Alles.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:10 schreef Magenta het volgende:
Doe je alleen het ontwerp of ook het technische gedeelte?
Actionscript en ik hebben al lang geleden afscheid van elkaar genomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Ik moet een verslag programmeren af hebben voor middernacht. Weet iemand van jullie hoe je in Actionscript een menuutje maakt?+
Okee. Ja daar had ik dus een beetje genoeg van. Ontwerpen is leuk, bijkomende PHP, XML etc geneuzel niet.quote:
Ik ben interface designer van huis uit, maar wel een all rounder. Ik doe geen scripting overigens, ik richt een cms in. Ik bouw dus wel zelf de template in in het cms.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:13 schreef Magenta het volgende:
[..]
Okee. Ja daar had dus een beetje genoeg van. Ontwerpen is leuk, PHP b.v. niet.
Drupal schijnt Joomla op alle fronten voorbijgestreefd te zijn de laatste jaren (van horen zeggen dus, ik had geen zin meer om me er in te verdiepen).quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef lezzer het volgende:
Joomla
Van Drupal kreeg ik een paar geleden heel erg tabak.
Als je uitlegt wat je wilt kan ik wel even wat maken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Alle scriptjes die ik google doen het niet.
Maar wel eindelijk mijn andere twee verslagen af.
Ja, eerlijk gezegd, er zijn tegenwoordig zoveel goede OS cms'en...quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Magenta het volgende:
[..]
Drupal schijnt Joomla op alle fronten voorbijgestreefd te zijn de laatste jaren (van horen zeggen dus, ik had geen zin meer om me er in te verdiepen).
Een paar knoppen met een regeltje actionscript erachter en wat losse frames waar je naartoe verwijst is genoeg, toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:21 schreef Bakfiets. het volgende:
Meh, ik moet een verslag schrijven waarin ik uitleg aan iemand anders hoe je een simpel menuutje maakt. Alleen snap ik het zelf niet.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Jullie mogen allemaal wel een kopje thee komen drinken, hoor.
Que?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef Vanyel het volgende:
Mag ik misschien ook thee komen drinken ipv koffie?
Tuurlijk wel. Beetje schoonmaken, beetje baby knuffelen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef Vanyel het volgende:
En:Fiets is geïnteresseerd in het au pairen
![]()
Ik dacht dat je het heel niet zag zitten..
Als het goed is wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Magenta het volgende:
[..]
Een paar knoppen met een regeltje actionscript erachter en wat losse frames waar je naartoe verwijst is genoeg, toch?
quote:
Ik zou dat echt geweldig vinden. Geen gezeik met vaste tijden en dagen van de opvang enzo. Enige jammere is dat je privacy er een beetje aan gaat.quote:[..]
Tuurlijk wel. Beetje schoonmaken, beetje baby knuffelen.
Moet ze maar even de andere kant op kijken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Vanyel het volgende:
Enige jammere is dat je privacy er een beetje aan gaat.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moet ze maar even de andere kant op kijken.
Of slaapt ze niet tussen jullie in dan?
| 1 2 | on (release) { gotoAndStop(framenummer) } |
Ik heb er zo'n ontzettend kutgevoel bij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap trouwens geen ene ruk van wat jullie allemaal vertellen, behalve dat je in vrijwel elk werk volgens mij last hebt van mensen die jouw idee/ werk verneuken omdat ze het gewoon niet snappen. Die ervaring had ik tenminste als beleidsmedewerker en ook als manager (als je tussen meer lagen zin) heb je daar behoorlijk last van.
Flashbuilderquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Het moet in z'n geheel met Flashbuilder gemaakt worden. Dus niets met timelines en frames.Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |