Andersom. Krijg bezoek uit jouw regio en tis wel leuk als ze ook gewoon kunnen komen.quote:
Ik denk dat ze het boven de rivieren zwaarder krijgen dan hier.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Andersom. Krijg bezoek uit jouw regio en tis wel leuk als ze ook gewoon kunnen komen.
Het is de Leonard Cohen versie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:09 schreef Vanyel het volgende:
Die Hallelujah waar jullie het over hebben, is dat trouwens Hallelujah hallelujah, van the secret chord?
Hoe gaat het eigenlijk met jou en je ouders? Het hele kastverhaal.quote:
Tsja. Wat wil je weten? Ik heb 't ze nog steeds niet verteld.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jou en je ouders? Het hele kastverhaal.
Hier is amsterdam toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:15 schreef Bakfiets. het volgende:
Hier ligt echt een dik pak sneeuw en er is veeeeeel file.
Ben je het wel van plan? Of hou je het liever nog even voor je?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja. Wat wil je weten? Ik heb 't ze nog steeds niet verteld.
Tuurlijk ben ik het wel van plan. Maar dat ben ik al heel lang, dus dat werkt niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef Avey het volgende:
[..]
Ben je het wel van plan? Of hou je het liever nog even voor je?
Ja ik ben heel nieuwsgierig![]()
Ach, je hebt nog alle tijd zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:26 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja, Amsterdam.
[..]
Tuurlijk ben ik het wel van plan. Maar dat ben ik al heel lang, dus dat werkt niet.
Zal ik je helpen? Kom ik op bezoek en ga ik vertellen hoe mijn VROUW en ik samen een kindje verwachtenquote:[b] Op vrijdag 17 december 2010 10:26 schreef Bakfiets. het
Tuurlijk ben ik het wel van plan. Maar dat ben ik al heel lang, dus dat werkt niet.
En dan bel ik aan...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Dan zeg ik dat je m'n nieuwe werkgever bent.
Ah dus ze is geen homofoob, dat scheeltquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:33 schreef Bakfiets. het volgende:
En waarom helpt dat dan? Mijn moeder werkt samen met genoeg homo's en soms transsexuelen op 't werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |