?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:12 schreef Bakfiets. het volgende:
Iemand is nu liedjes voor mij aan het miauwen.
erg spannend iddquote:Op donderdag 16 december 2010 22:07 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wel spannend dan, iets nieuws. Ik vind het altijd heel leuk als mensen gewoon eens wat anders proberen.
in eerste instantie wel ja. Moet beide kerstdagen werken dus heb twee dagen om te testenquote:
Je had 'r catnip moeten gevenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik had laatst een nichtje op bezoek dat vond dat ze kattentaal sprak. Echt een heel lief kind, maar na een half uur gemiauw door de tv heen kon ik haar wel schieten.
Lijkt me niks, verplicht iets moeten dragen dat je niet fijn vindt.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef Nizno het volgende:
in eerste instantie wel ja. Moet beide kerstdagen werken dus heb twee dagen om te testen
Niet fijn... Het is gewoon niet mijn ding.. Maar wil het best eens testen voor de veranderingquote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me niks, verplicht iets moeten dragen dat je niet fijn vindt.
Toen mijn contract/stage afliep, kreeg ik te horen dat ik me niet bepaald kleedde naar de bedrijfsvoorschriften... maar dat had niemand me verteld toen ik er nog werkte
Ben benieuwd hoe het bevalt.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niet fijn... Het is gewoon niet mijn ding.. Maar wil het best eens testen voor de verandering
Ben achteraf wel blij, anders had ik verplicht in een bloesje en pantalon of zo moeten lopen, of iets anders vrouwelijksquote:
ik ookquote:
Wel knap dat ze dat niet vertellen terwijl je er werkt.quote:[..]
Ben achteraf wel blij, anders had ik verplicht in een bloesje en pantalon of zo moeten lopen, of iets anders vrouwelijks
trustequote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef skunkasaur het volgende:
Dames (en heren) ik ga een filmpje kijken met mijn lady, tot over een uurtje of twee, en anders slaap lekker tot morgen jullie zijn allemaal zo lief.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef skunkasaur het volgende:
Dames (en heren) ik ga een filmpje kijken met mijn lady, tot over een uurtje of twee, en anders slaap lekker tot morgen jullie zijn allemaal zo lief.
Daar heb je wat aan iddquote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef Nizno het volgende:
Wel knap dat ze dat niet vertellen terwijl je er werkt.
Geniet evanquote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef skunkasaur het volgende:
Maar wel met een rokje en een sjaaltje en alles.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef Qebbel het volgende:
Wat wel uberhandig is, is werken in uniform. Hoef je nooit na te denken over wat je nou weer eens zal aantrekken!![]()
Wij hebben ook een broek! De kleur en het model is idd anders. Maar de luchtvaart is idd niet zo universeel met mannen en vrouwen. Er werken ook veel meer vrouwen, dus eigenlijk is het een vrouwenwereld, met hier en daar een nichtquote:Op donderdag 16 december 2010 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar wel met een rokje en een sjaaltje en alles.
Ik vind gewoon dat mannen en vrouwen hetzelfde uniform moeten dragen (zoals bij de politie), met alleen een andere snit om het beter te laten passen.
Ik zal eens zien of ik er een foto van kan maken..... Zondag op zn vroegst trouwensquote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef Qebbel het volgende:
't Is ook een kwestie van wennen (kleding). In de pottenscene word je snel met een scheef oog aangekeken als je je eens hip of vrouwelijk kleed. Ik steek daar persoonlijk hard een stokje voor! Het wordt wel heul veul minder trouwens, maar nog. Of ze bestempelen je meteen als bi, wannabi, of neppot.![]()
![]()
Op zich was het toendertijd bij de Hema ook erg makkelijk, hoewel de verplichte rok me toch niet echt op mn gemak deed voelen. Was ook blij met een toevallige uitslag op 1 been... Whoppa broek aan... En die heb ik expres een aantal week langer aan gehadquote:Wat wel uberhandig is, is werken in uniform. Hoef je nooit na te denken over wat je nou weer eens zal aantrekken!![]()
sjaaltje e.d. is nog wel te doen. Maar een damesbroek zou idd wel erg handig zijn bij veel werkgevers.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar wel met een rokje en een sjaaltje en alles.
Ik vind gewoon dat mannen en vrouwen hetzelfde uniform moeten dragen (zoals bij de politie), met alleen een andere snit om het beter te laten passen.
Dat heb ik met maatpakkenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef wonderer het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van vrouwenuniformen. Bijna alsof ik bang ben dat iemand me gaat dwingen er een aan te trekken
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Nizno het volgende:
Ik zal eens zien of ik er een foto van kan maken..... Zondag op zn vroegst trouwens
Dat had ik eerder moeten zeggenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had ik eerder moeten zeggen
Ik vind jouw avatar leukquote:
Thnxquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:11 schreef Vanyel het volgende:
Nou zo zit ik dus heerlijk de week af te sluiten met trekken aan diverse apparaten....
Hele flauwe miezersneeuw, en ik verwacht er niet veel meer van.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:06 schreef Vanyel het volgende:
Niet om jullie KDpleziertje te verpesten, maar ff een vraagje tussendoor.
Lezzer, wat voor weer is het bij jou?
Andersom. Krijg bezoek uit jouw regio en tis wel leuk als ze ook gewoon kunnen komen.quote:
Ik denk dat ze het boven de rivieren zwaarder krijgen dan hier.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Andersom. Krijg bezoek uit jouw regio en tis wel leuk als ze ook gewoon kunnen komen.
Het is de Leonard Cohen versie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:09 schreef Vanyel het volgende:
Die Hallelujah waar jullie het over hebben, is dat trouwens Hallelujah hallelujah, van the secret chord?
Hoe gaat het eigenlijk met jou en je ouders? Het hele kastverhaal.quote:
Tsja. Wat wil je weten? Ik heb 't ze nog steeds niet verteld.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jou en je ouders? Het hele kastverhaal.
Hier is amsterdam toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:15 schreef Bakfiets. het volgende:
Hier ligt echt een dik pak sneeuw en er is veeeeeel file.
Ben je het wel van plan? Of hou je het liever nog even voor je?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja. Wat wil je weten? Ik heb 't ze nog steeds niet verteld.
Tuurlijk ben ik het wel van plan. Maar dat ben ik al heel lang, dus dat werkt niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef Avey het volgende:
[..]
Ben je het wel van plan? Of hou je het liever nog even voor je?
Ja ik ben heel nieuwsgierig![]()
Ach, je hebt nog alle tijd zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:26 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja, Amsterdam.
[..]
Tuurlijk ben ik het wel van plan. Maar dat ben ik al heel lang, dus dat werkt niet.
Zal ik je helpen? Kom ik op bezoek en ga ik vertellen hoe mijn VROUW en ik samen een kindje verwachtenquote:[b] Op vrijdag 17 december 2010 10:26 schreef Bakfiets. het
Tuurlijk ben ik het wel van plan. Maar dat ben ik al heel lang, dus dat werkt niet.
En dan bel ik aan...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Dan zeg ik dat je m'n nieuwe werkgever bent.
Ah dus ze is geen homofoob, dat scheeltquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:33 schreef Bakfiets. het volgende:
En waarom helpt dat dan? Mijn moeder werkt samen met genoeg homo's en soms transsexuelen op 't werk.
'cuse me?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoi!
- of ging jij ook nog aanbellen daarna? -
- lijkt me leuk voor het extra accent -
En dan weet ik niet wat voor werk je doet. Overtuigendquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Dan zeg ik dat je m'n nieuwe werkgever bent.
Dan zeg ik dat je mijn oude werkgeefster bent. Die is namelijk een bulldyke en dat weet ze.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
En dan bel ik aan...
The bulldyke from the South
Lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Jullie mogen allemaal wel een kopje thee komen drinken, hoor.
Lesbeau theekransjequote:
Oh..quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:58 schreef Magenta het volgende:
Je hebt wel een echte theeset hè? Niet dat we straks uit lege plastic kopjes 'drinken' en tussen knuffels zitten?
Herkenbaar. Ook één van de redenen dat ik iets anders ben gaan doen. Dat, en dat gezeur met verschillende browsers en hun eigen fijne 'regeltjes'.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef lezzer het volgende:
Ik heb dus zo'n klant: http://theoatmeal.com/comics/design_hell
Ik kan wel janken.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:09 schreef lezzer het volgende:
Dit is echt al de tweede keer dit jaar dat een ontwerp van mij volledig naar de klote geholpen wordt.
Weer iets dat niet in mijn portfolio kan, voor echt een kutfooi ook nog.
Sorry, maar ik ben effe kwaad.
Oh ik had hier zo'n mooi gifje voor maar ik ben 'em kwijtquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zit nog in m'n badjas, maar je mag best langskomen.![]()
Alleen 2.0.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Ik moet een verslag programmeren af hebben voor middernacht. Weet iemand van jullie hoe je in Actionscript een menuutje maakt?+
Alles.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:10 schreef Magenta het volgende:
Doe je alleen het ontwerp of ook het technische gedeelte?
Actionscript en ik hebben al lang geleden afscheid van elkaar genomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Ik moet een verslag programmeren af hebben voor middernacht. Weet iemand van jullie hoe je in Actionscript een menuutje maakt?+
Okee. Ja daar had ik dus een beetje genoeg van. Ontwerpen is leuk, bijkomende PHP, XML etc geneuzel niet.quote:
Ik ben interface designer van huis uit, maar wel een all rounder. Ik doe geen scripting overigens, ik richt een cms in. Ik bouw dus wel zelf de template in in het cms.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:13 schreef Magenta het volgende:
[..]
Okee. Ja daar had dus een beetje genoeg van. Ontwerpen is leuk, PHP b.v. niet.
Drupal schijnt Joomla op alle fronten voorbijgestreefd te zijn de laatste jaren (van horen zeggen dus, ik had geen zin meer om me er in te verdiepen).quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef lezzer het volgende:
Joomla
Van Drupal kreeg ik een paar geleden heel erg tabak.
Als je uitlegt wat je wilt kan ik wel even wat maken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Alle scriptjes die ik google doen het niet.
Maar wel eindelijk mijn andere twee verslagen af.
Ja, eerlijk gezegd, er zijn tegenwoordig zoveel goede OS cms'en...quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Magenta het volgende:
[..]
Drupal schijnt Joomla op alle fronten voorbijgestreefd te zijn de laatste jaren (van horen zeggen dus, ik had geen zin meer om me er in te verdiepen).
Een paar knoppen met een regeltje actionscript erachter en wat losse frames waar je naartoe verwijst is genoeg, toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:21 schreef Bakfiets. het volgende:
Meh, ik moet een verslag schrijven waarin ik uitleg aan iemand anders hoe je een simpel menuutje maakt. Alleen snap ik het zelf niet.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Jullie mogen allemaal wel een kopje thee komen drinken, hoor.
Que?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef Vanyel het volgende:
Mag ik misschien ook thee komen drinken ipv koffie?
Tuurlijk wel. Beetje schoonmaken, beetje baby knuffelen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef Vanyel het volgende:
En:Fiets is geïnteresseerd in het au pairen
![]()
Ik dacht dat je het heel niet zag zitten..
Als het goed is wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Magenta het volgende:
[..]
Een paar knoppen met een regeltje actionscript erachter en wat losse frames waar je naartoe verwijst is genoeg, toch?
quote:
Ik zou dat echt geweldig vinden. Geen gezeik met vaste tijden en dagen van de opvang enzo. Enige jammere is dat je privacy er een beetje aan gaat.quote:[..]
Tuurlijk wel. Beetje schoonmaken, beetje baby knuffelen.
Moet ze maar even de andere kant op kijken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Vanyel het volgende:
Enige jammere is dat je privacy er een beetje aan gaat.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moet ze maar even de andere kant op kijken.
Of slaapt ze niet tussen jullie in dan?
1 2 | on (release) { gotoAndStop(framenummer) } |
Ik heb er zo'n ontzettend kutgevoel bij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap trouwens geen ene ruk van wat jullie allemaal vertellen, behalve dat je in vrijwel elk werk volgens mij last hebt van mensen die jouw idee/ werk verneuken omdat ze het gewoon niet snappen. Die ervaring had ik tenminste als beleidsmedewerker en ook als manager (als je tussen meer lagen zin) heb je daar behoorlijk last van.
Flashbuilderquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Het moet in z'n geheel met Flashbuilder gemaakt worden. Dus niets met timelines en frames.Sorry.
Dus je weet niet hoe het programma werkt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Het moet in z'n geheel met Flashbuilder gemaakt worden. Dus niets met timelines en frames.Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |