'cuse me?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoi!
- of ging jij ook nog aanbellen daarna? -
- lijkt me leuk voor het extra accent -
En dan weet ik niet wat voor werk je doet. Overtuigendquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Dan zeg ik dat je m'n nieuwe werkgever bent.
Dan zeg ik dat je mijn oude werkgeefster bent. Die is namelijk een bulldyke en dat weet ze.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
En dan bel ik aan...
The bulldyke from the South
Lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Jullie mogen allemaal wel een kopje thee komen drinken, hoor.
Lesbeau theekransjequote:
Oh..quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:58 schreef Magenta het volgende:
Je hebt wel een echte theeset hè? Niet dat we straks uit lege plastic kopjes 'drinken' en tussen knuffels zitten?
Herkenbaar. Ook één van de redenen dat ik iets anders ben gaan doen. Dat, en dat gezeur met verschillende browsers en hun eigen fijne 'regeltjes'.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef lezzer het volgende:
Ik heb dus zo'n klant: http://theoatmeal.com/comics/design_hell
Ik kan wel janken.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:09 schreef lezzer het volgende:
Dit is echt al de tweede keer dit jaar dat een ontwerp van mij volledig naar de klote geholpen wordt.
Weer iets dat niet in mijn portfolio kan, voor echt een kutfooi ook nog.
Sorry, maar ik ben effe kwaad.
Oh ik had hier zo'n mooi gifje voor maar ik ben 'em kwijtquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zit nog in m'n badjas, maar je mag best langskomen.![]()
Alleen 2.0.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Ik moet een verslag programmeren af hebben voor middernacht. Weet iemand van jullie hoe je in Actionscript een menuutje maakt?+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |